ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

بچه ها لطفا رای بدین..

1392/10/28 8:57
998 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش استلبخند

خدایا! ممنونتم همیشه دستمونو گرفتی در حالی که می تونستی مچمونو بگیری..خجالتخجالت.. مخلوق همیشه فکر ناداشته هایشان بیشتر از شکر گذاری داراییهایشان از ذهنشان خطور میکند...من هم یکی از مخلوقاتتم با همه کاستی هایم و میدانم که باز هم قلم عفو خواهی کشید به تقصیراتم و نظری خواهی کرد به خواسته هایم...یه این بارم نظر رحمت کن و قبول کن این نذر کوچک اما پرامیدم را...خدایا خیلی خودمونی بگم  خودت که میدونی چی میخوام ،به حق کرامتت زودتر بده که من کم طاقتم.....  یا رب العالمین...

از یکی شنیدم اگه هر کی  در وفات سه امام پشت سر هم (پدر و پسر)  نیتی کنه و یه خیراتی در وسع خودش بده به امام سوم نرسیده آرزوش برآورده میشه...سری پیشم تو وفات امام جواد حلوای مجلسی و تنتنانی درست کردم و تو در و همسایه  با کمک ماهان جونم پخش کردیم و هرکی خورد دوباره اومد که حلوا بده با دستور پختش.از خود راضیاز خود راضی.تازه بشقاباشونم بعضیا برنگردوندن و بگذریم که 75 تومن پول یه دست بشقاب داده بودم  که دوتاش ناقص شدنگرانافسوسگفتم  فدای سر امامامون شاید امام جواد تو رودروایسی پول بشقابا که براش خیرات دادم گیر کنه و خواستمو براورده کنهنیشخندتو وفات امام رضام خواستم حلوا درست کنم و بگم هرکی بشقاب دسش دارم بیاره و حلوا ببرهشیطانآبجیام نزاشتن و گفتن داداش ابولفظل تو راهه (مشهد)  یه چیز دیگه خیرات کن..منم دست بکار شدم و آش بار گذاشتم..آبجیامم کمک کردن  و دست بکار شدیم..اما همش قابلمه تکون تکون میخورد انگار توی قابلمه جنگ باشهاسترساسترس

فکر میکنید چی تو قابلمه بووووود...موووووووووووووووش...گربههههههههههههههه...نووووووووووچ..سه تفنگدار..ناقلاااااااااشیطانشیطان

کلی از خجالتشون دراومدیم و قابلمه رو شستیم و گذاشتیم که خشک شه و پیاز داغ رو توش بریزیم دوباره رفتیم دیدیم ....کلافهکلافهکلافه

دیدم اینجوری نمیشه به هر کدوم یه برگه دادم و گفتم از لحظه آشپزی از نوع واقعا  آش پزونش هر کی خوب نقاشی بکشه و رای زیاد بیاره براش یه جایزه میگیرم...اینجوری بود که ما رفتیم دنبال آشپزی با خیال آسوده نیشخندو وروجکها دنبال مسابقه..اینم نتیجه آش پزونی من و نقاشی بچه ها...

3-2-1-شروووووووووووووووووع...

نقاشی ماهان جووووووووووونمماچاینم متنش قربونش بشششششمقلبفقط عکس خودم تنهااااااااااز خود راضی

((آیسان جون من به تو تبریک میقم..لبخند

ای قربون میقمت بششششششششششم من،،حالا چرا تبریک؟؟قلببغل))

چون که همه چی بلدی بپزی به این خوشمزگیتشویقتشویق

نقاشی ثنا جوووووووووونیمماچماچآیسان جون من تو رو دوست دارم....قرررررربون توی یکی یه دونه و  دردونمون بشششششششم ثنا جووووووونیمقلبماچبغلفقط عکس من و خودش با آشنیشخندخاله جونی عکستم با حجاب کشیدم که  اگه بخوای، بتونی بزنی تو وب ماهاننیشخند

نقاشی سارینا جونم ماچقلبای من به فدای اون دقتش  بشم که عکس همه عوامل و دست اندرکار و پشت صحنه رم کشیدهقلبماچ

وااااااااااااا......سارینا ما که اینجوری نبودیم که با چادر...همش که اینجوری بودیمنیشخندنه خاله مال وقتی رو کشیدم که داشتی جیغ میکشیدی همه روسری ببندن که موهاشون نریزه..بههههههلهابروابرو

واااااقعااااااااا:..تعجبتعجب

 

بفرمایید نوش جوونتون...

اگه شما باشین به کدم یک رای میدین؟؟؟فقط یه کاری بکنین که خودمون برنده بشیم و جایزم مال خودمون بشه..دیگه هر گلی زدین به سر من زدین دیگههههههههههنیشخندشیطان

1- آش منخوشمزهخوشمزه

2- نقاشی ماهان جونیلبخند

3- آش من و نقاشی ماهان جونینیشخندخوشمزه

4- نقاشی ثنا جونیلبخند

5- نقاشی سارینا جونیلبخند

6- آش آیسان جوووووووووونیاز خود راضیاز خود راضی

7- همه موارد +آش مننیشخندزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (92)

مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 11:44
قبول باشه مامان من گزینه اخر و انتخاب می کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
قررررررررررررررربون تو بشششششششششم..مرسی از انتخاااابت
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 11:45
ای شیطونا اون تو چکار می کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله ما نخود لوبیای آش مامانی بودیم ته قابلمهههههههههه
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 11:45
وای چه اشی
مامانی نازگلا
پاسخ
آخیییییییییییی ای جاااااااااااااانم
مامان فاطمه
23 دی 92 11:47
سلام آیسان جونی نذرت قبول عزیزممممممممممم..اون مچ نگرفتن خدا رو خوب اومدیاااااااااااااا..واقعا هم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گللللللللم،،بلهههههههههه خووووب
مامان فاطمه
23 دی 92 11:48
چرا نرفتی بشقاباتو از حلگ همسایه هات بیرون بکشی؟؟؟تو که خوب بلدی این کارو؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخ میخواسم برم درشونم بشکنم..همسلی نزااااااشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 11:48
چه نقاشیهای قشنگی ماهان جونم مامان و سر لختی دیدهثنا جونم با روسریسارینا جونم با چادر چقد م لباس عوض کردی ایسان جون یه بار سارافون یه بار پیرهن گل گلی دوستتون داریم خیلی زیاد
مامانی نازگلا
پاسخ
آی قربونت بشم...ماهانی از خوش غیرتیشه که سرلختی و با روبان قرمز کشیدتم..دخترام که دخترن خخخخخخخخخ میدونن باید حجاب زد
مامان فاطمه
23 دی 92 11:50
ای وروجکهای شیطون چجوری جا شدین تو قابلمه؟؟حتما هم فکر ماهان بود..معلومه که تو این کارا به مامانش کشیده
مامانی نازگلا
پاسخ
اووووووووووی نعععععععععع چرا هر چی کار بده گردن من طفل معصوم میندازن شماااااااااااااا
مامان فاطمه
23 دی 92 11:50
ای قربووووووون اون ژست ته قابلمت بشم مااااااااااهان بلااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربووووووونممامانم زحمتشو میکشههههههههه
مامان فاطمه
23 دی 92 11:51
وایییی به به به چه آشییییییییییییییییییییچه نقاشیاااااااااااااااااایی
مامانی نازگلا
پاسخ
لطططططططططططف دارین مررررررررسی...رای چی شد؟؟
مامان فاطمه
23 دی 92 11:52
حالا ما به کی رای بدیم من به بچه تر از همه رای میدمرای من 1
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییسییییییییی مامان فاااااطی جووووووونم
مامان فاطمه
23 دی 92 11:52
شوخی کلدمااااااااااااااااااااارای من هفتتتتتتتتتتتتتتت
مامانی نازگلا
پاسخ
آ قررررربونش بشم منننننننننننننن
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 11:52
ایسان جونم تو اون عکس اخریه خیلی خواهری خواهر
مامانی نازگلا
پاسخ
آر خواااااهر عین خودخودشمممممممممممممممخدا اجرم بدهههههههههههه
لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 12:31
ای قربون دوست خودم برم که انقدر باحالهبا امام ها هم بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهتو رودر وایسی پول بشقاب ها میندازی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه،فدای تو بششششششششششم منننننننن...خخخخخخخخخ چه کنیم دیگه صادق تر از اونا رو پیدا نکردیم قربونشون بشششششششم که آخر مراممممممممممممن
لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 12:34
قبول باشه عزیزم انشاا.. هر حاجتی داری هر چه زودتر برآورده بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااااااات بشم لیلا جوووووونم ایشااااااااااااااالله..مرسی بابت گلها
لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 12:35
ای قربون این وروجک های ناز با اون نقاشی های نازترشون برم من من گزینه 7رو انتخاب میکنم همه موارد +آش آیسان جونم بابا ما خراب رفیقیم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عززززززززززززززززززیزززززززززز دلللللممرررررسی از انتخاااااااااب و رااااااییی که دادی گلللللللللللللللمما بیشتتتتتتتتتتتتر
لیلا مامان پرنیا
23 دی 92 12:36
راستی جایزه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گرفتی به ما هم نشون بده تا از فضولی خفه نشدم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااانم جایزه هنو فکرشم نکردم البته اون روز هر کی هر چی دلش خواست به منزله جایزه ازمون سلفیدناااااااااا.ولی بازم حساب نبود که جایزه باید تو ادو باشه و سورپرایزی
مامان علی
23 دی 92 12:51
2
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررربونت بشممممممممقهریم ماااااااا با هم عایا؟؟؟
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 13:06
عالیییییییییییییییییی بود برا وروجکهای نازززززززززززز آش هم که
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییییسی عزززززززززززززززیززززززززم
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 13:06
منم گزینه آخر
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا بوس و تشکررررررررررررر
مامان علی
23 دی 92 13:07
فدات بشم آیسان جون نذرت قبول باشه می دونی آخه آش زیاد دوست ندارم ناراحت نشیا دست پخت معلومه عالیه مرسی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،وااااااای چرااااااااا؟؟قول میدم یهبار آش منو امتحان کنی،عاشقش میشیمن نه ها عاشق آش
مامان علی
23 دی 92 13:09
آش فقط آش خانوم همسایه که سالی یه بار اونم تو سفره حضرت ابوالفضل که داره می دوستم و می خورم
مامانی نازگلا
پاسخ
نوووووووووووووش جوووووووونتون..پ همسری حسابی ضرر کردن برا ازدواج با شما کهیعنی سال به سال آش ندارین شماااااااااا؟؟؟
مامان علی
23 دی 92 13:09
چون عاشق ماهانم بهش رای دادم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست مهربونم بشششششششم
مامان علی
23 دی 92 13:12
در ضمن عکسای پست ثابت خیلی قشنگه
مامانی نازگلا
پاسخ
چشاتون قشنگن مییییییییییییییییسی
مامان محيا
23 دی 92 13:23
همه موارد. يالا جايزه رو بده بچه ها منتظرن
مامانی نازگلا
پاسخ
قللللللللبونش..باشه باید تا سر برج صب کنن..ما چشم امید به حقوق سر برج دوختیه ایم
مامان پریسا
23 دی 92 15:03
اول از اخر بگم... گزینه ی 7
مامانی نازگلا
پاسخ
اول و آخرش ،لطف میکنی، مرامتووووووو فدا
مامان پریسا
23 دی 92 15:03
نذرتون هم قبول حق ایشالله به مرادتون برسید
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست خوب و مهربونم
مامان پریسا
23 دی 92 15:03
دست این نقاش کوچولو ها هم درد نکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررسی خانومی
مامان پریسا
23 دی 92 15:08
جالبه!!!! ما هنوز همدیگه رو لینک نکردیمبا اجازه من لینک کردم.
مامانی نازگلا
پاسخ
من که لینکیدمتووووووووووون عزززززیز
مامان مهنا
23 دی 92 15:33
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای چ بچه های شیطونی ای جانم
مامانی نازگلا
پاسخ
حالا یه ذره سرو وضعون ژولیده پولیده بود چون دیگه تصمیم پخت آش یهویی شد.اول صبحی نرسیدیم صفاشون بدیم .ولی در کل بامزن..نههههههههههه آنسه؟؟؟؟
مامان مهنا
23 دی 92 15:35
میگم داشتی قابمله ب اون بزرگی رو میشستی چهره ی من نیومد تو ذهنت؟؟ خو داشتم بت میخندیدم دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه من نمیشستم که ..آجی سیما زحمتشو کشید من با این پیکر نحیف و لاغر و سایز 38 با همش 16 سال سن توانایی شسستن همچین قابلمه ای رو دارم عااااااخهنه شما بگید،،میتونستم عااااااایا؟؟
مامان مهنا
23 دی 92 15:35
تو نمیدونی من عاشق عاشم؟؟ چرا با قلب مریض من اینکارو میکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
فک کردم میگی عاشق من شدییییییییییی..اییییششششششششش آماده میشدم بیام هزارتا بوس و بغل و عشق از خودم برات در وکنم
مامان مهنا
23 دی 92 15:36
من گزینه ی 80 خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه انگار جدا تنت میخواره که همه کامنتهاتو سانسور کنماااااااااا...80ات تو حلللللگ و مری و معده ام...
مامان مهنا
23 دی 92 15:36
خو باشه الان میگم من گزینه 8 همه موارد ب غیر از عاش تو خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
دوستی و رفاقتو و مرامو و........حتی غیره ات تو حللللللگم
مامان مهنا
23 دی 92 15:37
شوخی کردم خداییش نقاشیاشون خیلی قشنگ و عالی بو همشون دستشون درد نکنه و همچنین شما خسته نباشید و نذرت هم قبول منم گزینه اخر
مامانی نازگلا
پاسخ
آی باریکلاه دخی خوب و نازنین،فرشته روی زمین..حالا ماه شدی بپر بغلللللم ننه
مامان مهنا
23 دی 92 15:40
واقعا ک تو خجالت نکشیدی کامنت زیبای منو سانسور کردی
مامانی نازگلا
پاسخ
نوووووووووووچخجالت میکشیدم ، روزگارم این نبود که
مامان مهنا
23 دی 92 15:41
خیلی خیلی خیلی خیلی ................ قبل از اینکه تو سانسورش کنی خودم سانسورش کردم
مامانی نازگلا
پاسخ
حال کردی خداااااااایی..
بی هنر
23 دی 92 15:56
چند روزه که این تو حلگم گیر کرده: آره ماهان جون ما سه کله پوک، شما سه تفنگدار!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااای نععععععععععع..خخخخخخخخخخخخ
بی هنر
23 دی 92 15:58
وااااااااااااااای چه آشی بشه با این سه تیکه گوشت چرب و نرم! (اصلا آش مگه گوشت داره؟)
مامانی نازگلا
پاسخ
مااااااااااااا صلاح بدونیم گوشتم میریزیم...ماااااااااااا کلا اینجوریم بععععععععععععععله
بی هنر
23 دی 92 16:01
هههههههههههخخخخخخخخخخخ ماهانی چرا پشتتو کردی به دخترا مگه جلسه امتحانه که میترسی تقلب کنن از رو دستت بنویسن!
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخ دخیا داشتن میپاییدن که من چی میخوام بکشم ،ازم کپی پیست کنن... منم که داناااااااااا،بن بستشون کردم
بی هنر
23 دی 92 16:07
راسته میگن حرف راستو از بچه بشنو! این طفلیا تو نقاشیشون ببین چه واقعیت هایی رو به تصویر کشیدن! میشه اینوری تصویر! سایز! و از همه مهمتر سن ننه ماهان رو به دست آورد!
مامانی نازگلا
پاسخ
نقاشی ماهانو میگین دیگه..نععععععععععععع.موافقم باهات .کمر عین ساعت شنی میمونه لامصب
بی هنر
23 دی 92 16:09
میترسم رای بدیم بعععععععد رایمونو بدزدین!
مامانی نازگلا
پاسخ
سیاسیش نکن،رای بده
بی هنر
23 دی 92 16:10
چون عاشق هشت هستم! به اتفاق ماهان جونی رایمون هم گزینه هشتمه!
مامانی نازگلا
پاسخ
آره جون عممممممت..همون هشتی که میدونی و میدونمرای هشتت تو حلللللللللگم که خیلی وقتم هست ازش کار نکشیدم میترسم زنگ بزنه
بی هنر
23 دی 92 16:12
خب این دیگه پرسیدن نداره ننه ماهان........... تمامی رای ها مال نقاشی خوشششششششششششششگل ماهان جونیه دیگه..... که از موهای پر پشتی ه برای اون پیر زن تو نقاشیش کشیده میشه فهمید بععععععضا چند سالشونه!
مامانی نازگلا
پاسخ
آی گندت بزنه بی هنر با اون رای دادنتاون پیرزنم لابد عمته خخخخخخخخخخخخخخخ..تحویلش بگیررررررررر
بی هنر
23 دی 92 16:13
من با این پست قبلیه کارد دارم! اما میترسم خین و خون ریزی براه بیافته!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
ولش کن خین و خین کشی رو چین میافته رو صورتت...آخییییییییی،اول زندگی..راستی اون ماسکی که گفتم گذاشتی رو صورتت؟؟؟جواب چی شد؟؟من که راضیم..
بی هنر
23 دی 92 16:23
خدایا این روزها حرفهایم بوی ناشکری میدهد... اما تو.... به حساب تنهایی و درد دل بگذار..........
مامان عبدالرحمن اویس
23 دی 92 18:20
میقمت منو کشته ماهانم
مامانی نازگلا
پاسخ
میقم ماهان یه جایی تو حوالی گلب و حلگ من
مامان عبدالرحمن اویس
23 دی 92 18:20
من 7انتخاب میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای انتخاااااااابتم هستیم
مامان عبدالرحمن اویس
23 دی 92 18:21
ایسان جوووووووووونم قبول باشه ان شاالله هرخواسته ایی داری بگیری ودست پربرگردی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدایی یاسمین جونم بشم منننننننننننن..ایشالله
مامان پارسا
24 دی 92 8:26
عزيزم قبول باشه من همه موارد را تأييد ميكنم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدا مداتم گلم،تشکر از انتخابت
سارا مامان اهورا
24 دی 92 8:53
ای جووووونم واسه این وروجکا ببین چطور تو قابلمه قایم شدن
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعا چقدم اصرار داشتن بیاین ما رو هم بزنین ته گرفتیم...به قول خودشون نخود و لوبیای آشمون بودن
سارا مامان اهورا
24 دی 92 8:54
آیسان جون نذرت قبول باشه ولی نمیگی ما دلمون میخواد
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ آخ آخ شرمنده ه ه ه ه گلم ...میخوای امشب به حساب من برین بیرون آش بخورین؟؟؟
سارا مامان اهورا
24 دی 92 8:58
والا نقاشی همه شون قشنگه و جالبه آدم دلش نمیاد فقط به یکیشون رای بده نقاشی سارینا جونم انگار زمان انقلابه که اینقدر مواظب حجابتونین خلاصه من به گزینه شماره 7 رای میدم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی مهربوووووووووووووونمرایتون هر چی میخواد باشه..رای آش منم باشه
مامان سونیا
24 دی 92 9:56
سلام بانوی آش پز نذرتون قبول باشه حاجت روا بشی الهی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عززززززززیز دلللللم،قربووووووووووون شماااااااااا
مامان سونیا
24 دی 92 9:57
عجب پسری داری بابا دو تا دختر با خودش برده توی قابلمه از هر زمان و مکانی استفاده میکنه این پسرت
مامانی نازگلا
پاسخ
همینه که دائم به آبجیام پز میدم که خیلی هوامو داشته باشن که شاید دخی یکیشونو برا پسرم بگییییییرم
مامان سونیا
24 دی 92 9:58
عجب آشی بشه مخلوطی از ماهان و سارینا و ثنا خوردن داره هان
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخخ
مامان سونیا
24 دی 92 9:59
رای من 5+1
مامانی نازگلا
پاسخ
سیاااااااااااااااااا30
مامان سونیا
24 دی 92 10:00
ببینم حالا این آش رو پختی که دو تا بشقابات رو همسایه هات بیارن
مامانی نازگلا
پاسخ
نبابا هر کاریشون کردیم نیاوردن که نیاوردناز ست افتادن بشقابااااام
مامان سونیا
24 دی 92 10:01
عزیزم یک کوچولو سیاست داشته باشه من بعد از این نذری فقط توی ظرف یکبار مصرف میبری برای همسایه ها ولا غیر
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والاه آجیامم اینو گفتن ..من گفتتتتتتم نععععععععع زشته،،بده..اینم نتیجش از دست خوووووودم اییییییییشششششششششش
مامان سونیا
24 دی 92 10:02
ببینم این دختره چه فکری کرده برداشت شما ها چادری کشیده امتیازش صفره من که بهش رای نمیدم
مامانی نازگلا
پاسخ
سارینا واقعا نقاشیاش عالیه یه روز یکی از نقاشیاشو میزارم خصوصی بیایین ببینین آناتومی مامانیشو چجوری کشیده با بچه توی دلش
مامان آروین (مریم)
24 دی 92 10:55
نذری هاتون قبول اون سه تا وروجک چطوری جاشون شد ؟ من گزینه 1و2و3و4و5و6 رو انتخاب میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
قرررررربون مریم خودمم بشم با همه انتخابای بی نظیرررررررش
مامان مهنا
24 دی 92 14:33
عاقا این رای ک ما دادیم چیزی هم ب ما می ماسه؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آرررررررررررههههههه خخخخخخخخخخ..یه بالای هیجدهی الان برات ردیف میکنم
مامان مهنا
24 دی 92 14:33
اوووووووووووووووووف بالا 18 بفرست
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااقعاا که بری به شوشو بتعریفی آبروی نداشتمونو ببری
قطره
24 دی 92 15:24
آش نخورده و دهان سوخته آش ندادی بخوریم بعد بیایم نظر بدیم... عمرا
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااااای قطره جونی شرمنده شما دیر اومدین،،تموووووووووووووم شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قطره
24 دی 92 15:25
من نقاشی ماهان سارینا و ثنا رو انتخاب میکنم.. . . . . . . . . آش تو جا موند
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خووووووب،جاموند پیش معرفت نداشته توووووووووووووویه رای به آشم میدادی نارفیق
هیجان
25 دی 92 1:08
نذرتون قبول عمرتون پابرجا پسرکتون خندان دستش درد نکنه با نقاشی قشنگش که خستگیه مامان رو یه جا از تنش در اورد
مامانی نازگلا
پاسخ
به به به هیجان خانوووووووووووومخیلی ممنون از لطفتون عزیز دللللللللللللللللم
مامان ریحانه
25 دی 92 8:44
سلام آیسان جون الهی هر چی که تو دلته خدا برات روزی قرار بدهالبته که من آش دوست جونیمو انتخاب میکنم یه ذره هم اگه راه داشت نقاشی چه هارو....اگه شما ناراحت نشیااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااام گلللللم،،ممنون از دعای خیرت و رایی که دادیییییییییییییاجازه مام دست شماست
مامان ریحانه
25 دی 92 8:44
اصلا من گزینه هفتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامانی نازگلا
پاسخ
نظریییییییییییییییییه خخخخخخخخخخخخ
مامان ریحانه
25 دی 92 8:46
خاله فدای اون سه تفنگدار ،اما نخود لوبیاهای ته قابلمه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلللللللللللللللللم..
مامان محيا
25 دی 92 9:46
چي شد كي برنده شد
مامانی نازگلا
پاسخ
هنوز برنده اعلام نشده ولی مطمئنم خودم برنده میشم خخخخخخخخخخخخ
مامان محيا
25 دی 92 11:12
ميگم آيسان جون پست اضاف كن ما دو روزه ميام چشممون به كاسه آش ميفته گشنمون ميشه سر كار اونم آش نذري
مامانی نازگلا
پاسخ
چششششششششششم ..الان دست بکار میشششششششم
مامان آروین ( مهناز )
25 دی 92 12:23
ای بابا چکار سختی چکار کنم دیگه آیسان جون بخاطر تو گزینه 7
مامانی نازگلا
پاسخ
خاطر من که 6 بوووووود عجییییییییییجمولی مرسی باز هفتم خوبه خخخخخخخخخخ
دلسارا
25 دی 92 14:25
ای ماهان آتیش پاره ... عجب باحالی هستی ها .... خاله جون مرسی از اطلاعاتی که دادی . خود تبریزی ها زنگ زدن و گفتن که سرده و نیاین . اگه فردا هوا خوب بشه شاید صبح زود راه بیفتیم و برسیم به مهمونی که امروز هم دادن . اما بعید میدونم . خیلی لطف کردی بهم . انشالاه بیام عروسی ماهانی قند و نبات
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم مننننننننننایشالله ،همچنین عروسی ناز گل شما
نیلوفر
25 دی 92 14:57
عاقا ما به گزینه ی 7 میخواستیم رای بدیم. ولی خوب این عکس آخری کار و خراب کرد. آخه دهن مارو بدجوری آب انداخت.خخخخخخخخخخخخخ قبول باشه عزیزممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
پ رای شمااااااااااااا،،آش منههههههههههه..آخ جوووووون،دمت گرررررررم
مامان کیاراد.آرزو
26 دی 92 11:42
ایشاا...نذرات قبول باشه وبه هر چی که میخوای برسی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم مننننننننننننننن
مامان کیاراد.آرزو
26 دی 92 11:44
واااای این بچه ها تو قابلمه چیکارمیکنن؟موندم چطوری جاشون شده؟ولی خیلی باهال بود
مامانی نازگلا
پاسخ
اینا کلا حجم کوچکانن
مامان کیاراد.آرزو
26 دی 92 11:51
من گزینه3روانتخاب میکنم!هم آش آیسانی هم نقاشی ماهانی که حقیقت رو به نمایش گذاشت
مامانی نازگلا
پاسخ
اییییییییییییی جااااااااان دللللللللللللم،آرزوی مشدی خووووودمیحرف نداری ،آخرررررررررررشی
مامان علی
26 دی 92 12:37
آیسان جان همسری من همون سالی یه بار هم آش نمی خوره
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا ما آش خوریم اونم چجووووووورش
سمانه(مامان سروش)
26 دی 92 12:38
داداش من فخط به ماهان جونم رای میدم!!!!هر گزونه ای که ماهان داره مورد قبول اینجانب میباشد
مامانی نازگلا
پاسخ
سواتت منو کشتههههههههههههه ،تو هم تو اکابر ما درس خوندی عایا؟؟؟دمت گرررررم پ عاش من چی شود
مامان عرفان
27 دی 92 22:19
گزینه هشت
مامانی نازگلا
پاسخ
گزینه هشت..و..ی..چ......بووووق رو میگی،،نچ نچ نچ..وضعت بد خراب شده..متاسفم برات..اصلا گوزینه هشتی وجود نداشت که
مامان عرفان
27 دی 92 22:20
پس آش من کو؟؟؟؟ نخورم که نمی تونم نظر بدم؟ می تونم؟؟؟؟ نووووچ
مامانی نازگلا
پاسخ
آش نداااااااالیمتو هم نظرتو نیگر دار تو حلللللگت بگنددددددده..الااااااااااااااه
مامان عرفان
27 دی 92 22:21
ثنا جون و ماهان جون و سارینا جون ایول چه نقاشی های خوشگلی؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
به مامان و خاله آیسانمون رفته هنرمندیمون
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:00
قبول باشه نذرتون....
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو برم مییییییییییییسی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:01
گزینه هفت.
مامانی نازگلا
پاسخ
تشکرررررررررررر یه دنیا
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:02
چه بامزه سه تاشون توی قابلمه جا شدن
مامانی نازگلا
پاسخ
منم جا میشدماااااااااا آبجیا نزاشتن و گفتن کلی کار رو سرمون ریخته خخخخخخخخخخخخخ
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:02
الهی که حاجت روا بشید
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،ایشالله با هم حاجتامون برآورده به خیر بشه
مامان پویا
28 دی 92 23:10
نذرت قبول باشه عزیزم ایشالازودتر حاجتتوبگیری اون دوتابشقابم فدای سرخودت وماهان جون.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو خوبم بشم،عزیزززززززززززززمی
مامان پویا
28 دی 92 23:11
من میگم نقاشی ماهان جون وآش آیسان جون برندن
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به فدای توووووووووو بشم من که الحق نظرت درسته
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 بهمن 92 21:42
سلام آیسان جونم خوبیدئ؟ ماهانی خوبه آقای همسری چی؟ فدات بشم دلم خیلی براتون تنگ شده بود باورم نمیشه الان اینجام اول اومدم به وب شما نمی دونستم از کجا شروع کنم گفتم برام از اون پستی که قبلان گذاشتید ومن نبودم تا برسم به پست جدیدتون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااااام ناهید جونم خوبی گلم،چقد خوشحالم که دوباره برگشتی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 بهمن 92 21:43
عزیزم ما نبودیم کلی خبرا بوده نذرتون قبول به به چه خانم کدبانویی خوب حالا دستور پخت حلوارو برا ما هم بذار درست کنیم وماهم تعریف کنیم افرین به آبجی گلم با این دستپخت محشرش
مامانی نازگلا
پاسخ
فددای تو نازنیینم بشم ناهیدی رو چشـــــــــــــم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 بهمن 92 21:45
عزیزم شما همه چیتون بیست بیست هست ولی من به اون گزینه آخر رای میدم چون همه چی عالی وزیبا بود همش هم به شما ربط داشت
مامانی نازگلا
پاسخ
فداییییییییییییی تو و مهربونیات مییییییییییییسی گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 2:45
آیسان جون ببخشید وقت نشد همه پستهارو کامنت بذارم میام دوباره
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ماهی عزیزم..خوشحالم که برگشتی الان میام پیشت