ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یه روز صفا تو پارک محیط زیست..

1392/9/18 9:43
691 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و سپاس از محضر یک یک دوستان مهربون و عزیز وبیم که تو پست پایین شرمندمون کردن انشالله به شادیاتون جبران کنیم..ممنون از محبتتون دوستان گلم..فداتون بشمقلبقلب

یه روز خوب و با  صفا همراه مامانی ودوستان مهدیم و بازدید از  موزه...جای همه دوستای وبیم   خالی ،خیلی خوش گذشت..مخصوصا نهار بعد از بازدید به حساب مامان خانومی و درخواست منچشمک

مامان من پیش شیره عکس نمیخوااااااااااااااااااام..اصرار بیخود نکناسترساسترساسترس

مامان این  آقا شیره خر نشه بیاد منو بخولهخندهخنده

مامانی این رضاست که دم به دیقه باهاش تماس میگیرم و حرف میزنیم به من زنگ بزنو همش تو نق میزنی که زشته شاید مامان باباش خوشش نیاد...

مامانی چه زود با مامان رضا دوست شدین اون دعوت کردنای هم برا نهار و اون همه درد و دلتون ،، تو حلقققققققققققققمنیشخندمنم بععععععععععععلهشیطانشیطان

 

مامانی این همون قصه روباه و زاغ نیست که برام تعریف کردی آخرسرش روباهه پنیر زاغه رو میدزده؟؟؟

بله مامان همونانلبخند

ای  روباه بدجنس ..مامانی میخوام الان خفش کننننننننننننننمعصبانیعصبانی

مامانی منم قوقو شدم الان میخوام بیام بخورمت..آماده ای؟؟؟؟شیطانشیطان

عزیز دلم ماهان جونم الان که کلی پاچه خواریت رو کردم و مامان خوبی برات بودم باید بهت بگم مامانی یه ماموریت براش پیش اومده باید چن روز دیگه بره ...قول میدم برگشتنی بازم برات روز صفا محیا کنم بااااااااااااااشه پسمل نااااااااااااازم ...باششششششششه گلم ..ای من به فدای اون ابرو کمون  و چشای سرنتی پیتیت بشششششششششششمقلبماچماچ

قابل توجه نگاری جونننننننننننننننننننننم:نگار جونم چمدونم بزرگه وااااااااااااااااااا،، اگه بخوای برررررررریشیطانشیطانشیطانالبته باید اول رئیس گلابی جون تائید کنهنگراننگرانکه کرررررررررررررررررردلبخنداز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (71)

مامان عرفان
17 آذر 92 10:01
كجا به سلامتي ايشالا ؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام نگار چقد بد انقی تووووووووووو..میریم قم
مامان عرفان
17 آذر 92 10:02
ماموريت مخفي ميري ؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
یه ماموریت سری سری به کسی نگی نگارها اون چن روزه میخوام فیگور سرماخوردگی بگیرم یاد گرفتم از بعضیاااااااااااااا
مامان عرفان
17 آذر 92 10:02
مثل گشت هاي نامحسوس شدي ها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
مامانی نازگلا
پاسخ
هههههههه آره خخخخخخخخخخخخخ بیشتر مواظب خودت باشی،شدم یه پا حلقه مخلص
مامان عرفان
17 آذر 92 10:03
ديگه داري زيرابي ميري هااااااااااان ؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدااااااااااااااایی جون ماهانم همین الان فاکسش بدستم رسید.در جریان نبودم اصلا
مامان عرفان
17 آذر 92 10:03
از ويروسهاي من گرفتي ؟؟؟؟ اح اح اح ويروسي .
مامانی نازگلا
پاسخ
دوست داری بیام ویروسیت کنننننننننننننننننم..همون مدلی که دلت میخواااااااااااااد
مامان عرفان
17 آذر 92 10:05
خانوم صالحين خيلي مقرب شدي هان چيكار كردي راستشو بگو ببينم چقددستمال كشي كردي ؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی من که جلو روتم میبینی که من هیچ کاری نمیکنم ،دستمال کشی هم نمیکنم ،فقط دختر خوبی ام ،جذبه هم که دارم،ازمم حساب میبرن..تو هم عین من دختر خوبی باشی یه جاهایی میبرنت
مامان عرفان
17 آذر 92 10:05
از صبح ميبينم دوتا صالحين ميان اتاقت پس بگو خبرهايي هست
مامانی نازگلا
پاسخ
یعنی الان این زاغ سیاه من و صالحینو چوب زدنات تو حلقم که چقد خندیدم تو گلوم گیر نکنه خوبه
مامان عرفان
17 آذر 92 10:06
راستي ماهان جوني عكسهات خيلي قشنگ شدن خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییییییسی خاله چه عجب دعوات با مامانی تموم شد منم یادت افتادم
مامان عرفان
17 آذر 92 10:07
ماهان به اون شير ميگفتي اونجا مامانت را ميخورد دوتامون از دستش راحت ميشديم .
مامانی نازگلا
پاسخ
راست میگی خاله هااااااااا..البته الان دندونای شیره کند شده بود خوب تیکه پارش نمیکرد،،صب کن بزرگ شم ،دندون پزشک که شدم دندوناشو درست کنم بعد یه دور دیگه مامانی رو میبرم اونجا
مامان عرفان
17 آذر 92 10:08
اي بتركي آيساااااااااااااااااااني نهاري كه بدون من خوردي .
مامانی نازگلا
پاسخ
من نخوردم که نگار مگه من رژیم نیستم ..ماهانی خورد همشونوووووووووو
مامان عرفان
17 آذر 92 10:09
از اين به بعد تو كتابها ميديم اين عكس را به جاي اون عكس تو كتاب روباه و زاغ بزنن كه اينجا ماهان جون هم هست و ميخواد روباه را خفه كنه .
مامانی نازگلا
پاسخ
خوشگل میشه ها خاله ،بعد این قصه عوض میشه نهههههههههههههههه؟؟؟؟
مامان عرفان
17 آذر 92 10:10
آيساااااااااااان درست همون جور كه ماهان ميخواد اون روباه را خفه منه منم ميخوام تو را خفه كنم .
مامانی نازگلا
پاسخ
هواست باشه که ماهان از پشت شیشه میخواست خفش کنه...نیای خفم کنی حلقه صالحین چشم انتظارمن
مامان عرفان
17 آذر 92 10:11
آيسان خانوم اون صورتك كه دادي بچه زده قوقو نيست كه ببر يا گربه است . شايد هم شما به اون ميگين قوقو
مامانی نازگلا
پاسخ
مگه تو فضولی ما دوست داشتیم بگیم قوقو...میخوای بگم قوقوم بیاد بخولتت
مامان مهرزاد جان
17 آذر 92 11:25
سلام آیسانی خوبی خوششششی خرمی ماهانی خوبه خشو میگذرونید یعنی بی معرفت اگه من احوالی نپرسم شما هم یادی نمیکنید طوری نیست دنیا اینجوری نمیمونه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم خوبین همه؟؟؟؟بخدا من خیلی درگیر بودم...شرمنده ولی بی خبرم نبودم که پست جدیدم ندارین
مامان مهرزاد جان
17 آذر 92 11:34
ماهانی حسابی خوش گذرونیدی تو عکس معلومه حسابی از شیره ترسیدی جای ما خالی
مامانی نازگلا
پاسخ
اولش آره خاله میترسیدم بعدا که یخم آب شد با دم شیره بازی میکردم
سارا مامان اهورا
17 آذر 92 13:42
قربون آقا ماهان خوشتیپ برم من
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونییییییییییییییییم
سارا مامان اهورا
17 آذر 92 13:43
آیسان جونم انشاالله به سلامتی بری و برگردی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،ایشالله
سارا مامان اهورا
17 آذر 92 13:45
ماهان جونم انشاالله همیشه زیر سایه پدر و مادرت سلامت و خوشحال باشی عززززززززززززززززززززززززززززززیز دلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله خدا اهورا جونو برات حفظش کنه
lمامان شیدا
17 آذر 92 14:50
سلام آیسان جونم خدا را شکر که حالت بهتره خیلی نگرانت بودم اما متاسفانه کاری ازم بر نمی آمد فقط میتونستم برات دعا کنم تا زودتر به آرامش برسی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام شیدا جونم،فدای دل مهربونت که اینقد هواست به من هست..خدا دخمل نازتو حفظش کنه
lمامان شیدا
17 آذر 92 14:54
آقا ماهان گل خدا رو شکر که بهت خوش گذشته عزیزم چه عکسهای قشنگیم انداختی شیطون بلا با دم شیر بازی می کنی خوش به حالت که یه دوست خوب داری . به به چه مادر و پسر دوست داشتنیی هزار تا برای دوست خوبم و پسر نازم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه دنیا تکر شیدا جوووووووووووووووونم،ما هم میبوسیمتون
سمانه(مامان سروش)
17 آذر 92 15:19
خداروشکر که بهتری آیسان جون،من امروز تازه بعد یه ماه نشستم پشت سیستم و خیلی از پست قبلیت ناراحت شدم،ایشالا میری سفر حال و هوات عوض میشهاینقدم این پسر منو خوشتیپ نکن ببر بیرون چشم میزنن بچموببوس روی ماهشو
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام سمانه جونم حالتون خوبه،ممنون گلم بابت تسلیت،خدا اموات شمارم بیامرزه...شیرین کام باشی عزیز دلم،والله من دل و دماغ نداشتم خودش تیپ میزنه،بچه های دور و زمونن دیگه
لیلا مامان پرنیا
17 آذر 92 15:20
سلام به روی ماهتون خدارو شکر که لبت رو خندون دیدم دوست گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلا جونم،ممنون عزیززززززززززززززززم
لیلا مامان پرنیا
17 آذر 92 15:22
قربون ماهان گلم برم که انقدر هزار ماشا.. خوشتیپه میگما به مامانش رفته کلی از دیدن عکس هات مثل همیشه لذت بردم عزیز دلم انشا.. همیشه به گردش وتفریح
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله لیلا مهربونم،شما همیشه لطف دارین به ماراستی خاله اگه دوربین مامانی پا میداد عکسها بهتر از اینم میشدن
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 17:38
وبلاگ قشنگی دارید...گلپسرتونم خیلی نازه ماشالله...من با اجازه لینکتون کردم ممنون میشم شما هم مارو لینک کنید وبهمون سر بزنید www.aysuaysa.niniweblog.com
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام،اومدیم وبتون و با آیسا جونو آیسو جونم آشنا شدیم،خدا براتون حفظشون کنه،شمام با افتخار زیاد به جمع دوستان با صفامون خوش اومدین
نیلوفر
17 آذر 92 19:14
آفرین آیسان جونننن. می بینم که زبل خان شدی عزیزم خوش بگذره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام نیلوفر جونم..بلاخره دیگـــــــــــه..سری پیش خوب بهم ساخته
مامان پویا
17 آذر 92 20:36
همیشه به گردش عزیزم.ایشالا همیشه خوش باشید.ا البته همراه خانواده. امیدوارم دل نازنینت هیچ وقت غم نداشته باشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونم مامان پویا جونم
مامان پویا
17 آذر 92 20:40
اینجورجاهاخیلی خوش میگذره اونم دسته جمعی یاداون روزی افتادم که ازطرف مدرسه رفته بودیم حیات وحش دارآباد.یادش بخیر،خیلی خوش گذشت.
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جووووووووووووونم معلومه که خیلی بهت خوش گذشته،از همین کامنت دارم شیطنتهای اونروزتو میبینم
شازده امیر و رها بانو
18 آذر 92 1:05
ای جونم همیشه به گشت مامانی به ماهان جونم رشوه دادی که دلتنگیتو نکنه؟ چه پسر نازی مراقب خودتون باشین آیسان جان انشاالله این دفعه هم بهتون خوش بگذره
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ،ممنون عزیزم،حالا اینا که چیزی نیستن رشوه بعد از برگشتن از ماموریت دیدن دارررررررررره
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 آذر 92 2:00
همیشه به گردش عزیزم...خوش باشید.خوشحالم که حالت بهتر شده آیسان جونم.سفر هم خوش بگذره....
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،،خدا امیر حسین جونمو برات نگه داره
مامان پارسا
18 آذر 92 11:40
اينجوري كه معلومه دفعه قبل خيلي بهت خوش گذشته كه به اين زودي داري تكرارش ميكني
مامانی نازگلا
پاسخ
اوندفعه آره واقعا اما این دفعه فک نکنم اونجوری باشه
مامان پارسا
18 آذر 92 11:42
ماهان جون اين دفعه رو هر جور شده نزار بره وگرنه عادتش ميشه و دم دقيقه تنهات ميزاره و به اسم مأموريت ميره پي خوش گذروني
مامانی نازگلا
پاسخ
ناااااااااااااااااامرد تو رفیق کی اصلااااااااااااا
مامان پارسا
18 آذر 92 11:43
ميبينم اين مدت كه ما نبوديم همش به تفريح بودين از كوهنوردي گرفته تا موزه گردي اميدوارم هميشه خوش باشين
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررسی پ باشین تا از این بیشتر پامون دراز نشه
لیلا مامان پرنیا
18 آذر 92 12:03
سلام گلم انشا.. به سلامت بری التماس دعا خصوصی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات رررررررررررسی از خصوصی
لیلا مامان پرنیا
18 آذر 92 12:45
ممنون از همراهی همیشه سبزت آبجی آیسان گلمهمش برای تو نیست ها نصفش برای ماهان گلمه
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه شیطون بلا من به یکیشم قانعم فدات شم
سارا مامان اهورا
18 آذر 92 21:26
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم مرررررررررررررسی عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 22:48
سلام آیسان جونم خوبی؟ ماهان عزیزم خوبه؟ به به رفتین موزه چه خوب شد خوشحالم که با هم رفتین تا حال وهوات یه کم عوض شه فدات یشم گلم وقتی می بینم دوستان حالشون خوبه منم خیلی خوب میشم خیلی دوستتون دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم،ممنون که به فکرمی عزیز دلم،ایشالله همه روزای شمام سراسر خوشی و شادی باشه،منم نازگلاتو میبوسم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 22:52
راستی راستی انگار اون همون روبا وزاغ قصه کتاب دبستان ماستاااااااااااااااچه جالبه
مامانی نازگلا
پاسخ
آ؛ره همون زاغ گیج و منگ و روباه مکاره..مجبور شدم ده بار قصه روباه و زاغو برا ماهان تعریف کنم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 22:52
فدای ماهان خوشتیب وقیافه گرفتنش بشم با اون دوست جون جونیش رضا
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم مرسی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 22:57
انشالله همیشه شاد وسر حال باشید تا با این کارهای قشنگت وسوپرایزت به ماهانی حال بدی فدای مادر خوب وبامعرفت ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی ناهید جونم ،همیشه لطفت به من یه دنیاست عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 22:59
ایسان جون کجا به سلامتی خوب میری ماموریت زود بیا دلمون برات تنگ میشه انشالله هرجا که باشی سلامت باشی عزیزم فدات بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دلتنگیت بشم زودی برمیگردم،دو سه روزی میریم قم برا آموزش و زیارت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آذر 92 23:01
ماهانی بزرگ مرد کوچک رو یه ماچ آبدار به جای من کن ، ماچ کنیااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
رو چشششششششششششششششم حتما آجی ناهیدم
مامان مهرزاد جان
19 آذر 92 9:29
سلام خانمی خصوصی لطفا
مامانی نازگلا
پاسخ
چشم ممنون عزیز دلم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:10
عزیزم انشاله که همیشه شاد باشید و از شادی هاتون هم بنویسید و ما هم بخونیم و از شادی تون شاد باشیم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزم شمام همیشه شاد و پر انرژی باشین
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:11
به به ای پسر شجاع چه عکسای نازی انداختی
مامانی نازگلا
پاسخ
آره با گوشمالی مامانم و وعده نهار راضی شدم مامانی ازم عکس بگیره
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:12
آقا شیره خر نشه بیا نمو بخوره
مامانی نازگلا
پاسخ
بیراه میگم خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:14
خوش به حالت ماهان جون چه دوست خوبی داری عزیم درست مثل خودت ماهه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله یه ذره با بصیرتت نگاه کن من ماهتر نیستم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:16
ای وای یادش بخیر زاغ و روباه رو دیدم یاد قدیما افتادم
مامانی نازگلا
پاسخ
آ؛ره واقعا آدم دلتنگ اون روزا میشه...آخی جووووووووووونی
حباب
19 آذر 92 11:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم خوبی ببخشید چند روزی نبودم مسافرت بودم .....تو خوبی به خدا همیشه به یادت هستم .......تسلیت میگم فوت خاله رو ...ایشالا غم اخرت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم حباب جونی،خدا امواتتو بیامرزه گلم..عزیز دلی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
19 آذر 92 11:19
عزیزم آیسان جون انشاله به سلامت بری و برگردی مواظب خودت باش و موقع دعا ما رو هم فراموش نکن
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونم مهری جونم،چشم نایب الزیاره همه دوستهای مهربونم خواهم بود
سارا مامان اهورا
19 آذر 92 18:13
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااااااااااااااااای تو،خودت گلی
مامان کیاراد(آرزو)
20 آذر 92 9:12
ایشاا...به سلامتی بری وبرگردی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون تو بشم مرررررررررررررررررسی گلم
مامان کیاراد(آرزو)
20 آذر 92 9:14
اما حواست به ماهانی وشوشویی بشه که پشت سرت دست به کارنشن وبرات نقشه نریزن
مامانی نازگلا
پاسخ
نترس آجی، تو خونه کلی دوربین مخفی و صداگیر کار گذاشتم که دارم میرررررررررم
مامان کیاراد(آرزو)
20 آذر 92 9:15
ماهانی عکسات خیلی ناز شدن خوشتیپ من
مامانی نازگلا
پاسخ
چه خاله خوبی که اینقد تحویلم داری
مامان کیاراد(آرزو)
20 آذر 92 9:16
ایشاا...دوستیت بارضاجونم همیشگی وپابرجابمونه عزیزدلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله ،ممنون خاله جونم
مامان کیاراد(آرزو)
20 آذر 92 9:18
ایشاا...همیشه بامامان جونیت درحال گردشو خوشی باشین عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووونیم
مامان ثنا
20 آذر 92 13:45
سلام به دوست خوبم. تو پست قبلی خیلی دلم گرفت و اصلا نتونستم نظر بدم. خدا روشکر که روبراهی. زندگی همینه دیگه . یه روز خوبو خوش. یه روز سخت و آزاردهنده. ایشالله که همیشه خوب و خوش باشی آیسان جونم. میبینم که بازم میخوای ماهانی رو تهنا بذاری . آخه گناه داره. چرااااااااا؟ من اعتراض دارم آقا. اینطور که نمیشه. ماهانی رو هم ببرخووووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
مامان ثنا جونی ممنون از حضورت عزیز دلم برا ماهان و باباشم نگران نشو عزیز خودشون بلدن چجوری ازم رشوه بگیرن و کلی خوش بگذرونن..نگران من بیچاره باش که گیر اینا افتادم
مامان ثنا
20 آذر 92 13:48
بعدشم من برای پست منقاشی ماهان کلی نظر گذاشتم. چرا نیستن؟ نگو که نرسیدن وگرنه خودمو میکشم. برای اولین بار وقت و حوصله به خرج دادم و کلی نظر گذاشتم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای نظراتت بشم نری خودکشی کنی یه وقت بابا حتما همینجاها یه گوشه کنارین نه که من تنبل دیر به دیر مییام برا تائید احتمالله تو نظرات تائید نشده موندن الان میرم با احترام همه رو میخوپنم و تائید میکنم عجییییییییییییییییییجم
خاله هدی مامان پارسا
21 آذر 92 10:31
خدارو شکر خوش گذشته
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون جاتون خالی
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:00
ماهان جون رشوه دادن مامانی بخاطر ماموریته مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
مممممممممممممممییییییییییییسی خاله
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:01
عکساتونم خیلی نازه مامانی وپسملی خودم
مامانی نازگلا
پاسخ
چشات نازه عزیز دلم
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:01
واسه ایسان جونو وپسرک ابروکمونممممممممممممممممم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو عزیز دللللللللللللللللللم
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:02
اونوقت رشوه بابای ماهانی چیه میخوای بری ماموریت!!!!!!!!!!!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
همینکه یه دو سه روزی نیستم که نق بزنم خودش کلی رشوست واللهباید بودی میدیدی چه بشکنی میزنه دارم میرم ماموریت
سارا مامان اهورا
22 آذر 92 18:26
آیسان جونم کجایی دلم برات تنگ شده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلللللللللللللللللم اومدم دارم پست جدید میزارم مییام پیشت
بی هنر
29 آذر 92 12:15
ماهان: ننه جون تا پول داری فرزندتیم! عاشق بند کیفتیم!!! . . . و الا ما سر حرفمون هستیم که بفرمودیم از خونه بابابی من برووووووووووووووو!!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
این بچه و دوستاش به کی رفتن عاااااخه
بی هنر
29 آذر 92 12:16
آیسانی رفته به موزه! ماهانی بپا نشی رفوزه!!!! یه همچین حافظی دارین و قدرشو نمیدونین آ گفته باشم
مامانی نازگلا
پاسخ
نههههههههه بابا مگه اینی که گفتی شعر و ور بوووووووود.... روح حافظ اینو بشنوه که خودکشی میکنه..روحشم میمیره
بی هنر
29 آذر 92 12:19
ماهان جونی تو شیرو میخولی کسی چیزی میگه!!!!! خب بذار شیرم تو رو بخوله !!!!! بعد چاق میشه چله میشه من میام اونو میخورم!
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااااااای نهههههههههه..تو دیگه خفن خطرناک شدیااااااااااا
بی هنر
29 آذر 92 12:21
حال میکنم این مادر و پسر زیر آب همدیگه رو میزنن جلوی رضا و مامانش !!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااا،چراااااااااااااا؟؟؟؟؟چی بتو میرسه اونوقت..همیشم که اینجوری نیستیم،گاهگداریم قربون صدقه هم میریم ماااااااااا بعععععععععلهداری که مااااااارو بیهنر
بی هنر
29 آذر 92 12:27
ماهان جونم شوما یادت نمیاد که با این روباه و زاغ چه روزگار شاد و غمگینی داشتیم و حتی بار ها و بارها اشکمون رو در آورد تعجب نداره عزیزم، شادیش برای اینکه با این قصه صدها بار مارو خواب میکردن و اشک و ناراحتیش بابت اینکه وقت درس پس دادن و املا باید حرص میخوردیم و البت کمی نوازش از دستان پر مهر و خشن معلم مربوط و معظم له!!! بععله ، ما این موهارو تو آسیاب نریختیم که! یه همچین روزایی رو گذروندیم
مامانی نازگلا
پاسخ
اینارو بی خیال الان ذات تنبل خودتو نشون دادی رفت پی کارش،الکی اخراج نشدی که..پس چنین تنبل خانی بودی و سر مشق و املا معلمای گرام همیشه باید زحمت کشیده و تنبیهت میکردن..تنبلللللللللللل خاااااان..هی هی
بی هنر
29 آذر 92 12:29
آره قوقو، بخورتش این مامانو شاید بابا جونت بخواد دوباره شانسشو امتحان کنه
مامانی نازگلا
پاسخ
طفللللللللللللللللی من مامان،مظلووووووووووووووم،معصووووووووم،،بی آزاااااااااار،مگه چمه منننننننننننننننن
بی هنر
29 آذر 92 12:31
این پاچه خواریت تو حلقم!!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
تو با چتر بسته فرود اومدی تو حلقم بعد چترتو باز کردی،،الان دیگه بیخ حلقمی...باشه اینم تو حلقت..خدا قووووووووت
مامان آروین ( مهناز )
3 دی 92 12:07
ببین اومدم دیگه نگی بی معرفتم خیلی دوست دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
بیمعرفت که نیستی،خواهی بود اگه منبعد برا اون خصوصی که گفتم تک خوری کنیمیبوسم روی ماه تو و آروین خان خوشگلمو