ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ثنای دردونمون تولدت مبارک...

1392/12/21 9:43
3,564 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و احترام محضر همه دوستان مهربون و گلللللللللم و ماهان قند و نبااااااااتم، :10::10:ععععععععععععععععع دوستان این پست پایین عجب ترکونده خدااااایی،همه شاعر شدن،اوناییم که شاعر نشدن یحتمل یه فشاری به مغزشون وارد کردن ،:146::48:من یه پست شعر خوانی میزارم از همتون دعوت میکنم بیاین با هم شعر از خودمون در وکنیم خخخخخخخخخ:217:هر چیم فی البداهه به روح و روانتون خطور کرد بگین  که با حالتر و رویاییترم هست :75:برگردیم به پست اصلی و تولد ثنا جونی با تم سیندرلا..:59:

پنج شنبه تولد  خواهرزادهم ثنا جون بود،با اینکه دم عیدی کلی کار تو خونه و اداره رو سرم ریخته و وقت سر خاروندنم ندارم ..((.هههههههه از شعر خونیام معلومه خخخخ:154:)) چن روز پیش با حرف ثنا بانو که بنده رو مخاطب قرار داد و گفت ::آیسانی آآآآآآآآآآی ازت بدم میاد که برا تولد پسرت تم میزاری برا من و سارینا نه،احساساتم جریحه دار شد((دوستان زحمت نکشن احساساتم تو حلق خودم:102:)) و چنان آی رو گفت که تصمیم گرفتم  سیندرلا رو برا تولدش تم قرار بدم:93:..تقریبا همه کارارم خرده خرده انجام دادم،پنج شنبه صبح که تو اداره ناظر امتحان پره انترنی بودم تازه یادم افتاد کیک نگفتم:139:برا همین از سر جلسه پیچوندم و به اتاقم برگشتم تا تلفنی سفارش بدم.از اونجاییم که حراست همه جا رادار گذاشته بود که مبادا دانشجویی خیال تقلب به سرش نزنه و موبایل سر جلسه نیاره،به سختی شماره بهترین قنادی شهرو گرفتم و چون نباید تمرکز دانشجوهای محترم به هم نمیخورد خیلی آروم به مسئول سفارش ،،کیک سیندرلا رو گفتم ..آقاهه شاکی بود خانم تلی سفارش نمیگیریم و منم از رو نرفتم که من مشتری دایمم کدم دارم مدیریت گفته برا من موردی نداره تلفنی سفارش بدم و اینا..دست آخرم گفتم اگه سیندرلا سه دختر باشه بهتره و تم تولدمون سه دختره..تا ظهر سر پا بودم و ظهرم رفتم خونه آجی سیما و کمک دست سیما جون برا قسمت خوشمزه تولد:158:عصری رفتم قنادی برا تحویل کیک هر چی قسمت سفارشا رو دید زدم از کیک سیندرلا خبری نبود که نبود بجاش اسم من برچسب کیکی بود که روش شکل سه بچه ناقلا بود:14:رفتم پیش مسئول و گفتم پ کیک من کوووو اونوخ عایاااااااا؟؟؟:72:پرسید شماااا؟؟؟گفتم سیندرلااااااا:78:فک کرد سیندرلای شکیبم!!!!!!!!!:55:گفت چه سیندرلایی خانوم..شما گفتین سه بچه صداتونم اصلا واضح نبوددد،گفتم اگه صدام واضح نبود حدسی سه بچه زدی رو کیک،تممونو خراب کردی:307:بعد کلی جر و بحث،کلی خم و راست شده ژاپنی وار معذرت خواهی کردن.:206:. یه کیکم با دختر توت فرنگی رو ،رونویسی کردن ..حالا با چه رویی برگشتم خونه خدا میدونه،طفلی ثنا منتظر کیک سیندرلا بود:89:ثنا جونی اولش کمی اخماش تو هم رفت قربونش برم بعد به خاطر اینکه من خیلی ناراحت و عصبی بودم ،گره ابروهاش باز کرد و کلی شاد شد..

این پله ها رو تا آخر که میرفتی میرسیدی به کفشای خود سیندرلامون من دیگه فاز عکسم نبود بخاطر کیک هردنبیر عکس گرفتم ،بعضی عکسا رو ندارم،اگه بعدا از کسی پیدا کردم تکمیل میکنم پستو:110:

اینم خود سیندرلامونقلب


سارینام که فقط وقت گیر میاورد میرفت سر وقت خوشمزه ها لب و لوچشووووو:102:

از قسمت خوشمزه هاش همین دو عکس تو دست و بالمه فعلا،میز شام شامل:سالاد فصل،سالاد مکزیکی،اسپارگونی،خورشت فسنجون، چلو خورشت ودسر آلورا با کاستر بود،چقدم خوشمزه،هیچ رحمی هم به سایز نحیفمان نکردیم خخخخخخخخ:75:

یکعدد نمونه بارز آیسان نادددددددددددم بخاطر کیک :199:و ثنای دلخورررر

ثنا:این کجاش شبیه سیندرلاست عایا خانوم آیسان هاااااااااااان؟؟؟!!:146:

ماهان:ثنا خانوم لوس نشیاااااااا..مامانم طفلی امروز رئیس بوده کلی خسته شده تو اداره،مامانت میرفت سفارش میداد خب:44:نمیخوای کیکمونو برداریم بریم..اححححححححححح:49:مامان بیا بریم خونمووون

ثنا:نه خدایی خیلیم خوشگله ،فک میکنیم دختر توت فرنگیم مهمون تولدمون بوده:112:بیاین کیکو ببریم

 

قلللللبونت بلم ثنا جونی:219:دوستان این رختخوابا رو من برا سیسمونی ثنا درست کرده بودم با کمک همسلی جونم با مرواریدم روشو نوشته بودم، آفرین ندالم مــــــــــــــــــــن عایاااااااااااا؟؟:154:

قسمت چربی سوزی هم طبق معمول برقرار شد ،گفتم خدای نکرده وب تو خطر نیفته ،از آقایون و قسمت چربی سوزی عکس نزاشتم،ولی خودتون تصور فرمائید  خخخخخخخخنیشخند

:43::59::174:

 

باران بیاید یا نیاید ،
خاطرت باشد یا نباشد ،
من
خیس
از
یاد...توام

ثنا جونم تولدت مبارک عزیز دللللللللللللللللمقلبماچماچ


                             

پسندها (2)

نظرات (97)

مامان ثنا
17 اسفند 92 13:33
ای جانم. چه خاله خوب و مهربون و خوش ذوقی. تولدت مبارک ثنا جون. ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزم. آیسان جونم دست شما هم درد نکنه.عکس آخری هم واقعا بارک الله داره
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووووووونت عسیسمفدا مدااااااااتم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 17:12
به به تولده ثنا جونم تولدت مبارک چه خوراکی های خوشمزهای همیشه سالم باشی و سلامت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا مرسی عزیززززززززززز دلم،مممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 17:15
ثنا جونم کیکتم خیلی قشنگه دست ایسان جون درد نکنه اماسال دیگه یادت باشه رو ایسان جون حساب نکنی چون اونی نمیشه که منتظرشی شوخی کردم ایسان جون ماهه مهم نیته صلوات دوستت دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخ راست میگی حالا شما گفتین ..الهم صل علی محمد و آل محمد......... فدات بشم گلم مرسییییییییییییی
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 اسفند 92 17:18
افرین دستتون درد نکنه ایسان جون واقعا دست مریزاد خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
میی عزیز دللللللللللللللللم اومدم فدات
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 18:06
تولدت مبارک ثنا بانو جوووووونایشاالله120 ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله جونی ناززززززززز
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 18:07
تولد هم عالی بوووود.ولی آیسانی اسم یه غذا بودمن اصلا نفهمیدم چی بود
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون گلم،حتما اسبارگونی رو میگین ،یه جور پیش غذاست با گوشت و قارچ و سیب زمینی سرخ کرده فراوون و سس مایونز،خیلیم خوشمزست..البته به پای هنرهای شما که نمیرسه
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اسفند 92 18:09
ببخشید یه سوال دیگه رو پتو چی نوشته نتونستم بخونم ولی خیلی پتوی خوشگلی بوووود
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عجیجم......نوشتم بیقرار آمدنت بودیم،،نکه این بچه رو خدا بعد 18 سال به آجی سیما هدیه داده برا همینه خخخخخخخخخخ
لیلا مامان پرنیا
17 اسفند 92 18:38
تولد خواهر زاده گلت مبارک عزیزمامیدوارم همیشه تنش سالم ولبش خندون باشه
لیلا مامان پرنیا
17 اسفند 92 18:39
همه چیز عالی بود آیسان جون دست گلت درد نکنه انشاا.. عروسی ماهان نازم فدا مداتم لیلا جونم،عزیز دلمـــــــــــــــی،ایشالله عروسیدخمل نازت
لیلا مامان پرنیا
17 اسفند 92 18:40
قربونت برم دوستم امیدوارم همیشه جمع گرمتون برقرار وشاد باشه کامنت برای ااین پست طول ودراز دارم فقط این انگشت ها دیگه یاری نمیکنه از بس خسته ام میبوسمت هوارتا
مامانی نازگلا
پاسخ
آخــــــــــی فدای تو بشم لیلا جوووووووووووونم،ایشالله خسته نباشی و تنت سلامت
لیلا مامان پرنیا
17 اسفند 92 18:49
خصوصی لطفا چشم ممنون عجیجمممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 18:57
سلام آیسان جونم خوبید الهی فدات بشم بازم تولد دلم واشد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم خوبی عزیزم،ممنون از محبتت گلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 18:58
ثنا جون خوشگل خاله تولدت مبارک عزیزم انشالله 150 ساله شی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله جون عزیزززززززززززززززززز
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:01
احسنت وخسته نباشی میگم به خاله پر کار وبهتر بگم همه کاره که همه روش حساب می برن حتما خیلی خوش به حالته وااااااااااای چقدر حس قشنگیه برا خواهر زاده بدو بدو کنی ای جاااااانم بهترین خاله دنیا
مامانی نازگلا
پاسخ
آخــــــــــــــی میسی ناهید جونم که همیشه شرمندم میکنی،آره خدایی ممخصوصا برا ثنا جون که فرزند سخته و بعد از 18 سال چشم انتظاری بدنیا اومده لذت بخشه براش کاری انجام دادن و خوشحالش کردن
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:07
ای واااااااااااااای چه بد شد اونوقت مسئول خجالت نکشید عایاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی توت فرنگی هم که خوبه مهم دور هم بودنه وجشن هست انشالله جشن تولد 150 سالگیشو بگیرید
مامانی نازگلا
پاسخ
اولش همش مدعی بود من سفارشمو بد تحویل دادم،بعد دید زورش به ما نمیرسه ،کلی خجالت کشید و حتی خواست نیم ساعت دیگه برگردیم تا کیک با عکس سیندرلاآماده کنن دیگه فرصت نداشتیم بیخیال شدیم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:08
چه جشنی چه تزییناتی وخوشمزه ترینش چه شامی ترتیب دادین پس معلومه حسابی خوش گذشته انشالله همیشه به شادی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت ناهید جونم،میـــــــــــــسی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:10
فدای ماهانی که چه خوب از مامانش دفاع می کنه عزیییییییییییییییزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خداااااااااااایی حال داد اسااسی،،چه احساس غروری داشتم مــــــــــــــن
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:11
به به دوخت ودوز هم که خوب انجام می دی دستت درد نکنه خانمی چه خوشگل درست کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه ناهید جونم اون مال بچگیامه که حوصله داشتم الان دیگه نخ و سوزن دست گرفتنم حوصلم نمیکشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:12
میگم اون پراهن قرمزه کدوم آبجیته من اول که دیم فک کردم خودتی چقدر شبیه شماست
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونش برم اون آجی فاطیمه ،خیلی ماهه عین یه پدر برا هممونه،وضعشم که توووووووپخلاصه خیلی دوسش دارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 اسفند 92 19:14
فدات ثنا جون خوشگلم چقدر مثل ماهی ناراحت نباش گلم انشالله سال دیگه وسالهای بعد کیک شما بهتر خواهد شد با اینکه اینم خیلی خوبه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله ناهید جونی،،ایشالله اگه خاله آیسان هواسش باشه
دلسارا
17 اسفند 92 19:25
به به ... چشمم روشن با این عکس ها
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ روشن عجیجم ما که بخیل نیستیم
بی هنر
17 اسفند 92 20:35
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی بی هنر جان توقع داشتیم یک شعر در وصفمان میسرودید که
مامان مهنا
18 اسفند 92 0:57
تولد تولد تولدت مبارک الان ینی تولد توئه نخود هم هست خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییسی خاله آنسه جونی
مامان مهنا
18 اسفند 92 0:58
به به چ تم قشنگی
مامانی نازگلا
پاسخ
برا تولد تو هم تم سیندرلا میزاریم ،اگه خوشت اومده خخخخخخخخخ
مامان مهنا
18 اسفند 92 0:59
ینی اون بی قرار امدنت بودیم تو حلقم اونم بدجور
مامانی نازگلا
پاسخ
با مروارید و نخ و سوزن بوداااااااااااون بیقراریمون باز حلق خودت و میل خودته من دخالت نمیکنم
سارا مامان اهورا
18 اسفند 92 11:04
ای جوووووووووووووووووووووونم اینجا تولده ثنا خانوم تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالا 120 ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
بععععععععععععععع..سارا جونم خوبی عزیزم،اهورا جونم خوبه؟؟،خیلی وقته نیستین خانومی فدات ممنون از لطفت
سارا مامان اهورا
18 اسفند 92 11:05
بوس واسه آقا ماهان خوشتیپ
مامانی نازگلا
پاسخ
شیرین کام باشی عزیز دلللللللللللللللللللللم..ممنون
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:35
آیسی تو حللللللللللللللللقم........
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووونم!!چی اونوخ عایاااااااااا؟؟
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:36
احساساتتو میگمااااااااااااااااا...منم حلق دارم خدای نکرده
مامانی نازگلا
پاسخ
آهان احساساتمووووووووو..باشه نوش جونت خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:37
ثنا جونم تولدت مبارک خوشگل خانوم دردونه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممممممنون عسیســـــــــــــــم
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:38
اون یک عدد آیسانو چه باحال شدی پکری
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:43
تم سیندرلا خیلی خوشگله آیسان دست مریضادکیک اینجوریشم خوبه به خودت عذاب نده برا اون رختخوابام بابا دمت گرم هنرمند،لحاف دوز،ملیله دوز تو از این کارام بلدی عایاااااااااااااا؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععع مرسی عجیجم بسی خوشحالم نمودی هههههههههه من تو کل عمرم همون یه بار خیاطی کردم به خدااااااااا..
مامان فاطمه
18 اسفند 92 11:44
قسمت چربی سوزیتم تو حلقم آیسان دارم تصورت میفرمایم
مامانی نازگلا
پاسخ
قسمت چربی سوزیش تو حلقت جابجا نمیشه وااااااااااااا...از ما گفتن
سارا مامان اهورا
18 اسفند 92 11:47
عزیزم من که هستم تو پست قبلی هم چند بار اومدم
مامانی نازگلا
پاسخ
شما که گلم همیشه لطف دارین زیااااااااااااد..
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:49
ثنا خانم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا مرسی خاله جونی
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:50
بابا چه خاله هایی دارند مردم منم دلم از این خاله های خوش سلیقه و همه کاره خواست
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووونت عزیزم،قابل شما رو ندارم
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:51
حیف که این قناده نامرده خاله جون رو یک کمکی سنگ روی یخ کرده وگر نه این خاله جون کارش بیست بیست
مامانی نازگلا
پاسخ
همش تقصیر این اداره مضخرفه که امتحان برگزار میکنه،رادار میزاره و من مجبور میشم آروم تر صحبت کنم و صدام به گوش قناد نرسه..والااااااااااااایش ایش ایشششششش اداره..ایش ایش ایش امتحان..ایش ایش اییش قناااااد
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:51
مردم چه با کلاسن ها تم سیندرلا
مامانی نازگلا
پاسخ
ما اینیم دیگه خخخخخخخخخخ
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:52
ای به قربون ااین ماهان که حمایت کرده حسابی از مامان
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی فداش بشم خودش اذیتم میکنه اما ذره ای اجازه نمیده کسی سر به سرم بزاره یا ناراحتم کنه
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:53
بابا چه عکسایی چه خوراکیهایی نوش جونتون
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبوووووووووووونت....جاتون خالیییییییییییی
مامان سونیا
18 اسفند 92 11:53
ای بابا شاعر لحاف دوز تا حالا ندیه بودیم که حالا زیارت کردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععه وا واقعااااااااااا؟؟؟پ چشم و دلتون روشن
لیلا مامان پرنیا
18 اسفند 92 12:28
ممنون بابت کامنت خصوصیت گلم پس با هم همدردیم اشکال نداره خواهر انشا.. خدا جای دیگه جبران میکنه برامون ..... درمورد سال بعد هم من هم کاملا باهات موافقم بلکه هم سالهای بعـــــــــــــــــدی هم...... میبوسمت عجیجم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم لیلا جونی،آره خخخخخخخخخخ فک کردی تنها تنها میری بهشت،نه باباااااااا بهشت زیر پای همه مادران هستههههههههههههه همه سالها رو دارمت عسیســـــــــــم
بی هنر
18 اسفند 92 12:29
هندم بنده شعر دارم میام خدمتتون
مامانی نازگلا
پاسخ
هندتوووووووووو برم شاااااااااااعرررررررر..منتظرم فراواااااااان
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 13:40
خصوصی ایسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
Oooooooooooooo میسی
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:40
وای چه خاله باحالیدلم به بچم سوخت که خاله نداره
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععع قربونت برم اگه قابل بدونی من خالشم خب
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:41
نه خدایی خیلی زحمت کشیدی عژیژمدست و بالت طلا
مامانی نازگلا
پاسخ
میســـــــــــــی گلم خستگیم در شد
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:42
آخی اون عکس دونفره زیر چترتون تو حلقم!!!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
حلقت تو حلقمممممممممم
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:43
خدایی اون لحاف و تشک و خودت درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟ احیانا آبجبی نداری بیام بگیرم واسه پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه آی گندت بزنه پ خودم چیم دنبال آجیمی تووووووونه دیگه ما سه تا آجی بودیم که رو هوا زدنمون،اما تو فکر یه دخمل برا خودم هستم شاید عروست کردم
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:44
جامون خالیدلمان تولد خواست
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی جای همه دوستان خالی.میخوای یه تولد الکی برا خونواده بگیرین عایااااااااا؟؟؟
سمانه(مامان سروش)
18 اسفند 92 13:45
هنرهای خاله رو دیدیم از اصل داستان غافل شدیم! تولدت مبارک نازنین دخمل
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله جونی مهربووووووووووووون
مامان پویا
18 اسفند 92 22:43
سلام عزیزم ،تولد ثناجون مبارک باشه عزیزم. ایشالا همیشه به شادی! من چون این روزا زیادحال خوشی ندارم اصلا حس اومدن پشت کامپوتروندارم الانم بعد حدودا بیست روز اومدم تووب اونم زوری چون اصلا حال ندارم ولی امیدوارم شما وثنا جون همیشه حالتون خوب باشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان پویا جون،قربونت برم ممنون عزیزم ،خدا بد نده چرااااااااا؟؟حتما کارهای خونه تکونی خستتون کرده هااااان؟؟
مامان پویا
18 اسفند 92 22:45
چرا بابا آفرین داری! آفرین آفرین آفرین... البته باآفرین شکیب اشتباه نگیریا!
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه نه خخخخخخخخخخخخخگرفتمت
مامان عرفان
19 اسفند 92 8:57
ثنا بانو تولدت مبارك
مامانی نازگلا
پاسخ
میـــــــــــــسی خاله نگار مهربوووووووووون
مامان عرفان
19 اسفند 92 8:57
ايول آيسان . خاله به اين ميگن هاااااا. ؟افرين خاله ي مهربون
مامانی نازگلا
پاسخ
دیگـــــــــه دیگـــــــــهمیخوای خاله جون تو هم بشم نگار عایاااااااا؟؟ هر چن تو خاله های نمونه ای داری خدایی
مامان عرفان
19 اسفند 92 8:58
خانوم رئيس . روز ناظر بودن از بس به فكر رئيس بودن بودي يادت رفته بود كيك سفارش بدي .
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععع نگار چه فایده تو که رفتی چسبیدی به مخزن ،یه عکسم از ریاست ما نگرفتی ماهانی حالشو ببره کهاون رئیس بازیمم تو حلق خودم با شدت هر چه تمام
مامان عرفان
19 اسفند 92 8:59
آيساني برا من عكسها را باز نميكنه . جيكار كردي كه اينجوري شده . نكنه منو مسدود كردي . هه ههه ههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخ در مورد جنسیت تو،، تو شکم هنوووو..گفتم اسلام تو خطر نیفته آدرستو مسدود کردم برا عکسها خب
مامان عرفان
19 اسفند 92 9:01
آيسان جون انصافا آفرين داري .
مامانی نازگلا
پاسخ
سیندرلا و آفرین جمعشون جمع، جای شکیب و سوس توله هاش خالی
مامان عرفان
19 اسفند 92 9:01
مامانی نازگلا
پاسخ
تشکراااااااااااااااات فراوان عسیـــــــــــــسم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 9:46
خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی قلبونت بشمممممممممممم
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 10:57
عزيزم هميشه زودتر ازمن مي جنبي ..بازم پيش دستي كردي خودم مي كشمت...
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههه حالا نکن موهاتو کچل میشی خخخخخخخخخخخخخ..
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 10:58
تولد ثناي عزيز مبارك.....دست خاله مهربون درد نكنه..
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبونــــــــــــــت عسیسم میـــــــــــــسی
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 11:11
دوست دوم وبلاگي مارا هم در راديو ديدين ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خدا حفظشون کنه،اون مو فرفری رو میگین دیگه خیلی خوشگل بود ماشاللهآقای امیر حسین مدرسم دیدیم برا همین میگم خوشبحال سپهر جونی
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 11:30
عزيزم جاي ماهان جوني خاليه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت..لطف داری
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 11:31
هر لحظه كه بجنبم بازم عقبم حداقل 5 سال و 11 ماه ديگه براش همبازي نمي شه ......
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ اون یه ماه تخفیف برا چی بود
ماني محيا سادات
19 اسفند 92 12:41
تولدت مبارك سنا خانمي خيلي خودتو به زحمت انداختي آيسان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت عسیسسسسسسسسمکلا هنرمندم من
ماني محيا سادات
19 اسفند 92 12:45
اوا كيك دختر توت فرنگي هم خوشگله فقط هيچ تناسبي با سيندرلا ندارهاگه دختر ميداشتي روحيه حساس دختر بچه ها رو درك ميكردي اي مامان پسر (آيكون آدم خود شيفته)
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععع چه خود شیفتههههههههههه((شکل مامان دختر ندار مایوس))
ماني محيا سادات
19 اسفند 92 12:47
حالا ما نفهميديم كه لباس هاي رنگ سال رو ميپوشي خواهرولي واقعا بهت مياد
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم شما لطف داری اما نه خدایی،لباس تو خونمه..اتفاقا لباس برا جشن برده بودماونم رنگ سالتررررررر، چقدم تجهیزات آرایشس و اینا دیگه بابت کیک پکر شدم لباسم عوض نکردم خب
نیلوفر
19 اسفند 92 17:12
عزیزمممممممم دستت درد نکنه خاله خانوم. در ضمن خودت هم ماشاله داری. خیلی نازی هم ولایتی
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووونت نیلو جونممیسی هم ولایتیییییییییییییی
نیلوفر
19 اسفند 92 17:13
آیسان جون مرسی که گفتی. نمیدونستم سبزه گذاشتن واسه من خوب نیست. تو فکرش بودم پاشم بذارم.
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی خدا رو شکر که هنوز نزاشته بودی،شنیدم خانوم حامله ریشه گذاشتن و جابجا کردن اومد نیومد داره،ایشالله سالهای بعدی با دخمری سبزه میزارین
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:27
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزم این همون بچه ایه که بعد 18 سال اومد وهمه جارو نورانی کرد الهی بمیرم پس جا داره دوباره تبریک اساسی بگم ثنا جون مجددآ تولدت مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آره عزیز دلم همون دردونستممنون ناهید جونم فداااااااااات بشم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:30
آیسان جونم سلام خوبید عزیزم ببخشید یادم رفت اینجا در مورد لباس تم خواهرت کامنت بذارم دوست داری تم کفشدوزک براش بدوزی ولی گفتید که بلد نیستید گلم مگه من مرده ام اگه قابل بدونید ودوست دارید بدید من براش می دوزم خیلی هم خوشحال میشم تازه تنهاکاری هست که از دستم برمیاد باعث افتخا هست دوست دارم بدون رودروایستییییییییییییییییی خوب نازنینم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید مهربونم ای جان دلم نه عزیز دلم تو چقد مهربونی،خدا نکنه دشمنات بمیرن،اگه نزدیک بودیم حتما بهتون زحمت میدادم فدات شم اینجوری که نمیشه عزیز دلم،،ممنون از لطف و محبتت
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:04
آیسانی آآآآآآآآآآی ازت بدم میاد که برا تولد پسرت تم میزاری برا پسر من نه
مامانی نازگلا
پاسخ
هااااااااااااااااععععععععععععععععععععععععع
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:05
خدايا با اين جمله ام احساساتش را زياد جزيحه دار كن هااااا. ببينم واسه تولد پسر من چيكار ميكنه
مامانی نازگلا
پاسخ
الان احساساتم جریحه دار شدن در حد لالیگااااااااااا دارن قلقلکم میدن خخخخخخخخخخخخخخ......قربونش برم عرفان جونم تو که قابل نمیدونی یه کاری با هم بکنیم خب
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:05
كيك ما را بن تن سفارش بدي هااا . ديگه رئيس نيستي ها . خخخ خخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
باشــــــــــــــه با همون بند پ که دارم تلی بن تن سفارش میدم میریم انگیبوردز تحویل میگیریم..خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:06
هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم .
مامانی نازگلا
پاسخ
نیازتووووووووون تو حلللللللقم عموووووووو نگارم
مامان عرفان
20 اسفند 92 9:06
بذار ببينم واسه عرفان چه جور خاله اي هستي و چه تم اي براش در نظر ميگيري . هر گلي زدي به سر خودت زدي
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه خوب قبوله به شرطی که تو کار من و عرفان دخالت نکنیااااااااااا،باااااااااااشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 9:21
سلام عزیزم اره به خدا دلم برا این می سوزه که چقدر سرکوف خوردم وایراد گرفت تا شدم یه راننده که خودش قبولم داره بعضی وقتها منو می فرسته یه جاهایی اونم با بچه ها که اگه من بودم دلم راضی نمیشد اره خوب که پستهای قبلی رو گذاشتم ونیازی به توضیح نبود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااااااان دلللللللللللللللللللم ناهیدی بی خیال تو که همه فن حریفی عزیز دلمممممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 9:22
تو اون لحظه داشتم به خونه تکونیه عید فکر می کردم شد دیگه بی احتیاطی نمی دونم چی بود کاش فقط این اتفاقات باشه دیگه نبینیم شما هم ایشالله بد نبینید گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
به این میگن قضا و قدر ایشالله که دفع بشه قضا و قدرهامون با هم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 9:23
عزیزم اندازه شو بگیر خودم پارچه می گیرم می دوزم دیگه تا اردیبهشت وقت هست فقط بگو چندم اردیبهشت هست؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نه فدای تو بشم ممنون حاضری دیدم میگیرم آخه مسافتمونم خیلی طولانیه گلم فدای مهربونیات اصلا تعارف نمیکنم بخدا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 9:25
عزیزم عذر می خوام بیا یه هدایت به سمت بالا برا وبتون بذار تا من تنبل راحت تر برم بالا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااااای مگه کند شده وبممممممم؟؟؟خودم احساس نکرده بودم ،چشم حتما فقط باید کمکم کنی و مث هدایت بالای خودت شیک بشه ،از هدایت به بالای شما خیلی خوشم میاد خیلی نازه.کمکم میکنی؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 اسفند 92 11:59
عزیز دلم من که از این ارزه ها ندارم یه دوت برام درست کرده بهش میگم اگه قبول کردکه حتمآعزیزم........ بذار ازش بپرسم البته یه کم باهاش رودروایستی دارم مثل شما باهاش راحت نیستم اگه نشد هم تو وب دخملی شکلک اموزشش رو گذاشته بذار ببینیم چیکار می کنیم ولی سعی خودمو می کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
ناهید جونم،بابت اون هدایت به بالا خودتو اذیت نکنیا من خودم کدشو پیدا کردم فعلا وقت نمیکنم عسیسممممممممممم..حتما برقرارش میکنم،فدات شم
بی هنر
20 اسفند 92 12:47
......
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععععععععععععععع واقعااااااااااااااا؟؟؟؟؟!!!عجباااااااااا..دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!1خب خب ههههههههههههههههه بابا بیخیال،والااااااااااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 اسفند 92 18:19
عزیزم یه قصه دیگه نوشتم دوست داشتی بیا بخونخواستم مدیون نشم اخه مدیونم کردیداگه خبرتون نکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ جووووووووووووووووووون،میسی خاله قصه گوووووووووووو.آره خخخخخخخخخخ
حباب
20 اسفند 92 20:01
سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززم .....بله سخت مشغول کارهای منزل میباشم ایسان جووووون ....شما هم خسته کارا نباشی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام حبابببببببممن خسته نیستم چون هیچ کاری نکردم
مامان کارن
21 اسفند 92 12:04
سلام و صد سلام به آیسان خانوم ماهان جان، ثنا جان و..... بسیار زیبا می نویسین آیسان خانوم لذت بردم و تا آخر خوندم پسر ماهی دارین خدا حفظش کنه براتون - تولدت خواهرزاده نازنازیتونم مبارک - اگه موافق با تبادل لینک هستید اطلاع بدین مرسی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام رزیتا خانوم،ممنون از حضور و نظر لطفتون،خیلی خوشحالم که به جمع دوستای خوبمون پیوستین با افتخار لینک شدین
مامان آروین-مریم
21 اسفند 92 12:57
ثناجون تولدت مبارک تولد خیلی شیک و قشنگی داشتی دست مامان و خاله جونت درد نکنه که اینهمه برات زحمت کشیدن .......
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله جوووووووووووووووون مهربون
مامان پارسا
21 اسفند 92 14:52
ثنا بانو تولدت مبارك كيكتم خيلي قشنگ شده دست خاله جون درد نكنه
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییسی مامان پارسا جووونم،اما اون روز همش تو خوابم بودیااااااااا
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:01
سلام دوستم خوبی؟ عجب!!! پس همه زیر سایه ی شما شاعر هم شدن حالا میرم میخونم ببینم جریان چی بوده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان پریسا جونمآره خخخخخخخخخ هر کی با ما بپره هنرمند میشه،شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:05
تولد ثنا خانم مبارک. دست خاله ی مهربون درد نکنه من که عمرا این همه زحمت براش بکشم. عجب داستانی هم داشته این کیک
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییسی خاله جونی
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:07
عکس ها رو با توجه به حرفاشون گرفتی؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خب ،البته از گوشیای مختلف عکسا رو دریابیدم خودم حوصلم پریده بود بخاطر کیک
مامان پریسا
21 اسفند 92 15:09
این هم برای قسمت چربی سوزش
مامانی نازگلا
پاسخ
آآآآآآآآآآآاای قلبوووووووووووونت..تنکــــــــــــس
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 17:26
سلام آیسان جونم راستش بهش گفتم یه کد بهم داد که اصلآ خومم توش سر در نیاوردم من فقط فتوشاپ بلد نیستم اگه بلد باشی عکس ماهان جونو فتوشاپ کنی عکسشو می ذاری تو یه کد که تو وب دخملی شکلک آموزششو هست بعد می زاری تو اسپیکرهای اختصاصی وبت من تو وب شکلکهام که ادرشسو بهت داده بودم بالا بر با عکس محمد رضا گذاشتم ببین ساده هست بدون فتوشاپ ،اگه این جوری دوست داری که ساده هست کار یه دقیقه هست برو به این ادرس توضیحاتشو داده فدات بشم http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/post159.php
مامانی نازگلا
پاسخ
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جوووووووووووووونمیییییییییییییی،ناهید جووووووووووونم مییییییییییسی قلبونت حله حلللللللللللل شد
مامان کیاراد.آرزو
22 اسفند 92 10:56
ثنای عزیزم تولدت هزاران بارمبـــــــــارک باشهایشاا...همیشه لبت خندون ودلت شادباشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر خاله مهربووووووووووووووووونم
مامان کیاراد.آرزو
22 اسفند 92 11:40
تولد خیلی قشنگی بوددست مامانی وخاله آیسان دردنکنه که اینقدرزحمت کشیدن
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووونت آرزو جونی،میسی
مامان کیاراد.آرزو
22 اسفند 92 11:41
ای جوونم ثنایی چراناراحت شدی؟این کیکتم قشنگه خب
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خاله هواس دارم که دوست خاله آیسانمی اینجوری میگی خاله جونی بیشتر ناراحت نشه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 اسفند 92 12:41
آیسااااااااااااااااااااااان جونی قلبووووووووووووونت چقدر می بالم به شما دوست خوبم خودتون ماهین که اینقدر منو شرمنده می کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم ناهیدم ،لطف داری توووووووووووووووو
مهدیه مامان ماهان
22 اسفند 92 20:24
سلام تولدت مبارککککککککککککککک خاله جون خوشحال میشم ب وبلگ ما سری بزنی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلامممممممممممم،به به به یه گل پسر ماهان دیگه و مامان خوبش،چشم با افتخار فراوان