ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

هدیه روز زن و روز مادر خودم

1393/2/2 13:27
3,842 بازدید
اشتراک گذاری

بچه تر که بودم از ماهها پیش برای روز مادر برنامه ریزی میکردم، قلک میشکستم و نقاشی میکشیدم،،،افسوسافسوس...به خودم میگفتم کی بشه بزرگ بشم و یه کاره ای بشم و با حقوقم برا روز مادر و مامانم سنگ تموم بزارم،..الان  اون کاره ای که میخواستم شدم.. اون بزرگتره رو شدم ،،پول به اندازه کافی دارم ..امااااااااا..دیگه مامان ندارم............مثل یک طفل خواب آلود/من محتاج آغوشم/از اون لالایی‌ات مادر/بخوان بازم توی گوشم...روحت شاد مادر جانم.

 

 ماهان جونم ،دوستان  همیشه مهربونم سلام،از یه طرف کادو روز مادرم از طرف ماهان جونی اونقدر با حال و خنده دار بود که حیفم اومد یادگاری نزارم از یه طرفم اونروز خودم چنان برج زهرمار بودم که اصلا حس خاطره شدن نداشت..بچه ها من کلا حد وسط ندارم یا شاد شاد شادم یا برزخ برزخابلهکلا خدا این نعمت حد وسط رو برا من نیافریدهناراحتاما به احترام دوستانی که ازم خواستن کادو روز زن و مادر خودمو بگم بگم(چه جالب)نیشخندابلهخخخخخخخخخخ منم میگم..حالا شما خندتون اومد اشکتون دراومد پای خودتونزبان

ظهر روز مادر با همکارم  رفتیم مهد دنبال بچه ها،، ماهان جونی قربونت بشم بدو بدو اومدی تو بغلمو یه گل که کارستی خودت بود  بهم دادی و سه تا بوسم کردی،غرق شادی و خوشحالی بودم ،هنوز تو بغلم بودی و داشتم قربون صدقت میرفتم  همه هم دور و اطراف داشتن ما رو تماشا میکردن  و کیف حال بودن از عشقولانه های مادر و فرزند لبخندبغلیهویی بلند بلند  گفتی مامانی روزت مبارک ایشالله بمیری همین گل رو بیارم سر قبرت تعجبکلافهکلافهعههههههههههه وااااااااایی از اندرون نهادم، سر دادم و پرسیدم چرا اونوخ عایااااااااا؟؟تعجبعصبانیاشک ذوق و خنده از چش و چاله ملت که اومده بودن بچه هاشونو ببرن  آویزون شده بود با حرفت ...قهقههقهقههقهقهه....زرد و قرمز شدی و همش به اونایی که داشتن میخندیدن نگاه میکردی و گفتی آخه مامان جونی چون دوستت دارم و میدونم که الان میخوای گل بخری ببری سر خاک مامانیت،مگه اینجوری نیست که آدم به مامانش بگه دوستت دارم،هااااااااااااااان؟؟؟!!متفکراز خود راضی

تو اتاقمم که رسیدیم همش با ادب نشسته بودی و هر چی میگفتم،، بله مامان جونم، چشم مامان جونم میگفتیمژه و گفتی کادوی اصلی روز مادرم اینکه امروز حسابی بچه خوبی باشی و اذیتم نکنیلبخندای فدای این دل مهربون و نازت بشم مامانــــــــــــــــــــــیماچماچماچ

قربون تو و هدیت بشم عزیز دللللللللللللللللللللللمقلبماچ

دوستان میخواین بریم ادامه روز زن و کادو شوشو..عایا؟؟؟؟پ بریم ادامه مطلب...

دست دنیا در میان ناله‌ها رو می‌شود...        قصه گویی با سکوت خاک هم خو می‌شود

آن صدایی که درونش قصه‌ها جان می‌گرفت       قصه‌هایی که فقط با عشق پایان می‌گرفت

پیش چشم ما درون خاک پنهان می‌شود       دست‌های قصه گو، ای وای!!!، بی جان می‌شود

             قصه گوی خوب ما بهر چه تنهامان گذاشتی و رفتی به خواب؟؟؟ ....

اومدیم تو خونه،داشتم نماز میخوندم،برا مامانم هم نماز هدیه و قران خوندم از اینکه مث سالهای قبل نتونستم براش روزه بگیرم دلم گرفت و دعا ها و درد دلهای زیر زبونم به هق هق و بعد به زار زار گریه کردن تبدیل شد...مثل بچه ها بلند بلند گریه میکردم سوزش دونه دونه اشکامو حس میکردم،صورت مادر یه لحظم از جلو چشام محو نمیشد..دوست نداشتم اون حال و هوا رو باهیچ چیزی تو دنیا عوض کنم... ماهان اومد و بغلم کرد،طفلی بچم اشکش در اومده بود...بغلش کردم و مث مادر خدا بیامرزم گفتم مامانی تو نباید گریه کنی،گریه مال ماماناست و رو سینم محکم فشارش دادم،هنوزم داشتم با سوز گریه میکردم ....یهو ماهانی گفت مامانی تو رو خدا گریه نکن،منم قول میدم وقتی مردی نیام سر قبرت و گلم نیارم براتقهقههقهقههای خدا نمیدونستم گریه کنم یا بخندم..چادرو کشیدم رو صورتمو و هق هق میخندیم،ماهانی فداش بشم به خیال اینکه هنوزم گریه میکنم هی قسم میخورد مامان نمیام سر قبرت دیگه گریه نکنخندهخندهخندهطفلی فک کرده بود برا این گریه میکنم که گفته میاد سر خاکمشیطانشیطان....

بغلش کردم بوسش کردم و دستشو گرفتم دوتایی رفتیم سر خاک..آجی فاطمه و سارینام سر خاک بودن،آجی سیما و سنام بعد ما رسیدن...همه اونایی که مادرشون اسیر خاک شده بود اونجا بودن..دختر خاله هامم که جدیدا مادرشونو از دست دادن اومده بودن..صدای گریه و گلایه بلند بود..فضای بی مادری و ناامیدی و غم بپا بود........

دوستان ومهمونامون برای شادی روح بانوی عالم فاطمه اطهر و همه مادران دنیا و اموات خودتون و مادر من حقیر لطفا صلوات..الهم صل علی محمد و آل محمد..قربون همتون برم الهی...

.

.

ساعت نزدیکای 5 یعنی  زمان اومدن شوشو جون بود..صبحی ام که اون اس پست پایینو زده بودم  بهش ،مطمئن بودم که کادویی در راه استاز خود راضینکردم یه چهار تا بیشتر اشک سر قبر بابا مامانم بریزمنگران زودی بدو بدو برگشتم خونه که مثلا آقا که مشرف شدن یه کسی باشه سورپرایزشونو تحویل بگیرهنیشخنداوه اوه اوه نبودین ببینین طفلی ماهانو چجوری بدو بدو کشوندمش تو خونه که زود باش الان بابا میاد و ال میشه و بل میشـــــــــــــهکلافهخلاصه کلید رو قفل چرخید منم سیاه کاری سفید کاری کرده بودم که قرمزی چشام بره،مث همیشه رفتم استقبال همسر جونی..اینو اولش بگم که من قسم حضرت عباسیش داده بودم که چیزی برام نگیره ههههههههه خخخخخخخخخخدروغگودروغگو((طرح خود دلداری بانوان بعد از روز زن))نیشخندپشت پنجره اتاق که رسیدم متوجه شدم یه چیزی غیر از کوله پشتیش تو دستشه با خودم گفتم این که دسته گل ..نیشخند از خود راضیهوراشوشو خندان شادان اومد تو.................اوی اوووی،، اینجاشو سانسور کردم خخخخخخخخخ((چار چوب خونواده است))نیشخندزبانهیچی دیگه تبریک روز زن،اونم که دسش بود شیرینی بود اما نه توی قوطی توی پاکت!!!!!!!کلافهکلافهعصبانیقهر

حالا چرا تو پاکت؟؟چون میدونه من از مغازه قنادی  روبروی خونمون بخاطر اینکه یه بار دیدم پاهای   کارگرش چقد کثیف بود و چندشم شد نمیخورم زرنگی کرده بود و تو پاکت گرفته بود که مثلا من شاکی نشمعصبانیعصبانی گفتم اینو از کجا گرفتی؟؟گفت از شیرینی فروشی...گفتم پ نه پ از سبزی فروشی گرفتی منظورم کدوم قنادی بود؟؟...قهرقهرای خدای من نکرده بود وقت بزاره بره از یه شیرینی فروشی خوب و باکلاس شیرینی بگیره یا تو قوطی بگیره حالا یه شاخه گلم روش بزنهگریهگریهچقد حالم گرفته شد،دلخور شیرینی رو گذاشتم رو میز گفت بیار بخوریم،گفتم من دندونم درد داره خودت بیار بخورررآخآخیهو گفت عععععععع داشت یادم میرفتا و رفت سراغ کوله،زبانخیال باطلبا خودم گفتم عجب صبرم کمه من،لال میشدی یه ذره الان سوپرایزتو که بده خراب میشی کهخجالتخجالتدیگه یادم رفت رژیم مژیمم دو تا از شیرینیای،قنادی  سر کوچه رو انداختم بالا و چشام قلمبه کوله که چی از توش در میاد...هیپنوتیزمدیدم شامی  که هر روز میخره از تو کیف درآورد و گفت عزیزم اینو میزاری تو یخچال؟؟!!حالم دیدنی بود بخداااااااااااااعصبانیکلافهگفتم من دندونم درد میکنه ویادم افتاد که شیرینی مال کدوم قنادیه  نصفه شیرینی که تو دستم بود و گذاشتم تو بشقابو ایش اییش ایش کنان رفتم تو حیاطقهرناراحتبعد شوشو بخاطر همون بیمه اعصاب یه ساله و اینا که هست..اومد دنبالم و گفت عزیزم حاضر شو بریم برات کادو بگیریم،،تو دلم  گفتم میگی کادو کادو هم که انتخابی نمیشه سورپرایزیش خوشهافسوسافسوسولی برا اینکه ناراحت نشه با هم رفتیم بیرون اما هرر چی اصرار کرد هیچی نگرفتم چون واقعا چیزی که لازمم باشه و نداشته باشم نبود...همه چی برام فراهم کرده و دارم...تنها انتقامی که ازش گرفتم این بود که همه مغازه ها رو گردوندنمشو و همه چیزم دید زدم اما هیچی نگرفتم شیطاناز خود راضیاما خودمونیم منم کم عغده ای نیستما،دیروز رفتم کلی برا خودم خرید کردم،هی راه براه به خودم میگم مبارکم باشه،اوه اوه چقدم بهم میاد،روز زنم مبااااااااااااااااااارک نیشخندزبانشیطانخب دیگه امسالمون اینجوری بود خخخخخخخخخخخخچشممژه

از الان الانش خانومایی  که رندی و بد جنسی  برا دمغ کردن روز مرد و حال گیریشون هر چی که بلدن اگه  نیان بگن مام یاد بگیریم  مدیونن خخخخخخخخابرو

پسندها (1)

نظرات (94)

فرشته مامان نیایش
2 اردیبهشت 93 17:36
آیسان جون عزیزم خدا مامانتو بیامرزه و روحش شاد. عزیزم با خوندن پستت کمی بغضم گرفته و کمی هم خندیدم. بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟ خانمی اینم یه بوس برای ماهان جون با اون شیرین زبونی هاش.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم فرشته جونیم ممنووووووون،قربون اشک و لبخنداتشیرین کام باشی عزیزم
سارا مامان اهورا
2 اردیبهشت 93 22:28
اول اینکه خیلی دلم گرفت که پدر و مادرت نیستن و فوت شدن خدا رحمتشون کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت خودت و دلت برم سارا جونی
سارا مامان اهورا
2 اردیبهشت 93 22:30
واقعا تبریک ماهان عجیب بود آدم نمیدونه بخنده یا زار زار گریه کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا به قول همکارام طفلی بچم همینو ازم یاد گرفته
سارا مامان اهورا
2 اردیبهشت 93 22:32
منم بیشتر دوست دارم سورپرایز بشم تا خودم برم و انتخاب کنم اما از اونجا که چند بار خودش کادو گرفت و من نپسندیدم دیگه بیشتر پول میده میگه با سلیقه خودت بگیر که اصلا این مدلی رو دوست ندارم
مامانی نازگلا
پاسخ
والا من خودمم عجیب غریبم یه بار میگم میخوام سورپرایز بشم یه بار سورپرایزی که میارنو پسند نمیکنم ،بیچاره شو شو هم چاره ای نداره خخخخخخخخخولی از اونجایی که زن عین گل ظریفه مردا هم باید سوپرایز کنن هم ببرن خانوم با سلیقه خودش خرید کنه..بععععععععععللللللللللله
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:41
سلام فدات بشم چقدر دلم شکست خدا بیامرزه مادرتو ولی الان خودت یه مامانی یه مامان مهربون که برا بچه ش سنگ تموم میذاره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید مهربونم، خدا ناز گلاتو برات حفظشون کنه آره گلم دنیا اینجوری خواست برا مااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:45
ای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چی بود چی شد خخخخخخخخخخخخخخماهانی جونم این یعنی چه اخهههههههههههههههههههههبخدا نمی دنم گریه کنم بخندم تعجب کنم از دست این شیطون بلا بلا به درو خدا نکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ خاله جونی چی از مامانم باید یاد میگرفتممن فک کردم مامانم اینجوری بیشتر خوشحال میشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:48
بچه بیچاره خودش تو دلش یه تصوراتی داشتاااااا با خنده دیگران چقدر شرمنده شد عزیـــــــــزمی فدات بشم ماهانی فداش بشم منظوری نداشت چقدر هم اقا بود که فهمید که اشتباه منظورشو بیان کرده
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ناهیدم من همیشه میگم موقع مرگم غریبم نه مامان دارم برام گریه کنه نه دختر که بیاد سر خاک،، این احتمالا از اونجا یادش مونده که بعد مرگم زود زود بیاد سر خاکم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:49
فدای ماهانی عزیزم بشم که خودش همیشه آقاست
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا ننه عزیز دلـــــــــــــــــم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:50
ایسان جونی خودت چه عکس العملی داشتی حالاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خودم اولش اینجوریوسط و بعدشم اینجوری
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:58
من اومدم ادامه مطلب دیدم من تنهاترینمدیدم چقدر دلم برا خودم سوخت بذار برم یه کم عقده هامو خالی کنم حساب این شوو رو بذارم کف دستش بعد میام پس فعلآ
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععه وا دختر ادامه مطلب نکنه شوشو دستکاری کرده نوشته برام طلا و جواهر گرفته هاااااااااااااان؟؟؟؟!!! برم ببینم چه خبر شده خخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 2:58
راستی بالاخره دندونات خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
تا یه حدودی فعلاااااااااا...میخوام جلو پیری بیدندونی رو بیرم خخخخخخخخ
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:17
مامانی نازگلا
پاسخ
شرمنده اشکت در اومده یه نفر
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:17
مامانی نازگلا
پاسخ
و خوشحالتر که خنده به لبت اومد
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:18
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععع یه نفرررررررررر؟؟؟تو وضعت بهتر از من نیستاااااااااااا
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:19
ای بابا من آاخرش نفهمیدم بخندم یا گریه کنـــــــــــــــــــــــم تو واقعا آفرین داری کمتر کسی هم کمدی مینویسن هم تراژدی تو جفت نعمتو یه جا داری
مامانی نازگلا
پاسخ
تو هر کاری دوست داری بکن عاغاااااااااااا ما راضیم قلبووووووونت...من که قصه ننوشتم که اینجوری پیش میاااد،، والاااااااااااا
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:20
روح همه رفتگانتون و مادرتون شاد،الهم صل علی محمد و آل محمد
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر رفتگان شمام غرین رحمت و مغفرت
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:21
آیسان خانوم عجب سوپرایزی داشتی هم از پسری هم از پدری
مامانی نازگلا
پاسخ
آره یه نفری جونی خخخخخخخخخخ حسابی سنگ رو یخ شدم
یه نفر
3 اردیبهشت 93 8:21
سخت نگیر روز مرد نزدیکه
مامانی نازگلا
پاسخ
همین سرپا نگهم داشته خخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 9:47
سلام صبح به خیر ایسانی دیب بلند شدم رفتم حسابشو برسونم یه چیزایی تو سرمو بود ولی متاسفانه خواب رفته بود واما صبح زودتر ازهمیشه بیدارم کرد برا نماز مهربونتر بود ولی این یعنی چه عآیاااااااااااااا من که دیگه نمی تونم مهربان باشم هنوز اون تبرک نگفته هاش تو حلقمه ...................
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم ،،،ای شیطوووووووووووووونصب کن اینو میام تو پست خودت ج میدم خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 9:52
ای نامـــــــــــــــــرد می خواستی منو دلداری بدی پَ اون منوچهر بیچاره چی برات می باید می کرد که نکردهآآآآآآآآآآآآآآآآآآ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شیرینی ، تبریک خوشگل از اون سانسور مانسوراش دیگه بردن برا خرید بابا اینارو شنیدم حسودیم شداااااااااااااااا خوب که پیشم نبودی خودم یه نیشگونت می گرفتماین بار طرف منوچهرم چون واقعا ثابت کرد اقاست خخخخخخخخخخخخخحالا اگه دستت بهم میرسه بیا جلو ههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
تازه ناهید جونی دیروز رفتم سه تا روسری خوشگل دست دوز گرووووووون گرفتم از همونجام شوشویی جونو تماس گرفتم که زود باش پول منو آماده کن که از طرف تو زحمت کشیدم برا خودم کادو گرفتمپولمم ازش گرفتتتتتتتتتتم..حالا نیشگون دارممممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 10:03
میگم میشه یه کم بیای حد وسط واین حرفهای بمیر ونمیر رونگی ؟؟تنهایی چیه هنوز جوانی کو تا مردن!ای بابا وقت داری یه دختر بیار اونقتم ماهانی بیچاره از بس از زبونت این حرفهاروشنیده که بچه مونده حرفهاشو چه جوری بزنه خووووووووووووو امروز یه کم آمپرم بالاست فکر کنم خشن حرف زدماااااااااا امروز استثنائآ منو ببخش سعی میکنیم بر اعصابمان مصلت شویم برم تا کاری دست خودم ندادم
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه ناهید جوووووووووووونم این عصبانیتت تو حلقم رفیـــــــــــــقعجیجم قربونت برم باشه منبعد سعی میکنم
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 10:47
آيسان جوني روح مادرت شاد .
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم نگار مهربووووووووونم،مرسی
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 10:48
منم سورپرايزم دست كمي از تو نداشت . خدا خودمون را براي خودمون حفظ كنه
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععععع راستی امسال سال چی بود مغز آقایون تعطیل شده هااااااااااااااان؟؟؟!!!1
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 10:54
البته سورپريز آقاي همسري را ميگم ها . سورپرايز عرفان جونم معركه بووود .
مامانی نازگلا
پاسخ
فداش بشم عرفان جونم و ماهان جونم که جور باباشونو میکشن
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
3 اردیبهشت 93 11:25
ای ول موزیکتو برم تازه گذاشتی یا من نشنیده بودم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه گلم تازه گذاشتم،آهنگ محبوب خودمه از طرف خودم تقدیمش کردم به ماهان جونم و دوستای گلـــــــــــــم مث شما
مامان ایمان جون
3 اردیبهشت 93 11:39
خدا ایشالا پدر و مادرتون رو بیامرزه , هرچی خاک اوناست بقای عمر شما و ماهان جووووووووونی باشه ایشالا یعنی این طرز نوشتنت منو کشته , اولش که حسابی بغضم گرفته بود بعدش از خنده روده بر شدم , بعد دوباره اشکی شدیم و باز دل درد گرفتم از خنده , خدا نکشدت دختر این احساسات ما تکلیف خودشو نمیدونست بیچاره , نمیفهمید اینوری باشه یا اونوری دمت گرررررررررررررررررررررررررم , خیلی باحال بود راستی روزتون مبارک , البته شرمنده یه کم با تاخیر
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان ایمان جونم،فدات بشم ،قربون اشک و خنده هات بشم ایشالله سایت همیشه بالاسر پسرت با غرور و افتخار باشه خب دیگه آیسی تکه دردونست خخخخخخخخخودمم با خودم تکلیفم معلوم نیست ،تکلیف شما رو چجوری معلوم کنم خخخخخخخخخخخ
مامان کارن
3 اردیبهشت 93 14:15
قربونت برم ماهان جونی با این حرف زدنت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی
مامان کارن
3 اردیبهشت 93 14:17
روح عزیزانت شاد جاشون توی بهشت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم رزیتا جونم ممنون
مامان کارن
3 اردیبهشت 93 14:19
روز مرد شام دعوتش کن بهترین رستوران شهرتون و گرونترین غذاها رو سفارش بده به حساب خودش
مامانی نازگلا
پاسخ
دمت گرم خوب نظریه
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:51
عزیز دلم خدا مادر گرامیتون را بیامرزه
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون دوست خوبم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:53
الاهی من فدای سادگیت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:00
ایسان جونم فدای دل گرفتت بشم من،، خدا مادر عزیزتون را بیامرزه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم ممنون خدا سایه شما رواز سر یاسمین و پارسا جونم کم نکنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:09
الاهی فدات بشم من امروز دلم خیلی گرفته بود همسری رفته تهران و ما هم تنهاییم اما الان اینقد خندیم همه چیز یادم رفت دوست دارم خیلی زیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه گلم،خوشحالم که خنده به لبتون اومده ،ایشالله به سلامتی برمیگردن پیشتون
مهدیه مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 9:54
آیسان جون عزیزم خدا مامانتو بیامرزه .... روح همه رفتگانتون و مادرتون شاد،الهم صل علی محمد و آل محمد عجب سوپرایزی داشتی هم از پسری هم از پدری
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی مهدیه جون خدا ماهانتو برات نگهداره گلم آره خخخخخخخخخخ امسال شاهکار کردن پدر و پسررررررر
یه نفر
4 اردیبهشت 93 10:28
آیسان جون شنیدم جبران شده برات کادو روز زن
مامانی نازگلا
پاسخ
جووووووونمشماااااااااااااا؟؟این که هنوز درز نشده بود که
یه نفر
4 اردیبهشت 93 10:45
آیسان نزن تو سر و کلت و نکن موهای پر کلاغیتو اگه گفتی من کیم؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هاااااااااااااااان؟؟پر کلاغی که مال خیلی وقت پیش بود که؟؟؟؟پ تو باید از دوستان کهنه سوار باشی آنسه تویی؟؟؟!! غتره چی؟؟؟!!! مینام نیستی ؟؟؟!!! بابا لنگ دراززززززززززززززی عایا؟؟؟ خب خودتو معرفی کن تا نیومدم دخلتو نیاوردم..ایییییییییییییییشششششششششششش لوووووووووس
یه نفر
4 اردیبهشت 93 10:48
عه وا مثلا الان من مادر زن پسرتم خب....
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععع سمیه خودتــــــــــــــــیقربونت برم خیلی وقته منتظرت بودم کهراستی دیگه پر کلاغیم نیستمااااااااا
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 12:54
چقد شیرین تموم غما و غصه هاتو میگی آیسان جونایشالا جایگاه مادرتون روز به روز رفیع تر و صبر شما عظیم تر باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم سمانه جونم ،خدا سروش جونو برات نگه داره گلم
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 12:55
ای خدا از دست این پسرماشالا زیادی شیرین زبون شده ها
مامانی نازگلا
پاسخ
آره سمانه جونی باید زبونشو بخورم دیگه از شیرینی گذشته خخخخخخخخخخخ
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 12:56
ای خواهرچه توقع ها داشتیم و چی شد!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
من جبران کردم ما اینییییییییییییییییم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اردیبهشت 93 14:36
عجب سیاستمداری هستی توووووووووو ............دمت گرم حق این آقایون همینه حالا بذار یه مدت بگذره منم همین بلا رو سرش در میارم مرسی که یاداوری فرمودید اگه سیاست دیگه ای به خرج دادی به ما هم بگید عجب فکر وبکری بود
مامانی نازگلا
پاسخ
خوشم میاد که زود گرفتنی قضیه رو...نه فعلا با همینا سر کن تا ببینیم چی میشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اردیبهشت 93 15:13
سلاااااااااااااااام عزیزم خصوصـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامانی نازگلا
پاسخ
عجب خصوصی بشه این خصوصــــــــــــــــــــــی . .ای خدااااااااااااااابمیری ناهیدددددددددددددمردم از خنده...........
آرزو
5 اردیبهشت 93 22:46
ای به فدای ماهانم بشم که اینقده مهربونه وتوفکرمامانی بوده وبراش هدیه آماده کرده
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،قربووووووووونت
مامان کیاراد.آرزو
5 اردیبهشت 93 22:48
واقعا بی مادری سخته آیسان جونمخداروحشونو شادکنه!
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم آرزو جونیم،ایشالله خدا مادر شما رو براتون سالم و سرحال نگه داره
مامان کیاراد.آرزو
5 اردیبهشت 93 22:50
واااااای مردم ازخنده خیـــــــــــــلی باهال بود اشتباه گرفتن غذای شوشو بجای هدیهولی دمش گــــــــــــرم
مامانی نازگلا
پاسخ
دمش گرم که کنفم کرد عایاااااااااااااا؟؟؟وستی تو و دم گرم وشو تو حلقم
مامان کیاراد.آرزو
5 اردیبهشت 93 22:53
اما دستش دردنکنه شوشوت همون پاکت شیرینی رو برات گرفت دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
+سه تا روسری دست دوز بعدا خریداری شده توسط خودم و سلفیدن پولش از جیب شوشو
مامان کیاراد.آرزو
5 اردیبهشت 93 22:56
بازم بهت تبریک میگم عزیزم ایشاا...همیشه درکنارهم شادوسلامت باشین
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر مهربونم
مامان
6 اردیبهشت 93 2:13
عزیز دلم روزت مبااااااارک
مامانی نازگلا
پاسخ
روز شمام مبارک گلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 اردیبهشت 93 2:15
وای که با چند خط اول پستت بدجوری حالم گرفته شد خدا مادر گلت رو بیامرزه....
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلم،فدات بشم
مامان
6 اردیبهشت 93 2:16
امان از دست ماهان جونم...مردم از خنده برای حرفهای شیرینش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه بمیری
مامان
6 اردیبهشت 93 2:17
سورپرایز آقای همسر هم خیلی بامزه بود.
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههه سورپرایزش تو حللللللقم
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 اردیبهشت 93 2:18
آیسان جونم خریدهات مبااااارک.روزت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم،ممنون
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 اردیبهشت 93 2:19
واقعا عالی مینویسی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااایی داری گلم
مامان زری ترانه
6 اردیبهشت 93 8:06
عجب با نمک می نویسی دوستم . کادوهای این پدر و پسر فوق العاده بود. خدا مامانت رو هم بیامرزه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین،قربونت برم،راستی خیلی خوش اومدین،
بی هنر
6 اردیبهشت 93 13:53
فطرس نام یکی از فرشته های خداوند که امام حسین علیه السلام بال شکسته اش رو شفا دادند روزی فطرس بدلیل نافرمانی مورد غضب قرار گرفت و بالش شکست خیلی آه و زاری و توبه کرد و روزی دید که دو فرشته بسیار خوشحال از کنارش عبور میکنند ازشون پرسید کجا میرید گفتند نوه ی پیامبر اظم بدنیا اومده و ما برای عرض تبریک داریم میریم خدمتشون فطرس گفت اگه میشه من رو هم با خودتون ببرید تا شاید پیامبر شفاعت من رو نزد خدا بکنه همین که به نزد پیامبر میرسند پیامبر به گهواره امام حسین اشاره میکنه و فطرس بال شکسته اش رو به قنداقه امام حسین میزنه و شفا میگیره و از اون به بعد قسم میخوره هر مسلمونی هر جای زمین سلام و درودی بر امام حسین بفرسته اون رو در پاکتی از نور نزد امام ببره
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی زیبا بود،ممنون بی هنر جونی...راستی.سلااااااااااااام بر حسین (ع) و سلام به تو و سلام به همه
بی هنر
6 اردیبهشت 93 13:55
داشتم میومدم اینجا سر بزنم یهوو این مطلب تکونم داد. گفتم شاید بچه لوتیای این وب هم بخونن، همه منقلبا ینقلبون بشیم.... الان مثلا من منقلبم. دوباره میام سر میزنم.... التماس دعا
مامانی نازگلا
پاسخ
منقلب..ینقلبو انقلاب...عجب مصدر سازی شد اینم حال منقلبی منه خخخخخخخخخخخخ
niloofar
6 اردیبهشت 93 15:54
عاشق همین دیوونه بازیاتم
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععه وا اینجا مثلا کلی جدی ام که من
niloofar
6 اردیبهشت 93 15:55
الهی. خدا خانواده تو بیامرزه آیسان جون. هرچی خاک اوناست بقای عمرشما باشه. طفلی ماهانم خوب خواسته طبق برداشت خودش روز زن بگیره برای مادرش دیگه. عزیزمممممممممممم.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم نیلو جونم،خا دخمل نازتو برات نگه داره گلمآره طفلی بچم همینو ازم یاد گرفته
مامان اهورا
7 اردیبهشت 93 11:10
ممنون عزیزم از اینکه بهمون سر زدی خداییش وقتی میای اساسی حال میدی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری عجیجمممممممممممممم
مامان اهورا
7 اردیبهشت 93 11:10
مامان اهورا
7 اردیبهشت 93 11:10
معلومه که من عاشقتون هستم
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووووووووونت،قلبووووووووووووونت..دمت گرررررررررررم
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 11:38
خصووووووووووووووووووووووووصی
مامانی نازگلا
پاسخ
آی من قربون این خصوصیات برم که همیشه بر وفق مراد دلمه
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 11:52
آهنگمو داشته باشششششششششششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
اوه اووووووووه اوووووووه ه ه ه ه .....ای ول داری
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 11:53
میگم شما تبریزی هستی مهربوووووووووووون البته شکلک (فضول) نمیدونستم کدومه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره عزیز دلم فضولیت تو حلقم خخخخخخخخخخخخ...جنسمون همینه
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:34
سورپرایزی شدی هااااااااااااااااااا خدا پدر ومادرتو بیامرزه دوستم همسری بنده هم گفت شما چی میخوای منم گفتتم هیچی ....اونم نه بابا همه همینیم دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم عزیزم پ تو هم بععععععععععععععععععععلهاز دست این مردااااااااااااااااا
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:42
خصوووووووووووووووووووصی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت ،ده برو که رفتتتتتتتتتتتتتتتم
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:43
یه دونه دیگه سکرت
مامانی نازگلا
پاسخ
سکرتت تو حلق من و بعدشم درد و بلای جفتمون با سه تا دخمل پسرامون و شوشو هامون تو فرق سر همون که تو سکرت گفتی خخخخخخخخخخخخخود ناکسش بوده
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:45
دوباررررررررررررررررره خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
ما چقد زیر آب میریم عجیجممممممممم،خفه نشیم یه وخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:49
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووووووووون دلمممممممممممممممممممممم
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:40
اوه اوه اهنگو
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععع بعضیا رخ نمودننننننننن،مبارکههههههههههه
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:41
من ک میدونم اهنگه منظورت ب من بود
مامانی نازگلا
پاسخ
آره جون عمه نداشتممممممممم..اییییییییییییییییش
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:41
به به چ هدیه ایی هم
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:42
خدا بیامرزتشون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم آنسه جونم،ممنووووووووون
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:43
سانسورت تو حلقم
مامانی نازگلا
پاسخ
زشته عاخهههههههههههه،،ولی باز میل خوته
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:44
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بترکی آیسی نمونه ایی ی دونه اییی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااا مداتم آنسه جووووووووووونی
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 10:42
عزیزم خدا مامانتو بیامرزه اون قبری که کنار قبر مامانته قبر کیه؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا ممنون گلم،اونم بابامه،تو تصادف با هم بودن
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 10:43
تبریک ماهان جونم به نوع خودش نوبرهالبته به دل نگیر چون خودت میری سر قبر مادرتون بچه یاد گرفته
مامانی نازگلا
پاسخ
نه گلم،دلخوری نداره طفلی بچم همینو از خوددم یاد گرفته و فک مینه این بهترین نوع احساساته
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 10:44
ایول به حالگیریتون ولی اشتباه کردین چیزی نگرفتی من جای شما بودم میرفتم طلا فروشی
مامانی نازگلا
پاسخ
من موکول کردم به آینده که هر روز تنش از ترس بلرزه خخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:18
روحشون شاد و در ارامش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،قربونت برم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:23
عزیزم کلی گریه کرددم .... فدات بشم ... انشاله که ماهان جون عوض تمام آرزوهایی که برای مادر بزرگوارت داشتی و نتونستی انجام بدی برای تو انجام میده
مامانی نازگلا
پاسخ
ای من فدای دونه ددونه اشکهای مهربونت بشم مهری جونم،ببخش ناراحتت کردم عزیز دلم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:26
انشاله که همیشه شاد شاد شاد باشی و دیگه از حالت برزخی خبری نشه و بره و پشت سرش رو نگاه نکن
مامانی نازگلا
پاسخ
میســـــــــــــــــی عجیج دلـــــــــــــمایشاااااااااالله
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:29
اینو ماهان از کجاش در اورده شیطوووون .... خدا نکنه امیدوارم صدو بیست سال عمر شاد شاد شادی رو داشته باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااایی داری مهری جوووووووووووووونیم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:30
الهی فداش بشم با این قلب صاف و مهربونش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززززززززززززز دلم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:32
آفرین .... ... کادوی اصلی ماهان جون چقد خوب بود ... افرین عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خاله جونیش یه دنیا ارزش داشت،قربونش برم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:43
عزیزم دست گلت درد نکنه چقدر گلی که درستیدی خوشکله مثل خودت
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووووووون خاله مهربووووووووون و نازم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:50
آیسان جونم ... فدات بشم ...ادامه مطالب رو نفهمیدم چجوری خوندم ... اشک مجالم نداد فدای دوست خوبم بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
مهری جونم،عزیز دلم شرمنده قربونت بشمببخش که ناراحتت کردم ،قربون اشکای مهربونت
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:52
الهی ... منم اشک هام قاطی خنده هام شد ــــــــــــــــــــ امان از دست شیرین زبونی بچه ها
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مهری جونم منم سنکوپ کرده بودم که بخندم یا گریه کنم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:55
ای نمیری ایسان جون ... کلی دلم گرفته بود و زار زار گریم گرفته بود ولی کلی هم اخرش خندیدم و دلم باز شد
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون همه اشکات و خنده هات گلــــــــــــــــمگریه و خنده هر دو برا آدم لازمه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 17:57
عزیزم در اخر هم روز زن رو به تو مادر یکی یه دونه تبریک میگم و باز هم تبریک میگم که تونستی همه مغازه ها رو بگردونی ... اخه اقایون و از این کارها
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم مهری جونم ممنونآره این درس عبرتی بود برا همه آقایووووووووووووووون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 اردیبهشت 93 18:55
خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا ناهیدی چی شدهههههههههههههههه
مامان آرادخان
12 اردیبهشت 93 17:00
سلام خیلی باحالی خدا برای پسرت و شوشویت حفظت کنه متاسفم برای نداشتن نعمت مادر خداوند مادر وو پدرت را بیامرزد و مورد الطاف الهی قرار بده و به شما ارامشی همراه با شادی که هیچ وقت ذهن کوچولو سراغ افکار منفی نره و همیشه کنار شما لبخند رولبهاش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم یه دنیا ممنون از لطف و محبتتون گلم ،خدا عزیزانتو برات حفظشون کنهراستی عزیزم آدرس وبتون صحیح نبود شرمندتون شدم ،لطفا آدرس صحیح رو بزارین
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
13 اردیبهشت 93 12:05
منم امسال هیچی کادو نگرفتم شوشو گفت بیا بریم هرچی دوست داری برات بخرم منم هنوز نرفتم با اینکه امسال اولین سالی است که مادر شدم توقع داشتم از طرف امیرعلی هم یک چیزی بذاره روش اما تولدم نزدیکه مجبورش می کنم تلافیشو دربیاره
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااانم بمیرم برات گلم این مردا عجب مارموزینااااااا.یعنی چی که بریم کادو بگیریم،خودت یه طلایی جواهری بگیر بیار دیگه ببینم برا تولدت چه میکنیااااااآروداری کنیا عسیسممممم
مامان آروین
14 اردیبهشت 93 11:31
سلام آیسان جونم خوبی امیدوارم سالی پر از خوشی و سلامتی داشته باشید روز مادر هم مبارکت باشه عزیزم خیلی ناراحت شدم از فوت مادر مهربونت خدا بیامرزدشون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهناز جونم،قربونت برم همچنین گلم عزیز دلمـــــــــــــــــــــی
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:37
ماهانی خداحفظت کنه بااین زبون شیرینت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله جووووووووووووووووووونیم