ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تربیت ماهانییییییییی

1392/12/1 8:30
2,111 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه‌ های با تو بودن

از عمرم حساب نمی شوند

از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت...........

عزیز دل مامانی،ماهان جون قند و نباتم،دوستان مهربون و گلم سلااااااااااااامhttp://up.mihanme.ir/up/mihankourd/shk92/105.gif

خوشگل مامانی الان داشتم عکسهای تو گوشی رو چک میکردم که یه آن ،،یه انگیزه اومد تو ذهنم که یه پست از شیرین کاریات برات بزارم و چون دیروقته و باید زودی بیام مهد دنبالت،،دارم تند تند اینکارو میکنم و بعدا برمیگردم عیب یابیشو انجام میدماینم نیومده میدونم که پام به مهد نرسیده حسابی به جونم غر میزنی که چرا دوباره زود اومدم دنبالت؟؟!!چرا با ماشین اداره اومدم؟؟!!چرا سرخ کن((منظورت سرخ گونست که این روزا شدیدا عاشق سرخ آب زدنهای من شدی و هر لحظه مجبورم میکنی سرخگونه بزنم و بعد به قول بابایی مارچ مورچت براهه و  راه به راه بوسم میکنیماچ  منم غرررررررررررررق خوشبختی و کیف دنیا میشممممممممم که بیا و ببییییییین...http://up.mihanme.ir/up/mihankourd/shk92/6.gifو هزاران چرای دیگررررررر...که تو سرت سبز شده   و بعدشم تا پای سرویس و اتاقم پشتک زنون میای  http://up.mihanme.ir/up/mihankourd/6/22222222222/1.gifمنم مجبورم هر روز هر روز برات اسپند دود کنم که چشم نخوری گلللللللم........هر وقتم یادم میره برات اسپند دود کنم شاکی میشی که مامان نکنه دیگه دوسم نداری یا میخوای مردم چشمم بزنن که اسپند دود نمیکنی.....خدایی این روزا تو اداره که پات میرسه اونقدر شلوغی میکنی و ورجه وورجه داری که همه همکارام که به سمتشون میری استرس خاصی دارن و حواسشون به سر و کله و چشمشون هست که نزنی داغونشون کنی همه رو  هم سر کار میزاری و میشینی میخندیوای ماهان چقد بعضی روزا از دستت خجالت میکشم...همکارام برا اینکه دلداریم بدن میگن چرا اذیت میشی copy paist خودته دیگهههههه...http://up.mihanme.ir/up/mihankourd/shk92/63.gif.......واقعناااااااااااااااااا...به مردم خوبیم نیومده والاااااااااااا...

این روزا هر شب تو خونه بساط بازی فوتبال دستی داریم و تو پای ثابت همه بازیها هستی و بلاخره یه کاری میکنی که رقیبت من یا بابا ببازه و بعد بهش شکلک درمیاری و نفر بعدیمونو دعوت میکنی تو مسابقه ..چقدم با، سن کمت کلک میزنی  و همش میخوای خودت برنده بشیhttp://up.mihanme.ir/up/mihankourd/shk92/127.gifهمیشم من و بابایی بهت اجازه میدادیم که ازمون ببری ...هر چن واقعا از من میبری اما همیشه به بابا کلک میزنی و خودتو برنده اعلام میکنی.....چن روز پیش منو بابایی تصمیم گرفتیم دیگه اجازه ندیم با دوغ و نیرنگ برنده بشی و یادت بدیم تقلب کار بدیه برا همین سر بازی فوتبال دستی حسابی دلخور شدی و هر چی خواستی امتیاز تو بالا ببری ،اجازه ندادیم و تو هم خیلی دمغ شدیای من فدای تو بشمممممممم مامانی که بعضی چیزا و حرکات برات لازمه و تو باید یاد بگیری که به حق خودت قانع باشی و تقلب نکنــــــــــــــــــی

...و خدا رو شکر که این کار ما جواب داد و اون روزی که برا جشن انقلاب که از طرف  اداره ما ،،شرکت کرده بودیم ،توی مسابقه کودک شرکت کردی و حسابی  تلاش کردی تا یه جایی حواست پرت شد و باید از دور مسابقات کنار میرفتی خیلی پکر شده بودی......یکی از همکارای حراست ما که متوجهت شده بود برات یه جایزه آورد و تو هم اصلا قبول نمیکردی و میگفتی خودم میدونم که برنده نشدم و این جایزه حقم نیستمیدونم اگه این جایزه رو بگیرم تقلب کردم و مامان بابام گفتن که این کار بدیه ...........همکارم از رفتار و حرفت کلی متعجب شده بودهمش به من تبریک میگفت بابت تربیت صحیحت......بلاخره با هزار التماس و خواهش راضیت کردیم که همینکه اونقدر توانمند بودی که تو مسابقه شرکت کنی و میدونی نباید آدم متقلب بود خودش جایزه داره و راضی شدی جایزه رو بگیری اما از ده تا سوراخ قایمش میکردی که نکنه کسی جایزتو ببینه و در موردش سوال کنه و  تو مجبور بشی در موردش توضیح بدی........قربونت برم ماهانم که اینقد مااااااهی عجیییییییج دللللللللللللللللمhttp://up.mihanme.ir/up/mihankourd/shk92/12.gif

قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم

فقط بگذار از دال تا میم بگویم

بگذار بگویم که دوستت دارم

دیگر لام تا کام حرفى نمی زنم..........

پسندها (2)

نظرات (91)

مامان آیسو وآیسا
30 بهمن 92 13:26
گلپسر ناززززززززززززی...آیسان جووون من عاشق پستهات ولحن نوشتاریتم خوش به حال ماهان جووون که همچین مامان طنازی داره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ،مرسی گلم،شما خیلــــــــــــــــــی لطف دارینعزیززززززمی
سارا مامان اهورا
30 بهمن 92 14:01
بیچاره ببین چیکار بچه کردین که میترسه تقلب کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
تربیتتتتتتتتتتتتت صحیح نمودیمشووووون
سارا مامان اهورا
30 بهمن 92 14:03
پسر اگه شیطون نباشه که پسر نیست قربونت برم ماهان جونم تا جایی که میتونی اذیت مامان و بابات بکن
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووووونممممممممممباشه دستم که به اهورا جونی نخواهد رسید هاان؟؟جبران کنم برااااات
سارا مامان اهورا
30 بهمن 92 14:03
ای جونم پسر خوش تیپم
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییسی خاله جونییییییم
نیلوفر
30 بهمن 92 19:22
خوب معلومه این پسر شیرین زبون به کی رفته دیگه. خدا برات حفظش کنه آیسان حون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم نیلو جونم،خدا دخملیتو حفظش کنه
مامان ثنا
1 اسفند 92 1:27
سلام عسیسم. آفرین به این تربیت خوب. ماهانی همیشه حرف مامان و بابا رو گوش بده. ضرر نمی کنی پسر خوب. بوووووووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام گلــــــــــــمتشکررررررررررررر عزیز دلم
رویا
1 اسفند 92 8:10
سلام آیسی و ماهان جون بلا ،copy pistهای همدیگه خوبین؟؟همکارات راست میگن آیسان جنی ماهان اندازه خودت شیطونه پس حق نداری ازش شاکی باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام رویا جونی،،انگاری تو رم با قالبهای ما قالب زدن کهههههههههشاکیم نیستم خخخخخخخخخخ،،آش خالمه،تا تهشم میخورم قربونشم هستم
رویا
1 اسفند 92 8:11
سرخکناااااااااااااااااااتو آییییییییییسی
مامانی نازگلا
پاسخ
چیه تو هم میخوای بوس کنی بیفرررررما..........
رویا
1 اسفند 92 8:12
ای ول ماهان بزن چشم همکارای مامانی رو درآر که دیگه خوشبختیتونم چشم نزنن خخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه خاله جونـــــــــــــی،کدوم چشمشونو به نظرت نشونه برم خوبه هااااااااااان؟؟
رویا
1 اسفند 92 8:13
واااااااااااااااااااااااااای منم بااااااااااااااااااازی،،منم بااااااااااازیحالا با هر چی و هر شگردی ماهانی از جفتتون میبره رو عشق است
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه بابا وایسا تو صف خخخخخخخخخآره خخخخخخخخخخ نظریههههههه
رویا
1 اسفند 92 8:15
حالا یه اینبارو دستتون درد نکنه بابت تربیت صحیح بچه
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااای چه عجـــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!! رویا هم بلده تعریف کنه ..صد باریکلا به خوووووودت یااااارو
رویا
1 اسفند 92 8:18
صد باریکلا ماهان که اینقدر عاقلی و جایزه تقلبی نمیخواستی ،،قربونت بررررررررررم الهی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی مهربوونم
مامان محيا
1 اسفند 92 9:42
آفرين به آيسان جون با تربيت صحيحشاول پست ميگي عين خودته كه آخر پست از ش تعريف كني و ماهم بگيم ايول آيسان جون كه بچت هم به خودت رفته كه تقلبي نميكنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برررررم،آره دیگــــــــــــــــه خوب زرنگیا ناقلاااااااا
مامان محيا
1 اسفند 92 9:44
قربونت برم ماهان جون تو عكسا هم مشاا... اينقدر قلدر واميستي نكنه ميخواي چشم دوربين رو هم هدف بري خخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه نترس خاله جونی عکاس و دوربین در امانن
مامان محيا
1 اسفند 92 9:45
واي كه وقتي بساط فوتبال دستي تو خونه ما براه ميشه ياد دست درداي و كمر درداي خودم ميافتم كه از بس با پسر جوني بازي ميكنم كلا درد ميگيره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا قوت عزیززززززززززززززم میخوای یکم کمتر بازی کن که دست و کمرتم درد نگیره حالا کی برنده میشه
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 10:05
ای جونـــــــم میذاشتین برنده شه آخه!بچست گناه داره تربیت کردنتونو میذاشتین واسه یه کاردیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههه آرزو جونی آخه خیلی برنده شده،الان دیگه مغرورم شده که کسی تو بازی به پاش نمیرسه،،یه ذره بادگیری براشم لازم بود خخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 10:07
امـــاای ول به ماهان جون که اینقده باهوشوعاقله که اینقده زود یادگرفته دیگه تقلب نکنهالبتـــــــــــه بگم مـــــــــــــاشاا...
مامانی نازگلا
پاسخ
نکنه بچه منـــــــــــه،به خودم رفته دیگه
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 10:08
خوشم میاد شماهر جابرین این ماهان شیطون واسه خودش یه جفت پیدا میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدااااااااااااااایی،همشم به سر و کله جفتش میزنه
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 10:13
آیسان جونم امیدوارم همیشه تو امر تربیت موفق باشی وسربلند!!
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررربون تو دوست بینظیرم بررررررررم آرزو جونیمممممممممم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 10:45
مگه میشه مامانی پسر گلشو یادش بره ای فدات که هرروز اسپند دود می کنی ما که یادمون میره ماهی یه بارم این کارارو نمی کنیم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون ناهید جونم،خدا نکنه گلللللللللمنه دیگه ما بساط دود و دممونو هر روز براههههههه ش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 10:45
فدای شلوغ کاریت برم ماهانی مامانی زیادی حساس شدیااااااااااااااا همه بچه ها ورجه وورجه زیاد دارن بذار راحت باشه همکارات هم سرگرمی هست براشون
مامانی نازگلا
پاسخ
باااااااااااااااشه چشششششششم،،نه بابا زیادم حساس نیستم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 14:59
ای بگنده این شانس بد ما هر وقت می خوایم بیایم یه سر به دوستان گلمون بزنیم یا برق میره یا بچه ها می پرن وسط که آدم تمام حسشو از دست میده ببخشید آیسانم امروز کله سحر پاشدم اومدم وب شما اولین کامنتو می خواستم ارسال کنم برق رفت بعد از اینکه برق اومدبعد گذاشتن دومین کامنت بچه ها بلند شدن ونذاشتن ما ادامه بدیم بعد هم که باید نهار درست می کردیم نشد که ادامه بدم گلم این هست ماجرای روزانه ما شب هم که همسری میگه بابا بیا بگیر بخواب چشمات درد میگیره فکر نکنم زیاد تو فکر چشمای منه می خواد خودش راحت بخوابه تا یه وقت نور وصدا اذیتش نکنه ولی بعضی وقتها جیم میشم ومیام
مامانی نازگلا
پاسخ
آخـــــــــــــــیای جوووووووونم،عزیز دلم اجرت با خدااااااااا،از شاخ شکستن غول سختر شده اینجوری که تو وب میای خخخخخخخخخخخخبا این اوصاف باید تک تک کامنتهای شما رو ببوسیم و بزارم بالا چشمموناین همسریتم خوب بدجنسیه هاااااااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:07
ای ماهانی کلک افرین از همین الان معلومه که می تونی کاملآ در هر موردی از خودت استقلال داشته باشی وبلد باشی چه جوری پشت حریفو بزنی زمین انشالله که این شوخیهای تقلب رو هیچ وقت تو زندگیت نداشته باشی ومطمئنم با وجود پدر ومادری که دارید بهترین وبزرگترین وموفق ترین مرد چهان خواهی شد
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااای خاله جووونیم خیلی مرررررررسی که اینهمه به من طف دارییییییییییی،خیلی دوست دارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:10
ای جااااااااااانم فدات ماهانی که چقدر فهمیده ای وجایزه رو قبول نکردی چون فکر می کردی حقت نیست ماشالله ماهان گلم آیسانی تو این موقعها باید اسپند تو کیفت داشته باشی ویه گلوله نمک بکنی تو چشم حسوداااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیززززززززززززز دلم،فدااااااای مهربونیات ،،اسپندم براش دود میکنم هوار هواااار
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:11
احسنت به تربیت صحیح
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااا مداااااااتیم رفییییییق
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:13
فدات ماهان که چقدر مردی وغرور مردانه ت سخت دگرگونت کرده بود انشالله همیشه تو زندگی موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووونییییییییییییییم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 اسفند 92 15:16
http://mohamadreza91.niniweblog.com آیسانی این وب رو خیلی وقته دارم با اینکه خوشت از شکلک نمیاد شاید یه زمانی لازم شد
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااای مرسی عزیززز دلم بابت ارسال شکلکها،ممنون از محبتت خیلی ماهی
دلسارا
1 اسفند 92 16:06
ماهانی تو خیلی عزیزی .......... خیلی ... خدا پشت و پناهت باشه. شیرین عسل خان
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی خاله جونی مهرررررربونم،ممنووووووون
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:41
تنها ب یاد جواد
مامانی نازگلا
پاسخ
قلبم ریخت دختر،گندت بزنه فک کردم کدوم جواد و میگی خخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:42
چطوری جیگر واقعا فکر کردی باتو بودم؟؟ با ماهی جونم بودم
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررسی عجییییییجم...اییش چرا فک کردی من جوابتو دادم؟؟!!خخخخخخخخخخ جواد رضویان ج دادت
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:42
میگم مدیونی فککنی دارم کلاس میذارما اخه میدونی چیه من خیلی سرم شلوغه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
الان این کلاسات و سرشلوغیات تو حللللللللق من،ترسم حلقتم شلوغ شده باشه خخخخخخخ من زحمتشو تقبل مینمایم
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:43
ولی ما ک مثل شما نیستیم باکلاس باشیم بریم کلاس رقص میریم کلاس خیاطی خخخخخخخخخخ البته کلاس نویسندگیم تموم شد تا دوره ی بعدی رفتیم فعلا خیاطی
مامانی نازگلا
پاسخ
ایییییی دختر این حرفهای عجق وجقی چیه تو وب کودک!!!!!!!!کلاس ر..ق..ص..کجااااااااا بود..ما همش کلاس قلب و کامپیوتریم کهههههههه حالا خیاط شدی چی میخوای بددوزانی
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:43
ای قربون ماهی بااین عکس مظلومش
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:45
سرخ گونت تو حلقم فقط حلقم سرخ نشه
مامانی نازگلا
پاسخ
میشه با اون شدت که من سرخ گونه میزنم
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:46
کپیه خودته ینی؟؟ ینی الان تو اصلی؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
اصلللل اصلللللل..med in asllllllllllll
مامان مهنا
1 اسفند 92 17:47
ایول ماهانی چ باحال ولی از تو بعیده ها نکنه شوهرت بهت یاد داده
مامانی نازگلا
پاسخ
ارادت همچنان باقیییست ما خودمان آموزنده ایم از نوع خوبش،،آموزش لازم نمیباشیم
الهام مامان امیرعلی جون
1 اسفند 92 17:56
سلام گلم/ چه گل پسری/ از چشمایه خوشگلش تو عکس معلومه چه بلایی شده البته چه طلایی شده/ من عاشق شیطونی پسربچه ها هستم/ امیرعلی از همین الان داره نشون میده میخاد چی بشه/ موس رو پرت کرد با دستایه کوچولوش رو زمین/انگار داره آرزوم بر آورده میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،ممنون از لطفت،چشاتون خوشگلنآخـــــــــی قربونش برم مگه امیر علی جون اونقد بزرگ شده که چیزیم پرت میکنه،هزار ماالله الان میام ببینمش
بی هنر
3 اسفند 92 11:53
میشه شوما یه زحمت بکشی!!!! اونم اینکه لطفا تربیت نکنین این طفلی رو!!! تربیتش کنی که چی؟؟؟ که بره بسیجی بشه؟!! که با دوستای بسیجیش برن ماموریت و تو آشپزخونه دزدی کنن!!! که بره کلاس قلب و کامپیوتر و بووووق!!!! نکنین این کارارو بذارین جامعه تربیتش کنه!!! ماشاالله هزار ماشاالله به بابای خوش تیپش رفته هر جا هم که میره یکی دوتا میان ور دلش!!! چیزی کم ندارعه از تربیت..... شانسم دارن بچه های مردم هوارتا!!!! واالاااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
الان این حس و حال یاد آوری تربیت و اخلاق خودم تو حلق جفتمون،خخخخخخخخ چیکار کنم اونا عقلشون نمیرسید پیاز بیارن سر سفره ما که خودمون عقل داریم از نوع زیاد زیادشتا یادم نرفته اون بوقم ور دل این بالاییا تا از آسیاب نیفتادهبوقه که همونجوری موند بس که تو منو چشمم زدی بابای ماهان خوشتیپه یعنی چیییییییییی اونگااااااااه؟؟؟؟؟
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:27
مامانی نازگلا
پاسخ
آخیییییییییییییی عزیزززززززززززززم
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:31
آيساني آفرين به تربيتت
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررررررررررربونتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:32
بذار بچه برنده بشه بابا چرا دمق ميكني بچه را . اح اح . فقط تربيت رسيد به اين كه تقلب نكنه بچه ؟؟؟؟ ايششششششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه نگاری ننه ما نزد تو سرمون همین کارا رو کرد که شدیم این و بی تقلب و کلک کارمون به جایی بند نمیشه .بزار حداقل این نوبرانه تو فامیل ما، بچه مثبت بیاد بیرون والااااااااا
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:33
خودت در امتحان اداره چقد تقلب كردي ؟ جون من راستش را بگو . چطور روت ميشه به بچه بگي تقلب كار بديه ؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای نگاااااااااااااااار بد بد بددددددددددددددد..نیای اینجا اینا رو بگی میمیری عااایاااا؟؟؟تو که آبروی نداشته منو بردی پیش ماهانی خخخخخخخخخخ
مامان عرفان
4 اسفند 92 8:36
ماهان اصلا هم copy - past تو نيست . بلكه ماهان از تو خيييييييييييييلي شلوغتره . هاهاهاهاااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای ول دمت گرررررررررررررم،دوست جونی خود خوووووووووودم،عجیییییییییییییجم تو این همه ماه بودی من خبر نداشتم عایااااااااا
لیلا مامان پرنیا
4 اسفند 92 8:41
عزیز دلم که انقدر وروجکی تــــــــــــــــــــــووااااااااااااا آیسان جون تو کجات انقدر شیطونه که میگن به تو رفته
مامانی نازگلا
پاسخ
والا همینو بگو لیلا جونی،خدایی این از مهد تا اداره پشتک زنون میاد من کی پشتک میزنم و ورجه وورجه میکنم عاخه
لیلا مامان پرنیا
4 اسفند 92 8:42
دست آیسان جونی درد نکنه که انقدر به فکر تربیت صحیح گل پسرمونه وگل پسری نازمون که انقدر زود نکته های اخلاقی رو میگیره
مامانی نازگلا
پاسخ
ربونت برم لیلا جونم،یه دنیا تشکرررررررررررر
لیلا مامان پرنیا
4 اسفند 92 8:43
براتون همیشه سبزی وطراوت وآرزو دارم روزهای باقیمونده زمستونیتون سبز
مامانی نازگلا
پاسخ
آخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی لیلا جونم،فداااااااااااااااتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اسفند 92 10:08
سلام آیسان جونم خوبید گلم ؟ ماهان نفسی خوبه فداش بشم پس کو پست جدید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،قربونت برم ناهیدم.......فعلا فرصت نشده زودی پست میزارم گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
4 اسفند 92 10:09
عزیزم بیا بالاخره پست تولد رو گذاشتم هروقت وقت کردی خوشحال میشم بیاین دیدن کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ جوووووووووووووونمی عزیز دلم،خیلی وقته منتظر این خبر بودم
مامان آروین-مریم
4 اسفند 92 16:31
چه خوب که اشتباهش رو گوشزد کردین و چه خوب که خیلی زود موضوع رو متوجه شد . مامان موفقی هستی دوست جووونی .
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم مریم جوووووووووونیممنوووووووووووووون
خاله ی سوینا
5 اسفند 92 18:40
وای عزیزم این خیلی خوبه برای خودت زودی دوست پیدا می کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
بعععله خاله،بعضی وقتام مامانیم برام دوست پیدا میکنهایشالله تا آخرش به همین منوااااااااال
بی هنر
5 اسفند 92 19:53
چرا کامنت های بنده نیت؟؟؟؟ یهنی چی میتونه شده باشه؟؟؟؟ عایا
مامانی نازگلا
پاسخ
لفته بودیم ملخصی خخخخخخخخخخخمرخصی ها نه مخلص
بی هنر
5 اسفند 92 20:01
ماهانی قهرمان میشه... خدا میدونه که حقشه... . . . و الا ماذا....نمیدونم چرا باقیش یادم نمیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه چون که الان دارین فیلم میاین که ککتون نگزیده با اینه ما خبر داریم که خیلی ناراحتین
بی هنر
5 اسفند 92 20:02
باااااااااااشه شمام هی گهرمان شدن تیمتونو به رخ ما بکشین ایییییییییششششششششششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه..الان ما گهرمان شدیم شما گلبتون دردیده عایااااااااا؟؟نه عاخه بگو ببینم شما چرا دلگیر شدین و همش دارین گند میریزین تو چاییتون که فشارتون تنظیم شه؟؟؟حالا که با ما گهرین،،همه رفاگتمون تو حلگم خخخخخخخخخ
بی هنر
5 اسفند 92 20:13
استادیومِ خوش نما ... اهلا" و سهلا" مرحبا با ده هزار تا باوفا... اهلا" و سهلا" مرحبا آروین و رهام و کیا... اهلا" و سهلا" مرحبا عرفان و نگار و مهنا... اهلا" و سهلا" مرحبا ستاره های آسیا... اهلا" و سهلا" مرحبا جلوی (صاحب منصبا)... اهلا" و سهلا" مرحبا شدیم خوراکِ آذریا ... اهلا" و سهلا" مرحبا این آذریا در عجبا... اهلا" و سهلا" مرحبا قِر میدادن لا مصبا... اهلا" و سهلا" مرحبا دفاعِ ناز و خوش ادا... اهلا" و سهلا" مرحبا مهاجمِ بی اشتها ... اهلا" و سهلا" مرحبا کرمونیا همه شاکریم خدا... اهلا" و سهلا" مرحبا که باز نشد , دوتا, سه تا... اهلا" و سهلا" مرحبا داورِ خوش رقص و بلا ... اهلا" و سهلا" مرحبا چه حالی داد اینجا به اونا... اهلا" و سهلا" مرحبا چاییِ داغ و باقلوا ... اهلا" و سهلا" مرحبا آیسانی چاق و پر ادا... اهلا" و سهلا" مرحبا رییسِ شوخ و ناقلا... اهلا" و سهلا" مرحبا خان داییِ پر ادعا ... اهلا" و سهلا" مرحبا لابی و پول و اختفا ... اهلا" و سهلا" مرحبا کو غیرت و شرم و حیا ... اهلا" و سهلا" مرحبا جامِ آسیایی رو هوا... اهلا" و سهلا" مرحبا عطا شو دادیم به لقا... اهلا" و سهلا" مرحبا کوفتشون بشه الهی خدا قلبا چه سخته واویلا.......... امضا:بی هنر
مامانی نازگلا
پاسخ
عععععععععععع..نه اینجوری نمیشه ،من باید یه جوابیه فی البداهه برات بنویسم بی هنری ناسلامتی ما بچه تبریز و مهد شاعر پروریم خخخخخخخخخخخ بگیر جوابیتو بی هنرررررررررری با همه اقوام کرمونی و دوستان با حالمون ماشالله به تو ماشــــــــــالله ،، هزا رو یک ماشااااااااااالله شعر میساااااااااازی مرحبااااااا ،، چشم نخوری ایشاااااااااالله من و کیا و ماهان با ننجونای،آروین و مهنا و عرفان در شوکیم و اندک مندک عجیباااااا ،،!!! آماااااااااااااا، دسته جمعی یکصدا،بهت میگیم همصدا هزار و صد ماشالله،آفرین و مرحبااااا ای واااای،پاشم من برم برات اسپند بگیرم بیارم واست دود کنم حسوداتو کور کنم . . بیایم عروسیت ننه میل کنیم شام و میوه تا که قلمبه بشیم از سی و هشت بیفتیم بی هنرررررررررررررررری،هه هه هه میخریم دماغ سوخته جامتونو قاپیدییییییییییییییییم با خودمون آوردیییییییییم حال واس من و تراختور، آیسی خوب و محبوب ،تیم خوب تراختور هزار و صد ماشالله ،آفرین و مرحباااااااا چطور بود یاااااااارووووووووو عااااااااایااااااااا؟؟؟...........
بی هنر
5 اسفند 92 20:18
ماهان عزیز....عزیزم بذار اول پیری یه نصیحتت کنم. ببین ، مممممرد باید خودساخته بار بیاد، عین تک درختای کوه خودت خودتو تربیت کن اینجوری فوق فوقش هرجا عکس بندازی یه دختر خوشگل آویزونته اینم چیز خوبی نیست.... اما ازینکه مادر مربوطه تربیتت کنه که بشی بسیجی صلوات ختم کن و دزد آشپزخونه مردم!!!!.... خدایی اولی بهتره حالا از ما گفتن بود!!!وااااااااالااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
بی هنر جونی منم مرد عملللللللللم چشم حرفاتم آویزه جفت گوشااااااااااااام،،آآآآآآآآآآآمااااااااااا...این دزد آشپزخونه مردم و صلواتارو کنایه به مامانم بودی دیگه نهههههههههه
بی هنر
5 اسفند 92 20:24
اصل سوم از تبصره قانون ماده ی هشتم بند دوم اصلاحات تربیت کودکان میگه که.......؟ اون میگه من نمیگم که همه اینجوری نگاه میکنین( آخ همین لبخنداتون آرزومه مخاطب عزیز) تربیتی که با نا ملایمتهای کتکی از ناحیه پس ری همراه نباشه اصلا تربیت به حساب نمیاد!!!! البته بی خود هم نمیگه ها!!! کاش بابام یکم بیشتر این بند رو اجرا میکرد امروز حال و روزم بهتر بود!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
این بند و ماده و تبصره و .همه و همه که جای خود داره و جاشم بلتی..........اون پس گردنی رو عجیب باهات موافقم ..حالا بابات نه....ننجونت که نمرده خودم برات زحمتشو میکشم از هر جای ضرر که بگیری منفعته خخخخخخخخخخخخ
بی هنر
5 اسفند 92 20:29
ماهان عزیز امیدوارم زیر سایه لطف پروردگار بدون کتکای مادرت کنار دوست دخترای خوشگلت همیشه شادی سر بلند باشی..... یه همچین دعاهای پرباری رو از کجا یاد گرفتم خودمم نمیدونم بههههله ( بی هنر حکیم میشد)
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااااااااا.........ننجون این دعای خیر و پند حکیمانت تو حلقم
لیلا مامان پرنیا
6 اسفند 92 8:55
کجاییییییییییییییییی خواهر تو سابقت نبوده نظر تایید نکنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!تایید کن دلمون پوکید
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون توبرم لیلا جونیم،آره دروغ چرا نتم برقرار بودا خودم کلا به خودم مرخصی داده بودم از اداره و نت و بازارگردی که با پسملی صفا کنیم که کردیم خدا رو شکر
مامان پارسا
6 اسفند 92 10:04
خوب ديگه بچه يا به باباش ميره يا به مامانش كه از شانس خوب شما قند و نباتتون به خوتون رفته
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون که شمام نظرتون اینکه ماهان تو درستکاری و راستگویی به خودم رفته خخخخخخخخخخخخ
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:01
ایسان جونم سلام خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایید چنرروزی ازتون خبری نیست انشالله که سالم وشاد هستید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون ازت،مرخصی بودم چن روزه از نوع فقط خوردن و خوابیدن و پای نت و وب نیومدن خخخخخخخخخ
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:20
عه وا گفتم الان بیام صدتا پست گذاشتی کجایی تو
مامانی نازگلا
پاسخ
نبودم که ننه مهنا جونیییییییییییییی ،مرخصی بودم برا خودم نشد پست بزارم
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:21
نکنه تو تحریم افتادی خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههه منو تحرییییییم..سیاسیش نکن عمووووووووو
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:21
یا شاید هم اشتباهی تمام سرخ گونتو مالیدی ب چشات الان چشات باز نمیشه خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
سرخگونه هام تو حلقت خخخخخخخخخخخخ،دلتنگ کل کلات شده بودم عجیجججججججججم
مامان بردیا
6 اسفند 92 16:14
ای جوووووووووووووونم
مامان بردیا
6 اسفند 92 16:16
پسره دیگه باید یه کمی قلدر باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خووب..اینو موافقمممممممممممممم
مامان بردیا
6 اسفند 92 16:16
آپم
مامانی نازگلا
پاسخ
چشم عزیز دلم،ممنون از حضور گرمت
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 اسفند 92 1:30
جوووونم ماهانی با ادب
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییسی خاله جونیم
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 اسفند 92 1:32
الاهی باختی؟ عیب نداره، به قول مامانت واست خوبه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خاله جونی نفسمو قوی میکنم ،آدم که همیشه برنده نمیشه خخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 اسفند 92 1:32
همیشه خوش باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت عزیززززززززززززززززززززم
باران زندگی
7 اسفند 92 9:44
یعنی ممکنه شما حرف نزنید؟ میشه؟ فقط دال تا میم؟ نفرمایید. این باور کردنی نیست
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههه دیدی که هیچی ام حرف نزدم همه موند تو حلقم خخخخخخخخخخخخخ
باران زندگی
7 اسفند 92 9:45
خبر تکمیل شد میتونید خودتون سر بزنید و ببینید
مامانی نازگلا
پاسخ
واقعاااااااااااااا؟؟خوبه دیدنی خواهد بود،همین الان شال و کلاه میکنم میاممممممممم
سارا مامان اهورا
7 اسفند 92 15:04
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ماهی سارا جوووووووووووووووووووووونم،قربوووووووونت
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اسفند 92 17:21
سلاااااااااااااااااااااام هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره پیدایتان شد چقدر هزارو یک فکر به سراغمان آمد هههههههههههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام عزیز دلم خوبی ناهید جونم..ممنون مهربونیات عجیججججججججم،والا ناهیدم یه ادارست و یه خونه و یه خونه پدری و یه تبریز و یه ایران و فقط یه منباید همه رو یه جورایی بچرخونم اینه که یه مدت نبودم شرمندتم عزیزم،اما خدایی دورا دور خاموشا پست دوستان گلم مخصوصا تولد دخمر پسملیتو خوندم و کیف کردم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اسفند 92 17:22
باورکن گفتم اگه اس زدم خبری نشد سکته رو می زنم می خواستم بزنگم که جواب اس بدستم رسید خدایا شکرت
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات ناهیدم خیلی مااااااااااااااااااهی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 اسفند 92 17:25
میگم آیسان جون یه سوال مدتیه رو این دلم سنگینی می کنه می خواستم بگم این بی هنری نمی خواد خودشو به ما هم نشون بده وب نداره ؟افتخار دوستی بده من ندیده دوست دارم باهاش آشنا بشم یه جورایی عین خودتهبهش سلام برسان
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دلم ناهیدی این بی هنر دیدنی نیس کهشنیدنیه والا بخدا منم تا حالا ندیدمش انگاری م وب نداره اما یه ایمیل ازش گیر آوردم برات میرستم گلم.....بی هنری باید بهم پورسانت بدیاااااااااا..ناقلا
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اسفند 92 18:25
فدای ماهان جونم که اینقده بلاست درست عین مامانش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم شما نظر لطفتونه
خاله مهری
12 اسفند 92 12:12
عزیزم سلام یه لحظه احساس کردم چقد دلم براتون تنگیده.... شدید....
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برررررررررررررررم،مهری جونم مرســــــــــــی منم همینطووووووووور
خاله مهری
12 اسفند 92 12:13
غیبتم بخاطر این هس که میام میبینم دوستای وبلاگیم همش چیز میز میزارم و من نه ... واسه همین حسودیم میشه اونم چجوووووووووووووووووووور
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععععععه واااااااا،مهری جونم شر نکن به خودت دخترررررررر..تو رخ نمیدی خووووووووو ،مثلا این پست آخرمو عجیب دنبال همشهری و هم زبون با حال بودم مقابل کرمونیا کم نیارم دست به دامن آنه از قمم شدم که شعر بگهتو بودی خودمون یه شعر آذری میگفتیم جوابیه مشدییییییییی به بی هنری و دوستاش که
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:17
اگه نمیومدم فکر کنم دیگه یواش یواش جزء فراموش شدگان میشدم ااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
شمام کم نامرد نیستیاااااااااااامن که همش میام با در بسته مواجه میشم و برات لاو میترکونم که عجیییییییییییییجم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:18
الانم که از شیرین کاری های ماهان جون میخونم باز حسودیم گل میکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون توووووووووووو برررررررم که حسودیتم شیرینه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:19
شوخی شـــــــــــــــــــــــــوخی شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوخی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااات.نازمــــــــــــــــی.....مهربونمــــــــــــــــــــی
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:21
عزیزم بنده خودم مطالب رو چک کردم ، هیچ عیبی نداشت ( هرچند خیلی دیر اومدم ولی باز بررسی کردم دیگه ) تو راحت به کارات برس
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به فدااااااااااااااای تو بشم که دیر میای اما هوامونو دااااااااااری،پ من با خیال راحت برم پی کارم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:24
خوب بچه راس میگه دیگه چرا انقد زود میری دنبالش ، بشین کاراتو برس که کلی وقت مارو هم نگیری که مجبور شیم بشینیم برات عیب یابی کنیم ( هر چند نوشته های دوست گلم مثل خودش بی عیب و نقصه)
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخ راست میگیاااااااااااا
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:26
مگه خودت ماشین نداری با ماشین اداره میری بچه رو هم ناراحند میکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
ماشین اداره کلاس بالاتره،راننددم داره ،ممنم زحمتم نمیشه خخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:27
بی زحمت اون سرخه رو هم زیاد کن اخه منم عاشق اون سرخی هستم
مامانی نازگلا
پاسخ
رو چشممممممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخ باشههههههههههه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:30
افرین به ماهان گل با این اخلاق ماهش ، و بازم افرین که فهمیدی تقلب کار بدیه ، هر چند خاله مهری خودش متقلبه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووونیمشمام متقلبین عین مااااااااااااامانم خالههههههههه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:32
به به چه عکس خوشکلی مثل همیشه ناز و آقایی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهررررررربونم،چشماتن زییباااااااااااااان
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 12:34
منم باشم هرلحظه برات اسپند دود میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا میسی خاله جون جونییییییییییییم
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 13:51
عزیزم اینترنتم قط شده بود ... ناقص مونده بود... و اما...
مامانی نازگلا
پاسخ
ای من به فدای تووووووووووووخوشحالم که دوباره اومدی
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 13:58
عزیزم اون نظری که اخر گذاشتم مال اون یکی پستت هست اشتباه گذاشتم پاکش کن بی زحمت اونجا دو باره میزارم
مامانی نازگلا
پاسخ
اطاعت سروررررررررم
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 11:01
عزيز دلم هميشه خوش باشي و ايام موافقت
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتیییییییییییییییییم