ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

روز زن نزدیکه........

1392/1/28 10:52
608 بازدید
اشتراک گذاری

به به به ه ه ه ه  بازم روز زن و روز مااااااااااااادر میرســــــــــــــــــــه

بوی کادو و طلااااااااااااااا میرســـــــــــــــــــــــــــهنیشخندنیشخندهوراهورا

خانومای عزیز و محتررررررررررم،،روز زن نزدیکه آقایون منتظر فرصت هستند که قهر کنن و این مساوی اینکه::کادو فررررررررررررتابروعصبانیسعی کنیم تو این فرصت باقی مونده تا روز زن ،مهربانتر از همیشه باشیم و توطئه رو در نطفه خفه کنیم!!!!باشد که جزو کادو گیرندگان باشیم..لبخند

                                                                              امضاء:    انجمن بانوان دنیا دیده!!مژهاز خود راضی

زنان محترم ايران ديار،دوستان همراه پارسال و امسال ،!!! امسال هم مثل پارسال و سالهای پیشین

مطمئن باشيد...%%

هيچ معجزه اي در راه نيست...مردان همینند که بودند ..کادویی منتظر شما نیست...

برای اینکه روز زن دچار افسردگی نشوید،افسوسافسوس

بازم مثل سالهای پیش ما راه حل خوبی برایتان پیشنهاد میکنیم..لبخند

ميتوانيد امروز و فردا راروزانه صدو پنجاه بار تكرار كنيد تا به نتيجه مطلوب برسيد..

پس،،با هم شروع ميكنيم..نگران

از همسر يا فرزندم كادو روز زن و روز مادر گرفتم كه گرفتم ،،..نوش جونم  حقم بوده،وظيفشون بوده..اگه

نگرفتم...

به...جهنم..به درك..عوضش زندگی شیرینه..من كه چشم دنبال كادو نيست..سلامتي اونا از همممممممممممممممممه چي براااام مهمترررررررررررره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نیشخندنیشخندآره جون عمه نداشته من........شیطان

 راستی دوستان خوبم پیش پیش روزمووووووووووووون مبااااااااااااااااارک همگیمووووووووووونقلبماچاز خود راضی

پسندها (1)

نظرات (75)

ماندانا
27 فروردین 93 10:17
ای جاااااااااااااااااااااان دلم چه به حق من که شروع کردم.........
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ شروع کن گلم به قافله برسی
ماندانا
27 فروردین 93 10:21
سلام آیسان خانومی،وبت معرکستخوشحال میشم به وب منم بیای آدرسمو براتون خصوصی میزنم عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام ماندا نا خانوم،ممنون شما لطف دارین،خیلیم خوش اومدینچشم حتماااااااا
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:36
سلام آیسی جوووووووووووووووووونی،و ماهان گلللللللللللللم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااام به روی مااااااهت، ریحانه جون خوشگلللللم
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:37
من پارسال نبودم مگه چه خبر بوده پارسال روز زن؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هیچی جون خودم..پارسالم مث امسال،یه دل خنک کنی سادهههههههه
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:37
من اصلا امید ندارم آیسی جون برا من نسخه خاصی نداری عایاااااااااا؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خب چرا عجیج دل،،شما دوبله،سوبله تکرار فرمائید
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:38
میگما بهتر نیست من هر روز دویست بار تکرار کنم جمله سحرآمیزووووو؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آی صد باریکلااااااااااااااااا،خودشه
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:39
خودت چی اونگاااااه؟؟؟تو هم تمرین میکنی عایااااااااااااااااا؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه پ نه پ من وامیستم کنف که شدم میخونم من یه ماهه تو تمرین و تکرارم دخترررررررررر
مامان ریحانه
27 فروردین 93 10:45
عه عه عه میگم این مرد یه چیزیشه دو روزه سرش درد میکنه برا دعوااااااااااااااادستت طلا آیسی جونی،، کلکشو خوندم میرم که براش غذای مورد علاقشو درست کنم فعلا،،بعدا کوفتش میکنم خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
من هیچگونه گناه طلاق و طلاق کشی و سر و کله شکستنو گردن نمیگیرم عمراااااااااا حالا شما میخواین کوفتش کنین میخواین کوفته
مامان ماهان مهدیه
27 فروردین 93 12:08
از همین الان شروع میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
شمام بععععععععععععععععععله...
مامان ماهان مهدیه
27 فروردین 93 12:13
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند عزیزم روزت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووووووونت گلم،ممنون،روز شمام مبااااااااااااارک
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 12:31
خصوصی دوستم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون مرااااااااااااام بی نظیررررررت
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 12:38
والا باهات موافقم ایسان جووووووووون همه منتظر بهونه تا بهترین راه برای فرار از کادوِ دیگههههههههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خوب ما خانوما که اینو میدونیمم یه چن روز دندون رو جیگر میزاریم تا روز زن بگذره
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 12:39
روز زن هم مباررررررررررررررررررررررررک پیشاپیش
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیز دلم،روز شمام مبااااااااااااااارک
مامان عرفان
27 فروردین 93 12:46
آيسي جونم من از سال قبل دارم ميشمرم. تو عقب موندي و چند روزه كه شروع كردي به شمردن .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ من پارسالم شمردم امسالم میشمارم،سالهای بعدیم خواهم شمررررررررررد
مامان عرفان
27 فروردین 93 12:47
خوب با اين شانسي كه من دارم عرفان از من كادوي روز مادر نگيره خدا را شكر ميكنم .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخ منم ارم برا ماهان دنبال کادوی خوب میگردم
مامان عرفان
27 فروردین 93 12:49
اينم گل براي روز زن. روزت پيشاپيش مبارك عجيجم
مامانی نازگلا
پاسخ
خودت یه دنیا گلی فدات شــــــــــــــــمروز تو هم مباااااااااااااااارک
مامان مهرزاد جان
27 فروردین 93 13:08
هه هه هه دوباره شروع شد!!! 1جمله دیگه من یاد بدم، روزی چند مرتبه ( بستگی به همسری محترم داره) می خواست بخره من نذاشتم، میخواست بخره من نذاشتم و ... امیدوارم اثر کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جوووووووووووووووووون دلممممممممممممممممم..اثر که داره حتمااااااااا
مامان مهرزاد جان
27 فروردین 93 13:09
پیش من نمیاین؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا فدات شم دلم برات یه ریزه شدههههههههههههه
بهار
27 فروردین 93 13:13
سلام هدیه سنیا به شما تقویم سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ویرایش عکس ها در تقویم بعهده سایت سنیا خواهد بود.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام بهار جون این لوگو رو از کجا بیارم حالاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 فروردین 93 13:17
خدا تو رو از ما نگیره آیسان جوووونم.
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا شما دوستای خوبمو ازم نگیره فدات بشششششششششششششششششششششم
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 13:17
بسیار به نکات ظریفی اشاره فرمودین آیسان جانولی مرد جماعت تو یه مورد هوششونو به کار میندازن اونم پیچوندن کادو روز زنه
مامانی نازگلا
پاسخ
نگران نباش دوست خوبم مام برنامه میریزیم برا روز مرد که از دماغشون بریزیم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 فروردین 93 13:18
خیلی باحالی به خدا
مامانی نازگلا
پاسخ
چاکرتیم عزیززززززززززززززززززم
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 13:19
والا ما که منتظریم پسرمون بزرگ شه بلکه به جمع روز مادری ها بپیوندیم!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
آخـــــــــــــی ای جااااااااانم،مگه روز زنتون پیوندشون مبارک نشده تا حالاااااااا؟؟؟برا تو اساسی باید برنامه بدم خخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 فروردین 93 13:19
روزت مبارک مامان پر انرژی و دوست داشتنی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیز دلم،روز شمام مباااااااااااااارک
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 فروردین 93 13:20
میبوووووووووسمت عزیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت بررررررررررررم منم بوووووووووووووس
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 13:22
در صبوری کوهی در سخاوت دریایی... در بزرگی زنی... (راکعی) پیشاپیش روزت مبارک عزیزم!!
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکرررررررررررر سمانه جونیم ،روز شمام مبارک گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 فروردین 93 16:54
خیلی پست قشنگی بود ایسان جون روزت مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااایی داری عجیییییییییییییییج،،روز شمااااام مبارک
بی هنر
27 فروردین 93 17:10
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععع تو چرا آتیش گرفتیییییییییی اونوخ هاااااااااااااااان؟؟؟؟!!!!!!!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 فروردین 93 17:53
خصوصی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی عزیز دلـــــــــــــــــــم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:32
سلاام دارمت آیسانی دمت گرم ببینیم چکار می کنیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام ناهید جوووووونم،قربووووووووووووونت عاغاااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:36
آیسان پارسال این همسری خوب خودشو به بی خیالی زد فقط با یه شاخه گل منو راضی کرد بعد چندروز میگه چیه اینجوری نگام می کنی مگه پارسال وسال قبلش اون کادوهایی که برات خریدم نگفتم به اندازه چند سال هست تورو خداکادو خوب نگرفتی برا چند سالا کافیه ولی امسال نمی دونم چه سیاستی به خرج بدم که بتون بچلونمش
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خداااااااااااای من شوهر تو کلکتر از همست که اینجوری یه سال کادو میگیره برا جبران چن ساااال ناهیدی امسال کادو خوب نگیره یه چن روز بچه هاشم بنداز رو سرش قهر برو خونه بابات سال بعد ببین چه بشکنی برات میزنه خخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:39
امروز بهش میگم بیا عصر جمعه بریم دریا صفا کنیم می خواستم پیشاپیش بریم به استقبال روز زن آقا هنوز صحبتم تمام نشده گفتن نه برنامه نریر که من خودم برنامه دارم ولی با کمک شما حتمآ یه راهی پیدا می کنم رئیس انجمن تمام بانوان
مامانی نازگلا
پاسخ
ای ناهید جووووووووووونم این مردا مادر دیده خواهر دیده ان،، عنده کلک و شیطونیناما باشه نترس پیش پیش روز مرد داریم همچین جبران کنیم براااااااشون..والاااااااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:41
اره جون عمه نداشته .........................
مامانی نازگلا
پاسخ
خب عمه جونم طفلی دیگه جوندار نیست دیگه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:46
منم مجبورم از الان خودم رو آماده کنم وبراشادی و آسایش روح وروانم بگم خواست بخره من نذاشتم.....خخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
روح و رواااااااااااااانت شاااااااااااد ناقلاااااااااا
مامان طاها
27 فروردین 93 19:56
سلام ایسان جونم پست روززنت خیلللللللللی قشنگ بودواقعامرداروخوب شناختی دس مریضاگللللللللم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااام سمیه جوووووووووونیممیگما این خواهر زاده شوشومونو شما چجوریا شناختین خخخخخخخخخخخ
مامان مهرزاد جان
28 فروردین 93 7:52
کجایی خانمی نیستی؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جوووووووووووووووون دلم،قربونت بشم همین الان سه سوته میاااااااااااام گلم
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 11:32
آیسان جوووون کد بریز توی تنظیمات وبلاگ
مامانی نازگلا
پاسخ
خالی بود جووووووووووووون عممممممممممممم،قربونت بشششششششم من
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 11:32
نبیییییییییینم پکری چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا
مامانی نازگلا
پاسخ
من که این همه گیج هوش نبودم کهههههههههههه خدایا چی به سر من اومدههههه عایاااااااااااا؟؟؟؟!!!!
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 11:34
برو خصوووووووووووووووصیییییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
چشم گلللللللللللللللللللللللللللم
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 11:39
اینو بریز تو تنظیمات حله کد برات ساختم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربووووووووووووووووون یووووووووووووووووووفدا مدات شممممممممممممم
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 11:40
کد تو خصوصیییییییییییییییییییه افسردگی رفع شددددددددددددددددددددددددددددد
مامانی نازگلا
پاسخ
هااااااااااااااا جااااااااااااااااااااان تو فک کردی من انیشتنم خدای نکرده دریافت کد خالی بودجیگرررررررر
*.*.*پروشات*.*.*
28 فروردین 93 12:53
درود بر رفقایى ک؛ دعا دارند،ادعا ندارند… نیایش دارند،نمایش ندارند… حیا دارند،ریا ندارند… رسم دارن،اسم ندارن… ************** روز زن مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی داری عجیییییییییییییییج ،اینا همه رو با من بودی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 12:54
ایسان جون خوب من نمیدونم چرا اونجوری میشه تو وب شما میگردم بهت لینک کد میدم حتما از افسردگی بیایی بیرون
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فداااااااااااااااای مهربونیت بشــــــــــــــــــم مــــــــــــــنتو چه نازی بخداااااااامیگما شایدم به نظر من اتاق کجه هان؟؟؟پسوردمو بدم شمام اتاقه رو از نزدیک ببینی عایااااااااا؟
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:31
سلام ایسان جون اول بیا بغلم و کادوت رو بگیر روزت مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قرررررررررررررررربونت،عجب کادوی خوشگلــــــــــــی،دست خووووووووووش
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:32
عجب نصیحت و توصیه یه خوبی افرین به این انجمن دنیا دیده
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت آجـــــــــــی،بلاخره همین از دسم بر میاد دیگه،نمیخوام که این همه دنیا دیدگیمو با خودم به گور ببرم که خخخخخخخخخ
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:34
جون همون عمه ی نداشته ی خودت و خودم راست گفتی
مامانی نازگلا
پاسخ
الکی که جون ،بی جون عممو وسط معرکه که نمیکشمممممممممم که خــــــــــــب!!!!!!!!!11
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:35
جالبه که وقتی زن هستی جناب همسر میگن اخه این روز روزه مادره و وقتی مادر میشی میفرمایند این روز روزه زنه.... خلاصه در هر حال در امر پیچوندن هستن.
مامانی نازگلا
پاسخ
اینجاس که شاعر میگه این هنر ظرافت و زنیت تو ته حلقــــــــــــم پ خدا این اشک تمساحی رو برا چی داده به ما زنا عایااااااااااااا؟؟؟؟
مامان آیسو وآیسا
28 فروردین 93 20:35
بازم خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون این خصوصیات برم من،عاشق خصوصیـــــــــــم کلااااااااااااا
سارا مامان اهورا
29 فروردین 93 11:25
مامانی نازگلا
پاسخ
از خنده هات معلوم شد کادوی شما گنده مندستاتااااامبارکتون باشه خخخخخخخ ما که وضعمون معلومه
سارا مامان اهورا
29 فروردین 93 11:25
ای شیطون چه راه حلهایی داری
مامانی نازگلا
پاسخ
هشت ساله دارم تو این راه استخون میترکونم خخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
29 فروردین 93 11:30
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
خود بخودم آتیش نگیرن ،آتیششون میزنیم ،یعنی تا این حد توانمندیم ما موجودات ظریف و حسااااااااااااس
مامان مهنا
29 فروردین 93 15:10
من ک از الان روزی صدبار میگم خواست بخره من نذاشتماینم جلوگیری از افسردگی ب شمار میادا
مامانی نازگلا
پاسخ
این که بعده روز زنه آجـــــــــــــــیبزار ببینیم شایــــــــــــــــد خدا یه رحمی به دلشون انداخت اگه نه اینو میگیم
مامان مهنا
29 فروردین 93 15:11
مامانی نازگلا
پاسخ
این چشای بابا قوری مونده به راه عشقولانتم جمع کن،شوشوت با این چیزا چیز نمیشه خخخخخخخخخخ فکر خاک تو سری نکن منظورم از چیز اول لوس بازیا و دلبریای تو بود،چیز دوم خام شدن یارو بود خخخخخخخخخ
نیلوفر
29 فروردین 93 20:04
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پیشاپیش روزت مبارک ایسان جون. انصافا از اون مادرهای زحمتکشی. واقعا روزت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بررررررررررم،ایشالله سال دیگه مامان میشی و نی نیت با دستای کوچولوش برات کادوی روز مادر میده
مامان کارن
30 فروردین 93 7:49
روز زن ؟؟؟؟؟ چه واژه ی غریبی
مامانی نازگلا
پاسخ
عجیباااااااااا و غریباااااااااااااا
مامان کارن
30 فروردین 93 7:50
کادو
مامانی نازگلا
پاسخ
کادووووووووووووووووووووو....!!!!!!! کااااااااااااادو!!!!! کاددددددددددددددددووووووووو!!!!!!1 واقعا یعنی چـــــــــــی؟؟؟؟؟!!!!!
مامان کیاراد.آرزو
30 فروردین 93 10:19
عزیزم پیشاپیش روزت مبــــــارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووووونت،روز شمام پیش پیش مبارک
مامان کیاراد.آرزو
30 فروردین 93 10:20
ای جیـــــــــــگرتو.خیــــــــلی پست باهالی بود
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووونش دوست جوووووووووووونیم
مامان کیاراد.آرزو
30 فروردین 93 10:21
به مردای این دوره زمونه اصلا نباید امیدی داشتواااالـــــــــــا
مامانی نازگلا
پاسخ
نیســــــــــــــــــت..نبودددددددددددددد،نخواهد بووووووووووووود
مامان کیاراد.آرزو
30 فروردین 93 10:22
اماخودمونیم ها راه حل های خوبی جلومون گذاشتیجواب میده
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دادااااااااااااش،قابلی نداشتجواب داد پورسانت ما یادت نره
مامان کیاراد.آرزو
30 فروردین 93 10:30
میگم آیسی جونم توکه این پستو گذاشتی یادت باشه تو پست بعدیت اول بگو شوشوی خودت واست چیکارکرده وچی خریدهیـــــــــادت نره هااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ به اونجاشم میرسیمممممممممم،،حتمااااااااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 فروردین 93 10:42
خصوصی گلم فکر کنم هنوز موفق نشدی بازم تلاش کن قبلیه که با رسم شکل بود اینم با رسم شکل
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قلبوووووووووووووووون توی نازنییییییییییییییینممن عاشق رسم و رسوم واشال قیله ایم خخخخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:12
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک نمونه بانوی دنیا
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااااااایی داری ناهیدی،قربوووووونت،روز شمام مباااااااااااارک
بی هنر
30 فروردین 93 11:18
عااااااااغااااا عااااااااغااااا عااااااااغااااا من از شما میپرسم: سوال آیا آگاه سازی بانوان در رابطه با اعمال غاین روز عزیز کار درستی است؟ جواب دو نقطه........ خیر!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
عااااااااااااااغااااااااا...نکیر و منکرم این مدلی سوال نمیپرسه خخخخخخخخخخ البته که ............. گوزینه درست میباشد
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 11:26
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شده مبارکه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون صبرت بشممممممممممممم از دست خنگولیای منننننننننننن
مامان سيد محمد سپهر
30 فروردین 93 11:49
اي جانم روزت پيشاپيش مبارك
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررررررررربون روز شمام مباااااااااااارک
مامان سيد محمد سپهر
30 فروردین 93 11:50
عزيزم الهي هميشه خوب و خوش باشي
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیاااااااااا تشکر
سارا مامان اهورا
30 فروردین 93 12:06
عزیزم آهنگی که گذاشتی قشنگه اما نمیدونم چرا برای من قطع و وصل میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووونم ،عاشق این آهنگم ودست گلش درد نکنه مامان آیسو و آیسا که کمکم کرد...نیدوووونم ،،خودم چک کردم مشکلی نداشت
سارا مامان اهورا
30 فروردین 93 12:08
نه بابا کادوی منم خیلی گنده نیست چند روز پیش یه خورده پول گذاشت رو زنجیر قبلیم و عوضش کردم زودتر کادومو گرفتم
مامانی نازگلا
پاسخ
بععععععععععع مباااااارکه گفتم یه چیزی زیر این خنده ها پنهونهپ شماااااااااا گرفتیییین
مامان سونیا
30 فروردین 93 12:30
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست عزیزم تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم عزیز دلممممممممممممم،خیلی دلتنگت شدم کجایین شما پ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
30 فروردین 93 13:35
سلام عزیزم خوبی ماهان جونم خوبه؟ ببخشید چند وقته اصلا حوصله ندارم دستم به نوشتن نمیره نمیدونم چرا خیلی بد شدم به دوستان سر نزدم یا اینکه سر زدم نظر ندادم ببخشید شر منده ام انشالله با این انرژی که شما دادی دستم گرم بشه بنویسم به هر حال ببخشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم،ممنون چه حرفیه اتفاقا جزو بهترین و بیادماندنی ترین دوستای وبی و دلیمون هستین،حالا که انرژی گرفتی ،دختر خوب و با نشاطیم میشیااا باشهههههههه؟؟؟
سارا مامان اهورا
30 فروردین 93 18:09
دیگه آهنگه واسم قطع نمیشه خیلی خوکشله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو شکرررررررررنوش جوووونت،آهنگ محبوب خودمه
سمانه(مامان سروش)
30 فروردین 93 21:33
_ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااا مداتم سمانه جونی ممنووووووووووووووون
مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:33
اخطار به خانمهای عزیز : روز زن نزدیک است . آقایون منتظر فرصت هستند تا قهر کنند . سعی کنید از همیشه مهربانتر باشید. توطئه را در نطفه خفه کنید .انجمن بانوان دنیادیده
مامانی نازگلا
پاسخ
ما که خفه کردیم یه چن روز دیگه هدیمون که همانا مک دستمونه میاد خخخخخخخخخ
مامان ثنا
31 فروردین 93 14:13
آیسان جونم از اونجایی که به شدت تنبل شدم و از اونجایی که مطلبت واقعا فوق العاده بود برای روز مادر من با ذکر منبع کپی پیست میکنم با اجازت
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععع شدت تنبلیت تو حلقم خخخخخخخخخخ با ذکر منبعش خوش است...