ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

روز جهانی کودک مباااااااارک....

1392/11/28 15:59
2,529 بازدید
اشتراک گذاری
روز جهانی کودک مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکهوراهوراهوراهورا
پدر جانم ،مادر جانم....
من یک کودکم،با همه کودکیهایم...با اسباب بازیهایم،گریه هایم،...خنده هایم...شیطنت هایم و شیرینی هایم...من بزرگسال کوچک نیستم،.....بگذارید تا کودکم کودکی کنم،،....با من کودکی کنید تا کودک باشم.......
ماهان جونم،نی نی های خوشگل نی نی وب  با یه روز تاخیر روزتون مبارررررررررررررررررررررک...بغلماچ
این همیشه یه روز تاخیرای من بخاطر بروز کردن وب ماهانم بخاطر مراسمها و جشنهاشونه که معمولا عصر همون روز برگزار میشه و من تا بیام به خودم بجنبم و ویرایش عکسها و .. یه روز تاخیر پیش مییادخجالتزبان
محضر پسر گلم عارض بشم  که((خیلی hi کلاس شد..نه؟؟؟؟ از خود راضینیشخندچشمک)) من و بابایی برا روز کودک شما چه جانفشانی هایی  که نکردیم تا روز خوشی برات رقم بزنیم  و از این رو حتی از یه روز قبل برنامه هایی برات داشتیم و زرنگی کردیم و شما رو تو مسابقه نقاشی که توسط مهد برگزار میشد و یه جورایی تبلیغ  کارخانه آبمیوه شادلی بود شرکت دادیم ((قابل توجه مامان باباهای کم درآمد و بی بضاعت و یارانه بگیر شیطان))و طبق برنامه برای شرکت دادن نقاشیت تو مسابقه باید به پارک لاله که گویا مال یکی از خواننده های ترکیه هست(البته ما  اینجوری شنیدیم که مال ebro  و پدر شوهر محترم تبریزیشون هست) یه فروشگاه بزرگ و البته خیلی با جنسهای  گرونه میرفتیم ،،و حسابی از طبقات مختلف دیدن فرمودیم و کلاه به سرمون نرفت و حتی کلمه off و 50الی 70% تخفیف هم مثمر الثمر برای برانگیختن احساسات ما نشد،،و تاب خیلی خیلی معمولی که  سر کوچمون از هر رنگ بندی و انواع مختلف مدلهاشو 8 الی 10 هزار تومن با کلی خواهش و التماس میفروشن اونجا به قیمت 70 هزار تومان با تخفیف ویژه 49 هزار تومان کد خورده بودتعجبتعجب یه شلوار جین خیلی کهنه و پاره  پوره  هم برا فروش بود که از زانو با دست و به زور پارش کرده بودن 127 تومن ناقابل قیمت زده بودن که کلی با وجودش دلخوشی و خنده کردیم،،دستشون درد نکنه که موجبات شادی بازدیدکنندگان رو فراهم نمودند و البته یه جرقه ای تو ذهن بنده و آقای همسرررررررررررررری جون روشن و خاموش میشد که منبعد همه شلوار جینهای کهنمونو از زانو ببریم و دوباره استفادشون کنیم شیطانشیطان  نمی دونم چرا همش چشای بابا و من $$$$ شده بود  همه جا رو پول میدیدیمسبزولی خدایی  چه خریدایی که مردم نمیکردننگرانافسوس ما هم که دست خالی برنگشتیم که :..........
اولش این آقا رو خریدیمنیشخندنیشخند(اصلا مغازه تعطیل بود نفهمیدم این آقا معروفه چی رو تبلیغ میکنه،،من فک کردم زلفاشو داره تبلیغ میکنهخنده)

بعد هم که چند تا سالن مجهز رو یه جا با کل اثاثشون خریدیم و همسری چکشونو کشیداز خود راضی

بعد ش این ماشین رو که خدا تومن پولش بود رو خریدیم و گذاشتیمش همونجا برا نمایشخیال باطلخیال باطل
ولی خدایی این دیگه فتو شاپ و اینا نیستاااااااا ،، کلی پول بابت این  سه تا شیرینی دسری  با دو سه برابر قیمت بیرون دادیم خوشمزه
 
 
بریم ادامه مطلب...

 

و سه تایی شیرین کام شدیم و کلی به ریش داشته و نداشته همه اونایی که به عنوان فروشنده و خریدار اونجا بودن خندیدیم((حسود نیستیمااااااهمینجوری  خندیدیم که روز کودک به ماهانم خوش بگذرهشیطان شیطاننیشخند))

و بعد که انرژی گرفتیم ،همسری یه عکس هنری از سه نفریمون گرفت...قابل توجه دوستان ،،بازم بیاین تعریف کنین همسری هم عکس گرفته هم خودش تو کادره......قهر
اینم یه عکس هنری که من گرفتم...((وای خدا مرگم بده اون خانومه کیییییییییییییییییه؟؟؟؟؟؟پ من هواسم کجابوده عاخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلافهکلافهعصبانیعصبانیعصبانی
 
 نقاشی ماهان جونم....
اینم یه بسته شش تایی آبمیوه دادلی برا دست گرمی و قرعه کشی هم اول آبان خواهد بود...لبخند
اینجام که سر طفلی پسملی شیره مالیدیم و شهر بازی مخصوص که طبقه آخر بود یه طبقه مونده به آخرو اصلا نرفتیماوهاسترس و اومدیم همکف و اونم بیخبر از همه جا کیفور شده بود از سوار شدن به قطارخجالتنیشخندووووووووی منوچهررررررررریماسترسنگران ماهانی بزرگ بشه اینا رو بخونه ،میاد تلافی این روزو  جفتمونو میبره میزاره خونه سالمندانسبز
اینم دعوتنامه جشن روز جهانی کودک در  یکی از تالارهای  دانشگاه...
اجرای نمایش عموهای نمایش و موسیقی...
فدات بشم ماهان جونم که دخترای مردم محو تماشات شدن..از خود راضیبغل
هلیا و ماهان جون که منم با ماان هلیا دوست و همکارم..
اینم از همون نوع عکسهای هنری توسط همسر جونیقلب ماهان جوننننننننننننننننم فدای اون نگاهههههههههههههههههههههت.....
اینم هدیه روز کودک  ماهان جونم  از نوع قاب عکس بن تنی ماچبغل
روزت مباااااااااااااارک عسلم،همیشه شاد و کامروا باشی گلم..
پسندها (2)

نظرات (79)

مامان مهرزاد جان
17 مهر 92 9:40
خاله جون روزت مبارک انشاله بزرگ که شدی بیام روز مرد رو بهت تبریک بگم شیر مردم

مرسی خاله مهربونم،انشالله همراه و همپای مهرزاد جونم
مامان مهرزاد جان
17 مهر 92 9:42
آیسان جون واقعا جای حسودیم داره که یکی از همسرش تعریف کنه

ای جاااااااانم،نه عزیزم،من حسودم که همه البته به حقم هستااااا که از عکس گرفتن همسری تعریف میکنن ،،

مامان عرفان
17 مهر 92 10:59
نميري دختر با اون موهاي خوشگلت .


حسسسسسسسسسسسسسسسودیا حسسسسسسسسود،بهت گفتم که پر کلاغی حسابی به من مییاد
مامان عرفان
17 مهر 92 11:01
پس شيريني من كو ؟؟؟


رفته گل بچیـــــــــــــــــــنه
مامان عرفان
17 مهر 92 11:01
ماهان جون با يك روز تاخير روزت مبارك

شمام با یکی دو ساعت تاخیر ،مرسی خاله نگارم ممنون
مامان عرفان
17 مهر 92 11:02
گفتم اول بيام بزنمت بعد كامنت بذارم كه بچسبه مثل چاي بعد از غذا كه ميچسبه .


نامرد جای کتکات هنوزم درد میکنه ، اونیم که اینجا نشسته بود فهمید چقد حسوووووووووووووووووووووودی




مامان مبينا
17 مهر 92 11:24
قند و نبات بودي شيريني خوردي ديگهچي شديجاااااااااااااااااي ما خالي


مامان مبينا
17 مهر 92 11:26
موهاشو نيگاااااااااااااه چه تيپي زده طرف.تقصيرش نيست اين آقا منوچهر خونه و وزندگي .......... همه رو زده به نامش . بابا خوشتيپ

وااااااااااااااااااااای با منی مگه؟؟؟؟
عزززززززززززززززیزم
مامان مبينا
17 مهر 92 11:29
روزت مبارك ماهانم . اينقدر چيزاي جانبي بود تو فراموش شدي



مرسی خاله جونم ممنون


مامان مبينا
17 مهر 92 11:30
ماهاني مي دي من يه بوق با ماشينت بزنم ( حالا كه ماشين تو خياليه منم تو ذهنم يه بوق مي زنم ديگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!)


آآآآآآآآآآآآآآآااره خخخخخخخخخخخخخخخخخولی ماشین خیالی نبودا خریدنمون خیالی بود
مامان مبينا
17 مهر 92 11:32
آيساني مي گم من هر جا عكس تورو مي بينم يه جوري ، تو پست ثابت يه جوري الان يه جوري ، اينا همه خودتي ؟!!!!!!!!!!
>
چه تغيير مي كني شايدم من يه كم




فدات شم خدایی همش خودمم،یه نمه اینجا دماغم بزرگتر افتاده خودمم کلی تعجب کردم





راحله
17 مهر 92 13:25
ماهان جونم روزت مبارک خاله،چه خوشبحالت ده موقشنگم

مرسی خاله جونم
راحله
17 مهر 92 13:25
آیسانی نکن اون موهاتو ،کاریه که شده ،چشاتو ببند اون خانومه رو نبینی حرصت نگیره


چی میگی نکنم چیکار نکنم ،یه لحظه رفتم عکس بگیرم ببین چی شده ،از کجا اومده نشسته اونجا،، منم که غیییییییییییییرتی




راحله
17 مهر 92 13:27
کجاها رفتین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما که جرات نمیکنیم از در این جور جاها رد شیم


بابا جرات نمیخواد که یه ذره به اندازه یه تریلی پول میخواد که ما داریم


مامان مهنا
17 مهر 92 15:08
بابا هنر مند
بابا عکاس
اینارو با شوهرت بودم

الان این وضع الان شوهریه:
اینم من:
مامان مهنا
17 مهر 92 15:08
حالا تو
بابا کار نابلد
بابا نا عکاس
بابا دختر تو عکس بنداز

... همچنان من:
و بازم همچنان آقااااااااامون:
اینم ماهان((نه که وب کودکه)):
مامان مهنا
17 مهر 92 15:09
بابا مانتو قشنگ

بابا مو قشنگ




آنســــــــــــه این تویــــــــــــــــی!!!!!!!....نه نه هرگز من نمیتونم قبول کنم که خودتی،آنسه نانجیب منو چیکارش کردی


مامان مهنا
17 مهر 92 15:10
من هنوز موندم ماهان چهرش ب کی رفته
شبیه تو ک نیست عمرا
شبیه شوهرتم نیس اخه


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ به داداشام ،اونم وسط موهاش رز داررررررررررررررره
مامان مهنا
17 مهر 92 15:10
مردم ی سه تا شیرینی خریدن چ کلاسی هم میزارن تو همه عکساشونم هست

من شیرینی


بابا با این گرونی اون سه تا شیرینی هم که خریدیم کلی هنر کردیم،بایدم تا آخر تصویرااااااااااااا با هامون بودن،هر چی بچه میخواست بخورتشون میزدیم پس کلش،آخر سرم آوردیم خونه خشکشون کردیم برا عید سال بعد..
مامان مهنا
17 مهر 92 15:11
به به چ نقاشی افرین ب ماهی جونم

قابلی نداره خاله جونم،،،خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان مهنا
17 مهر 92 15:12
راستی روزت مبارک ماهانی گلم

مررررررررررررررررررررسی خاله آنسه ام
مامان مهنا
17 مهر 92 15:13
موهاتو رنگ کردی
فک کردم موهای خودته
ایییییییییییییییییش
بی مروت چ بهشم میاد
کوفتت شه
منم پرکلاغی

هههههههههههه پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند،،رنگ پر کلاغی زیباست شاید فقط به من بیاااااااااااااد

مامان مهنا
17 مهر 92 15:14
میگم توهم شدی شوهر من
زن هزار چهره
اصن قیافت ثبات نداره همش در حال تغییری
بو خودا

این شوهری من رنگ چشاش میشی هر رنگ لباس میپوشه چشاش اون رنگی میشه،،منم جدیدا دقیقا از وقتی پسر طرف خواست براش آستین بالا بزنه هر لباسی میپوشم قیافم اون مدلی میشه نمیدونم چراااااااااااااااااااااااااااااا>>بعدشم نه که من سایز 38 اممممممممممممممممممم
مامان مهنا
17 مهر 92 15:19
ولی خداییش ایسان این مدل ابرو و این رنگ مو خیلی بت میاد
بی شرف چ خوشگلم شده


الان این یعنی نهایت تعریف و تمجید تو بود دیگه....بی شرف رو کجای دلم بزارم..باشه اون بیشرفه تو حلقمممممممممممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:25
دستتون درد نکنه مامان بابای مهربون ماهان جون قدر بابا و مامان مهربون را بدون عزیزم
ماهان عزیزم روزت مبارک

مرسی عزیز دلم،خدا ناز گلاتو برات ببخشه
دلسارا
18 مهر 92 0:26
ماهان جان به امید روزی که روز دکتر و مهندس رو بهت تبریک بگم خاله...


ممنون خاله جونم،عزیزمی
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:35
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بماند ماهان عزیزم .روزت مبارک

ممنون خاله شیدای مهربون و دوست داشتنی خودددددددددددددددم
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:38
ایسان جونم چه ماه شدی گلم
بابا مو پر کلاغی خوش تیپ یه اسپند برا خودت دود کن

عززززززززززززززززززززیزم شما لطف داری ،خجالتم میدی
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:41
ماهان جونم چه نقاشی قشنگی کشیدی عزیزم یه حس خوبی توشه مخصوصا پل روی رودخونه آفرین به این پسر هنرمند خودمون


ممنون خاله جونم که به نقاشیم توجه کردین ،،
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:03
روز کودک رو باتاخیر به ماهان جونم تبریک میگم


مرسی آرزو جووووووونم،مبارک کیاراد جونمم باشه مرسی آرزو جووووووونم،مبارک کیاراد جونمم باشه
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:04
خوش بحالت ماهان جون که پدرومادر شادو باذوقی داری هااصلا روز کودک بهترین هدیه روبهت دادن که همچین جایی بردنت

آره خدایی خاله آرزو بزار انشالله بزرگ شم جبران میکنم براشون،، یه طبقه مونده به کیف و حال برشون میگردونم
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:12
عکس3نفره تون خییلی قشنگ شدهمن که گفتم شوشوییتو کشف کن


این عکس سه نفره ها نتیجه تلاش کاشفی من وتلاش همسریســـــــــــــــت خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:16
آفرین به ماهان جون بااین نقاشیه خوشملشدست مامان جونم دردنکنه باهدیه از نوع بنتنی


مررررررررررررررررررسی آرزو جونم ،عزیزمی
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:17
ایشاا...جمع3نفره تون همیشه شادوسلامتوکیفور باشه...


فداااااااااااااااااااات عزیز دلم
مامان کیاراد(آرزو)
18 مهر 92 9:17
آپم عزیزم


ممنون که خبرم کردی الان بددو بدو مییام
مامان رهام جونی
18 مهر 92 9:19
سلام روز کودکو به ماهان جونم تبریک میگم.پس خیلی بهتون خوش گذشته.فکرخوبی کردین.ایشاا...همیشه درکنارهم شاد باشین عزیزم


سلام ممنون از حضور و تبریکت گلم،،انالله جمه سه نفره شما هم همیشه به شادی و ناط باشه
مامان رهام جونی
18 مهر 92 9:19
منم آپم دوست داشتی سربزن


آخ جوووووون حتما مییاممممممممممممممممم
مامان فاطمه
18 مهر 92 10:01
سلام آیسی جونم و ماهان گلم
روزت مبارک ماهان جونم


مررررررررررررررررسی عزیزززززززززززززم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:02
ماهان جون عزیزم با تاخیر همیشگی روزت مبارک عزیزم همیشه شاد و خوشحال باشی


مرسی خاله جونم،برا ریحانه و حنانه جونم مبارک باشه
مامان فاطمه
18 مهر 92 10:03
چه تیتیر خوشگل و پر محتوایی زدی خانووووومچه hi کلاس شدینای جون منم یارانه بگیرم،حرفاتم گوش میگیرم منبعد زرنگ بازی درمییارم و بچه رو تو مسابقه شرکت میدم که سرگرم ه روز کودک یادش بررره

ممنون از لطفت،تو هم که فقط قسمتهایی که به نفعت باشه رو یاد میگیریییییییییییییی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:04
قاب عکس بنتنیتم مبارک باشه آقا پســــــــــــــــــــر گــــــــــــل

ملللللللللللللللللللسی خاله مهللللللللللللللللیم
مامان فاطمه
18 مهر 92 10:06
وااااااااااااااااااااای چه کلاسی،،منم شنیدم اون فروشگاه پارک لاله مال پدر شوهر تبریزی ابرو گوندش هست،،و مال خر پولاست

ما هم رفتیم تو رسته خر پولا،،،،،،،،،این سومین دفعه بود که از افتتاحش رفتیم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:07
اومدم تبریز باید ماشینتون رو بدید یه پزی به دوستام بدم آآآآآآآآ آیســــان جـــون






بااااااااااااااااااااااااشه گلم حتمااااااااااااااااا
مامان فاطمه
18 مهر 92 10:08
عاخه اینجا مگه اروپاست که شلوار جین تا زانو مردم بخرن بپوشنحالا آیسانی چند تا تاب 70 هزار تومنی گرفتین


همینو بگو والله....ما هم فقط محض همین نخریدیم خخخخخخخخخخخاز اون تاب 70تومنیام 70 تا رنگ بندیشو گرفتم انداختم تو کمد همینجوری بمونه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:10
اون شیرینی ها هم نوش جونتون باشه وای منم دلم از اونا میخوادددددددد

شیرینیا رو گذاشتیم خشک شن عید سال بعد میزاریم سر سفره هفت سین تشریف بیارین خدمتتون هستیم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:15
عزیزم لاله پارک نمایندگی هلو کیتی هستش لیوان های یک با مصرف که بسته هاش سی چهل تا دازه بیرون سه تومن بود اونجا لیوان دونه ای هزار تومن !!!!!!!!!! شما چطوری سالن خریدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بابا ما و دیگران یه فرقی داریم دیگه الکی نیست که ما کلی خر پولیییییییییییییییییییم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:17
عزیزم آیسان جون این شوهریت داره یه هنرمندی هایی از خودش در ور میکنه هآآآآآآآآآآآآ مواظب باش البته به پای تو نمیرسه هاآآآآآآآآ

والله من همش هواسم بهشه ،،نمی دونم اون دختر خانم از کجا ظاهر شد نشست ور دل شوهری ،،شاید تو جیبش بوده هاااااااااااااااااااا؟؟؟؟
خاله هدی مامان پارسا
18 مهر 92 10:18
مبارک آی مبارک روز کودک مبارک
خوشبحالتون خوش گذشته حسابی نوش جان جای مارو هم که خالی نکردین


مرررررررررررررررررررسی گلم جاتون که همیه تو قلبمون سبز سبزه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:22
وای نقاشی ماهانی کم مونده بود یادم بره بنظر من عالیه و تو مثل همیشه اولی دست گلت درد نکنه آفرین

چه خاله مهری محششششششششششششششششششششششششششری،،مرسی خاله مهربونم

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 10:24
عزیزم اون بسته شش تایی دست گرم کنی هم نوشششششششششششش


شمام بفرماااااااااااایین خاله جونم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 مهر 92 13:17
انشاله که خدا تا دلتون میخواد بهتون پول بده و به خوشی ازش استفاده کنید اون شیرینی ها هم نوش جونتون




فدای تو مهربونم و آرزوهای خوبت عزیزززززززززززم....


مامان مهنا
18 مهر 92 14:35
هیییییییییییییییییییییییییییییش
چ حرفا چ کلاسا
ما خودمون موهامون پر کلاغی هست برای همین تادیدیم شمارو فک کردیم عینه موهای خودمون پرکلاغیه


هه هه هه....باشه بابا اونی که تو میگی درسته ،،
مامان مهنا
18 مهر 92 14:35
بی شرفه من خیلی گنده بود تو گلوت گیر نکنه
خخخخخخخخخخخخخ

نه عزیزم چرا اینقد نگران میشی،،من بیشرف تو رو خردش کردم به سه قسمت مساوی،،روزی یه قسمتشو با 8 لیوان آب پرتغال میل میفرمایم

مامان مهنا
18 مهر 92 14:36
ینی الان اون شیرینا خشک کردین برای عید؟؟
افرین افرین نگهش دار برای مهمونات
مدیونی اگه فک کنی اون مهمونت من باشم

نه دیگه خدایی دلگیر میشم نیای،، عید باید تشریف بیاری در خدمتت باشم
،نامرد کلی بابت خشک کردن شیرینیا زحمت کشیدم خوب بیا بتمرک بخور خخخخخخخخخخخخخ
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
18 مهر 92 16:02
سلام عزیزم ایسان جون خوبید ماهان جون خوبه فداش بشم
ماهان خاله جان به تآخیر روزت مبارک


سلام خانوم ،مرسی ناهید جونم خوبیم و دعا گوو،نون از لطفت گلم
بی هنر
18 مهر 92 19:55
صد بار به این کارگر خونه میگم فرغون زرده رو کجا گذاشتی میگه نمیدونم!!!!!
ممنون ماهان جان که برام پیداش کردی

ب...........ی............ک..........ل.................ا..................س،،،همچین انسانی توووووآدم برا یه فرغون اعصاب کارگر خونشو بهم میریزه عاخه.......
مثلا الان من فک میکنم شما کارگر مایی اینجوری باید باهات حرف بزنم،،بیا عزیزم ،کارگر زحمت کشم،،لوس ملوسم این ماشینی که من گرفتم انداختم مونده همونجا واسه تو ووووووو..قابل شما رو نداره جونم.......یاد گرفتی بی هنر خااااااااااااااان...اینجوری با قشر کارگر جماعت زحمت کش حرف میزنن
مامان کیان
18 مهر 92 20:04
.............بووووووووووووووووووووق.................

قابل توجه بعضیا...... ....بووووووووووووووووق.............


ای جوووووووووووووووووونم ،،آره جون عمه جفتمون .....اون قسمت اولشو سانسور کردم ولی آدرس وبت اشتب بود عسلکم،، مامان کیان جونم،،آدرس بده مشتری شیم خووووب




مامان کیان
18 مهر 92 20:05
خاااااله قربونت بره پسر خوشتیپ و با کلاس خاله.بوووووووووووس روزت مبارک عزیزم


مررررررررررررررررسی عجیییییییییییییییییجم
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:45
سلام آیسان جون خوبید
سلام خاله جون ماهان روز کودک رو به تاخیر تبریک میگم


مرسی خاله جونم ،،ممنون بابت مهربونیت
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:53
یه وقت نزنیداااااااااااااا
به خدامن اومدم اصلا صفحه نظرات باز نمیشد حتی عکسا، من الان عکسهارو دیدم از کنجکاوی داشتم می مردم که عکسها جورین نوشتها هست پ عکسها نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیدم کلآ سایت بهم ریخته همه وبهابرا من این شکلی بود
حالا عذر منو بپذیرید خوب آیسان گلم

اووووووووووووووخی عزی دلم ،،شرمنده اینهمه تو زحمت افتادین ،،آره دیشب یه نمه بهم ریخته بود،،الان حس کنجکاویتون ارضااء شده یا نه هنووووووووووووو

ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 8:41
سلام ایسان جونم خوبی؟
نمی دونم از دست این محمدرضا چکار کنم هروقت میام نت زیر صندلی بنده سر در میاره مثل موش همه جاسرک میزنه فقط کارش شده کامپیوترو خاموش کنه نمی دونم کامنتی که برات گذاشتم رو ارسال کردم یا نه ولی نذاشت که دیگه بقیه کامنتهارو بذارم ببخشید دیر شد واگه کامنتم ارسال نشدن مجددآروز کودک را با تآخیر به پسر گلم تبریک میگم انشالله زودی بزرگ میشه بعد به ریش بچه هایی دیگه که تازه دارن مزه کودکی رو میچشن میخنده

مرسی گلم ممنون بابت لطفت ،فک کنم همه کامنتهای پر مهرت رسیدنوای از دست شیطنتهای محمد رضام اگه ببینمش تلافی این شیطنتهاش بیست تا لپشو گازش میگیرم..
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 8:47
ایسان جون این شوهری وشما چقدر دست ودل بازید واینقدر ول خرجی می کنید سالن می خرید ماشین می خرید به این گرونی وباز می ذارید اونجا بمونه چقدر شما باگذشتید عزیزم شیرینیهاهم نوش جونتون بی شرفا با این همه خرید یه شیرینی مجانی به شما ندادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دنیا رو ببین

آره عزیزم همچین بشری کل کره به خود تا حال ندیده بود ما اومدیم چشم همه کرات روشن شددو روز زمونست دیگه،، ما هوار هوار پول داریم اون طفلیها ها نشستن اونجا چشم دوختن به دست مشتری ،،همین از دستمون بر میومد انجام دادیماون شیرینیارم سه برابر قیمت بیرن ازشون خریدیم که یه نونی به زن و بچشون ببرن خخخخخخخخ
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 8:49
حالا بچه گول می زنید بذار ماهانی بزرگ بشه دمار از روزگارتون در میاره


یعنی سالمندان رو شاخشه ..
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 8:51
میگم این همسری عکاس ماهریه باید احسنت گفت
ولی خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته مخصوصآ ماهان جون انشالله همیشه شاد باشید

فدای دوست خوب خوددددددددددددددددم،،عزززززززززززززززززیزمی
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 9:19
اره مگه میشه بعد تقلبی یه چیزی عایدمون نشده باشه فاطمه دفتر چه یادشت رو دادبه من گفت من خودم یکیشو دارم نمی خوام اینم برای مامان تقلب کارم قربونش برم


آخــــــــــــــی،پ جایزه مبارک مامان خانومی بشه
مامان پارسا
20 مهر 92 9:28
اميدوارم هميشه در كنار هم بهتون خوش بگذره عزيزم


فدای دوست مهربون خووووووووووووووودم..بوووووووووووووووووس
مامان پارسا
20 مهر 92 9:29
يادم رفت بگم يك سر به ما بزنيد


چشم گلم با افتخار زیاد
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 9:31
ناهید جونم ای ول که به بچه ها تقلب رسوندی و کممکشون کردی که برنده بشن
.......................................

بله دوست خوبم ما حرفه ای کار می کنیم نمی ذاریم بچه هامون سرافکنده بشه ولی اگه فاطمه این پست رو بخونه باعث یه کم شرمندگی من میشه چرا که بهش گفتم خداآدم تقلب کارو دوست نداره

اووووووووووووه اوه اوه،راست میگیا آدم یه وقتهایی خود یه کارایی میکنه و به بچه میگه کار بدیهولی بیخیال عزیز دلم،،بچه های زمونه خودشون کار درست و اشتباهو هتر از ما بزرگترها سوا میکنن

ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
20 مهر 92 9:36
خواهش می کنم عزیزم
خوبه ولی اومدم دیدم یکیشون نبود یعنی یکی از کامنتهاارسال نشده حالا اجازه میده 40 تا گازش بگیری تا یادش بمونه که دیگه.............


پ بگیر که اومد چهل تا گازه رووووووووو
مامان مهرزاد جان
20 مهر 92 11:38
آپم خاله جون عکسهای سمالی رسیده


اوووووووووووووومدم عزیزم.......
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:27
عزيزم چه عكس هنري خوشملي...راستي چقدر لاغر كردين؟

وای مرسی عزیزم،لطف داری دنیا دنیااااااااااااااا
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:30
نوش جونتون اين شيريني توي اين روز قشنگ حسابي مي چسبه

جاتون حساااااااااااااااابی خالی....
مامان سيد محمد سپهر
20 مهر 92 13:32
باپست خير مقدم محمد سپهر به روزيم




ممنون ازلطفتون مییایم با افتخار


مامان مهرزاد جان
20 مهر 92 14:55
کامنت های مهربونت به ادم امید میده دوباره بنوسیه مرسی دوست جونی

فداااااااااااااااااااااااااتم دوست خوبم.

حباب
20 مهر 92 17:34
بابا خوووووووووووووووووووووووووشگل .......بابا موو قشنگ.....بابا زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..... رنگ موی مشکی بهت میاد ایسان جوووووووووووووووووون

عععععععععععععععععععععزیزم،چقدم شرمندم میکنی....






بي هنر
21 مهر 92 15:03
وااااااااااااااااييييييي آيساني تو اهل تبريزي مگه عمو!!!!






پ ن پ


اهل آمریکام روزگارم بد نیست،،،،


اومدم چند صباحی ایران که بهم بد گذرد......ترجمه شعر سهراب


بي هنر
21 مهر 92 15:05
دسته چك همسري جونت تو حلقم!!!!


اين جمله از بازديد قبل جا مونده بود الان نثارت كردم!



امروز چه راه حلقت وا شده بی هنرررررررررررررررری،،ها خبرییییییییییییییییییییییییییهمن از رو رفتم هر چی هرجای دنیاجا نمیشه، تو حلق توی بی هنرم










مامان ثنا
22 مهر 92 15:10
بابا حسابی گل کاشتید. عجب روز کودکیبود خداییش برای ماهان. مطمین باش ماهان جون به خاطر اون شهر بازی بعدا نمیذارتون خانه سالمندان. آخه میبینه چه تلاش کردید که روز خوبی براش رقم بزنید
روزت مبارک ماهان جونم


مرسی عزیز دلم که قوت قلب میدیماهان جونم توصیه میکنم این کامنتو روزی ده دفعه بنویس و با صدای بلند برا خودت تکرار کن
شازده امیر و رها بانو
23 مهر 92 1:10
ماهان جان باتاخییر روز کودک مبارک خاله ببخشید دیر شد
آیسان جان چقدر چهره اتون عوض شده موی مشکی بهتون میاد شاد باشین


مرسی خاله مهربونمفددددددددددددات عزیز دلم،سایزم چی؟؟؟