ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

موفقیت در سوئیت3 زبان

1393/1/26 12:26
664 بازدید
اشتراک گذاری

به عوض همه نداشته های عمرم ،تو را دارم که به یک دنیا نداشتنهایم می ارزی ،

با بودنت ..وجودت..یادت و آرامشی که به من میدهی هر روز خدا رو شکر میکنم ...خدایا بازم شکرررررررررررر بابت آفرینش این فرشته کوچولووووووملبخندقلب...

ماهان خوشگلم  ،دوستان مهربونم سلااااااااااااااااااام  و یه دنیا ارادت خدمت همه دوستانی که یادمون میکنن و جویای حالمونن،فدایی دارین همتوووووووووووون،دمتون گررررررمماچ

ماهان جونم شرمنده گلم دیر آپ شدم این روزا بخاطر جابجایی تو اداره و وقت دندونپزشکی خودم و تعویض گواهینامه و معاینه چشم و تعیین گروه خون و کلاسهای متفاوت خودم و تو  و درس و مشق تو...(ای جان خوووودم مژه چقد من کاریم خخخخخخخخخخخخ نیشخند)نتونستم بیام وب اما اونقدر حرفهای شیرین و کارای بیادموندنی ازت تو ذهنم دارم که بعضیاشو برات یادگاری مینویسم قربون شکل ماهت بشــــــــــــــــمبغل

اول از همه اینکه تو مسافرت که بودیم همش با سنا جونی میرفتی بازی و درد و دل و به یه نقطه ظریف و حساسی با هم  پی بردین و اونم اینکه شدید عاشق هم هستین و به هم قول دادین که تو آینده با هم ازدواج کنین ،قول و قرارم گذاشتین که تو یه چادر سبز و یه کفش سفید پاشنه بلند و یه لباس عروس با رژ لب براش بگیری و اونم برا تو یه دست کت و شلوار با کاپشن و  پاپیونقهقههقهقههقهقههای قربووووووووووووونتون بشم که همه زحمتها رو خودتون کشیدین و برا ما فقط یه قرار کابین و خرج مراسم مونده خخخخخخخخنیشخندنیشخندپسر مث تو خدا ده تا ده تا به همه بدهشیطانتازه این رازم به همه گفتین الا من و پدر عاااااااااااروس،، نیدونم  این از جذبه زیاد ماست و شما از ما حساب بردین اینجوریاز خود راضی  یا اینکه کلا ما رو محل نمیزارین خخخخخخخخمتفکرناراحت

مسافرت که بودیم از کرمای خاکی حسابی میترسیدی و همش پاورچین پاورچین راه میرفتی که مبادا زیر پات کرم باشه،از جوجه رنگیام میترسی ناراحت ،چن روز پیش بابایی برات یه جوجه رنگی خوشگل خرید تو با اینکه خیلی دوسش داشتی اما وقتی طرف تو میومد میترسیدی و پا به فرار میزاشتی و جوجم دنبال تو اونقدر میدوییدی و میخندیدی که انگار هیچ غمی تو دنیا نباشه مام از شادیت شاد بودیملبخند..اسمشم گذاشتی جوجویی..دیروز جوجوییت مرد افسوسگریهو تو اونقدر گریه کردی که فک کنم برا مرگ من اونقدر گریه نکنی،منم برا جوجویی و ناراحتیت غصه خوردم و اشکم دراومدگریه

بزنم به تیر و تخته هزار هزار ماشالله،زرنگترین و باهوش ترین بچه کلاستونیتشویقتشویق و معلمتون حسابی از هوش و زرنگیت تعریف میکنه امتحان سوئیت تری هم با موفقیت و کسب امتیاز 100 به پایان رسوندی و در عوض جایزه ازم کارت استفاده  ده جلسه استخرو خواستی لبخندای قربون پسر باهوش و ورزشکارمم بشمماچبغل به روی چشـــــــــــــــــــــــــم همین الان جیم میشم میرم فیش ده جلسه رو به حساب استخر میریزم فدات بشم.قلب

این عکس روزایی که کلاس خلاقیت داری و دلخوری که این سوسول بازیا برا دختراست..ودوست نداری مهد بریچشمکنیشخند

اینم روزایی که از کلاس زیان میای و شاد و شنگولیقلبماچ

بهار که میشه بساط مام هر روز هر روز تو پارک برا فوتبال بازهلبخند

این دروازه برا منه که وقتی هواسم نیست تو شیطنت میکنی وبا کشیدن کیفم به شاخه های دورتر دروازه رو تا کجا که دلت بخواد بزرگش میکنی که راحتتر گل بزنیشیطانشیطان

هر وقتم گل میخوری اینجوری دمغ و دلخوریناراحتنگران

هر وقتم گل میزنی شاد و شنگولی بغلاز خود راضی

گل بخوری،گل بزنی تو همیشه گل من و برنده منی،قربونت بررررررررررررررررررمماچقلب

پسندها (2)

نظرات (70)

بی هنر
25 فروردین 93 10:54
اتل متل گلابی عجب بچه باحالی!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 10:57
سلام خسته نباشی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام ممنون،قربان یوووووووووو
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 10:58
الاهی من فدای دوماد و عروس خوشگلم بشمدوست دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 10:59
وای ایسان جون مادر شوهر شدی تموم شد رفت
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ننه قربونت،اما همچنان شونزده سالمو و سایز سی و هشتمو همچنان پا برجامااااااااا حتی اگه نوه دارم شدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 11:01
فدای نازی پسر باهوش و خوشتیپ
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوووووووووووووب و باحالم
سارا مامان اهورا
25 فروردین 93 14:31
آفرین به ماهان جون پس از الان زن زندگیشو انتخاب کردی بچه های الان چه شیطونن ما اون موقع ها این چیزا حالیمون نبود
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه دستشون درد نکنه که نمیخوان زحمت ما مامان باباها بدن،خودشون یه پا اوستان والااااااااااه
سارا مامان اهورا
25 فروردین 93 14:32
آخی بمیرم جوجت مرده بدبخت از بس دنبال تو دوویده مرگش افتاده جلو خوب میذاشتی کمی استراحتم بکنه شاید چند روز بیشتر میموند
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خاله جونی این مامانم برده جوجمو حمومش داده کیسم براش کشیده بود طفلی رو جوجوم جوون مرگ شد
سارا مامان اهورا
25 فروردین 93 14:33
ای جووووووووووونم چه پسر فوتبالیست و باهوشی
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله مهربونـــــــــــــــــی
مامان سيد محمد سپهر
25 فروردین 93 15:09
سلام بر مامان گل و ماهاني گل تر....خوشحالم كه شادي گل پسري را مي بيني..انشاء الله موفقيت هاي ديگر..هميشه شاد و خرم باشي عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااام زهره جون خووبم،قربونت عزیززززززززززززززم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:38
سلاااااااااااام ای جاااااانم خسته نباشید ایسانی شما این همه گرفتارید وما خبر نداشتیم خدا قوت برا سایز 38 موندن این بدو بدوها لازم وضروری هست عزیزم واقعآ بازم میگم خسته نباشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جووووووووووووونی آره جون عمم حالا بعضیاشم نگفتم خخخخخخخخیه عده ام خودشونو برا شام پنج شنبه دعوت کردن خونه ما چه لیست بلند بالاییم دادن دارم مقدمات اونم میچینم منه فلک زده قربونت برم که ازت انرژی گرفتم الان دیگه خسته نیستم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:42
ای خداااااا فدای ماهان دامادم وعروس خوشگلش سنا جون بشم که تازه پی به کشف این عاشقی بردن واقعآنااااااااااااااااا خوب چه تفسیرها قشنگی وچه وعده وعیدهایی آیسان این وروجکها مارو زیر بغل گذاشتناااااااااا نصف ما هم نیستناااااا الهی به هم برسین فداتون بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه ناهید جووووووووونم،من فداشون شمتو بیا این ناز و کرشمه ثنا رو ببین و ابهت ماهانی رو برا ثنا از الان خودشون که باورشون شده خدایی آره دیگه ناهیدی ما بریم برا خودمون غاز بچرونیم از دست این وروجکها
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:45
بقیه خوب زبونشون قرص ومحکم بود که نذاشتن شما وپدر عروس پی به این عشق وعاشقی این دو عاشق ببرید خخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
آره دیگه کلا ما خونوادتن اینجوری رازداریم خخخخخخخخخخخ،عین خووووووووووووووووودم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:46
میریم وبرمیگردیم مثل اینکه خیلی خبراست پس فعلآ.............
مامانی نازگلا
پاسخ
برو گلم برو بوی سوختن غذات تا اینجا رسیدددددددددد
مامان کارن
26 فروردین 93 10:00
ای جوونم ماهان خوش تیپ ورزشکار پسر با این ابهت از کرم و جوجه می ترسه آخه ؟؟؟ هر چند که در مورد جوجه خیلی خیلی باهات موافقم وااای اگه اون چنگولاش بخوره به دست و پات
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جووووووووووونیم خاله جونی نه که من به مامان رفتم تو این ی مورد همه چی اییییییییییییی و چندشیه خخخخخخخخخخخ نمیترسم که چندشم میشه
مامان کارن
26 فروردین 93 10:01
به به به به مبارکه ماهان جونی - خوشم میاد بچم از حالا عاشقی رو خوب بلده
مامان کارن
26 فروردین 93 10:05
هزار ماشالا خیلی نمکی و تو دل بروه پسرت آیسان جون مخصوصا تو اون عکسی که از کلاس زبان برگشته- واالا تقصیری نداره ثنا جون که قول و قرارا رو گذاشتهمی ترسه دو سه سال دیگه از دستش در بیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکرررررررررررر عسیســـــــــــم به خودم رفته خخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:29
ای بترکی چقدر وب رو سنگین کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای گندت بزنه نیست که تو زود زود میای تو زحمت میفتی خخخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:30
1 1 1 1 1 1 1 1
مامانی نازگلا
پاسخ
جووووووووووووووونم!!!!!!!!!!!!!
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:30
2 2 2 2 2 2
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:30
3 3 3 3 3 3
مامانی نازگلا
پاسخ
بگو جون عمت من طاغتشو دارم عاغااااااااااااا
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:30
1 2 3 امتحان میشود
مامانی نازگلا
پاسخ
کپکت بزنه دختررررررررر خخخخخخخخخ امتحانتم ته حلللللللقم عموووووووووو
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:31
عیدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم هنو یازده اه داریم تا سال جدیداااااااااا
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:31
چطوری عقشم خوبی چ خبر خوش گذشت چکارا کردین دلمون بسی قلمبه تنگولیده بودا
مامانی نازگلا
پاسخ
فا مداتمممممممممممممم ممنون میگذره دیگه مث همیشــــــــــــــه منم خدایی خیلی خیلــــــــــــــی دلتنگتون شدم،عجیجججججججججم
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:32
بابا این روزا هی میافتیم در حد برج ایفل هی مریض میشیم نگوووووووووووووووووو خفنیته ینی فشار در حد 7 رو ب موت
مامانی نازگلا
پاسخ
نه آنسه جونیااااااااااااا تو رو خدا موت نشی یه هو میمیرم از مرگت
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:32
ای من ب فدای این ماهی جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دللللللللللللللللللللللللم
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:33
ینی فدای همه ی این عکسای این سه پست ک من نرسید بیام ببینم البته ب جز عکسای تو ک تو توش بودی
مامانی نازگلا
پاسخ
دیگه نبینم از این کامنتهای خاک بر سریاااااااااااااا ایش ایش اییییییییییییییییش همون یه عکس خوشگل کرده کل تشکیلات وبو خخخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:33
استارا رفتنتون تو حلقم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی تو حلق کل اهالی وبم جا نمیش ،بس که اونجا من خرید کرم..هههههههههههههههه
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:35
ای خدا تنبلی من تو حلق بعضیا ک 6 ماهه گواهینامم ازش گذشته نرفتم برای تعویض ای خداااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
آنسه جونی خوتو مذمت نکن آجی،تو هم تو کار اداری و دولتی بودی ،مطمئن باش از زیر کار در میرفتی و تا حالا صد بار عوضش میکردی،کلا سیستم اداری مدلش اینجوریه که آدمو سور میکنه خخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:35
ماشالا چ خوشتیپم هست فیگوراش تو قلبم
مامانی نازگلا
پاسخ
ضربان قلبت پا برجاااااااااااااا و منظمممممممممم
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:36
هواس اشتبه حواس درسته
مامانی نازگلا
پاسخ
الان این یعنی نوزدده ای آموزگااااااااااار روز معلمی نزیکه چی برا تو بگیرم اونگاه عایاااااااااااا؟؟هااااااان؟؟؟
مامان مهنا
26 فروردین 93 15:37
ینی قربون عکسش که انگشت شصتشو نشون میده
مامانی نازگلا
پاسخ
منو میگی آخه نم تو گوشی یه عکس اینجوری دارم بعد گل زدن خخخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 16:21
به به اینجا چه خبررررره.......؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خبرای خوب خوب عزیززززززززز دلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 16:22
به به عروسی ...کلی لی لی لی لی..... قربونتون بشم من عروس و دوماد خوشتیپ......
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،شمام از الان دعوتینااااااااااا با احترامات کامل
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 16:23
فدات بشم ماهان عزیزم که انقدر خوشتیپی
مامانی نازگلا
پاسخ
خا نکنه خاله جونی مهربووووووووووون،شما لطف دارین
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 16:24
آفرین پسر باااااااااهوش که 100 گرفتی
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی بیشترم بود میگرفتتتتتتتتتتم
مهدیه مامان ماهان
26 فروردین 93 19:56
سلام ایسان جون مرسی از این که به ما سرمیزنی فدای خاله جونی بشم وروجک چه ژستایی میگره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مهدیه جونی ،خواهش میکنم عزیزم دوتا ماهانا عزیزمونن شدیددددددددد خدا نکنه گلم شما لطف دارین
حباب
27 فروردین 93 0:18
سلام عزییییییییییییییییییز دلم ....سلام بمب انرجی همه وبلگا........سلام باصفا...............خوبی خوشی ......دلم برات 1 ریزه شده بووووووووووووووووووووود
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام عجییییجم.. ای قررررررررررررررررربون تو برم که آمپر قلبم فرت رفت بالا بالاااااااااااامنم همینطوووووووووووور
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:34
اون ژست گرفتنات تو حلقم ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
حلقتتتتتتتتتتتتتت تو قلبممممممممممممم خاله جونیییییییی
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:36
هی وای منیعنی منم باس منتظر عروس باشم دیگهچه پیشرفتی دارن بچه های این دوره زمونه
مامانی نازگلا
پاسخ
نکن موهاتو سمانه جونی آتیشی ه دامن همه مامانای پسردارو میگیره ،مادر شوهر کچل دوست داشتنی نمیشه که همیشه با عروساشون سر جنگ و دعوا دارن خخخخخخخخخخخخ
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:37
از من میشنوی بپر برو یه حلقه دست دختر مردم کن تا نپریده
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا سمانه جونی، این مادر دختر مرم ناز داره هوار هوااااااااااااااار..والااااااااااااا
مامان کیاراد.آرزو
27 فروردین 93 10:06
سلام عزیزم خوبی؟ماهان جونم خوبه؟خسته نباشی.واقعا سرت شلوغه ها
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام آرزو جووووووووونی قربونت،آره خدایی
مامان کیاراد.آرزو
27 فروردین 93 10:16
ازدست بچه های این دوره زمونهازبچگی جفت واسه خودشون پیدامیکننبدجور فلزخرابن
مامانی نازگلا
پاسخ
آرزو جونی تو هم منتظر این مدل فلزخرابیا باش خخخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
27 فروردین 93 10:19
این دروازه تون منو کشتهخیــــــلی باهال بود
مامانی نازگلا
پاسخ
خب چیکار کنم دیگه ،دروازه درویشیه خخخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
27 فروردین 93 10:20
آفرین به ماهان جون که نمره 100گرفتهایشاا...توهمه ی مراحل زندگیت موفق وسربلندباشی.
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله آرزو جونیمممممممممم
مامان کیاراد.آرزو
27 فروردین 93 10:21
چه عکسای خوشملی ازماهانیخوشتیپی ازسروروت میباره والاااا
مامانی نازگلا
پاسخ
چشات خوشگله خاله جووونی،ممنوووووون
مامان آیسو وآیسا
27 فروردین 93 12:39
الهییییییییییییییییییییییییییی تیپت تو حلقم گل پسری
مامانی نازگلا
پاسخ
حلقتتتتتتتتتتتتتت تو قلللللللللبم خاله جووونی
بی هنر
27 فروردین 93 16:49
ژستت کشته مرده تحویل جامعه مجازی میده فوتبالیست!!!!!!!!!!!11
مامانی نازگلا
پاسخ
من یاااااااااا منننننننننن
بی هنر
27 فروردین 93 16:53
شوما یادت نمیاد اون قدیم ندیما که شما نبودی!!! اونام نبودن و خب منم نبودم دیگه!! خلاااااااااصه.............. اون انگشته به انگشت علامت خاک توسری معروف شده بود و کسی ازین ادا اتفارا در میاورد به اشد لحن ممکن تسلیم مجازات میشد!!!! بههههله اون وقتا زمان ما اونجریا بود! آممممماااااااااااااا الان زمونه عوض شده! اصلا یه وضعی شده بخدا
مامانی نازگلا
پاسخ
آره معلومه که تو از عصر یخبندان موندی خخخخخخخخخخ،من نبودم چون سن و سالی ندارم که من ننهتوی پیری همه چی یادته چون بودی و دیدی که میگی خخخخخخخخخخ آدم که چیزی رو که نبینه که نمیگه که
بی هنر
27 فروردین 93 16:56
بزنم به تیر و تخته... پسر کو ندارد نشان از ننه!!!! دروازه میزون کردنت که هزار ماشاالله عین باقی شیطنتات و دغل بازیات به مادر(( ناز و مهربون و همه چی بیستت)) رفته ماهان جونی
مامانی نازگلا
پاسخ
نیشخندم داره خخخخخخخخخخخخ برگرد دوباره متن ارسالیتو بخوووون تشکر لازم نیست دقت کن منبعد جمله هات غلط املایی و گفتاری نداشته باشن این دفعه رو خودم ویرایش کردم جمله نامنوستو با جمله بهترررررررررر خخخخخخخخخخ داخل پارانتزمم که ویرایش جملت بود تو حلللللللقت
بی هنر
27 فروردین 93 17:02
سپلشک!!!!!!!!!!!!!!! د بیا!!! ما هم سن وسال اینا بودیم جلو بزرگترا پامونو تو کفششون نمیکردیم! حالا این خوشگلا قول و قرارای ازدواجات و مزدوجتشونو فی القرارات معلوم والمشخص به صمع و نظر همه میرسونن!!!!!!!!!! تاااااااااااااااااااازه کو حالا جرات داری مخالفت کن! همچین با پای چپشون میزنن گل چشم راست آدم که مصدوم به کنج جا لباسی دوخته میشه!!!!! آخر الزمانه ها وااااااااااااالاااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خداااااااااااااای من چقد خندیدم ،خدایی بچه های هم سن و سال من چقد عغده ای بار اومدیم به همه چی بچه های زمونه حسودیمون میشه ..والااااااااااااااااا((بی هنری داشته باش قافیه رو،یعنی الان تو هم سن و سال ننجونتی خخخخخخخخخ))
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:14
ما برگشتییییییییم با کلی تاخیر هههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
خوش اومدی رفیییییییییییییییییییییق
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:15
قربون اون ناز وادای ثنا جونی بشم وابهت ماهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممم..
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:19
والا من اصلآ نمی تونم تصور کنم این ماهان از چیزی بترسه اونم از جوجه رنگی وکرم همیشه تو ذهنم یه مرد شجاع وبالغ تصورش می کنم مثل مامانش حالا عیب نداره من به این گنده ای از مارمولک می ترسم خخخخخخخخخ البته بیشتر چندش آوره حالا دیگه ماهان نفسی عشقه...............
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای تصورات خوبتتتتتتتتت ناهیدیمن که مامان بچمم از هر جنبنده ای میترسم البته به قول شما بیشتر چندشم میشه تا ترس، ماهانم که بچم باشه و به مامانش بکشه شدیدا وسواسیه و حالش بهم میخوره تا اینکه بترسه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:21
بارک الله ماشالله به زرنگترین دانش اموز کلاس نبریک میگم خاله جون اون امتیاز 100 چه درخواست محشری از مامان خانمی کردید بابا شما کی هستید دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونیمفقط این نبود که یه هفتست مامانمو بیچاره کردم با هر چی میبینم مجبورش میکنم برا جایزه برام بخره
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:23
قربونت بشم شما سوسول بازی رو از کجا بلد شدی چقد هم بهت میاد ولی خودت دوست نداری کههههههههه خوردنی شدیاااااا با اون ژست خوشگل وتریپ سوسولیت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووونیم،بس که این دخملا دورو برمو میگیرن و سوسولن منم یاد گرفتم خخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:25
ای قربون اون شنگول منگولت بشم ببین چقدخنده بهت میاد الهی همیشه بخندی وشاد باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
با صفاااااااااااااااایی خاله ناهید جونم،میییییییییییییییسی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:27
آیسان حالا من باید از بهار وتابستان شما حسودیم بشه الان کولرهای ماروشنهخوش بگذره بهتون چقدر خوشحالم می بینم از الان خوشگذرونیهاتون شروع میشه وچه کلکی هست این ماهان با بزرگ کردن دروازه خخخخخخ یه کم از این نیم وجبی چیز میز یاد بگیر
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووووووووووووووونم والا چی بگم،، بگم منم حسودی گرم و سبز شهر شما رو میکنم دروغ نگفتم همین الان کت تنمه و بخاریمونم روشن من که دارم درس پس میدم به این ورووجک
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:28
ای خدا اون شنگوا منگولیت منو کشته
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جووووووونی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
27 فروردین 93 19:29
همیشه برنده باشی تو همه سراسر زندگیت فدات شم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا مرسی خاله جووووووووووووووونی مهربووووونم
بی هنر
28 فروردین 93 11:25
ححححححححححهههههههههههههههههههههه هههههااااااااااا خخخ خخخخخخخخخخخخخخخ هههه خخخخخخ اییییییییییول به این ویراستاریت ننه ماهان ایول ایوا اعتماد به سقفت تو رگ آئورتم!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
داری که منووووووووووووو خخخخخخخخخخخخخخخخخخ جمله نوشتن یاد بگیر عزیز ننه
بی هنر
28 فروردین 93 11:27
عقده های کپک زده نسل ننه پیری و بی هنر فسیل شده!!! یه جا تو دهلیز گلبت!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
دهلیز که تنهایی جواب نمیده خخخخخخخخخخخخخ،،بطنم پیش و پشتبندش
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:39
ای خدا با این عروس پیدا کردن و قرار مدار گذاشتننننننننننننننننننننننننننننننننن چشمتون روشن ایسان جون عروس اوردنتون مبارک نه چک زدیم نه چونه عروس اومد به خونه.. باز خدا رو شکر کنید نه ازتون خونه خواستن نه ماشین نه مدرک نه......
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا خیرشون بده این تکنولوژی و اینا رو که چشم بچه مردمو باز کرده به حقایق ،عشق باشه،خونه و زندگی مال دنیاست،تو همین دنیام میمونه خخخخخخخخ
مامان پریسا
28 فروردین 93 15:42
راستی ایسان جون؟ اینجا پارک ائل گلیه؟ اخه شبیهشه . شهریور پارسال ما 2 شب اینجا بودیم خیلی خوب بود.
مامانی نازگلا
پاسخ
نه عزیز دلــــــــــــم، اونجا حیاط ادارمونه ،از مهد و کلاس زبان برمیگردیم،ال گلی با صفاتره آی نه الان افتاد،، اون پارک سر کوچمونه جون میده برا فوتبال و والیبال
مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:45
آفرین به ماهان جون زرنگ و باهوش
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
9 اردیبهشت 93 9:38
عسیسم شدی خانوم گرفتار .... مثل من دیگه ... البته من بیشتر از بیکاری و بی حوصلگی گرفتار میشم
مامانی نازگلا
پاسخ
نه مهری جونی خدایی من سرم اونقد واقعا شلوغه که گاهی یادم میره خودم کیم؟؟؟ ،،کجام؟؟؟ . . .شمااااااااااااا؟؟؟؟
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
9 اردیبهشت 93 9:40
ای جونم .... عشق و عاشقی ... وااااااااااای
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
9 اردیبهشت 93 9:42
وای وای چه چیزایی قراره برا هم بخرن .... چقدر هم زحمت فراوون کشیدن و همه قول و قرارها رو گذاشتن ... دیگه دیگه قرار کابین هم میزاشتید دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله مهری آره این کارم میکردن دیگه ما میرفتیم غازامونو میچروندیم خب
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
9 اردیبهشت 93 9:43
آفرین ماهان جون انشاله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله مهربون و نازنینمممممممممممم
خاله مهری
9 اردیبهشت 93 9:44
کلاس خلاقیت کجاش سوسول بازیه اصلا کجای دخترا سوسوله
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه خخخخخخخخخخ مهری جونی کلا روی سوال غلط است
خاله مهری
9 اردیبهشت 93 9:44
خوش به حالتون که هر روز بساط دارید