ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

هی روزگار...

1392/11/6 12:51
517 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته خدایا تو دلگشایی کن...........من آمدم به امیدت،..تو هم خدایی کن....

زیاد کم آورده امممممممم..زیاااااااااد........مترسک باید باشد، تا کلاغهای غارتگر چیزی از باغ و بوستان کشاورز به یغما نبرد...هر چن اگه کلاغ رندی کنه ،مترسک کاری از دستش برنمییاد جزء تماشااااا و حسرت ..منم شدم مترسک قصه غصه...چقد دلم طوفانیست امروز..چقد دوباره دلشوره گرفتم..انگاری دلم ریخته...  ....هــــــــــــــــی  روزگاااااااار!!! کمی هم تو راه بیاااااااااا..فقط چند قدم...بقیه راهها با من.......

ماهان جونم قربونت برم که با اون دل کوچیکت اونقدر مهربونی که وقتی دیروز موقع برگشتن از خونه دایی ابولفظل  که بخاطر ناراحتی و مشکل چشمش حالم بد بود و نای راه رفتن  هم نداشتم دستمو گرفته بودی و درجواب اینکه میگفتم سرم گیج میره ،هی مجبورم میکردی سرمو خم کنم و یکی میزدی تو سرمو وبا خنده و شیطنت میگفتی مامان زدم سرت که گیجیه بپره و حالت خوب شه...چنان با جدیت اینکارو میکردی که برا یه لحظه همه غمهام واقعا از کلم پرید ومن و بابایی، پابه پات چنان بلند و با قهقهه بلند  وسط خیابون و تیر نگاه مردمی که فکر میکردن از خوشی زیادیمونه که صدامون گوش فلکو کر کرده بی عبا  میخندیدیم.تو و بابایی رو نمیدونم اما من میخندیدم که بهونه سرزیر شدن اشکامو بندازم گردن خنده بلند.بگم که بازم نشکستم.بگم این نیز بگذرد...چقدر این جمله برای نسل زنان طایفه من آشناست.....کاش واقعا اینجوری بود مامانی،تو میزدی تو کلم و من همه غمام از سرم میپرید..فراموشم میشد خیلی از چیزایی رو که لمس میکنم و با خودم میگم اینم میگذره..کااااااااااش ....کاش میشد کاری کرد...دعایی کرد که استجابت  بدنبال داشته باشه ..کاش چاره ای ،راهی غیر آه و گریه بود..کاش در توانم بود که کاری غیر مترسک قصه  و عروسک گریه کن ازم برمیومد...تو غمت نباشه مامانی از غم من ،این روزم میگذره...مث همه روزای گذشته...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (62)

مامان ریحانه
6 بهمن 92 13:41
ای خداااااااااااااا..آیسان جونم چقد پشت نقابی که زدی،غم داری عزیزم...
مامانی نازگلا
پاسخ
متاسفم که بعضی روزا حریف دل خودم نمیشم.....بعضی وقتها نقابم چاره ساز نیست برا پنهون کردن چهره واقعی
مامان ریحانه
6 بهمن 92 13:43
غمهایت را به دریا بسپاررررررررررررررر..او کار بلد است.. خود میداند چنان باید غرقشان کند که هرگز دستت بهشان نرسد...........
مامانی نازگلا
پاسخ
دریاااااااااااااا...چه توصیف زیبایی،دریاهم در کار خدا غرق مانده است دوست خوبم
مامان ریحانه
6 بهمن 92 13:45
ماهان جون مهربونم،بازم هوای مامانی رو داشته باش،یا با بوسهای مامان کشت یا تو کله زدنهای دلبریت
مامان ریحانه
6 بهمن 92 13:49
در هیاهوی زندگی دریافتم،،.. چه دویدنهایی که فقط پاهایم را از من گرفت..و چه غصه هایی که فقط سپیدی موهایم را حاصل کرد..در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود....در یافتم خدایی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نه..نخواهد شد..... به همین سادگـــــــــــــــــــــــــــــــــــی به همان خدا میسپارمت...
مامانی نازگلا
پاسخ
چه دعای زیباییییییییییییی..ممنون عزیززززززززززززززم
یه دوست..
6 بهمن 92 13:53
چرخ گردون چه بخندد چه نخندد تو بخند، مشکلی اگر تو را ،راه ببندد تو بخند،،،. غصه ها فانی و باقی ،همه زنجیر به هم، گر دلت از ستم و غصه برنجد تو بخند.... گلم مشکلات همیشه هستن باید به جنگش بری و روشو کم کنی............ایشاللا مشکل داداشتونم حل میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزم،خیلی وقته نبودین،تشکر از دعای خیرتون
مامان ریحانه
6 بهمن 92 13:55
آیسان جونی خدا خودش نظر لطفتشو از تو و داداشت دریغ نمیکنه،مطمئنم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو برم.....ایشالله
افشين
6 بهمن 92 14:42
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از حضورتونمتاسفم اولین ورود شما با پست غمگینمون بود
سارا مامان اهورا
6 بهمن 92 17:06
آیسان جونم نبینم ناراحتیتو
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیات گلم..من عادت دارم ،زود خوب میشم
سارا مامان اهورا
6 بهمن 92 17:06
چی شده قربونت برم؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،یه بیماری چشمی به اسم توگزوپلاسموسیزه که هنوز علم پیشرفت نکرده و درمان قطعی ام نداره..کم کم دیدشو مختل میکنه
سارا مامان اهورا
6 بهمن 92 17:08
منم الان اتفاقی تو وبلاگ یکی خوندم برادرش فوت شده نه خودشو میشناسم نه برادرشو اما خیلی دلم گرفت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رحمتش کنه همه رفتگانو و صبر به خونوادش بده
سارا مامان اهورا
6 بهمن 92 17:43
_____&&& &&&_____________ ____&&&&&&________________ ___&&&*&&**___________________ _______**&&**________________ ____ _______**&&**______________________ ________**&&**______________________ _______ __$$&$$$__________$&$$$ ______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&& ___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&& ___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$& __$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$& __$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$& _$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$& _$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$& _$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$& __$111111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$$& __$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$& ___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$& ____&11111111111111$$$$$$111111111111111& _ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&& ____ __&&1111111111111111111111&&11$&& ______ __&&111111111111111111111&&1& _________ _&&11111111111111111$&_&& __________ ___&&111111111111$$&___&& __________ ______&&&1111111$&______&&&_&* ____________________&&&111& _____&&&&*
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی سارا جونم.خیلی ماهی
بی هنر
6 بهمن 92 18:11
بععععععععععع (نخوندم هنوز. نبینم غم داری رفیق مجازی)
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون بی هنر جان
مامان عبدالرحمن واویس
6 بهمن 92 19:20
ایسان ججوووووووووووووووووووون عزیزم غصه واسه چی چی شده مگه؟؟؟ خداناراحتی روواسه هیچکس نیاره؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله عزیز دلم،خدا کافرشم با درد و غم به آزمایش نکشه
مامان ابوالفضل وفاطمه زهرا
6 بهمن 92 20:53
سلام دوست عزیزم . خیلی ناراحت شدم . امیدوارم چشم دائی ماهان مشکل خاصی نداشته باشه. وهرچه زودتر بهبودی کامل پیدا کنه.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام،ممنون از طف و دعای خیرتون و شرمنده از اینکه ناراحتتون کردم
مامان ثنا
7 بهمن 92 2:38
ناراحت نبینمت آیسان جونم. اینطور نوشتن اصلا بهت نمیاد. دلم گرفت. هرچند همه آدما تو دلاشون غصه دارن. ولی حس میکنم تو از اون دسته افرادی هستی که خیلی خوب از پس غصه هاشون برمیان. درسته با اشتباه میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم..آره واقعا من پخته شدم برا همچین ناراحتیهایی ولی خوب دیگه یه روزایی بیشتر کم مییارم
مامان فاطمه
7 بهمن 92 8:30
سلام آیسانی خانومقربونت برم عزیز دلم،خیلی ناراحتم برات تو چقد صبوررررررررررررررری
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی،فاطمه جونم خوبهمگه کار دیگه ایم غیر از صبوری از دستم برمییاد
مامان فاطمه
7 بهمن 92 8:31
آیسی بیا خصوصی ،کارت دارم شمارمم میزارم لطفا حتما تماس بگیر
مامانی نازگلا
پاسخ
چشششششم اومدم گلمممنون از لطفت،حتما تماس میگیرم،مرسی که به فکرمی مهربونمممممممممم
مامان فاطمه
7 بهمن 92 8:32
عزیز دلم بیا یه ختم نذر صلوات برا داداشت بگیریم ،مطمئنم جواب میگیریم،خوب؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از پیشنهادت گلم،چشم بزا ببینیم اگه عملش از تهران جور بشه و بره این کارو میکنیم و به دوستان زحممت میدیم
مامان فاطمه
7 بهمن 92 8:33
تو رو خدا آیسی میون این همه غم، فکر غم چشمای خوشگل ماهانم باش ..چجوری دلت مییاد اونجوری پکر نشسته قربونشش برم من
مامانی نازگلا
پاسخ
آخییییییییی ،آی گفتی ..والا ماهانی اونقدر عاقله قربونش برم که هر وقتی من ناراحتم اونم پکره حتی اگه الکی خودمو شاد نشون بدم میفهمه
مامان علی
7 بهمن 92 8:54
آیسان جون خودت واقعیت را گفتی این نیز بگذرد ... عزیزم خدا بزرگه ...
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت گلم..بله اینم میگذرررررررررررررره..اما به سختی....
مامان سونیا
7 بهمن 92 12:00
سلام آیسان جون خوبی عزیزم کاش به قول خودت کاری از دستت بر می اومد ولی حالا که کاری از دستت بر نمیاد توسل کن به ائمه اطهار و توکل کن به خدای متعال بلکه خودش گره همه مشکلات رو باز کنه خداوند الرحم الراحمین خودش مشکلت رو حل کنه و دلت رو شاد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانمی،ممنون از دلداری و محبتهاتون.قربونت برم که دعا میکنی
مامان سونیا
7 بهمن 92 12:00
در امتحانات الهی حکمتی نهفته هست روزي مصلحتـــش را خواهـــــی فهمیـــد او فقط مي خواهد که به او اعتماد کني پس با ايمانت قد عده ای فکر مي کنند منصفانه نيست که خداوند کنار گل سرخ خار گذاشته است و عده ای ديگر خدا را ستايش مي کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است.
مامانی نازگلا
پاسخ
چه زیبا دیدها رو توصیف کردی عزیز دلم،کاش در توان منم بود دید زیبایی داشته باشم
لیلا مامان پرنیا
7 بهمن 92 12:11
قربونت برم دوستم نبینم دلت گرفته مگه مشکل چشم داداش پارسال حل نشدمن فکر میکردم خدارو شکر به خیر گذشته ودیگه مشکلی نیست انشاا.. خدا مثل همیشه که هواتون رو داشته این روز ها هم تنهاتون نمیزاره وداداش گلت هر چه زودتر خوب میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم لیلا جونی،نه حل نشده ،فقط گاهی خودمونو به کوچه علی چپ میزنیم که مشکلی نیست..اما مشکل به قوت خود باقیست و گاهی حتی بیشترم میشه..
لیلا مامان پرنیا
7 بهمن 92 12:12
مطمئن باش هروقت که از ذهن ودلم بگذری برای شادی لحظه هات دعا میکنم دوست خوبم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیات بشم لیلا جونم ،خیلی ماهی بخدااااااااااا
مامان محياگلي
7 بهمن 92 13:39
اي بابا آيسان جون از تو بعيده مگه فراموش كرديخداي بالا سرو ميگم بسپر دست خودش اينم يك آزمونه بزار سربلند از توش بيرون بياي بذار هر چي قسمت باشه اتفاق بيافته خدا اينقدر مهربونه كه نميخواد غم بنده هاي خوبشو ببينه تو هم مطمئنن بنده خوبشي خودش درست ميكنه خاطرت جمع جمع باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای تو بشم،چقد آرامشم دادی با حرفات،،به خودم میبالم که در این روزگار سرد و بی روح دوستایی به مهربونی شما دارم که تسلی بخش روح و روانم هستین..ایشالله که خدا خودش به دل شکستمون رحمش بیاد..
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
7 بهمن 92 14:07
سلام دوست خوبم انشاله که هر چی غم و غصه داری همه با هم پا به فرار بزارن و تا میتونن از تو دور دور بشن
مامانی نازگلا
پاسخ
به به مهری جونم،سلام خانمی خوبی گلمممنون از لطف و دعای خیرت عزیزززززززم
مامان آروین-مریم
7 بهمن 92 16:27
عزیزم خودتو ناراحت نکن که تو روحیه پسر گلت تاثیر بزاره . ان شاالله با دعای ما دوستان و توکل به خدا ، داداشتون خوب میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون مریم جونم،فدای مهربونیات بشم که اینقده ماهی و دعا میکنین
الهام مامان امیرعلی جون
7 بهمن 92 20:02
گاهی دلت از زنانگی میگیرد ، میخواهی کودک باشی ، دختر بچه ای که به هر بهانه ای به آغوشی پناه میبرد و آسوده اشک میریزد زن که باشی باید بغضهای زیادی را بی صدا دفن کنی /گلم انشالله هیچوقت غم نداشته باشی. فدات
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ که چه گفتییییییییییییی....فدای تو مهربونم
مامان سونیا
8 بهمن 92 9:22
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دللللللللللللللللم.تشکر
یه دوست..
8 بهمن 92 11:46
آره خانمی شرمنده ،سرگرم روزای تکراریمم،دیگه کمتر نت مییامراستی آیسان جان اگه نیاز بود ما تهرانیم بگو درخدمتم ،اصلا هم رودروایسی نکن هر چی که باشه...از وقت ویزیت گرفته تا قدم به چشم و کلبمون گذاشتن،خوشحال میشم کاری از دستم بربیاد براتون انجام بدم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون عزیز دلم،قربون دل مهربونت بشم عزیزم،چقد شما مهربونین،تشکر اگه نیاز بود حتما مزاحمت میشیم نسرین جونم،ویزیتو که اینترنتی یه کارایی کردیم،برا اسکانم نگران نباش،تهران کلی فک و فامیل و دوست خوب مث شما داریم اما مهمانسرا از طرف اداره جور میکنم که کسی اذیت نشه،بحرحال خیلی گلللللللللللللللی،آخرشی بامرام
یه دوست..
8 بهمن 92 11:47
راستی آیسی جونی پیش کدوم دکتر میخواین بیاین؟؟؟اسمشو بگو برات آمارشو بدم
مامانی نازگلا
پاسخ
دکتر محمد مهدی پرورش با دکتر کارخانه رو تعریف میکنن،از دکتر پرورش وقت گرفتیم،مونده دکتر کارخانه
مامان ریحانه
8 بهمن 92 11:49
آیسان جونی سلام،خوبی،داداشت خوبه؟؟؟خدایی کلی براش دعا کردم،نگرانتم گلم..همون تبریز دکتر شناسی رو برا چشم خیلی تعریف میکنن،رفتین پیشش؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز،مرسی از لطفتدکتر شناسیم رفتیم..هیچی به هیچی
باران زندگی
8 بهمن 92 13:19
خبری در راه است
مامانی نازگلا
پاسخ
به به باران خودمون،خوبین؟ایشالله که خیره
سارا مامان اهورا
8 بهمن 92 15:01
___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
مامانی نازگلا
پاسخ
مممممممممممممممنون گلمممممممم
مامان برديا
8 بهمن 92 20:42
چقدر با احساس نوشتي عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم لطف داری،چون از وجودمه
مامان برديا
8 بهمن 92 20:43
از مهربونيهات خيييييييييييييييلي ممنونم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو گلم،خوبی از خودتونه
سارا مامان اهورا
9 بهمن 92 9:10
دوست واقعی مثل صبح میمونه نمیشه تموم روز داشتش ولی مطمئن هستی که فردا روز بعد هفته بعد سال بعد وتا ابد هست نو یه صبح قشنگی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااااانمففدای تو مهربونم بشم سارا جونی،گلمی
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 بهمن 92 10:46
عزیـــــــــزمخدایا هیچ کافر و مسلمونی رو گرفتار مریضی نکن.الهی آمین....... نمیدونم چی میشه گفت ،فقط دعا میکنم که انشاالله سلامتیشون رو بدست بیارن.... کاملا درکت میکنم که وقتی عزیز آدم مریض میشه، چه حس بدیه.....
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دل مهربونت و دعای خیرت بشم گلم،دمت گرم رفیق بامرامم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 بهمن 92 10:47
قربون ماهان گلــــم بشم من که انقدر عاقله و مامانشو درک میکنه و دوست داره مامانش شاد باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم
نیلوفر
9 بهمن 92 11:59
هرچی که هست انشااله به خیر بگذره آیسان جون. خدا خیلی بزرگ و مهربونه. ادمهای قوی هم هرچند وقت یه بار به یه تلنگر نیاز دارن که بشکنن و گریه کنن. خیلی هم به خودت سخت نگیر. انشااله که درست میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم نیلوفر جونم،ایشالله خدا نازگلتو برات حفظش کنه ماهم
lمامان شیدا
9 بهمن 92 16:44
آیسان جونم چی شده نبینم دوست گل و مهربونم غم تو دلش نشسته . تو با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردی و با توکل به خدا شکستشون دادی مطمئن باش این یکی هم ختم به خیر میشه ان شاالله .
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام شیدا جونم ،خوبی عزیزم..میام پیشت الان یه کاریم باهات دارم عزیززززززززززز
مامان کیاراد.آرزو
10 بهمن 92 10:29
الهی بمیرم برات آیسان جونم خیـــــــلی ناراحت شدم!تو هم غصه نخور خدابزرگه ایشاا...که داداشت حتماخوب میشن،توکلتون فقط بخدا باشه!
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم گلم،ممنون از لطفت
مامان کیاراد.آرزو
10 بهمن 92 10:30
الهی فدای ماهانم بشم که اینقده مهربونه ومامانشو درک میکنه ومیخواد حالش خوب باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون و دوست داشتنی
مامان کیاراد.آرزو
10 بهمن 92 10:36
شوهرخاله منم که35سال سنشه چندماه پیش یدفعه ای بیناییشوازدست داد،واقعا زندگی براشون سخت شده بود بخصوص واسه پسر5ساله ودختر2سالش،دکترا نتونستن راه درمان وعلتشو پیداکنند.فقط متوسل شدن به اماما وحضرت فاطمه.بعداز2ماه صبح که ازخواب بیدارشده بوداحساس کرد داره میبینه والان خداروشکرهیچ مشکلی نداره...شماهم متوسل بشین ایشاا...که جواب بگیرین!
مامانی نازگلا
پاسخ
ای خدااااااااااااا........آرزو خیلی متوسل شدیم.اما چشم بازم دستمون به دامنه حق خودشونه
مامان کیاراد.آرزو
10 بهمن 92 10:38
آیسانی تو ناراحت باشی منم ناراحت میشم،اصلا چندتا جوک واست تو خصوصی میذارم بروبخون یه کم بخند حالت خوب شه
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای مهربونیت بشم گلم چقد سر حال اومدمگلمی
بی هنر
10 بهمن 92 15:45
گر توکل میکنی در کار کن کشت کن تکیه بر جبار کن..... . . .خدا بزرگه ننه ماهان.
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون بی هنر جان،انشاللا
lمامان شیدا
11 بهمن 92 13:56
آیسان جون شما آخه کجای همت هستید دقیقا تا من برات آدرس بدم گلم در ضمن ببخشید من الان پیغامت رو دیدم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام شیدای مهربونم،فدای تو بشم منننننننننننننننن...الان باهات تماس میگیرم
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 بهمن 92 8:28
وای بازم چی شده الاهی بمیرم خیلی ناراحت شدم عزیزم امیدت به خدا باشه دکترا که خدا نیستند همه چیز دست خداست امیدوارم به زودی حالشون خوب بشه و سلامتیشون و بدست بیارند
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم قربون شما،ایشاللا شمام دعا کنین
مامان برديا
12 بهمن 92 9:43
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیات عزیزم،مرسی
نغمه
12 بهمن 92 9:55
تو هرگز پژمرده نخواهی شد،زیرا ریشه ات مهربانیست..چیزی که شایسته هر کسی نیست
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااای ممنون نغمه جونم،مرسی
نغمه
12 بهمن 92 9:57
آیسان جان من خیلی از پستهای خوبتو خوندم و همیشم لذت بردم،اما هیچ وقت دوست نداشتم با این پستت روبرو بشم،ایشالله غمات زود زود زود میرن و جاشونو خوشیا میگیرن
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیت نغمه جونی،فک میکردم دیگه نمییاین تو وب،خوشحالم که شمام هنوز تو لیست دوستای خوبمون هستین
نغمه
12 بهمن 92 9:58
خدا اونقدر مهربونه که دعای من و تو رو قبول کنه،منم دعا میکنم زودی حال داداشیت بهتر بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تشکرررررررررررررر
نغمه
12 بهمن 92 10:00
آیسان جونم اگه کاری از دستم بر اومد خوشحال میشم کمکت کنم،ما اطراف کرجیم،شمارمم خصوصی برات میزنم ،قربونت عزیزمی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا دوستای مهربونو ازم نگیره،بخدا خیلی غرور انگیزه که اینهمه دوست خوب تو همه شهرهای کشورمون دارمممنون همه چی ردیف شده گلم
مامان محياگلي
12 بهمن 92 10:30
سلام ماماني كجايي پسبيا يك خبر بده از خودت و از مريضيتون ما رو از نگراني در بيار
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم همین الان پست میزارم،میام پیشتون
مامان پارسا
13 بهمن 92 8:06
عزيز دلم نبينم از غم بنويسي از خدا ميخوام هميشه شاد باشي
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااای تو گلم بشم،میسی
مامان پارسا
13 بهمن 92 8:06
غصه نخور انشاالله مشكل دايي جون حل ميشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عزیز دلللللللللللللللللم..میسی
مامان آیسو وآیسا
16 بهمن 92 13:30
خدا بزرگتر از اونیه که ما بندگان در ذهن کوچکمان جایش بدهیم.... توکل کن به خدا دوست عزیزززززززززززززززم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 بهمن 92 23:37
سلام عزیز دلم خدا نکنه دلت بگیره فدای دلت بشم انشالله که زود خوب میشه نگران نباش بمیرم برات ایسانی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید مهربونم،فدای مهربونیات برم من،عزیزمی
سمانه(مامان سروش)
20 بهمن 92 23:05
نبینم غم و غصه هاتو دوست خوبم ایشالا خدا خودش غمو از دل مهربونت برداره عزیزم.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو بشم گلللللللللم..ممنون از محبتات
نغمه
24 بهمن 92 12:32
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عجیییییییییییییجم
مامان ثنا
28 بهمن 92 15:03
خداروشکر. ایشالله هر چه زودتر اوضاعش رو براه بشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم عسسسلم،ممنون
باران زندگی
29 بهمن 92 14:33
چون میگذرد وللش
مامانی نازگلا
پاسخ
بعععععععععععلههههههههه،چه جورم که میگذررررررد