ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یه روز کامل ماهان تو خونه تنها

1392/10/26 11:06
673 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان جونــــــــــــــــــــــــم،،سلام عزیز دلم این پست و حال الانم یه جوری حس غرور و خوبی داره،،قربونت بشم که  تو بانی این غرور و این حس زیبایی قلبماچالان ساعت 10:40 دیقه است و من حدود نیم ساعته که به اداره رسیدم و دارم برات از خاطره امروزمون مینویسم که مطمئنم بزرگ که شدی و این صفحه رو بخونی کلی به خودت افتخار کنی،این پستتت متفاوت خواهد بود،چون دوست دارم هر دفعه که بهت زنگ میزنم و حالتو میپرسم حرفها و کارات برات یادگاری بزارم ...

امروز بخاطر آلودگی در حد هشدار اداره ها دوساعت دیرتر از همیشه شروع بکار میکردن،صبحی سرویست تماس گرفت که طبق معمول جلو درب  دانشکده منتظرته و خبر نداشت که اداره ها با تاخیر شروع میشن،با صدای تلفن بیدار شدی و از اینکه هممون دو روز متوالی بخاطر تعطیلی دیروز و تاخیر امروز دور هم بودیم کلی ذوق زده شدیخیال باطل،با هم صبحونه خوردیم ، از  مهد وکلاس زبانت اس اومد که همه آموزشهای امروزتون تعطیله..بعد از  اینکه بابایی به اداره رفت،منم آماده میشدم و شما اصرار میکردی که یا جفتمونم خونه بمونیم یا تنها بمونی،منم هر چی خواهش کردم که باهام بیای گفتی مامان آموزشهامون که تعطیله بزار امروزو تنها تو خونه بمونم که اگه از سال بعد که مدرسه میرم و راه به راه مدرسه ها تعطیل شدن خودم تنها بمونم،دیدم اون جیک جیکهای دو نفره منو بابایی و تو خونه تنها موندنهای یکی دوساعتت روت اثر خوبی داشته،نیشخندموافقت کردم و قربون تو بشم که همه چی اعم از میوه و آجیل و آب دو رو برت جمع کردم و نهارتم آماده کردم که بهت سخت نگذره ماچماچفدای پسر نازم بشم که اینقدر بزرگ شده که تنهایی تو خونه میمونهبغل

تو مسیر خونه تا اداره که یه ربع بیشتر نیست سه بار بهم زنگ زدی که مامان برنامه نقاشی نقاشی و پلنگ صورتی و باب اسفنجی رو از پویا دیدم

تو تماس همین الانم که باهات داشتم::

مامان نهارمو که برام گذاشته بودی  رو بخاری گرم بمونه خورررررررررررررررردمخوشمزهتعجب

آخه بچـــــــــــــــــــــــه اون برا نهارت بود صبحونتو که الان خورده بودی،، پ تا ظهر میخوای چیکار کنی؟؟؟؟؟استرسکلافهکلافه

نترس مامانی اونقدر که تو برام هله هوله گذاشتیتی که تا  دیررررررررررررروزم تموم نمیشنلبخنداز خود راضی

قررررررررررربون اون دیروز و امروزت بششششششششششم مممممممممممنماچماچبغل                       

ساعت 11:15 :...ماهان جونم سلام عزیزم، چیکار میکردی؟؟؟؟قلبلبخندبغل

ماهان::اححححححححححححححح مامان برا چی زود زود مزاحمم میشی دارم برات نقاشی میکشــــــــــــم ،حواسم پرت میشششششششششهعصبانیعصبانیقهر

وای ببخشید مامان باشه کاری نداری گلم خداحافظناراحتاوهاوهاوهاوهخجالتخجالتخجالت

11:16همین الان زنگ زدی  و الان  داری داستان آریو پهلوان کوچولو رو برام که از تلویزیون دیدی تعریف میکنیسبزسبزسبزقربونت بشم ننه مگه من کار نداررررررررررم عاخهکلافهکلافه

11:45فک کنم یه ده تا تماسمون تو این فاصله رو سانسور کردم ..اما این جالب بود،ماهانی جونم الان تماس گرفتی میگی مامان چرا اینقدر دیر دیر زنگ میزنی حوصلم سر رفت..قهرقهرکلی قربون صدقت رفتم که همین الان باهم حرف زدیم،یه ذره من من کردی میگی پس باشه اگه بخوام برات کوه بکشم چه رنگی بزنم کوهها رومتفکرگفتم قهوه ای بکش...دو دیقه دیگه دوباره تماس گرفتی میگی مامان قهوه ای پررنگ بکشم یا کم رنگسوالنیشخند.............

12:00مامانی اومدنی چشاتو ببندی بیای خونه هاااااااااااااااا..یه سورپرایز دارم واااااااااااستشیطانشیطان

ماهانی چیکار کردی جون عمت،مرگ من همین الان بگوووووووووو خخخخخخخخخخخاسترساسترساسترس

ماهانی:نووووووووووووووووووووچ الان نمیشه که سورپرایزهنیشخندنیشخند ..من:ناراحتناراحتنگراننگران

12:30:ماهان خوشگللللللللللللللم سلللللللللللللام چیکار میکردی عزیز دللللللللمماچماچ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاخه مامان چرا اینقدر زنگ میزنــــــــــــــــــــــــــــی عصبانیکلافهکلافهکلافهمن دارم فوتبالیستها رو نگاه میکنمقهرقهر

شرررررررررررررررررمنده گلم باشه پ خداحافظ،مراقب خودت باشی عسللللللللمناراحتناراحتگریهگریه

مامانی باشه حالا که زنگ زدی بیاااااااااا یه ذره حرف بزنیملبخندماچ

قررررررررررررررررررررربون دل مهربونت بشـــــــــــــــــــــــــم ،عجیجم که دلت نمیاد مامی ناراحت بشهاز خود راضیماچآره مامان دوست ندارم ناراحت بشی پس اومدنی یه کیک و یه آبمیوه و یه کیک تاپ برام بخر از همونایی که آشغالاشون قرمز رنگننیشخندنیشخند

یعنی چی ماهانی که آشغالشون قرمز رنگنمتفکرمتفکرتعجب

شما به فروشنده بگو خودش میفهمه یعنی چــــــــــــــــــــی،مامان از همونی که گفتم نگیری خونه نیاییااااااااااااز خود راضیاز خود راضی..........من:سبزسبزسبز


خیلی بعدا نوشت از نوع امروز:

اونروز اداره ساعت 12:30 بهع بعد نتش پرید و من بیشتر تر وقت کردم بهت زنگ بزنم به من زنگ بزن،ساعت حدود یک بهت زنگ زدم و گفتی مامان چه خبره الان بابایی و خاله ها و دایی ها تماس گرفته بودن من با همه فک و فامیل تو حرف زدم ،کلافهکلافهعصبانی بعدش هر چی تماس گرفتم جواب ندادی و من داشتم از غصه و نگرانی میمردماسترساسترس،بیست دیقه بعد خاله سیما تماس گرفت و گفت حقت بود که بزارم از نگرانی بمیری قهراما دلم نیومد و بعد حسابی دعوام کرد که چرا تنهات گذاشتم و این حرفهاناراحتناراحتو گفت که رفته و تو رو با خودش خونه خودشون بردهلبخندفدای تو بشم که سورپرایز تو هم واسم یه نقاشی خیلی خوشگل و ناز بودقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

سارا مامان اهورا
11 دی 92 12:31
الهی من قربونش برم که اینقدر کارا و حرفاش بامزه و شیرینه
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلمممممممممممممممم،مرررررررررررررسی
سارا مامان اهورا
11 دی 92 12:32
آفرین به این آقا ماهان که واسه خودش حسابی مرد شده
سارا مامان اهورا
11 دی 92 12:32
آیسان جون فقط خدا به دادت برسه برای سورپرایزی که واست داره
مامانی نازگلا
پاسخ
آره به خدا دارم به همین میاندیششششششم شدییییید
سارا مامان اهورا
11 دی 92 12:38
دعا میکنم.... در آخرین روزهای صفر حسین خریدار اشکهایتان پیامبر مشکل گشای غمهایتان غریب مدینه شفاعت خواهتان خورشید طوس ضامن دعاهایتان ومهدی فاطمه سایبان دلتان باشد آمین
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم سارا جونم انشالله شروع ربیع الاول به شما و خونواده محترمم مبارک و پر از اتفاقهای خوب باشه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 دی 92 13:35
به به تو این تاخیر کوچولوی خاله مهری ماهان جون چه اقایی شده آفرین عزیزم که تنهایی موندی تو خونه
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییسی خاله جونیییییییییییییییییم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 دی 92 13:37
الهی تنهایی موندن چه زود ماهان رو گشنه کرده چه زود ناهار خوردی خوش تیپ
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله غذاهای مامااان،،نههههههههههه دروغ چرا غذاهایی که بابام از رستوران جدید میگیره خوشمزززززززززست
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 دی 92 13:39
عزیزم آیسان جون شام ماهان رو هم گذاشته بودی ؟ با این حساب تو تماس بعدی شام هم باید خورده میشد
مامانی نازگلا
پاسخ
نههههههههههههه فکر اونجاشو نکرده بودم دیگهههههههههههه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 دی 92 13:41
راست میگه دیگه چرا زود زود مزاحمش میشی آخه ؟؟؟ مردم کار دارن
مامانی نازگلا
پاسخ
وووووووووووووووووووااااااااااااای
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 دی 92 13:43
من موندم این سورپرایزه ماهان چی میتونه باشه ؟؟ امیدوارم فقط خدا یاورت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله گذاشتم تو پست سورپرایزروووووووهااااااا..بیا ببین
بی هنر
11 دی 92 18:56
بعععععععععععععع! . . . . (درسته وقت نداریم اما این دلیل نمیشه که ابراز وجود ننموییم!)
مامانی نازگلا
پاسخ
مااااااااااااااااا نیز متقابلا تشکر مینماییم از ابراز وجودتاااااااااااان
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:21
سلااااااااام عزیزم خدایا من فدای بزرگ مرد کوچک بشم که حسابی دیگه مردی شده وداره استقلال طلبی خوب تو وجودش به اوج رسیده افرین به ماهانی عزیزم خاله فدات بشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام ناهید عزیززززززززززمنننننننننننننخدا نکنه مهربونم،زنده و سلامت باشی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:23
ایسانم ببین پسرتو این جیک جیک کردنها بالاخره کارساز بودااااااااااااا مردی شده اونم بزرگ مرد ماشالله خدا حفظش کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آ؛ره قربونت بشم،من بی گدار به آب نمیزنم که..برا یه نون خالی نیست که با منوچهری هم قدم میشم،،والله.. تو خونم میشه جیکه رو زد..برناممون برا همین بود
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:26
میگم این قبض تلفونهارو اخر ماه کی پرداخت می کنه از دست پسر ومادر عاشق که اگه اینطوری پیش بره سرمایه مخابرات به اوج می رسه
مامانی نازگلا
پاسخ
جون همسری سلااااااااااامت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:31
فدات ماهانی عاشقتم با اون سورپرایزات نه اینکه من عاشق سورپرایزم به من این کارات حال میده حالا بیا تو بغل خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله،یه روزم سورپرایزی مییام پیش شماااااااااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
11 دی 92 23:33
انشالله همیشه استوار ومقاوم ومرد بزرگی باشی وبتونی تنهایی از عهده خودت وکارات بر بیای شاد وسالم وپاینده باشی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییسی خاله ناهید جون مهربووووووووونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 دی 92 21:48
سلااااااااااااااااااااااااام کجایید آبجی نگرانت شدیم نیستی خوبید خوشید سلامتید امیدوارم همچنان قلبتان گرم وسرشار از شادی وسرور باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون گلم،قربونت سرمون به خیری و ادای نذریهای این مدتمون گرم بود،عزیز
ریحانه
13 دی 92 18:41
آفرین ماهان جونم،باریکلله پسر باهوش و خوش تیپ و زرنگ
مامانی نازگلا
پاسخ
ممممممممممممممممممنون خاله جووووووووونی
ریحانه
13 دی 92 18:42
چه پسر شجاع و نترسی
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییییییییییییسی عزیزززززززززززززززز
ریحانه
13 دی 92 18:42
ای جااااااااااااااااانم چقد با هم تلفنی حرف زدین
مامانی نازگلا
پاسخ
تو خونه قناعت میکنیم حرف بزنیییییییییم
ریحانه
13 دی 92 18:43
آیسانی خودتو آماده کن برا سورپرایزه
مامانی نازگلا
پاسخ
الان هفت تیرمو بر میدارمممممممممممممم
ریحانه
13 دی 92 18:44
من که میگم سورپرایزه یه عروس خوشگله واسه مامان زحمت کش
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااای نه ه ه ه ه ه
مامان سونيا
13 دی 92 18:54
ماشالله به ماهان خان كه ديگه مرد شده و تنها ميمونه توي خونه
مامان سونيا
13 دی 92 18:55
اي بابا تنها موندن ماهان توي خونه فكر هزينه تلفن رو سر سام اور بالا ببره
مامانی نازگلا
پاسخ
مامان سونیا موعد پرداخت قبض تلفن ه بشه،یه بهونه میگیرم، چن روزی قهر میرم خونه پدریم قبض که پرداخت شد برمیگردم
مامان سونيا
13 دی 92 18:56
آفرين به گل پسر با اين سورپرايز قشنگش براي ماماني
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییسی خاله جونماین مامان تنبل اگه عکس نقاشی رو گذاشت
مامان سونيا
13 دی 92 18:57
ببينم شما احيانا فكت درد نگرفت انقدر با تلفن حرفيدي صبح تا ظهر
مامانی نازگلا
پاسخ
ااااااااااایییییییییی خداااااای من اینو یه خانوم داره میگهببینم مگه تو جنس زنونه نیستی،فک زنو دررررررررررررررررردد..واقعا که،دیگه امیدی برات نیست که نیســـــــــــــت
مامان سونيا
13 دی 92 18:58
چقدر خوب هواي آلوده باعث تعطيلي مهد و دوساعت با تاخير باز شدن ادارات ميشه هر روزتون آلوده باد
مامانی نازگلا
پاسخ
آره واقعناااااااااا،دمش گرم هوای آلوده ایشالله قسمت شمام بشــــــــــــه
مامان سونيا
13 دی 92 18:58
فرا رسيدن ماه ربيع رو هم بهتون تبريك ميگم عزيزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبمبه شمام مبارک امیدوارم روزهای زیبا و طلایی در ربیع الاول در انتظارتون باشه
مامان سونيا
13 دی 92 19:00
چه معني داره آخه چهار ساعت بچه رو تنها گذاشتي خونه چهار هزار بار بهش زنگ زدي مزاحمش شدي
مامانی نازگلا
پاسخ
نمیدونم والاه همینو بگو
سارا مامان اهورا
14 دی 92 12:40
آیسان جونم نگفتی ماهان چه سورپرایزی واست داشت؟
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا تو قسمت خیلی بعدا نوشت نوشتم که یه نقاشی خوشگل بود
مامان کیاراد(آرزو)
14 دی 92 12:42
آفرین به ماهان جون که اینقده بزرگ ومرد شده که دیگه تنها خونه میمونه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله آرزوی مهربوووووووون
مامان کیاراد(آرزو)
14 دی 92 12:44
میگم آیسان جون قضیه ی اون جیک جیک کردنتون بچه روتبدیل به یه مرد مستقل ونترس کردها
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخخخ...طفلی بچم فهمیده از این ننه بابا براش آبی گرم نمیشه،گفته خودم زودتر مستقل بشم ((ننه بابام ننه باباهای قدییییییم))
مامان کیاراد(آرزو)
14 دی 92 12:46
ای جونم ماهان ماهانی تنهایی خوب اشتهاتو باز کرده بودها
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونیم انصافا غذاش غذا بودااااااااااااز اون خوشمزه هاااااااااااا
مامان کیاراد(آرزو)
14 دی 92 12:48
الهی قربونت برم ماهان جونم که اینقده مهربونو جیگری که واسه مامان سورپرایزم آماده میکنیعاشقتم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله آرزو جونم،یکی هم برا شما میکشم
سمانه (مامان سروش)
14 دی 92 14:51
آخییییی!!!!چه زود بزرگ میشن این جیگیلیها!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خخخخخخخخخخخ چون همش ما،مامانا خون دل میخوریم اونا شیره جون ما رو
سمانه (مامان سروش)
14 دی 92 14:51
آ قربون اون لیست خریدت ماهانی!!!!
سمانه (مامان سروش)
14 دی 92 14:52
خب آیسان جون پسرت که به حمدلله بزرگ شده!برو تو فکر یه دختر ناناز
مامانی نازگلا
پاسخ
آی گفتی خدایی خودمم عاشق دختر بچه هاماما چه کنم که ماهان اصلا آبجی دوست نداره،منوچهرم به اندازه کافی پول نداره ،منم نه وقتشو دارم نه حوصلشوووو کاش یه دختر بچه حاضری بود به دختری قبولش میکردم
سمانه (مامان سروش)
14 دی 92 14:54
چه خوب که اداره و آبجی و خونه همه تو یه محلین!!!!تو این شهر بیدر و پیکر بعیده!!!!!!!!!! حالشو ببر
مامانی نازگلا
پاسخ
همه اینها رو مدیون هوش و زکاوت و تدبیر خود میدانم و بس[وگرنه دو سه سال پیش اداره مرکز شهر و خونه من و آبجیمم این سر و اون سر شهر بودفخدا میدونه بابت اون دور بودن مسیرها چقد ماهان تو بغلم سختی کشیدممممم
سارا مامان اهورا
14 دی 92 15:56
پس معلوم شد دیگه واقعا ماهان جون واسه خودش مردی شده وااااای اگه اهورا بود خدا میدونه چه سورپرایزی واسم میداشت
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خاله جونیش،قربونش بشم دیگه خیلی روش حساب میکنم و از پس کارهای خودش برمیاد نفس مامااااااااااانقربونش بم اهورا جونمم به سن ماهان رسید حتما همینجوری عاقل و دانا میشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 دی 92 16:11
جونم پسر گلــــم،آفرین که نمیترسه تو خونه تنها باشه،دیگه حسابی آقا شده واسه خودش....خدا حفظت کنه گل پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررسی خاله جووووووووووووونی،ممنون از لطفت،ایشالله امیر حسینت سلامت
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 دی 92 16:11
قربون شیرین زبونی هات.....حسابی دل مامانو بردی هاااااا
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 2:23
فدای ماهان زرنگ و بامزه و شجاعم بشم من
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممممممم
ماني محيا
15 دی 92 10:19
آفرين بر اين پسر استقلال طلب آيسان جون همين كه ادعا كرده كه تنها باشه خيلي حرفه
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییسی خاله مهربونآره واقعا چقدم تنهایی بهش خوش میگذره
ماني محيا
15 دی 92 10:22
همين كارا رو ميكنه كه ماماني و بابايي هوس جيك جيك كردن ميافتنبه افتخار ماهان يك دست و هورا بلند
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییییییییسی خاله جووووووووووووووونییییییییییییییم
مامان کیاراد.آرزو
15 دی 92 11:08
برو خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
آی دمممممممممت گرررررررررررررررم..چقد خوشبحالم شد سر صبحی
سارا مامان اهورا
15 دی 92 11:41
قربون دوست با معرفتم برم من
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزززززززززززززززززززززززیزززززززززززززم
سارا مامان اهورا
15 دی 92 11:46
داشتیم آیسان جون؟؟ همین مونده بود کچلمونم بکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
با اون حرصی که تو خوردی شک ندارم الان کچل شدی،رفتی پی کااااااااااااااارات
سارا مامان اهورا
15 دی 92 11:52
برای ماهان جونم ا دست آیسان جونم اما همه جوره
مامانی نازگلا
پاسخ
ایییییییییییییییی جوووووووووووووونم،قربون همه جووووووووورت بشم ممممممممممممن
مامان مهرزاد جان
15 دی 92 12:40
خیلی دل گنده ای به خدا بچه رو تو خونه تنها میذاری درسته ماهانی بزرگتر از سنش خیلی چیزهارو میفهمه ولی منم با ابجی سیمات موافقم حالا دعوات کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
آخخخخخخخخخخخی طفلی مننننننننننن..چرا همه دعوام میکنن خخخخخخخخخخخ بچه این مدل بچست
مامان مهرزاد جان
15 دی 92 12:41
قربون خواهر گلم بشم کد نویسی وب بلدی تا من بگم چیکار کنی تا فیلم بذاری برای وب ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااات بشم ،نه متاسفانه اونم بلت نیستمیعنی الان نهایت اعتراف از نوع من بوداااااااااااا
مامان آیهان
15 دی 92 17:15
قربون ماهان ناز برم اینقدر آقاست
مامانی نازگلا
پاسخ
عزززززززیز دلم،خدا نکنه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 دی 92 17:39
سلام ایسان جون خوبید؟ ماهان جون خوبه؟ دلم براتون تنگ شده نمی دونم چرا؟ بعضی وقتها دلم تنگ میشه حتی اگه اون یه نفر کنارم باشه نمی دونم چرا خسته ام خستگیم یه جورای خاصیه بعضی وقتها میشه از دوستان خوب مثل شما انرژی گرفت دوستون دارم انشالله شما هیچ وقت مثل من احساس خستگی نکنید
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو و خستگیت یه جا بشم مننننننننننننن...چرا عزیز دلم بیحوصله ای..صب کن پنج شنبه امتحانم تموم بشه..مییام پیشت اساسی حالتم خوب میشه
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 17:43
سلام ايام ربيع بر شما مبارك.....حتما سيد محمد سپهر را امشب ...و روزهاي ديگر در شبكه نسيم ببينيد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون خانومی،به شمام مبارک باشه ایشالله روزهای پیش روبازم آقا سیدمون گل کاشتن ه آفرین
مامان عرفان
15 دی 92 17:45
مامانی نازگلا
پاسخ
ههههههههههههههههههه بچه ننر ترررررررررسو...بگم آبروت بره پیش بچه های وب..بگم.... نگاررررررررتررررررررررررررسووووووووووو
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 دی 92 18:00
آیسانی یه پست گذاشته بودم با همون رمز قبلی
مامانی نازگلا
پاسخ
به به به حتما مییام پیشت عزززززززیزم
مامان سيد محمد سپهر
16 دی 92 8:39
سلام خانومي......درسته كه ماهان مي خواد مستقل باشه ولي اي كاش تنهاش نمي ذاشتين و جايي مي بردين مي ذاشتين...فكر كنم يه كم زوده برا ي تنهايي
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام زهره جونم،خوبین؟؟خوددمم اینو درک کردم ولی چاره چیه به خود ماهان بیشتر از پرستارا اطمینان دارم،باید کم کم یاد بگیره که مراقب خودش باشه
مامان آروین (مریم)
16 دی 92 11:24
ای بابا آقا ماهان برا خودش مردی شده و میتونه از خودش مواظبت کنه ، دیگه چرا اینقدر زنگ میزدی ؟؟؟؟؟؟ آهان ببخشید شما یه مادر هستین باید نگرانش میشدین .....بچه ها اگه 50 سال هم داشته باشن برا مادرا هنوز بچه هستند و مادرها نگران ولی خدائیش عجب جراتی کردی که تنهاش گذاشتیش
مامانی نازگلا
پاسخ
آره آره من مادری از نوع بسسسسسسسسیار بسیار خوب و عالی هستمنه مریم جونم جرات نمیخواد من بخاطر شرایط کار و زندگیم از خیلی کوچولویی ماهان عادتشش دادم که تو خونه یا حداقل بدون وابستگی و وجود من بمونه زندگی ر باید گذروند به هر نحوی که شده...مال ما هم اینجوریه خخخخخخخخخخ
مامان مهرزاد جان
18 دی 92 17:17
مامانی نازگلا
پاسخ
عزززززززززززززززززیزی
لیلا مامان پرنیا
18 دی 92 19:33
نظرات من کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
مامانی نازگلا
پاسخ
ایییییییییی جوووووووون قربونت بم گریه نکن حق خودتو و خودمو از حلقوم این نی نی وب زهلم گدمیش ،کامنت خوار میکشم بیروووووون
لیلا مامان پرنیا
18 دی 92 19:34
قربون گل پسر برم من که انقدر مرد شدهخدا این مرد کوچک رو برات حفظ کنه آیسان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،قربون مهربونیت بشم منخدا پرنیان جونمونو حفظ کنه
لیلا مامان پرنیا
18 دی 92 19:35
کلی عشقولانه تو نظرات قبلیم نوشته بودم ولی پریدهولی فقط میگم دوستون دارم وامیدوارم همیشه شادوسلامت باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه عزیز دلم،مرام معرفت شما برامون ثابت شدس عشقیایشالله شمام در پناه مهربونی خدا باشین و سلامت
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 1:08
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااامداتیممممممم رفیق بارااام
مامان ثنا
19 دی 92 10:52
آخیییییییییییییییییییییی. ماهان جونم داره بزرگ و مستقل میشه. خوش به حالت آیسان جون. چه پسر خوبی. آفرین‌آقا ماهان گل.
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنووووووووووووون عزیززززز دلم ،ایشالله ثنا جونیم زود زود قد میکشه و بزرگ میشه
مامان آروین (مریم)
21 دی 92 15:42
خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
اومدم عزیز دللللللللللللم
مامان پویا
21 دی 92 23:00
آفرین به آقا ماهان گل که اینقدبزززززرگ شده به مامان نازنینش تبریک میگم.ایشالاآقا پسرمون روزبه روز عاقل تروقابل اعتمادتربشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررسی عزیز دلم شما لطف دارین،ایشاااااااالله