ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عکسهای نوروز 93

1393/1/20 13:56
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

شاه قلبم بی تو کیشه

                              زندگی بی تو نمیشه،،،.........به خدا قسم عزیزم

       پیش مرگتم همیشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه. ماهان جووووووووونمماچ...

دوستای گلم،ماهان جونم ،سلام،دوازده روز از نو شدن گذشته اما دوستای مهربون و ماهان نازم همچنان دوست داشتنی ترین کهنه ها برایم هستید.. ماهان جونم ،چند روز ی میشه که از مسافرت برگشتیم اما من ترجیح دادم همه وقتمو منهای مهمونیا به تو اختصاص بدم و حتی پای نت نیومدم تا این چند روزه حسابی بهت خوش بگذره الانم به هوای تمیز کردن اتاق بالایی اومدم و میخوام چند تا از عکسهاتو برات یادگاری بزارم حرف و خاطره برا گفتن زیاده اما به عکسات بسنده میکنم که گویای خوش گذشتن تمام و کمال این مسافرت بود..ایشالله سالهای سال نو شدن و بهار و به دلخوشی و سلامتی جشن بگیری عزیز دلمقلبقلب

 

آستارا..

تالش...اینجا خودم یه عکسهایی با لباس محلی گرفتتتتتتتتتتتتم..از خود راضینیشخند

 

انزلی

ماسوله ..

قلعه رودخان

 

 

رشت و شکار و پخت غاااااااااااااااااز..نیشخندمن و بالشت نداره که اون جای خالی خودمه که دارم هنر عکاسی رو بجا میارمزبان

 

 این عکسم بخاطر درخواست ناهید جونی و رویا جونم با لباس محلی  در تالش  قلبدیگه فقط این عکس از لباس محلی قابل پخش بود،ضمنا سایز 38 زیر سوال نره وااااا لباسشون این فرمی بودو چاق جلوه میداد خخخخخخخنیشخند

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (82)

سارا مامان اهورا
12 فروردین 93 20:30
ایشالا همیشه به سفر آیسان جونم خوشحالم میکنی اگه به منم سربزنی منتظرتم هااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونت سارا جونیم،به روی جفت چشای لنز گذاشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم خانومی
نیلوفر
14 فروردین 93 0:12
همیشه به گردش خانوم خانوما. خوش میگذره؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
جاااااااااااااتون خالی نیلو جونم،حسابی خو گذشت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 فروردین 93 15:27
سلام عزیزم به به بالاخره تشریف آوردید چقدر خوشحال شدم بابا شما که نبودید ما حوصله نه وب خودمونو داشتیم ونه می تونستیم بیایم وبتون جای خالیتونو ببینیم خوش آمدید وقتی عکسها رو دیدم کلی ذوقولو شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جوووووووووووونم قربون ذوقولیت برم مننننننننننننمنم کیفور شدم از اینکه دوباره دور همیییییییییییم گلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 فروردین 93 15:29
چه عکسهای حرفه ای با کیفیت وخوشگلی چه جاهای قشنگی خوش به حالتون انشالله که خوش گذشته وبا هم خیلی صفا کردید فدااااااتون
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی ناهید جونم،چهارصدو نه تا فقط من تو گوشیم عکس داشتم حیف که نشد همه رو بزارم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 فروردین 93 16:44
به به معلومه حسابی خوش گذشته
مامانی نازگلا
پاسخ
جای ما خالی دوست خوووووووووووبم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 فروردین 93 16:45
به به منم گرسنه م شد
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خانومی تو اون عکس یه غاز شکار کرده بودیم ،اونو داشتیم میخوردیم خخخخخخخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 فروردین 93 16:46
انشاالله همیشه بهتون خوش بگذره
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی گلللللللللللللم
مامان عرفان
15 فروردین 93 13:11
به به آیسانی جون سلام . عیدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیز دلم،سال نو شمام مبااااااااااااارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 17:27
همیشه خوش باشید و سلامت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووووووونت،یه دنیا تشکر گلم
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:01
چه جاهايي رفتين به به
مامانی نازگلا
پاسخ
جاتون حسابی خاااااالی
مامان عرفان
16 فروردین 93 9:03
آيساني بابت تم تولد عرفان خيلي ممنونم ازت . همه كيف كردن از اينكه دوستي مثل تو دارم . قلبونت بلم . در پست كادوهاي عرفان ازت تشكر كردم ولي نتونستم زحمتهايي را كشيدي خوب بيان كنم . فدااااااااااااااات بشم . دوستت دارم .
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااای قربونت برم من که کاری نکردم عزیز دلممممممممم...راستی تولد عرفان جونمم مبارک،بیام پستتو ببینم چه کردی
مامان سونیا
16 فروردین 93 10:21
به به رسیدن به خیر همیشه به گردش و شادی باشید و جمعتون جمع باشه و دلتون شاد چه جاهای قشنگی رفتید چه عکسای خوشگلی هم گرفتید
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،یه دنیا تشکر از لطفت
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 11:32
قربون دوست گلم و پسر ماهش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم ممنووووووووووووووووون
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 11:32
آیسان جونم خصوصی داری
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مدااااااااااااااااااتم عزیزم..ممنون
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 11:33
چه جالب شما رفتین شمال ایران و ما جنوبش
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععع کاش یه جا بودیم همو میدیدیم
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 14:08
کاش ایشالا تو سفرای بعد
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله تو سفرای بعدی همسفر میشیم البته از الان بگما ما مهمونیم شما میزبان خخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 14:09
قربون دوست گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلم برم که با اومدنش به وبلاگمون کلی انرژی به آدم میده
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمشما لطف دارین یه دریا و یه دنیااااااااااااا
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 14:10
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جون دلم خودت گلی عسیســــــــــــــــــــــــــم
سارا مامان اهورا
16 فروردین 93 14:11
....♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 فروردین 93 23:49
خصوصی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی
مامان کیاراد.آرزو
17 فروردین 93 10:25
100سلام به مامان وپسمل جیگر.سال نوتون مبارکسال خوب وخوشیوبراتون آرزومیکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام عجیج دلممممممممم قربون شماااااااااااا
مامان کیاراد.آرزو
17 فروردین 93 10:27
ایشاا...همیشه به گردشوسفرمعلومه که بهتون خیلی خیلی خوش گذشته
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون آرزو جونی،آره خدایی خیلی چسبـــــــــــــــــید
مامان کیاراد.آرزو
17 فروردین 93 10:28
ای فدای ماهانم بشم بااین عکسای خوشگلشآدم میخوادبخورتش بااین ژستاش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززززززززز دلم،شما لطف داری خاله مهربوووووونش
مامان کیاراد.آرزو
17 فروردین 93 10:29
پس قلعه رودخان هم رفتین!واقعا حرف نداره من که خیلی دوسش دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خیلی زیبا بود فقط من موندم اون همه آجر سیمانو چجوری تا اونجا بردنشک ندارم سربازای خودیم تا بالای قلعه میرسیدن به ملکوت اعلی و درجه رفیع شهادت میرسیدن از خستگی چه برسه به اینکه دشمنی هوس حمله به قلعه به سرش بزنه خخخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
17 فروردین 93 10:50
همه عکساقشنگ بودن.بخصوص ژست گرفتنای این فسقلیاببوس ماهان جونمو
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی کسی هم بهشون فیقور نمیداد نظر خودشون بودشیرین کام باشی عزیزم میسییییییییی
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 فروردین 93 1:28
عزیزم رمز جدید وب رو خصوصی برات میگذارم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووونت عجیجججججججججججم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:49
سلاااااااااااااااااااااااااام آبجی گلم ... خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر خوشحالم که دوباره وجودتونو حس کردم وقتی پروفایلمو باز کردم تعداد زیادی کامنت دیدم حدس زدم که شما هستید باز که کردم کلی ذوق زده شدم باورت نمیشه سایت بدون شما سوت وکوره انشالله هم شما وهم بقیه دوستان همیشه باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام ناهید جونم،منم خوشحاللللللللم که دوستی مث شما دارم شما لطف داری عزیززززززززززززز دلم ماهی ماه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:51
ای ناقلااااااااااا پس کو اون عکسها با لباس محلی بذار دلمونو آب نکن
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه خخخخخخخخخخخ نیشه کهههههههههه اینجاااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:52
چه جاهی معروف وخوش آب وهوایی هم رفتید منم می خواااااااااااااااااام انشالله همیشه از این سفرهای خوش داشته باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
آره جات حسابی خالــــــــــــــــی ناهید جونم نه دیگه یه دونه بود تموم شد خخخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:53
به به شکار هم که می کنید حالا شکارچی کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ نوش جونتون مگه شکار کردن آزاد هست ؟ چه خوب
مامانی نازگلا
پاسخ
والا ما به خیال خودمون شکار کردیم اومدیم صاحب ویلا گفت اینا که شکاری نیستن معلوم شد مال کدوم بنده خدایی رو دزدیده بودیم خخخخخخخخخخخخخغازرو خوردیم بجاش صدقه داریم اینم یه تبصره جدید از حلالیت بود خخخخخخخخخ
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:55
پیداست به بچه ها خصوصآ ماهان جونی کلی خوش گذشته فداش بشم انشالله همیشه شاد باشه وشاد زندگی کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا خیلی بهشون خوش گذشت ،ماهانم از اومدنی میپرسه کی دوباره میریم مسافرتمرسی گلم شیرین کام باشی الهــــــــــــــــــی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 فروردین 93 2:56
چقدر اون عکس مادر وپسر رویایی هست اونوقت کجا بودید...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
اونجا یه قسمتی از ماسوله بود خسته بودیم نشسته بودیم لواشک میخوردیم،وشو شکار لحظه ها کرد
مامان کارن
19 فروردین 93 9:28
همیشه به سفر و خوشی ایشالا - چه عکسای قشنگی مخصوصا اون مادر پسریه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزززززززززز دلم،،یکیم الان گذاشتم از اون مامان پسملیاش
رویا
19 فروردین 93 10:56
آیسی جوووووووووووونم،ماهان جووووونم سلاااااااااااااااااام عزیزان مننننننننننن،خوب و خوشین،عیدتوون مبارکککککککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام رویا جونی خوش اومدی،عید شمام مبارک ،چه عجب اونوخ عایااا؟؟
رویا
19 فروردین 93 10:58
آیسان جونم مرررررررررگ من یه عکس با لباس محلی از خودت بزار باشههههههه؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آخه میترسم اسلام تو خطر بیفته
رویا
19 فروردین 93 10:59
منم تازه برگشتم از مسافرت ،نکه ما نیمه دوم رفته بودیم از این سرم دیر اومدیم مام کیش بودیم جاتون خالی خوش گذشت
مامانی نازگلا
پاسخ
گفتم تو دختر خوبی بودی باید زودتر از اینا میومدی برا تبریک سال نووووووورسیدن بخیر خوشحالم که خوش گذشته عجیییجم
رویا
19 فروردین 93 11:01
قربون ماهان خوشگل و خوشتیپم بشم چه دلیم میبرهخواهرزاده هاتم نازن ماشالله خدا حفظشون کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیااااااااا میسی عسیییییییییییسم
رویا
19 فروردین 93 11:02
آیسان جونی از نغمه خبر داری عایا؟؟؟بی خبررررری؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
بیام بقیشو عایااااااااااااا؟؟حالت گرفته شه عایااااااااااااا؟؟بی خبر نیتستم خوبه سلام داره هنوز فیلتره
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:30
عزیزم سلــــــــــــــــــــــــام انشاله که همیشه و همه لحظاتتون ثانیه به ثانیه به خوبی و خوشی سپری بشه ...
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااام عسیـــــــــــس دلم،خوبی خوشی سلامتی؟؟ممنون ایشالله برا شمام خوش باشه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:32
عزیزم نوروز شما هم مبارک باشه تقدیم دوست گلم اینام تقدیم ماهان خوشکلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایووووووووونی داری عجیییییییییییجم میسیاینام برا توووووووو
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:33
به به چه عکس های خوشکلی ... همیشه تو شادی و مسافرت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبووووووووووووووووونت
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:35
پس کو ؟؟؟؟؟؟؟؟عکس لباس محلی
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععععه وااااااااااااا ننه اون آخر آخریه با لباس محلیه دیگه خخخخخخخخخخخخخ نکنه فک کردی لباس عید خودمه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:40
ایسان جونم ماهان چجوری اون پله ها رو رفت بالا
مامانی نازگلا
پاسخ
ماهانی بهتر از من میرفت بالاااااااا خخخخخخخخ آبروم پیش پسملی رفت با عصای پیریم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:41
به به چقدر خوشمزه بود اره اون غاز رو که نوش جان کردیدرو میگم
مامانی نازگلا
پاسخ
همونی که شکااااااااااااارش کرده بودیمو میــــــــــــگیمال دزدیم واقعا خوشمزه میشه وااااااااا
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:43
عه رسیدسم به لباس محلی بمیرم عزیزم سایز سی و هشتت شده بیستو هشت عربها شمال و مسافرت خیلی بهت ساخته هااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااانم مهری جونی چقد صاحب لباس خوشش اومده بود تن من لباس میخواست هر طور شده به من بندازه لباسا رو هوار توووووووومن
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
19 فروردین 93 13:44
عزیزم همیشه تو خوشی و شادی باشی و سال نود و سه و سالهای بعدش سالهایی پر از موفقیت باشه براتون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشممممممممم ، ایشالله شمام به موفقیتهای عالی برسی گلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 فروردین 93 15:56
سلااااااااااااام گلم ای واااااااااااای دمت گرم دوست گلم که درخواستمونو رد نکردید سایز 38 چقدر هم بهت میاد طرفای ما هم از این لباسها پیدا میشه البته بیشتر تو مراسم جشن عروسیها می پوشن برا رقصین اونم بارنگهای بسیار شاد وپولکی چقدر اونموقع که می بینم کلی هوس می کنم یکی برا خودم بدوزم خخخخخخخخخخخ تو مراسم عروسی من خواهرشوهرام وجاریم پوشیده بودن خیلی خوشگل بود فدااااااااااااات مسیییییییییییییییییییییییییی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام،خواهش میکنم عزیزم مگه حرف شما رو زمین میمونه واجب شد یه سفر دیگه طرفهای شما بیام منننننننننننتالشیام میگفتن سر عروسی اقوام نزدیکشون میپوشن
باباماهان
19 فروردین 93 18:38
عزیزم دوست دارم عکسای خوشگلت برا من باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
آخــــــــــــــــــــی ای جووووووووون دلم عجیییییییییییج منننننننننننن،قربونت برم احساس نازت تو قلبـــــــــــــــمچشم از این به بعد دیگه رونمایی نمیشم منوچهر جووووووونم
فرشته مامان نیایش
19 فروردین 93 18:46
سلام عزیزم سال نوتون مبارک. ایشالله که سالی پر خیر و برکت داشته باشین. عزیزم مرسی از لطفت که بهمون سر زدی و جویای حالمون بودی. بوس برای ماهان جون.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام ممنون عزیز دلم وظیفه بودشمام نیایش جونو ببوسین
مامان محيا
20 فروردین 93 10:43
به به سفر نامه آيسان خانوم چه جاهاي خوشگلي رفتين خوش گذشته؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا جاتون حسابی خااااااااااالی
مامان محيا
20 فروردین 93 10:46
چه عكساي نازي گرفتين به به چه طبيعت بكري خوشبحالتون
مامانی نازگلا
پاسخ
چشاتون ناااازن
مامان آروین-مریم
21 فروردین 93 8:39
ایشالا همیشه خوش باشین و شاد توام با سلامتی و مسافرتهای دسته جمعی .......... از دیدن عکسا کلی کیفور شدم مخصوصا عکس محلی خودتون .........
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووووون دوست خوبم برم،ممنون عزیزززززززززززززززم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 فروردین 93 11:42
به به در خدمتیم اگه بیاین که محشر میشه روی تخم چشامون یعنی میشه وای اگه بشه چی میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دلت مهربوووونت عزیز دلم ،
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 فروردین 93 11:43
ایسی خخخخخخخخخخخخخخخخ 38 گفتم شاید بشم 38 چون دلم می خواد خوشتیپی شما نیستیم که هههههههههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
چی میگــــــــــــی دختررررررررر خودت یه دونه ایییییییی زیر 38 ام هستی برام والااااااااااااا
مامان كياراد
21 فروردین 93 12:04
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من....
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیااااااااااااااااا عاشقتم آرزو جونم قربون محبتهای همیشگیت عسیســـــــــــــــــــــــــــــم..خدا کیاراد جونو برات حفظش کنه ،منم آرزو دارم روزات شیرینتر از عسل بشه گلم
لیلا مامان پرنیا
21 فروردین 93 13:54
سلام به آیسان مهربونم وماهان نازم الهی قربونت برم دوستم نمیدونی چقدر صبح کامنتت رو دیدم خوشحال شدم وکلی دلم برات از الان تنگ میشه ولی انشاا.. حسابی گیر میدم به همسری زود نت اون خونه رو وصل کنه ولی بابت همه کامنت های گرمت ممنون عزیزم خیلی خوبه که دوست مهربون وخوبی مثل تو دارم اگر چه از راه دور ولی دوستون دارم ومیبوسمتون مواظب خودتون باشید به خدا می سپارمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلا جووووووونم،خدا نکنه عزیز دلم ،آره قربونت یه قهر زنونه کار نت رو حل میکنه وااااااااااااااا منم برا دوستی با شما گلم خیلی افتخار میکنم عزیز دلم
لیلا مامان پرنیا
21 فروردین 93 13:55
عکس ها هم مثل همیشه عالی بود انشا.. که همیشه به شادی ودل خوش کنار خانواده جمعتون پایدار وبرقرار باشه چه جیگری شدی بلا با لباس محلی من به جای تو بودم کلا میرفتم تو کار لباس محلی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم لیلا جونــــــــــــــــــــــی ههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخ خدا رو چه دیدی شایدم اینبار با لباس آذری رخ دادم خخخخخخخخخخ جای شوشو خالــــــــــــــی
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 فروردین 93 0:52
اون عکس اخریه خیلی قشنگه چرا من ندیدمش
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزززززززززززززززم چون بعدا افزوده شدست خخخخخخخخخخ
نیلوفر
22 فروردین 93 11:49
آیسان چقدر این لباس محلی بهت میاد خیلییییی بامزه ست عکساتون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووونت برم خخخخخخخخخخ من کلا خوشتیپم کاریم نمیشه کردشما لطف داری عزیزم ممنوووون
مامان طاها
22 فروردین 93 12:38
سلام انشاله همیشه برین سفر خوش بگذره خیلی جالب بود خاطرات دوره دوم راهنماییم برام تکرارشد مرسی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاام سمیه جونیــــــــــــــــــــــم،قربووووونت برم ایشالله این دفعه همراه طاها جون و شوشویی
مامان عبدالرحمن اویس
22 فروردین 93 20:23
سلام اول از همه سال نو بعدازیک ماه تاخیر1000000000000بار مبارکتون باشه ان شاالله سالی سرشار از خوشی داشته باشن
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام به روی ماهت...چه عجب خانوم خانومااااااااااا قربونت برم ممنون ایشالله برا شمام مبارک باشه
مامان عبدالرحمن اویس
22 فروردین 93 20:25
دوم اینکه ندید پدیدیم یه چیز میبینیم وبلاگو ول میکنیم ولی بدون شوخی سرم خیلی شلوغ بود نتونستم سربزنم
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه آره در جریانم با نگار کجاها رفت و آمد دارین خخخخخخخخخخخخخخخخخدمتون گرررررم منم یه جاهایی پام باز شده خخخخخخخخخخخ اینجا بدآموزی داره نیگم
مامان عبدالرحمن اویس
22 فروردین 93 20:26
ولی واقعا عکساتون میگه حسابی خوش گذشته بهتون ان شاالله همیشه شادباشین
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی یاسمین جونم خدا دردونه هاتو برات نگهشون داره و زیر سایه پدر و مادر باشن
مامان پویا
22 فروردین 93 23:17
سلام سال نومبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید. ماهان جون چه عکسای خوشگلی گرفتی؟ چه جاهای قشنگی رفتی !! البته بیشترشونودیدم،ماسوله نرفتم ولی خیلی دوست دارم برم.البته شمام که رفتیدانگارمارفتیم.ایشالا همیشه خوش باشید.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ،ایشالل سال و روز شمام مبارک و پر خیر و شاد باشه جاتون حسابی خالی بوددددددددد...ماسوله خیلی دیدنیه ایشالله ایندفعه که رفتین حتما یه سر بزنین ارزششو داره
مامان پویا
22 فروردین 93 23:19
عزیزم خوشگل بودی با لباس محلی خوشگل ترم شدی. خیلی بهت میاد.کلا به آدمای خوشگل وخوش استیل همه چی میاد. ایشالا زنده باشی.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قرررررربون تو بشم عزیز دلم چقدر خجالتم دادی خخخخخخخخخخخمن باید یه شام بدم از شما و اونایی که تعریفمو کردن دعوت کنم خخخخخخخخخفدات بشم شما و پویا جونمو میبوسم
امیرحسین کوچولو نفس ما
23 فروردین 93 2:13
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووونت برم
مامان مهرزاد جان
23 فروردین 93 8:30
ایشالا همیشه به سفر آیسان جونم حسابی خوش گذروندید خدا روشکر ماهان جونم ببوس
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااااای مهرزاد جونم چقدر دلم براتون تنگیده بود خدایییه دنیا میسی گلـــــــــــــــم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
23 فروردین 93 10:26
سلااااااااااااااااام عزیزم خوبید؟ می بینم کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه عکسهای خوشگلی اینجا اضاف شده چقدر خوشگلن واااااااااااای همه اینا تو رویای منه چه مناظر قشنگی آیسانی دل من یکی رو داری آب می کنی با این همه طبیعت زیبا وعکسهای خوشگلتون انشالله همیشه تو این طبیعت خوش آب وهوا حال کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جووووونم،ممنون ،قربونت برم...... خب ایشالله هوام که بهتر شده یه دور تشریف ببرین تو طبیعت حسابی خوش بگذرونین
مامان پریسا
23 فروردین 93 12:06
سلام ایسان جان. سال نو مبارک ایشالله نوروزهم بهتون خوش گذشته باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام دوست خوبم قربونت برم سال نو شمام مبااارک ،ممنووووووووووووون
مامان پریسا
23 فروردین 93 12:08
وای چه جاهای خوشملی البته معلومه که حسابی هم سرد بوده
مامانی نازگلا
پاسخ
آره جاتون حسابی خالی عزیز دلم ،زیادم سرد نبود یه ساعاتی تو عصر سرد میشد ما عادت داریم اما برا بچه ها احتیاط کردیم که سرما نخورن از دماغمون درآد
مامان پریسا
23 فروردین 93 12:09
عکس لباس محلی هم با این که بی کیفیت بود ولی خوشمل بود
مامانی نازگلا
پاسخ
مهم نفس عمله خخخخخخخخخخخخخخخقربونت برم میسی لطف داری
سارا مامان اهورا
23 فروردین 93 12:59
عکسی که با لباس محلی انداختی بامزه اس راستی چرا آپ نمیکنی؟دلمون تنگید برات
مامانی نازگلا
پاسخ
قرونت برم دوست خوبم ،لطف داری من تو اداره اتاقم جابجا میشه تو خونم همش وقت دندون پزشکی و کلاسهای متفاوت و درسهای ماهان جون هستش اصلا وقت نمیشد این چنتم پرشد از پست و حرفهای مونده تو حلقم خخخخخخخخخ بزودی آپ میشم،منم یه دنیا و نصفی دلتنگتونم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
23 فروردین 93 17:28
سلام گلم اینم طرز پخت کوفته برنجی برا شما که درخواست داده بودید بفرماااااااااااااااااااااااااااا مواد لازم برای تهیه خمیر کوفته: 1-برنج آبکش شده 3 پیمانه 2-روغن مایع 3 قاشق غذاخوری 3-نمک به میزان لازم مواد لازم برای داخل کوفته: 1-خلال بادام 3 قاشق غذاخوری 2-گوشت چرخ کرده 150 گرم 3-پیاز سرخ شده 1 عدد متوسط 4-زرشک 3 قاش غذاخوری 5- نمک و فلفل به میزان دلخواه طرز تهیه: برنج را با 3 قاشق غذاخوری روغن و نمک کاملا می کوبیم یا داخل میکسر می ریزیم تا نرم و یکدست شود. مواظب باش مثل من خدایی ناکرده پره میکسر انگشتتو ناکار نکنه بعد از اینکه خمیر نرمی بدست آمد، به اندازه نارنگی از خمیر برداشته وسط دست پهنش می کنم و از مواد داخلش ریخته و گردش می کنیم. سپس در روغن داغ سرخ می کنیم تا رنگش طلایی شود.اگه روغنش زیاد باشه بهتر طلایی میشه خوب یه نکته مهم اینکه رژیمی نیست اگه می خوای سایز 38 بمونی کمتر میل بفرما یا اینکه حالا بی خیال 38 شو ویکبار خوردنش چیزی نمیشه خوب خخخخخخخخخخخخخخ نوش جان ولی من چون یه کم حالت ترد وتهدیکی شد دوست داشتم وسطش هم به خاطر طعم زرشک فوق العاده شد
مامانی نازگلا
پاسخ
بععععععععععععععععع من از الااان دهنم آب افتاد دخترررررررررربیخیال سایز 38 خخخخخخخخخخخ دست گلت درد نکنه عسیس دل مننننننننننننننننننن
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 فروردین 93 1:45
به به عکس جدیییییییید.....
مامانی نازگلا
پاسخ
آله خخخخخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 فروردین 93 1:45
بابا سایز 38......
مامانی نازگلا
پاسخ
معلومه واقعااااااااااااا عایاااااااااااا؟؟؟
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 فروردین 93 1:46
هم خودت خیلی زیبایی،هم لباست عشقم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جون دلــــــــــــــــم قربونت برم عسیســــــــــم من الان غرق شرمم خخخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 فروردین 93 1:47
یک دنیا میبوسمتون.بوؤوووووووووووووووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
منم ایضاااااااااااااااا گلم ،اینم سندش
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:38
دلمان شمال خواست
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععع زودتر میگفتین خب!!!
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:39
ایشالا همیشه به سفر اونم همراه خانواده
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووونت سمانه جوووووووووووووونی
سمانه(مامان سروش)
27 فروردین 93 0:39
عکساتون خیلی خوشگل شدن!!!!!!دلتون شاد و لبتون خندون
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااایی داری عزیز دلم،چشمات خوشگل میبینن
مامان آروین-مریم
31 فروردین 93 9:43
قربون ژستهای ماهانی .... همیشه به سفر و خوشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه گلم،خیلی مرررررررررسی
مامان زری ترانه
6 اردیبهشت 93 8:14
ایشاا...همیشه به گردش و تفریح . اگه افتخار بدید ماهم به جمع دوستان بپیوندیم . شما هم به صرف دیدار تشریف بیاورید سوی ما
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از لطف و صفات ...با اتخار تمام به جمع دوستای گلمون خو اومدین