ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

اسپند دونه دونه..اسپند سی و سه دونه

1392/11/27 9:50
97,465 بازدید
اشتراک گذاری

اسپند دونه دونه
اسپند سي و سه دونه
قوم و خويش و بيگونه
بتركه چشم حسود و حسد
همسايه اين طرفي- همسايه اون طرفي
   هر كه كه ديد
    هر كه نديد

   اسفند خودش مي دونه                   هر كي از دشمنونه

   چشم خويش و بيگونه                    الهي بتركونهنیشخندنیشخند

چی بگم خخخخخخخخخ،سر صبحی چشم و چال همه رو زدیم درآوردیمزبانچشم و چال خودمونو بدترررررررررررر،نیشخندقهقههقهقهه

سلام دوستان خوب و مهربونم،ماهان نازنینم الهی قربون تو برم که الان اتفاقی این پستو   و یه راز از خودمون و بد چشمیمون برات میزارم خجالتناراحتخیلی سال پیش زمان نوجوانی من ((ههههههههه این یه راز گشایی برا سن من بود کههههههنیشخنددوستان فک کنن من همون 16 سالمو پابرجام زبان))یه آقا سیدی از دوستای بابای خدابیامرزم بود همیشه میگفت شما خودتون خودتونو زیاد چشم میزنین،خیلی خوبه که آدم شاکر باشه و خوبیها و خوشیهاشو به زبون بیاره اما نه اینقد که به چشم بیاد و موجب چشم زخم بشه..بعد از اون جریان تصادف خونوادمم همش آبجی سیما رو گیر میاورد و میگفت شما خودتونو چشم زدین،،نگین آبجی از خودتون تو جمع!!!!!!.....منم الان فک میکنم خودم زیاد خودمونو چشم میزنم،مثلا میام تو وبت تعریف خودمونو و محاسنات بابایی رو برات میگم،،شب بابایی میاد میگه از امروز من مرد قلدر خونوادم و نفس کش،ضعیفه همه چی ردیفههه؟؟خورد و خوراک مهیاست؟؟آخاسترسمیام میگم من ظرفشویی لازم ندارم،دست و پنجه شوشو درد نکنه ،،از فردا شوشو دست به سیاه و سفید نمیزنه که دستهام حساسیت میده به مایعناراحتمیام میگم بابایی عاشقمه و همه خونه و زندگی و ماشینو به نامم زده ،از فرداش بابایی دزدان دریایی و  گربه نره ها رو اجیر میکنه که بیان تو پشت بوم خونه جولان بدن تا من زهر ترک بشماسترسخودشم با ماشین از رو پام رد میشه  که دلش خنک شه ه ه ه ه کلافهکلافهمیام میگم،، دوتایی با باباییت جیم میشیم میریم جیک جیک،،افسره جلومونو میگیره میزنه تو برجکمون  و برگ جریمه رو میزنه وسط پیشونیمونناراحت تو هم که دست هر چی نامرده از پشت به هم حلقه زدی و مبارکبادا راه انداختی و یه در میون دنبال به قول بی هنری new maam برا خودتی افسوسافسوسیادش بخیر قدیم ندیما با بابایی تا سر حد، سر شکستن و خین و خین ریزی پیش میرفتیم اما سر سه سوت آشتی میکردیم و انگار نه انگار،چشم، همینشم چشم زدم ، الان از عروسی یکی از اقوام سر یه دلخوری با هم قهریم و کم مونده ، عروس دوماد بچشونم بدنیا بیاد ما هنو قهر بودیم تا دیروزنیشخندماهان جونم تو هم که حسابی بهت خوش میگذشت بابت اینکه بابایی یا من تنها نباشم حسابی از خجالت شکم و خرده فرمایشاتت درمیومدیم که تو تیممون باقی بمونی و تو هم انگار بدت نمیومد یه چن وقت دیگه با هم قهر باشیم و اوضاع به کام تو شیرینتر بشه ...شیطانشیطانسه شنبم که تعطیل بودیم به من میگی یا امروز 5 تا کتاب  داستان برام میخری با یه شیر کاکائو یا میرم بچه بابام میشمنگراننگرانمنم نهایت کاری که برات کردم تا هم تو رو حفظت کنم هم زیر بار حرف زورت نرم فقققققققققققط  همش چهاررتا کتاب قصه برات خریدم با شیرکاکائو و کیک و ........زبانسبزعاغا جونی خلاصش کنم که  ما زود چشم زخم میخوریم و برای در امان موندن عمرا اگه من بیام اینجا از خودم عشق در وکنم و از جیک جیکای خودمو بابایی بگم تا چشم بخوریم،والااااااااااااااااا چه کاریه خخخخخخخخخ متفکرچیکار دارم که بیام بگم دیروز بعد از مدتهای مدید آشتی کردیم و رفتیم پیاده روی دو نفره و درد و دل 15 روزه خخخخخخخخخزبانمیزارم بمونه تو دلم بگنده خخخخخخخخنیشخند...دوستای گلم ،خواننده های یه درمیون روشن و خاموش ،شمام کم نامردی کنین مییاین پست دختر و پسر و بچه مردمو میخونین به یه تیر و تخته ای بزنین ،یه ماشاللهی بگین خوووووووووووب!!!!چیزیتون نمیشه کهههههههه،والااااااااااااااانیشخندنیشخندخندهخندهخنده..بریم ببینیم امروز چی به سرمون میادچشمک

اسپنددودميكنم براى عشقمان هرشب،

ميان رازونيازهاى شبانه،

نكندجادوگرزشت بیتفاوتى،

چشممان بزند......

آخییییییییییییی..اوااااااااااااااااااااازبان

 

پسندها (1)

نظرات (90)

یه خواننده خاموش
24 بهمن 92 10:18
ماشاااااااااااااالله.....هزاررررررررررر ماشالله...بزنم به تخته بزنم به تخته
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییسی..شمااااااااا؟؟
یه خواننده خاموش و گاهی روشن
24 بهمن 92 10:20
چه قلمی داری ماشاللهههههههه آیسان خانوم چه جیک جیکایی داشتین بازم ماشالله،پسرتم که جای خود ماشالله دارهماشالله ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووونتم خواننده گاها خاموش گاها شعله ورماشالله تو هم خوب بلتیااااااااااماشالله ننه ماشالله
یه خواننده خاموش و گاهی روشن
24 بهمن 92 10:21
خدایاااااااااا یادم نیست دوتا کامنت قبلی گفتم ماشاللهنگفتم ماشالله...باشه دوباره میگم ماشاااااااااالله
مامانی نازگلا
پاسخ
میترسم جواز نداشته باشی بگم این هوش و هواست تو حلقم،اسلام تو خطر بیفتهوگر نه میگفتم هوش و هواست تو حلقم خودتم معرفی نکردی که یاااااارو
یه خواننده خاموش و گاهی روشن
24 بهمن 92 10:23
راستی یادم رفت بگم ماشالله تو 16 سالته و یه پسر شش سالم داری؟؟؟واقعاااااااا ماشاللههههههههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
خوب دیگه بس که دخمر خوبی بودم زود قاپم زدن خخخخخخ
رویا
24 بهمن 92 11:29
ماشالله ماشاللههههههههههههمی تووووووووووو آیسااااان
مامانی نازگلا
پاسخ
آی گندت بزنه رویااااااااااااااا..تویـــــــــی نوبرااااااااااانه،ایییییییییییییشششش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 92 11:34
سلااااام ماشالله................... ماشالله چقدر پستت خش بید ماشالله ماشاله وصدهزار ماشالله که اشتی کردید خیلی خوشحالم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام ناهید جووووووونم،قربونــــــــــــت بررررم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 92 11:47
آیسان من خیلی وقتها به این نتیجه رسیدم که آدم نباید تعریف وتمجید از همسر وبچه ش بکنه که هنوز تموم نشده کلاه ت پس مرکه هست من که دیگه عمرآ تعریف کنم مخصوصآ این همسری رو
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خداااااااییمنم تووووووووبهههههههههههههه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 92 11:49
ماشالله ماشالله به ماهانی چه ژست قشنگی ماهانی خیلی خوشحالم که بابا مامان جیک جیکشون شروع شد وبرا شما یه کم ناراحتم که دیگه نمی تونی باج گیری کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی این باج گیری رو خوب اومدیاااااااااا،،دستم رفت تو خرجین پوچ و خالییییییییی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 92 11:51
فدای آیسان انشالله دیگه از هر چشم شوری به دور باشید ولی این قهرها نمک زندگیهمن بد بخت وقتی قهر کردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیزز دلممممممممممناهید جونی خودمونیم دیگه شوری ما خیلی زده بود بالا،یکمم برا صادرات اقدام کردیم
بی هنر
24 بهمن 92 16:26
بع
مامانی نازگلا
پاسخ
چرااااااااااااااا؟؟؟انگار یه چیزی تو حلقت مونده واااااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 1:50
مگه میشه با ایسان جون قهر باشی بابا اونم 15 روز ایسان جونم ایشالاه همیشه شاد باشید و خرم عزیز دلم و چشم بد ازتون به دور
مامانی نازگلا
پاسخ
میبینی آجی پسر مردم قدر آدمو نمی دونن کههههههههایش ایش ایییییییییییششششششششششش فدای تو بشم گلم میییییسی
مامان آروین-مریم
26 بهمن 92 8:44
از قدیم گفته اند : هیچ موقع تو جمع تعریف از شوهر و بچت نکن ....... جدی میگم ها !!!!! باور نداری برو تحقیق کن ...... دلیلش هم همین چشم زدنه ....... هزار ماشاالله به خانواده مهربون و صمیمیتون
مامانی نازگلا
پاسخ
آره مریمی برا هر کی گوش باشه برا من یکی دیگه چشمهعمرا دیگه من بخوام خودمو چشم بزنم با این تعریفام خخخخخخخ
مامان علی
26 بهمن 92 8:45
ایسان عزیزم منم مثل توام انگار گوش حسودا فقط منتظر شنیدن خبرای خوب هستن تا چشم بزنن الهی همه چشای شور بترکن
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززززم،پ شمام اینجورینچشم همه حسودامون کوووووووووووورررر
سارا مامان اهورا
26 بهمن 92 9:18
عزیزم خیلی ناراحت شدم از اینکه این اتفاقا بعد نوشتن واست افتاده من خودم به چشم بد اعتقاد دارم ولی بعضیها مسخرم میکنن که این حرفا یعنی چی ولی بنظر من این چیزا هست منم خیلی تجربه اش کردم حالا عزیزم ایشالا از این به بعد از این مسائل برات پیش نیاد چشم همه حسودا کووووووووووووووووووووووووووووووور بشه الهی
مامانی نازگلا
پاسخ
الهیییییییییییییییییی که کور بشه چشمی که خوشیا رو نمیتونه ببینه والااااااااااااافدات بشم عزیزم،اصلنم خرافات نیست،از چشم زخم و بد تو قرانم اومده،پس حتما هست دیگه
سارا مامان اهورا
26 بهمن 92 9:19
بوووووووووووووووووووووووووس واسه آیسان جون و ماهان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتممممممم سارا جووووووونم
مامان فاطمه
26 بهمن 92 9:50
سلام آیسان جونم خوبی؟ماهان بلا خوبهچه جالب نوشتی دخترررررررببینم الان آشتی آشتی شدین با منوچهر خان،،ای بلا نگه داشتی ولنتاینو آشتی کنون راه انداختیااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم مرسیبه درد عمم بخوره این زرنگ بازی مننننننننننمن رفتم براش کفش گلفتم خخخخخخخ،البته به جیب خودشونااااااااا
مامان فاطمه
26 بهمن 92 9:51
چقدم چشم زخم زدی،،ماشاللههههههههههه،دیگه چشم نمیخوری مطمئن باش
مامان فاطمه
26 بهمن 92 9:53
آیسی از این سایز 38 ت نگفتیا نکنه دچار چشم شور و زخم مبتلا بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خخخخخخخخخخخ ماشالللللله هزار ماشالله ،،سایزه به قوت خود برقراره بعععععععععععععله
مامان فاطمه
26 بهمن 92 9:54
آفرین ماهان باهوش و کلک،،خوب میکنی دو طرفو میسلفیییییییییکتاباتم مبارک قاقا لی لیهاتم نوش جوووووووووووووونت عزیز دلممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییسی خاله جونییییییییم
مامان فاطمه
26 بهمن 92 9:56
تو نمیخوای بزرگ بشی آیساااااااااان؟؟؟ه ساله تو 16 سالگیت منجمد شدی کههر وقت رفتی تو 17 سالگیت خبرمون کن یه جشن حسابی بگیریم خخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه حرف مرد یکیه من همون 16 رو بیشتر دوس دالم خوببببببببب
ماني محيا
26 بهمن 92 10:16
ماشاا... به اين حرفاي تو آيسان جون ماشاا... ماشاا... بهش بگين ماشا... هر كي نگه ماشاا... سوراخ سوراخ شه واا... سوار الاغ شه وا... ما اينقدر بلد بوديم نوشتيم
مامانی نازگلا
پاسخ
دمتتتتتتتت گرررررم، همینشم خوب بود خخخخخخخخ
ماني محيا
26 بهمن 92 10:18
آخه تو چشمم هستي ماشاا... اخلاقت خوب نيست كه هست خوش تعريف نيستي كه هستي مهربون نيستي كه هستي بچه خوب نداري كه داري شوشو خوب نداري كه ميگي داري پس همگي دربست ماشاا...
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااای عجیییییییجم اینا همه رو با من بودی؟؟؟؟؟؟؟؟آخ فدات بشم من!!!!!!!!!!
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 بهمن 92 10:32
سلام عزیزم خوبید ماهانی خوبه نگرانتونم خان دادشتون خوبه؟ انشالله که خوب وسرحال باشید می بوسمتون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهیدم،فدای تو بشم،ممنون هه خوبیم،داداشمم خوبه ایشالله تابستون وقت عمل براش گرفتم،عمل بشه خوب میشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 بهمن 92 11:17
عزیزدلم خیلی خوشحال میشم کامنتای قشنگتون و میبینم دوستت دارم ایسان جونم قصه من و خوندی یا نهیا حوصلش و نداری شوخی کردم دوست داشتی بخون نظرت و بهم بگو
مامانی نازگلا
پاسخ
وای گلم مرسیقصتونم خوندم مگه قصه از خودتون بوووووووووووووود؟؟؟؟وااااااااااااااای محشر بود خدایی ای ولللللللل
مامان عرفان
26 بهمن 92 11:19
ماشالا ماشالا ماشالا هيچي ديگه فقط همين ماشالا عاخه ميترسم حرف ديگه بزنم بگي چشم زدي
مامانی نازگلا
پاسخ
خوب میکنی،،همون ماشالله کفایته،بعععععععععععععععععله[
مامان عرفان
26 بهمن 92 11:22
والا آدم ميمونه چي بگه . تعريف ميكنم ميگي چشم زدي . كل كل ميكنم ميگي چرا با من بدي ؟؟؟ خدايا منو بكش از دست اين آيسان سووووووووووززززززززززبازززززززززززززز خلاص بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
نگار الان این حس لافگیت تو حلگ گشاد منننننننننننننننناون سوزبازتم توش جا میشه خخخخخخخخخخخ
مامان عرفان
26 بهمن 92 11:25
ماشا الله لا حول ولا قوه الا بلا العلي العظيم فووووووووووووووووووووووووووت به آيسان
مامانی نازگلا
پاسخ
ای نگار شیطوووووووووووووونمیسی گلللللللللللم
نغمه
26 بهمن 92 11:36
ماشاااااااااااااالله آیسان ماشالله به این قلم و این روحیهههههههههبین من گفتم ماشاللهااااااااااا بلایی سر قلم و روحیت بیاد از من نیستاا بگممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه خوب گفتی مرسیییییییییی
نغمه
26 بهمن 92 11:37
صد ماشالله به ژست و تیپ ماهان خوشگللللللللللللم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرســــــــــــــــی عجیییییییج دلم
نغمه
26 بهمن 92 11:42
آیسی جونم ،آقاتون قیصر خانین برا خودشونااااااااااااون ضعیفه اش خیلی با حال بود
مامانی نازگلا
پاسخ
آرهمنم عصمت خانوم قیصرمم خخخخخخخخخخ
بی هنر
26 بهمن 92 13:02
این صداقت و سادگی تحریرت تو حلللگم آیسان خانوم. ایشا الله که ماشاالله باشه به جون شونصد سالت و بر قرار مهربونی های خانوادگی برقرار باشین. ایشاالله که ماشالله بزنه به چشم حسود و بخیل و بدبین، و البته به بینی اونی که نتونه ببینه! و این دعای خیر اختصاصی که فقط از تو آستین بی هنر به در خواهد شد. . . . . هووووووووووووو یارووو تو که چشم نداری ببینی خوشی یه خانواده رو خوشی یه ماهان جون خوش دل و مهربونو . . ایشششششاالله که چشمت لای در گیر کنه!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
VOoooooooooooooooooooooooovمییییییییییییییییییسی بی هنر جونی از تعریفای خوببببت،،آماااااااااا دلیل نمیشه که نگم این تعریف اختصاصیات تو حلللللللگم کهههه تصور کن گیر کردن چشم بد نظرو لای دررررررر
بی هنر
26 بهمن 92 13:24
گل اگر خار نداشت ، دل اگر بی غم بود ، اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود ، اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود . . .
مامانی نازگلا
پاسخ
نظرتون و شعرتون محتررررررررررررمولی آآآآآآآماااااااا..من همچنان تو فاز برد تراختور از مس کرماااااااانماااااااااااا...
بی هنر
26 بهمن 92 13:32
ماهان جونی یه سوال فننننی!؟ بعضی ها با متعلقاتشون، گهر بودن یا قهر بودن عایا؟
مامانی نازگلا
پاسخ
هر دو گهر از نوع گلبی خخخخخخخخخخخخخ
بی هنر
26 بهمن 92 13:37
مممممممممممررد به تو میگن ماهان جان! تو این اوضاع شلم شوروا حفظ حیا نکردی و لخت شدی جفت پا پردیدی تو این برکه گل آلود!!!! ماهی که چه عرض کنم نهنگ و کوسه هم شکار میکنی..... ایییییییول داری تو. شرط میبندم اگه مامانی بفهمه که کیک هارو با آقا جونت نوش جون کردین یه دوره یکصد و پنجاه روزه جدایی برنامه ریزی میکنه برای تلافی (البته نگی که من رازتونو بر ملا کردم)
مامانی نازگلا
پاسخ
متشکرررررررررررررم دوست جونیییییییییممن بچه مامانم خخخخخخ معلومه که نهنگ صید میکنموااااااااااای هیییییس نگو رازموووووووووو
بی هنر
26 بهمن 92 13:41
من هنوزم دچار تردید هستم که معلم ریاضی من اشتباه میکرد یا معلم ریاضی ننه ماهان..... ماهان معلم ریاضی شما چطور یادت داده؟ شست و یک اینجوریه16 یا 61 اییییینجوری عایا؟ هان
مامانی نازگلا
پاسخ
واععععععععععععععع ننه تو سر و تهم که بخونی همون 16 ((شـــــــــونـــــــــووووووووووووووزده ه ه ه ه ه ))،بعععععععععععله مااااااااااااا اینجوریاییم خخخخخخخخخخ
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 بهمن 92 15:45
سلام یادم نبود روز ولنتاین دوعاشق آیسان ومنوچهر خان رو تبریک بگم روز شما عاشقان دلباخته مبارک باشه البته ببخشید یه کم دیر شد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیز دلمممممممممم،قربونت برررررررررم من میـــــــــــــسی
lمامان شیدا
26 بهمن 92 16:31
ماشالله ماشالله بش بگین ماشاالله صد قل هو الله بش بگین ماشالله آیسان ما هل داره نمک و فلفل داره ماشالله به چشم و ابروش آشتی کرده با شو شوش (ببخشید که قافیه نداشت )
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررسی شیدا جونم اگه قافیم نداشته باشه،مهربونی توش بود یه دنیاااااااااااااا
lمامان شیدا
26 بهمن 92 16:35
راست میگی والله آدم خودش بیشتر از بقیه خودشو چشم میزنه یکی خود من تا میگم خدارو شکر دیگه پام یا .... درد نمیکنه ظرف یک ساعت نشده مریضم چشمم فقط به خودم میگیره خدا رو شکر به بقیه آسیب نمیزنه .
مامانی نازگلا
پاسخ
منم خدایی چشم خودمو بیشتر میگیره،،البته میگن آدم از محبت و دوست داشتن زیادی ام چشمش میگیره،،حالا ما فرض میگیریم زیادی مهربونیم خخخخخخخخخ
سمانه(مامان سروش)
26 بهمن 92 18:17
پسر آیسان خانم همین میشه دیگه بترکه چشم حسود
مامانی نازگلا
پاسخ
آره اینو قبول داااااااااارم فدا مدااااتیم
سمانه(مامان سروش)
26 بهمن 92 18:22
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ شما به وبلاگ سروش کوچولو دعوت شدین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااام و ممنون از دعوتتون چشششششششششم
نیلوفر
26 بهمن 92 18:57
خیلی باحال نوشتی آیسان. کلی خندیدم. چشم بد ازتون دور باشه عزیزم. خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی نیلو جونم ،میبوسم ارغوان جوجومونوووووووووو
مامان پریسا
26 بهمن 92 19:02
سلام به مامانی ماهان جون خوبید؟ خب عزیزم شما این جوری کمتر خودتو چشم بزن کمتر از محسنات بگو تا کمتر اشکت در بیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان پریسا جووونم،ممنون شمام خوبین عزیزز آره خوب منبعد اینکارو میکنم
مامان پریسا
26 بهمن 92 19:04
ماشالله هزار ماشالله چشم حسود بترکهخوب بید؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ها والااااااااااااا مرسی خوب خوب بیییییییییید
مامان پریسا
26 بهمن 92 19:05
مامانی ماهان جون یه چیزی بگم؟ خیلی خوشکل مینویسی... این الان چشمی بود که من زدم ببینم چی میشه راستی خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
وااای ممنوننننننننننن جوووووووووووووووونمممممممممممم..واااااااااااااااااا،هزار ماشالات کو دختررررر؟؟؟ خصوصی و اووووووووومدم گلم
بی هنر
27 بهمن 92 12:33
تبریک تبریک ویژه بخاطر برد تیم فوتبال شهرتون...... درسته که فوتبالی نیستم درسته که تیم اینوریا باخته.... اما دلیلی نداره که به برنده تبریک نگیم. ایشاالله که تو بازیای های آسیایی هم خوش بدرخشن
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ جوووووووووون مرسی بی هنری از دیار شکست خوردگان،،تبریک نمیگفتی چه میکردی
بی هنر
27 بهمن 92 12:38
البته کرمانی ها هم دلشون نیومد مهمونشون با چشم گریون از دیار کریمان راهی شهرشون بشه.......... مهمون نوازیم در حد جام حظفی. والااااااااااااا (به جون بچم اگه بخوای کل کل راه بندازی.... ننداختی ها! ننه ماهان کل کل راه ننداختی ها.............. ببین گفتم کل کل نداریم ها!!!! نخوای شروع کنی که.... بعععععله دیگه!)
مامانی نازگلا
پاسخ
آره تو راس میگی خخخخخخخخخخمهمونوازیتون تو حلق قهرمانای تراختورموووووووووننه بابا من یه تنه همه شما کرمانیارو حریفم حتی اگه ننه کیارادو ننه آروین و ننه فطمه و ابولفظلم بیان کمکت خخخخخخخخخخدیگه کرمانی نبود رفتیمااااااااا
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 14:19
اسپند دونه دونه.اسپند سی و سه دونه.الهی که هیچوقت چشم نخورید.
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله شمام همینطووور
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 14:20
باهات موافقم اســــــــــاســــــــی
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 14:21
برای منم خیلـــــــی زیاد پیش اومده
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ عزیزم شمام مث من توبه کنین از تعریفهای خوجوش
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 بهمن 92 14:22
دیگه از خوشی ها نباید نوشت.اگه خواستی یادگاری بمونه رمزدارشون کن فقط واسه ماهانی قند و نبات
مامانی نازگلا
پاسخ
یا شایدم یه درخت چشم زخم برا خودم تو وب ماهانی کاشتم
مامان ثنا
27 بهمن 92 15:23
ماشالله ماشالله. بابا حسابی روی خواننده ها رو سفید کردی. ایشالله همیشه جیک جیکتون باشه. ماکه بخیل نیستیم. آیسان جون بدو بیا که آپم
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییسی گللللللللم
مامان پریسا
27 بهمن 92 23:10
ممنون ایسان جون. ایشالله تابستون امسال میبینمت.
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممماین یعنی دعوت بود دیگهبا افتخار تمام چم حتما مزاحمتون میشیم
بی هنر
28 بهمن 92 10:16
خدااااا ببین خودش شروع کرد!!!! . . . باشه شما جام حظفی ما مهر صد آفرین! اما سه بتر پشت سر هم اسم تیمتو بگو ببینم! هنوز ک و خ تون میپیچه قاطی هم اونوقت اگه از ما گل میخوردین که شست پاتون میرفت تو چشم چپتون گوش راستتون آویزون میشد!!!! واالاااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههه ما همیشه شروع کننده و البتتتتتتتتتتتت..برنده بودیم خخخخخخخخخ صد آفریناااااااااا،ایش ایش اییییییش تراختور.... تراختور... تراختورقهرررررمان هههههههههه
بی هنر
28 بهمن 92 10:23
موندم شما چطور میتونید ازین تیم طرفداری کنین عایا؟؟؟؟ نوشتنش تا تلفظش فرق داره!!! میترسم فردا پسفردا تراکتور با تراختور سر اینکه جام دست کدومشون باشه دعواشون بشه وااالاااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
تو غمت نباشه بازنده ما خودمون حل و فصلش میکنیم خخخخخخخخخخخخخخببینم فقط تو مدافع حقوق و تیم کرمانی عاایا؟؟بمیرررررم که الانشم دو به یکیم من و نگار با تراختور برنده با توی تنهای بازنده خخخخخخخخخ
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 10:37
سلام عزيزم يعني هفته هفته ماشاء الله گفتنه..ماشاء الله به دوست خودم..اي واي اسفند دود نكردم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلللللللللللللللللللم،،به تو هم ماشالله زهره جونمبدو آجی بدو اسپندم برام دود کن بوش تا اینجا بیاد خخخخخخ
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 10:38
عزيزم اي كاش مي شد ماهان جون را هم مثقل احسان مي بردم راديو
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای مهربونیت بشم عزیز دلم،همینکه به زبون میاری برا من و ماهان دنیاییه بخدااااااااااا
مامان سونیا
28 بهمن 92 10:49
ماشالله لاحول و لا قوة الا بالله العلى العظيم بترک چشم حسود و بخیل
مامان سونیا
28 بهمن 92 10:51
ماشالله بهت بشه گل پسر که اینهمه زرنگی و دو طرف رو تو دست داری ماشاالـــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییییییییسی خاله جونیم
مامان سونیا
28 بهمن 92 10:52
عزیم اسفند دود و صدقه رو فراموش نکن
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی ممنون عزیز دلم چشم حتمااااااااافدای توووووو
مامان سونیا
28 بهمن 92 10:54
میخواست انقدر خواستنی و خوشتیپ نباشید که انقدر به چشم نیایید ماشالله چشم بد از خونوادتون دور باشه آیسان عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااااااااااانم،،قربون تو برم الهیییییی چقدر خجالتم دادیاصلا ما با کل فامیل امشب مهمون خودمــــــــــی با این روحیه که دادی خخخخخخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
28 بهمن 92 13:09
ماشالللللللللللللللللله به دوست جووووونم
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههههه مییییییسی
مامان ثنا
28 بهمن 92 14:56
منظورم این نبود یه کلاس برید. تایم کلاستون یکی باشه. ممنون که اومدی و ممنون به خاطر نظرات قشنگت عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آهاااااااااااان،،آره خوب فکریهههههه..ممنون گلمخواهشااات فراوان
مامان آروین-مریم
28 بهمن 92 15:14
ما مخلص ترکا مخصوصا تبریزیها هستیم و از آنجائی که خیلی مهمون نوازیم اجازه دادیم تو خونه خودمون بهتون خوش بگذره و شاااااد باشین نخواستیم با دلی شکسته از شهرمون برین هر تیمی به غیر از تیم شما بود سوراخ سوراخش میکردیم
مامانی نازگلا
پاسخ
واگعاااااااااااااااا عایااااااااخدایی دیگه من حرفی و سخنی که بوی کل بده رو ندارم،،سکوت اختیار مینمایمتشکرااات ویژه دوست جونی که گذاشتین ازتون ببریم و دلمون شاد شه خخخخخخخخخ
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
28 بهمن 92 15:42
ایسانی خوبی چقدر دلم هواتو کرده مثل عاشقی که عشقشو مدتی ندیده راستی ولنتاینتو بهت تبریک نگفتم ولنتاینتون مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
ای من به فداااااااااااااااای تو بشممممممممم عجییییج دلم،ارادت دارم،،خیلییییی فداااااات
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
28 بهمن 92 16:19
http://up.98love.ir/Pictures/love/%D9%88%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D9%85%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9.JPG
مامانی نازگلا
پاسخ
عجیییییییییییییییییجمممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!عجباااااااا
لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 92 16:49
اول سلام به عزیز دل که تا من نیام سراغش سراغی از ما نمیگیره جیگرتو شوخی کردم نترسی یه وقت
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااای سلام عزیز دلم،فدات بشم،خدایی همیشه بیادتو دخمر نازت هستم،شرمنده گلم آخ آخ آخخخخخخخخخ
لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 92 16:51
دوم اینکه قربونت با این حس طنز نویسیت همه رو کاربلد کردی در سطح تیم ملی........... خود مطلبی که میزاری یه طرف کامنت هات از همه باحال تره..که صدالبته بگم هزارماشا.. که بعدا نگی چشم لیلا شور بود
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااان دلم لیلا جونی خیلی ماهی((ماهی قرمز عیدو نمیگماااااااا))ماه ماه آسموووونو گفتم این کامنتامم چشم بخورن میام سراغت خخخخخخخخخخخ
لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 92 16:53
خدا این آیسانی رو از ما نگیره که یه وب پیدا بشه تو نی نی وبلاگ که سوژش تعریف وتمجید از بچش نباشه و حال خواننده هاش رو جا بیاره باشه وب دوست جان خودمه حالا همه با هم ایشاا.. وماشاا..
مامانی نازگلا
پاسخ
این همه تعریف برا من بود دیگه درستههههههههههای جوووووووونم فداااااااات بشم لیلا که منو کشفم کردی خودم این همه خووووب،نااااز،،مهرررربون،،سایز38 از خودم تعریف میکنم خخخخخخخخخخخالان این اعتماد به سقف کاذبم تو حلق هر کی بگه ایش ایش ایشششششش آیسان چقد مغروره خخخخخخخخخخخ
لیلا مامان پرنیا
28 بهمن 92 16:54
امیدوارم همیشه دلتون شاد وجیک جیک هاتون پایدار باشه وخدا کانون گرمتون رو همیشه گرم وپایدار نگه داره
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکر لیلا جون مهربوووووووووووووونمایشالله برا شمام همینجوری باشه و عشق و مهربونیتون سر به فلک بکشه عزیز دلم
مامان عرفان
29 بهمن 92 8:12
____________000000____________000000 __________000000000000______000000000000 ______000000000000000000__000000000000000000 ____00000000000000000000000000000000000000000 ___00000000000000██000000000██00000000000000 __000000000000000██000000000██000000000000000 _0000000000000000██000000000██0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000___000000000000000000000___0000000000 __000000000___000000000000000000000___000000000 ___000000000___0000000000000000000___000000000 _____000000000___000000000000000___000000000 _______00000000____00000000000____00000000 __________0000000_______________0000000 _____________0000000000000000000000000 _______________000000000000000000000 __________________000000000000000 ___________________000000000000 ______________________000000 _______________________0000
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییییسی نگااااااااااار جووونیم
مامان عرفان
29 بهمن 92 8:13
آسي جون تيراختور رو عشق است
مامانی نازگلا
پاسخ
پس چی گلمممممممممممممتراختور چیکارش میکنههههههههه؟؟؟
لیلا مامان پرنیا
29 بهمن 92 9:07
ممنون بابت کامنت پر عشق ومحبتت عزیزم یه خبر توپ دارم برات درسطح تیم ملی برو خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
Voooooooooooooooooooooooi معرکه بود دخترررررررررر..مرسی و ایشاللههههههههههممنون عجیییییج دلم
مامان پارسا
29 بهمن 92 9:18
16 ساله خوش قلم ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته 15 روز قهر بودين؟؟؟؟؟؟؟ ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته چه جور دوام آوردين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته پسرتونم كه توي تيم شماست درست عين وروجك من
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههههههههههههاینم شاهکاریه خخخخخخخخخخخدوام نیاوردیم که آتی کردیم خخخخخخخخخ،،من تصمیم داشتم چله قهر بگیرم که نشد خخخخخخخخخخ
مامان محيا
29 بهمن 92 10:08
عايا با من قهري شما ولي من آشتي هستم ها چرا سر نميزني به من من گريه ميكنم ها
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااان دلم،قربونت بشم من که همین پیش پای شما تو وبتون بودمممممممم...یا اشتباه میکنم عاااااااااااااایااااااااااا
مامان محيا
29 بهمن 92 10:21
اي بابا پاك نكن بوسامو بوست كردم
مامانی نازگلا
پاسخ
عجیییییییجم منم میبوسمتون
سارا مامان اهورا
29 بهمن 92 10:27
رفیق معامله فسخ شــــــــــــــــــــــــــــد در قبال دنیا .....تار مویت را میخواستند نــــــــــــــــــــدادم
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااااااااااای عججججججججججججیجمممممممممممممم،قربوون مراااااااامت بشم منننننن
بی هنر
29 بهمن 92 11:58
حالا که مادر بزرگ خوبی شدی و جلوی مامان آروین سر تنظیم فرود آوری منم سعی میکنم کل کل نکنم.... هرچند که ایییییششش ولی تقدیم شما تراکتور قهرمان اولار اله بیلیر کی بو حقی اوشاقلارین زحمتی دی تراکتور قهرمان اولار
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااااااای..خدااااااااااااااای منننننننننننن اییییییییییییییییییی ولللللللللللللللللل نه یه چیزایی بلدیییییی .........ایییییییییییییییشششششششش سر تنظیمم نبود موافقت بود یااارو..ایش ایش ایییییییییییییششششششششش
باران زندگی
29 بهمن 92 14:28
حالا مگه چه خبر شده، الکی شلوغش میکنید کی شما رو چشم میزنه بابا
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااچه بی ذوووووق والااااااااااا،ایش ایش اییییشششششششششش
مامان ایمان جون
29 بهمن 92 16:28
آیسان جون از این به بعد هر جا خواستی از چیزی یا کسی تعریف کنی , اول یه تخته گیر بیار بزن بهش بعد کارتو شروع کن , باوووووووووووووووووووووور کن تاثیر داره ماهان جونی , این تیپت منو کشته , بزنم به تخته هزار ماشالا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااانمفبله چشم حتماااااااااصلا یه تخته میزارم تو کیفم که دائم دم دستم باشه خخخخخخخخقربونت عجیییییییجم
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 8:52
وااای چه عجب این وب امروز باز شد؟2تاپست جدیددد
مامانی نازگلا
پاسخ
مگه بازم باز نمیشهههههههههببخشید تو رو خداااااااااا
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 8:55
سلام آیسانی خوبی؟ماهان جونم خوبه؟ببخش دیراومدم این پستتو خوندمجون کیا چنددفعه این چندروزااومدم بیام باز نمیشد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،شما و کیاراد جونم خوبین؟؟قربونت برم خیلی لطف داری
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 8:57
باتاخیــــــــــرولنتاین روبه شمادوعاشق دلباخته ی جیک جیک باز تبریـــــک میگم همچنین پیروزی تیم قمرمان تراختور
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررررررررررررربونت برررررررررررررررمم آرزو جووووووووونی
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 9:00
وااای آیسان جون خوب گفتی بخداقسم منم همینجوریم،کوچکترین تعریفی ازخودمو شوشوم بکنم دیگه کارم زاره
مامانی نازگلا
پاسخ
آخیییییییییی پ این چشم خوردنا همه گیرهشمام دیگه از خودتون و خوشیهاتون نگین تا چشم نخورین خخخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 9:50
ماشــاا...هـــــــــزارماشاا...به شماخونواده شادوخوشبختایشاا...چشم بد ازتون دورباشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربووووووووووووووون تو بررررم منننننننننننن
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 9:51
شماکه اینقده به چشم نزدیکی همیشه واسه خودتون اسپند دودکن وکمترازخودت تعریف کن خـــــانووووم
مامانی نازگلا
پاسخ
آرزو تو رو خدا خودت قضاوت کن من از کی دیگه از سایز 38 امم نمیگم خخخخخخخخخ
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 9:52
الهی من قربــــــــون این سیاستت بشم ماهانمهمیشه همینجوری باش
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییسی خاله جونیمممممممممم به چشم
مامان کیاراد.آرزو
1 اسفند 92 9:55
ای جونم چه ژستی گرفته ماهانتایادم نرفته بگم ماشاا...نگی چشممون زد
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بررررم آرزو تو که چشمت شور نیست خخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 14:00
عزیزم منم با تو همسن میشم منم همون 16 سال و خورده ای رو دارم ، ولی معلوم نیست این خورده ای چقدره؟ 5 ساله ؟ 10 ساله ؟ یا15 ساله ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
اون خرده ریزه هاش مهم نیست مهری جونم ،اینجوری بشینیم حساب کتاب کنیم که چین میافته رو صورتمون خخخخخخخخخخخ
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 14:01
خداوند بابای برزگوار دوست خوبمم بیامرزه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم،خدا رفتگان شما رم بیامرزه
خاله مهری( ریحانه و حنانه )
12 اسفند 92 14:01
راستی نزنید دیگه !!!!!!!!!!!! منظورم چشم زدنه
مامانی نازگلا
پاسخ
راست میگه مهری جونممممممم،نزنید خخخخخخخخخخخخخخ