ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

روز زن مبارک...

1393/2/1 9:45
833 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاااان،فقط چن ساعت دیگر وقت باقیـست.خانوما بجنبید...یه روبان رو موهاتون بزنین بیاین بشین مقابل شوشو وزل بزنین به چشماشون و  دست بزنین و تکرار کنین....مژهمژه

حالااااااا......

شوهر شوهره شوهر  /      قند و عسله،شوهر  / درو گوهره شوهر   / یار و یاوره شوهر

بالشت پره ،شوهر  /        کی تاج سره؟؟شوهر   /     از گل بهتره ؟؟شوهر...

شوهر شوهره شوهررررررر....  نیشخندتشویق  از……………………………….((ناهید جوووووووووووونم))

والا من که دو سه روزه دارم این کارو میکنم به یه نتایجی هم رسیدم،دیروز بلاخره شوشو گفت چی برام هدیه بگیره منم سر سفره نهار بودیم ،دیگه چشم افتاد به ظرفهای نشسته و گفتم همش یه کنیز میخوااااااااااام.فرشته.نیدونم چرا شو شو اونقد شنگول منگول شدو لپش گل انداختخجالت...بعدشم گفت باشه عزیزم تو بگرد یه دختر خوب و نجیب پیدا کن خودمم  این ور اونور چشم میگردونم ،اگه شما مشکلی نداشتین من در خدمتتم قلب،...اون  طفلی از اینکه من اینقد کادو ناقابل ازش خواسم خودش شرمش شد خخخخخخخخخ،اگه این آجی ها و همکارای حسووودم بزارنعصبانیعصبانی والااااااااااااا..عاخه چن وقت پیشم که بنا بود برا ماهان پرستار بگیرم بیاد خونه هم برا نگهداریش هم آموزشش ،یه آگهی زدم که به یک دوشیزه جوان و باسواد نیازمندیم .آجیام و همکارام زدن پس کلم که ععععععععععععه این خوشگلشو جا انداختی که؟؟؟ متفکرنیشخنداز اون تجربم شده میخوام  این دفعه که آگهی میدم حتما حتما این کلمه رم بنویسم ........نظرتون چیه دوستااان؟؟؟!!!سوالسوال

الانم سر صبحی همین شعرو برا شوشویی اس زدم ...جوابش اینه برام!!!بازنده

سلااااام ای خوش تراش من..ای 38 من و ای بهونه نفس کشیدنم،روزت خیلــــــــی خیلــــــــی مبارک((امیدوارم این پاچه خواری بنده رو قبول کنی و بیخیال کادو بشی،عجیجــــــــــــــــــــــم))متفکرکلافهکلافه

دور از جون شوشو دور از جونشش از قدیم گفتن ::دیگی که برا من نمیجوشه بهتره سر شغال توش بجوشه ..ایییییییییییییییییییش ناراحتآخاصلا نوش جون کنیزه بشی منوچهررررررررمافسوسقهر خخخخخخخخخخ نخواستیمت..اح اح اح اححححححححححح...سبزسبز

حالا که کنیزه نیومده شوشویی رو غر زده باید بگم:

شوهر خوبی داشتم /خوب نگهش نداشتم/شغال اومد و بردش یه جا نشست و خوردش ..حالا همه باهم

 دمش گرم،، دمش گرم،، دمش گرم و دمش گرم....از خود راضیاز خود راضیچشمک

دوستانی که امروز و این هفته هدیه روز زن و مادر گرفتن بیان بگن چی گرفتن بریم پوست شوشوهامونو بکنیم باهاش دلمه درست کنیم خوشمزه،اوناییم که نگرفتن به توصیه دوستان تو پست پایین بیان بگن

میخواست کادو بگیره خودم نذاشتم....نیشخندشیطانبهرحال یه چن هفته دیگه روز مرد میاد با هم یه فکری برا این مردا میکنیم  زیاد غصه نخورین...ابروابروگاوچران

 روز زن و روز مادر مبااااااااااااااااااارکقلبقلبماچ

               

پسندها (2)

نظرات (66)

نغمه
31 فروردین 93 9:17
مامانی نازگلا
پاسخ
چرااااااااااااا عایاااااااااااا؟؟؟؟!!!
نغمه
31 فروردین 93 9:18
آیسان جون،چقد خندیدم مننننننننننننن،دلت شاد عزیز دلم حرف نداری آیسی،هزار ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووووووونش داااااااااااش،نوش جووونت،بخند،بخند،کادوی روز زن فراموشت بشه
نغمه
31 فروردین 93 9:19
آیسانی ،خیلی با حالی روز زنه و تو برا شوشو یه زن دیگه میاری،ای ول داری بابا توووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووووونممممممممکی؟؟کو؟؟؟کجاااااا؟؟چجوری؟؟هاااان؟؟؟!!!
نغمه
31 فروردین 93 9:20
نظر منم مثبته،اونجوری که تو میگی گل از گل شوشویی شکفته،دیگه تا تهش برو خخخخخخخخخخ یادت باشه خوشگلم باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههه خخخخخخخخخخخنظرت تو حلق و معدممممممم
نغمه
31 فروردین 93 9:22
جوابیه همسریتم ای ول داره خدا خوب تیر و تخته رو به هم و تو و همسری رو به هم جور کرده واااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
جوابیه همسریم که خورد تو برجکم از صبح افسرده شدم اون هیچیبرا اون تیر و تخته و من و همسری..ایش اییییش ایییییییییششششششششش
نغمه
31 فروردین 93 9:24
من که فعلا. آهانننننننننننننن.......... ......................میخواست بخره من نزاشتم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره جون کد خداتون نزاشتی مام قبول میکنیم خخخخخخخخخ
نغمه
31 فروردین 93 9:25
عزیز دلم روز شمام مباااااااااااااااارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت نغمه جونی،فدایـــــــــــی دارییه چن سال بعد شمام مبااااااااااارک عزیز دلم
مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:37
اگر میخواهید روز زن به خاطر نگرفتن هدیه دچار افسردگی نشوید این ذکر را روزی 7 مرتبه تکرار کنید (من گل همیشه بهارم از کاکتوس انتظاری ندارم)
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخ این خیلی نازه
مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:40
آیسان جان حالا خوبه که همسرت خیلی سخت نگرفته .... من هر موقع به همسرم میگم کنیز میخوام ، میگه مخالفتی ندارم فقط باید 17 سال داشته باشه ، مجرد باشه و خوشگل ...... میدونی چکار کردم ............ خودم رفتم دنبالش و پیداش کردم ...... یه خانم 40 ساله ، زشت ، 5 تا بچه داره و از همه مهمتر اصالتا افغانی هست ............. موقعی که میاد خونه برای نظافت ، شوهرم از خونه فرار میکنه داشتی سیاست منو
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا این همسری من پسر خوبیه در حد المپیک فقط گفت سر به زیر و نجیب و با سواد باشه..فقطططططططططط.. آی نمیری مریم چقد خندیدم ،آفرین به ذکاوتت،بیام پیشت درس یاد بگیرم خخخخخخخخخ
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:08
مژده به آقایان : پژو ۴۰۵بدون ایر بگ – بدون کمربندایمنی – آماده آتش سوزی بدون دلیل دوگانه سوز و آماده انفجار- بهترین هدیه برای همسر دلبندتان در روز زن ! این اس رو بفرست برای همسری و بگو قبل از کنیز این رو بخره کنیزه خودش میاد
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی به اینشم حسودیمون میشه من جنس و ترکیب خودمو میشناسم خخخخخخخخخخ
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:10
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک !
مامانی نازگلا
پاسخ
گندشون بزنه همه مردا رو یه جا ،نمک مرد شن
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:11
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارک گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااااایـــــــــــــی داری عسیسمممممممممم
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:13
آیسان جون وقتی داری یک کنیز برای خودت پیدا میکنی یکیم برای من پیدا کن چون منم شدیدا به یکیش نیاز دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ باشهههههههههه
سارا مامان اهورا
31 فروردین 93 11:18
آخه آیسان جونم تو با این تجربه ای که داری چطور میخوای یه دختر ترگل و ورگل و خوشگل بیاری برای پرستاری وماهان و کارای دیگه نه به دخترای امروزی میشه اعتماد کرد نه به این مردها خدایی نکرده زبونم لال بادست خودت هوو میاری سر خودت ها
مامانی نازگلا
پاسخ
نیدونم که آخه همکارام و آجیام رو خوشگلیش بد تاکید کردن نمیشه که حرف اینا رو زمین انداخت که ه ه ه ه......
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:17
سلااام ایسی بایدم لپش گل بندازه با این درخواستی که شما دادید مطمئنم شوخی کردید وگرنه خودم میام پوست از کلت می کنم اینو داشته باش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام نه ه ه ه ناهیدی شوخی برا چی خخخخخخخخ کمک دستم میشه خب...شمام کم حسود نیستیااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:19
این آبجیا مثلآ خیلی پشتت هستن دختر خوشگل پیشنهاد می دن دمشون گرم دیگه همه یه برنامه ای برا آبجی ماریختن دیگه می خوان دستی دستی سرش هووووووو بیارن خدا نکنه بلا به دور زبونم لالگول نخوریاااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااا ناهیدی میخوای کنیزم زشت باشه به من نخوره آبروم برهههههههههنه باید خوشگل و خوش برو روباشه تازشم باید سایزشم زیر سی و هشت باشه خخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:26
ایسی من که باید هی بگردم بگم خواست بخره من نذاشتم ای خدااااااااااا چقدر باید حرص بخورم اخهههههههههههههههههه اگه بخوام جبران کنم بازم دلم خنک نمیشه زیرا که ایشون از این اتفاقی که قرار به وقوع بپیوندد اصلآ بیمی ندارداییییییییییییییییییششششششبه گفته شما اَحححححححححححححححححححح چقدر بی روحن تا شب هنوز وقت داریم اگه از چیزی خبری نشت دیگه یه برنامه براش دارم که حسابی حالشو جا بیاره
مامانی نازگلا
پاسخ
والاااااااااااا..کم مونده این جوراب مردونه رم خود بخود تحریم کنم بره پی کارشاااااااااا..ایش ایش ایییییییییشششششش. اینجور که بوش میاد ناهیدم منم نمیزارم چیزی بخره
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:27
شوشوی مهربانت عجب اسی برات فرستاده هااااااااااااااااااااااا دمش گرم مثل خودت باحال تشریف داره
مامانی نازگلا
پاسخ
این کارا رو میکنه که کوزتو براش بیارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:27
دمش گرم دمش گرم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
گرم،گررررررررررم یعنی گرمااااااااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:29
ایسانی دلمه شون هم دیگه مزه به دلم نمی ده باید یه فکر اساسی دیگه کرد
مامانی نازگلا
پاسخ
خب پوستشونو میکنیم بجای نمکدون ازش استفاده میکنیم،چطوره عایاااااااااا؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:40
می دونم مردهاتون حتما حتمآ دوستتون داره دیگه بارها شاهد وفاداری ومهربونیشون نسبت به شما بودیم
مامانی نازگلا
پاسخ
اون حس گربه نرشون تو حلقمووون جمعیا صلواااااااااااات
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:40
یعنی من تنها نیستم عآیاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همشون مثل همننه بابا فکر نکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخ این روزا همه تو صف خانوم خوبان که نمیزارن شوشوشون براشون کادو بگیره
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:41
ممنون اون گل وتبریک مال پارسال بود امسال که هنوز خبری نیست
مامانی نازگلا
پاسخ
امسالم خبری میشه یه جک احساسی الان براش بفرست ببین تا شب نشده چی میشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 12:42
فدای دلت بشم عزیزم قربونت برم چقدر منم دلم گرفتخدارحمت کنه مادرتون رو
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،قربون تو مهربونم منم برنامه دارم امروز برم سر خاک مامانم....تقدیر این بوده نمیشه که با تقدیر جنگید...
مامان مهرزاد جان
31 فروردین 93 12:42
ای خواهر اینا جواب نمیده،ما ترگل ور گلم شدیم جلوش چمامونو مثل گربه شرک هم کردیم اصلا یادش نبود امروز روز زنه، صبحی گفتم شب بریم خونه مامانت ، میگه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!گفتم روز مادره گفت اه امروزه ما رو میگی اینجوری بودیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خداااااااااااااای من یادت باشه روز مرد جبران کنی خخخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 12:52
روزت مباررررررررررررررررررررررررررک دوست نازنینم آهنگم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداااااااااااااتم عجقم شدید بابت آهنگم دستت طلااااااااااااا..ای ول به خودت
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
31 فروردین 93 12:52
|""""""""""|_:! ""-., "@@"""""" ""@"' ﯾﻪ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﭘﺮ ﺍﺯ ﮔﻞ? ﻭ ﺟﻮﺍﻫﺮ ? ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ ﺯﻥ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ، ﺧﺎﻟﯿﺶ ﮐﻨﯿﻦ ﺯﻭﺩ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺟﻮﺭﺍﺏ ﺑﺎﺭ ﺑﺰﻧﻢ! ??
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ قربون دستت دادم کوزت خالی کرد بیا ببرش
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 12:53
ایسان جووون راست میگن باربی وخشگل بودنشو جا انداختییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
اونکه اولویت اوله،اصلا خوشتیپ و مد سایز نباشه که گزینه های دوم سوم پر
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 فروردین 93 12:56
مامانی نازگلا
پاسخ
عجیجـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان مهرزاد جان
31 فروردین 93 13:05
آپم خواهر، خصوصیتو چک کردی؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااانم،قربونت برم ایشالله زودی خوب میشی گلم..الانی میام
مامان ثنا
31 فروردین 93 14:10
سلام آیسان جونم. روزت مبارک دوستم. ببخش من دیر به دیر برات نظر میذارم. نمی دونم چرا اینقد تو نوشتن تنبل شدم. ولی بدون که مشتری پروپاقرص وبلاگ ماهان جوم. ایشاالله حوصله ماهم بیاد سر جاشو بیشتر نظر بذاریم
مامانی نازگلا
پاسخ
تنبل بزار امروز که هدیه روز زنو گرفتی شارژم میشی خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهدیه (مامان ماهان)
31 فروردین 93 18:33
سلام آیسان جان روزت مبارک . وبت بهم انژی میده. واقعا معرکس.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،خواهش میکنم شما لطف دارین
سارا مامان اهورا
31 فروردین 93 19:31
بنظرمن یه پیرزن زشت بیار برای کارات که کارا رو انجام بده و قر و فر نیاد واسه شوهرت
مامانی نازگلا
پاسخ
سارا جووووووووونی یه ذره روشنفکر باش آجی ععععععععععععععععه
سارا مامان اهورا
31 فروردین 93 19:39
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت،مخلوق دلبری خداوند،شادی تو شادی دنیاست،روزت،ماهت،سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبـــــــــارک.....
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااایی داری آجی تشکررررررررررررر
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 23:31
ایسانییییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععع ناهیدممممممممممممممممممممممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
31 فروردین 93 23:35
اون اسی بود که برام فرستادیاااااااا............. گل نسا............ با عرض معذرت فرستادم برا شوشو وآخرش گفتم روزمون مبارک ............ولی اصلآ فایده ای نبخشید الان داغ کردم تازه باهاش هم زیاد حرف نمی زنم تا یه کم عقلش سر جاش بیاد ببینه گنیز که برا تو خونش نیاورده به عنوان یه خانم حالشو می گیرم هرچی می خواد بشه لطفآ شما هم جلومو نگیرید
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت خوب کاری کردی ،جلوتو بگیرم چیه تازه تشویقتم میکنم یه تحریم نامم بهت سفارش میکنم برا روز مرد تولد و همه قرتی بازیای مردونهآجی کار ما از گل نساءو خیرالنسا اینا گذشته...اساس باس فک کرد
مامان کارن
1 اردیبهشت 93 8:30
آیسی جونم تو هم مثه من،، مامان نداری بیا با هم زار زار گریه کنیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربونت برم من که دیروز اونقد گریه کردم الانشم سرم درد میکنه اما باشه امروزم گریه کنیم خخخخخخخخخخ
مامان ریحانه
1 اردیبهشت 93 8:32
سلاااااااااااااام آیسان جونیگل پسرمون خوبه؟؟روزتم مبااااارک
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان ریحان گلم،قربونت روز شمام مبارک
مامان ریحانه
1 اردیبهشت 93 8:34
بازم مثل پارسال توطئه راه انداختی که رفـــــــــــــــــــــــــیقکادوی خودت چی بود جون عمت؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه چیکار کنیم همین از دستم برمیادخودم که قسمش داه بدم چیزی نگیره خخخخخخخخخ
مامان ریحانه
1 اردیبهشت 93 8:35
من یه النگو خوشگل هدیه گرفتم از همسری با یه شاخه گل
مامانی نازگلا
پاسخ
واقعاااااااااااااامباااااااااااارکته...ما که حسود نیستیم ایییییییییییییییشششششششششششششششش
مامان ریحانه
1 اردیبهشت 93 8:36
کنیزتونم مبارکتون باشه خخخخخخخخخ،عروسی کیه؟؟مام دعوتیم؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااایی داری،الان حس حسودیت گل کرد عایا؟؟؟؟ عروسی چی؟؟عروسی کی؟؟هااااااااان؟؟؟
سارا مامان اهورا
1 اردیبهشت 93 10:49
آیسان جونم سلاااااااااااااااااااااااااااااام.خوبی عزیزم؟ماهان جونم خوبه؟ بالاخره این روشهایی که به کار گرفتی نتیجه داد؟چیزی کاسب شدی یا نه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزم خوبین؟؟فداتم ماهانم خوبه من اینو یه پست سورپرایز میزارم میگم خودتون چی عایا؟؟کادو داشتین یا قسمش داده بودین چیزی نخره
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:04
ممنون عزيز دلم از دعاي قشنگت
مامانی نازگلا
پاسخ
خواهش میکنم گلم،منم محتاج دعاتونم
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:04
اي خاله تازه صدامو گوش كردي
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونت برم اینجوری یه دل سیر آره،، یه بار با اسپیکر خونه داداشم گوش کرده بودم خونه خودمون با اینکه اسپیکرام گرونتر و پر پر وپیمونترم هستناصلا آهنگ وبو پخش نمیکنن چرا نمیدونم؟؟؟!!!
بی هنر
1 اردیبهشت 93 11:06
خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن ، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است ... مادرم دوستت دارم امضا دو نقطه پسر کله پوک و ایضا کله شق شما که بالای لبش سبز شده و به تصورات غلطش مممرررررد شده....
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووونم این از طرف ماهان بود یعنی الانقربونش برم زیباترین لحظه هام فدای تار تار موهاش قربون اوووووووووووووون سبزی بالای لبششششششششششششش آخـــــــــــــــی
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:11
خيلي با حالي آيسان......دلت اومد منوچهرتو را شغال بخوره...الهي كوفته نگيري
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ دیگه مردی که هدیه روز زن نگیره همون بهتر که گرگ و شغال بخورنش
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:11
بگو ببينم ماهان برات چي خريد اين از همه مهمتره؟شوشو را ول كن!
مامانی نازگلا
پاسخ
زهره جونم خدایی قضیه هدیه ماهانی برا خودش یه فیلم کمدیه این چن روزه همه همکارام حتی تو خونشون حرف ماهان و کادوشه که سرگرمشون کرده فردا پس فردا که سرم خلوت شدیه پست یزارم میگم خخخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
1 اردیبهشت 93 13:06
سلام ممنون ما هم خوبیم من که قبلا گفتم. قسمش ندادم که چیزی نگیره ولی از اونجا که تو بورس چندین میلیون تو ضرره دلم نیومد چیز گرونی ازش بخوام ایشالا بره تو سود از حلقومش در میارم
مامانی نازگلا
پاسخ
بعععععععععععع بابا شما وضعتون خوبهههههههههه ای وللللللللللایشالله سود میکنه کلون کلون برات کادو میخره گرون گرووووووووون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اردیبهشت 93 16:53
سلاااااااااااااااااااااااااام احححححححححححححححححححححح تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باورم نمیشه میگم فک کنم تو محل کارشون اوموزششون میدن رو مخ شون کار میشه جای اینکه پیشرفت کنن پسرفت می کنن شوشوی ما این شکلی نبوداااااا حالا شد ولی اقای شمارو نمی تونم باور کنم شوخی نمی کنی؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ناهید جونم آره ه ه ه ه ه ه مــــــــــــــــــنمامیدی به پیشرفت این مردا نیس آجی،بیخیااااااااال
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اردیبهشت 93 16:54
حقا آجی خودمی فدات بشم دیشب شب کار بود یه اس زدم تمام عقده مو سرش خالی کردم آقا جیکشون در نیومد صبح اومد سلام گرمی کرد من اصلآ تحویل نگرفتم گفتم بذار یه کم حالش سر جاش بیاد خخخخخخخخخخ اره جانم روز مرد براش دارمش اگه ولش نکردم برم خوشگذرونی با بچه ها نامردم هههههههههههه گل نسا هم بی گل نساااااخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههههههههههههای بترکی ناهید با اون گل نساءای خدااااااااااااا سر صبحی چقد خنیدممنم هستم رفیق گل نسام و کنیز منیز مام دیگه فاتحهههههههههههههههههه
فرشته مامان نیایش
1 اردیبهشت 93 17:38
سلام ایسان جونم. عزیزم ماشالله به این دلی که تو داری و به این راحتی خودت می خوای همچین کسی را پیدا کنی که بیاد خونت. بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم روز قشنگت مبارک.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام فرشته جووووووووونم خوبی گلم،روز شمام مبااااااااااارک..نه بابا اون مال چن روز قبل از روز زن بود الان خیرالنسام نمییارم خخخخخخخخخخخخخ
فرشته مامان نیایش
1 اردیبهشت 93 17:42
بلبلان آواز در گل یافتند\ شاعران در زن تکامل یافتند\ زن محبت را تلافی می کند\ خستگی را ترمه بافی می کند\ زن درخشان می کند الماس را \ زن تجلی میدهد احساس را. عزیزم روزت مبارک.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم عزیزم،چه زیبا بودفدا مداتیم رفیق
بی هنر
1 اردیبهشت 93 19:39
روز زن مبارک باد متاهلین بیچاره:با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید... واااااااالاااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووون یوووووووو تا روز زن سال بعد کی مرده کی زندست؟؟؟اون بیمه و خدماتش که فقط برا چن ساعته خخخخخخخخخ
بی هنر
1 اردیبهشت 93 19:40
یه ضرب المثل قدیمی میگه: عمر دست خداست، زن وسیله است! و فراموشی این روز عزیز باعث کاهش عمر!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا کلا ریخت ضرب المثلها الان عوض شده..جدیدا میگن شیشه عمر آقایون در دستان پر توان کادوی روز زن و تولدزنجوناشونه است خخخخخخخخخ
بی هنر
1 اردیبهشت 93 19:50
بنده را کرده دچار سوء ظن روز مادر زن و مادر روز زن مادر و مادر زن وهمسر کجا قدر شان یکسان به پیش اهل فن مادری که بنده را کرده بزرگ مادری که داده ام شیر و لبن مادری که پروراندم روز و شب با تمام هستی و با جان و تن مادری که جسم خود فرسوده است تا کند اینک چنینم تهمتن یا زنی که روز و شب با مادرش ازمن بیچاره هی فک و دهن میکند سرویس و آخر هم یقین دفن بنماید مرا او بی کفن یا زنی که جیب پر می خواهد و دوست می دارد مرا بهر تومن یا همیشه یار شادی ها بود در کنارم نیست هنگام مهن من زنم را دوست میدارم ولی مادرم را دوست تر دارم ز زن هم چنانی که یقینا همسرم مادرش را دوست تر دارد زمن تعارفات زندگی را بیخیال جای خود دارد زن و عاشق شدن لیک مادر جایگاهش تا خداست بوسه ها بر پای او باید زدن نیست قابل گر به پیش پای او حلقه چشمم نمایم بنده پهن قدر این سه از زمین تا آسمان فرق دارد لا اقل در پیش من کاش می شد روز مادر را جدا مینمودند دوستان از روز زن!!
مامانی نازگلا
پاسخ
الان این از رو حرص خوردنته مجررررررررررد عایاااااااااااا؟؟؟؟؟ سال دیگه که متاهل بشی هم همینو میگی دیگه؟؟؟؟؟باشه پ من اینو نگر میدارم سال بعد به دردم میخوره خخخخخخخخخخخخ شعر از هر کی بود مشی بود..ای ولللللللللللللل
مامان عرفان
2 اردیبهشت 93 1:56
آیسی جونم روزت مبارک .
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون یوووووووووووو
سمیه
2 اردیبهشت 93 9:04
سلام روزتونم مباااارک،خانومی خوت چی گرفتی روز زن ،بگو خوووووب عجب زن خوبی هسی برا شوهرت که میخوای براش یه همدم بیاری میگم رو سیندرلام فک کن سلاااااااااااام..مــــــــــــــــــــــن چیززززززززززه..ایــــــــــــــنهیعنی خودم قسم حضرت عباسیش داده بوددم که چیزی نگیره خخخخخخ
نیلوفر
2 اردیبهشت 93 10:39
شوور منم هرچند وقت یه بار پیشنهاد میده یه خانم جوونه بیاره که تو کارهای خونه کمکم کنه هر بار یه جای تنش و کبود میکنم باز هم پیشنهادش و تکرار میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آخه من بس که روشنفکرم خودم پیشنهاد میدم خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان محيا
2 اردیبهشت 93 11:59
خدايشش خوبه اومدي كنيزو رو بگيرن خانوميش مال ما بقيش هم ولللللللللللللش
مامانی نازگلا
پاسخ
دیگه بقیه ای وجود نداره کهههههههههه
مامان محيا
2 اردیبهشت 93 12:01
روزت مبارك خانومي انشاا... سايه پر مهرت بالاي سر ماهان جون و آقاتون و كنيز خانوم محترم باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه یه دنیا تشکر گلم،ممنووووووووووون،فدایی داری
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 اردیبهشت 93 18:12
سلااااااااااااااااااام گلم خدا نکنه جییییییییییگرم راست میگی باید به زندگی عادی خودمون برگردیم دیگهههههههههه بی خیال این مردهای بی مزه مزه بی مزه احححححححححححح زیرا که دیگر دست وپازدن ما وتقلامون فایده ای نمیبخشه الهی دورت بگردم ولی بازم ما شکست ناپذیریم تا انقلاب مهدی نهضت ادامه داردیه برنامه اساسی براشون در آینده ای نه چندان دور براشون ردیف می کنیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام ناهید خووودم،زنده باد هم رزمممممممممممم به حول و قوه الهی حسابی حالگیرشون میکنیم خخخخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 اردیبهشت 93 18:13
فدات بشم بازم خوبه سر صبحی خندوندیمت بعد این همه حرص خوردن این اس شما اساسی برا من جون دادااااااااا حالا تو همه حکومت نظامیها ازش استفاده بهینه می کنم خوب دلشون به گل نسا خوشه گل نسا وکنیز منیز و ازشون بگیریم دیگه بدترین ضربه زندگی بهشون وارد شده حالا ببین وبراخودت نظاره گر باش ههههههههههههههههههههههههههههه فدات بشم انگار شما هم خیلی داغ کردید که کنیزو تعطیل کردید مرحبا مدیر انجمن کل بانوان دنیا
مامانی نازگلا
پاسخ
اس که قابل شما رو نداشت،راست کارمون بود که بدونیم از چی و کی کجاها باید استفاده کردمنم که دیگه دشمن خونی شدم با گل نساءو کنیز و منیز و شوشوووووووو..خخخخخخخخ اینجوریاس دیگه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 18:54
الهی عزیزم... مواظب باش هاااا... کنیز منیز ، خبر مبر یوخدو هااا...
مامانی نازگلا
پاسخ
قربانون اولوووووووووم عمرا اگرررررررر..ساچلارین یولوب باد صبای ورم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 18:56
عزیزم اون که اونجوری لپاش اونجوری گل انداخته بود تو هم بایدزرنگ میشدی و باید میگفتی الان دیگه علم پیشرفت کرده و منم کنیز برقی میخوام برا شستن ظرفها
مامانی نازگلا
پاسخ
اونو که حله خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 18:58
اصلا حالا که این جور شده منم یکی نه چند تا میزنم پس گردنت که حواستو خوب جمع کنی که چی و از چه نوعش بخوای
مامانی نازگلا
پاسخ
بزن ننه بزن،گردن کج زدنم داره خدایییییییییییییییییی
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
8 اردیبهشت 93 19:00
عزیزم همیشه خوش و خرم باشید و روز زنت هم مبارکت باشه... حواست باشه روز مرد نزدیکه ... هر چند مطمئنم تو لایق بهترین هایی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم مهری نازنیــــــــــــــمکار از کار گذشته خخخخخخخخخخ