ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یه بار دیگه تولدت مبارک عسلم

1392/9/17 11:55
759 بازدید
اشتراک گذاری

من هرهر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

میکنی

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من...

غصه هایت برای من...

همه بغضها و اشکهایت برای من...

بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را

تو شاد باش ..شاد شاد شاااااااااااااد....من بجای تو غمگین میشوم،نگران .میشوم..تو فقط بخند.....

ماهان جونم با تمام بند بند وجودم عااااااااااااااااااشقتم ،دوست داررررررررررررم عمرررررمقلبقلبقلبماچماچ

                                     عزیز دلم تولــــــــــــــــــــــدت مبااااااااااااااارک..

بالا نوشت:

1- با سلام و عرض ادب  خدمت دوستان بسیار گل و مهربونم که همیشه شرمندمون میکنن و مورد لطفشون هستیم و بدون اینکه حتی پست تولد بزاریم تبریک میگن ،،مخصوصا ناهید جون مهربونم که همیشه مناسبتهای من و پسرم براش مهم بوده و دیروزم من نرسیدم بیام وب لطف کرده و آدرس لینک عکس ماهان جونمو از رو صفحه وب برا یادبود تولدش  برامون فرستاده که یه دنیا ازش تشکر میکنم و از خدا میخوام هر چی دلش میخواد خدا بهش بده و دو تا نازگلاشو براش نگهداره..ناهیدم فدای مهربونی و صفای دل نازنینت..خدایی یه دونه اااااااااااااااااااااااااااااای .قلبماچماچبغلبغل

آدرس لینکها:

http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/13853209824.jpghttp:

//www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/13853186416.jpg

2- شرمنده دوستانی هستم که ازم شماره دارن و اس میدن یا تماس میگیرن و جواب دریافت نمیکنن، چن روز پیش یه اتفاقی افتاد و زانوی پام چاک برداشت ..گوشیمم تو همون حادثه از بین رفته ،فعلا خطم مسدود هست اینکه جواب اس نمیدم حمل بر بی نزاکتی نباشه..ناراحتنگران

ماهان جون دوست داشتنیم،نفسم،همه امیدم سلام،،عزیز دلم دیروز تولد اصلیت بود اما چون مصادف با ایام عزیز محرم شده بود من و بابایی چن روز قبل محرم برات جشن گرفتیم که چند تا پست پایین تر برات یادگاری گذاشتم..ولی دیروزم با بایی تصمیم گرفتیم که این روز رو کاملا اختصاص بدیم به تو و بقول خودت تو قربان و رئیس باشی و هر چی امر کنی همون بشه..لبخندقلبوصبح  با پیامک تبریک تولدت از طرف مهد بیدار شدیم و من و بابایی حسابی به جونت افتادیم و با بوس و ناز  و قربون صدقه بیدارت کردیمماچقلب،،اجازه دادیم لباس فرم مهد نپوشی و هر لباسی که دلت خواست بپوشی،هر چن تو دلت میخواست دوتایی تو خونه بمونیم ولی نشد مرخصی بگیرم و بهت قول دادم بجاش برات یه سورپرایز داشته باشم..فدای چشای خوشگل و شیرین زبونیت بشم که چه برنامه هایی برا سورپرایز خودت میریختی و میگفتی که برات دونه دونه اجراش کنم...تا شب حسابی بهت خوش گذشت و عصری هم برا دندونی اردلان جون رفتیم و تو با بچه ها حسابی بازی و شادی کردین..موقع برگشتن به خونه هم جیپ زرده که تو ویترین یه مغازه بود و بقول خودت سایز کوچیکتره ماشین شارژی جیپیت بود رو خواستی و سر سه سوت خاله فاطی برات خرید و اونقد خوشحال بودی که اصلا یادت رفت از خاله تشکر کنی یا مثل همیشه آویزونش بشی که باهاش بری خونشون یا اون بیاد به خونه ماخندهخندههمچین که از خاله فاطی جدا شدیم یادت اومد که قرار بود با هم بریم پیتزا ،منم تماس گرفتم بابایی اومد دنبالمون اول رفتیم معروفترین  قنادی شهر که برا مربیا و دوستای مهدت شیرینی بگیریم و تا من رفتم شیرینی گرفتم اومدم تو ماشین خواب رفته بودی اونقدر که از صبح ورجه وورجه و بپر بپر کرده بودی..شبم خاله اینا هم برا عیادت من هم تبریک دوباره تولدت اومده بودن که شما بیدار نشدی خمیازهراستی  گلم از اون حادثه که زانوم اونجوری شده هر روز یه تعداد فک و فامیل مییان ملاقات خودشم دست خالی حسابی تخمه میشکنن،میوه میخورن و میریزن و میپاشن و دارت بازی میکنن و مسابقه راه میندازن..منم دست به سینه لنگ لنگان  کوزت وار خدمتگزاری میکنمتعجبنگراننگرانامروز صبحم که هنوز پام میلنگه ،دستمونم به خاطر کیف من و تو شیرینی مهد سنگین بود ،بابایی آرنولد بازی درآورد که خودش برسونتمون..من داشتم تو صندلی عقب شیرینی و کیف رو میزاشتم که بابایی هواسش نبود  و با چرخ ماشین رفت رو شصت پاااااامگریهآخآخالبته چیز خیلی مهمی نبود ولی لنگش پام زیادتر شدنگراننیشخندویه بساط و بهونه دیگه برا شب نشینی فک و فامیل مهیا شد..خندهخندهفدای دلت بشم که میخواستی به من روحیه بدی همش میخندیدی و با بابایی میگفتین مامانی یه دور دیگه برو جلو ماشین یه جوری بزنیمت که مردم مجبور بشن کمپوت آبمیوه بیارن ملاقاتت..سبزسبزسبز

ماهان نازم فدای دل مهربونت بشم که میخواستم روی ماهتو ببوسم  همش اصرار میکردی که دستمو ببوسی و برات تو وب بزارمش..تو چقد دل بزرگ و مهربونی داری عزیز دلم..ماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (75)

شیدا مامان الینا
4 آذر 92 9:46
عزیزم ماهان جون تولدت هزاران بار مبارک پسرم انشاالله دستان مهربون خداوند همیشه نگه دارت باشه دوستت دارم عزیزم تولد تولد تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررسی خاله جونم،ممنون محبتاتم
شیدا مامان الینا
4 آذر 92 9:53
سلام آیسان جونم خدا بد نده عزیزم ؟ ان شالله هر چه زود تر خوب بشی . خودمونیم ها نا خواسته باعث شدی فک و فامیل تو این شبای بلند پاییز خوش باشند چقدر عکس ماهان زیباست حس خیلی قشنگی توش هست مثل عشــــــــــــــــق پاک و بی آلایش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام شیدا جونم،،خودت و خوشگل الینام خوبین..آره خدایی چه شب نشینی میشه و البته مسابق دارتـــــــــی،آخرشم کلی بریز و بپاش برا ماااا فدای تو ..آره دلم نمیومد این عکسو بزارم خودش اصرار کرده،فداش بشم
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
4 آذر 92 9:56
سلام ایسان جون من دیدم امروز تولد ماهانی هست عکس ماهان جون رو تو صفحه نی نی سایت قسمت متولدین امروز زده بودن منم گفتم شاید پرینت نگرفته باشید گفتم پرینت بگیرم برات بذارم شاید بخواین برای یادگاری تو وبش بذارین تا مثل من حسرت نخوری که چرا عکسشو بر نداشتی چون من پارسال عکس فاطمه رو فراموش کرده بودم بردارم آپلود کردم اینم ادرس عکس آپلود شده http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/13853186416.jpg http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/13853209824.jpg
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااای خدا بازم ناهید حجونم مث همیشه شرمندم کرده..قربون دستت خانوم .دستت طلا،ندیده بودم دیروز...خیلی خیلی خوبی ناهیدم
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
4 آذر 92 9:57
http://www.niniweblog.com/today.phpماهانی تولدت مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررسی خاله بامرااااااااااااااااامم
سارا مامان اهورا
4 آذر 92 9:58
سلام عزیزم.خوبی؟دیگه بهم سر نمیزنی؟ دلم برات تنگ شده؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم حتما سر میزنم گلم،یه ذره سرم بد شلوغ شده..شرمنده همه دوستام شدم
ریحانه ترجانی
4 آذر 92 9:59
ماهان کوچولو تولدت مبارک مادر عزیز چقدرخوب که لحظات شیرین ماهان رو ثبت میکنید تا در اینده از خوندنش لذت ببرن.حتما علاوه بر این هم برای آینده فرزندتون برنامه ریزی هایی کردید . بگذارید با اندکی آینده‌نگری شما، فرزند دلبندتان آینده‌ی روشن‌تری را در پیش رو داشته باشد. کودکان شیرین امروز، در چشم بر هم زدنی می‌بالند و به نوجوانان و جوانان فردا تبدیل می‌شوند. اما آیا برای فردای او برنامه‌ای تدارک دیده‌اید؟ آیا برای هزینه های تحصیل، مسکن و ازدواج او راهکاری اندیشیده‌اید؟ برای آسایش فردای فرزندتون ما بیمه‌ی عمر و تامین آتیه‌ی پاسارگاد را به عنوان ارزنده‌ترین هدیه‌ی شما به او پیشنهاد می‌دهیم. هدیه‌ای ماندگار که حاکی از دوراندیشی شما در تامین آتیه‌ی فرزندتان است و سرمایه‌ایی قابل توجه را برای او در سنین جوانی فراهم می‌آورد تا در تامین هزینه های تحصیل، ازدواج، شغل و بسیاری موارد دیگر آن را به کار گیرد. این مثال ساده را ببینید: اگر همین امروز کودک دلبندتان را بیمه کنید، با پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان حق بیمه، فرزند شما در 30 سالگی سرمایه‌ایی در حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان خواهد داشت که چندین برابر بیش از مبلغی است که برای او پس‌انداز کرده‌اید. این تنها نمونه‌ای از انواع بیمه‌های موجود است. برای آگاهی از مشخصات و یافتن جدولی متناسب با بودجه‌ی خودتان، و خرید این بیمه نیازی به مراجعه نیست. کافی است با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم و تمامی کارها را برایتان انجام دهیم. منتظرتان می‌مانیم! ریحانه ترجانی مدیر نمایندگی3502 تلفن 09123351180و 66927015
مامان سونیا
4 آذر 92 10:00
ماهان جونم تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله بشی گل پسر
مامان سونیا
4 آذر 92 10:01
امروز سوم اذر هست و تولد ماهان جون تبریک میگم و امیدوارم عمری با برکت و پر از شادی همراه با عزت و سرفرازی داشته باشه و عاقبخت خیر رو براش آرزو میکنم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی مامان سونیا جونم یه دنیا تشکر
مامان سونیا
4 آذر 92 10:01
ممنونم از محبتهای همیشگیت و احوال پرسیهات عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
گلمی،وظیفست
مامان عرفان
4 آذر 92 10:18
تولدت اصلي ات مبارك ماهان جووووووووووووووووووون
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله نگار جون عزیززززم
مامان عرفان
4 آذر 92 10:19
ايشالا تولد صدو شصت سالگيت
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جوووووووونم
مامان عرفان
4 آذر 92 10:19
چه فك و فاميلهاي با حالي دارين
مامانی نازگلا
پاسخ
چیه حسودیت میشه واللله
مامان عرفان
4 آذر 92 10:21
حالا فك و فاميلاتون هيچي نياوردن اين همه براشون تخمه و ميوه مياري و مثل كوزت جلوشون كار ميكني ببين اگه يه دونه كمپوت بيارن ديگه ادعاشون تا چه حد بالا ميره و حتي اگه شام و نهار هم بر=هشون بدي فكر نكنم راضي بشن .
مامانی نازگلا
پاسخ
واقعا ها نگار من هر چی فک میکنم این چه فک و فامیلن من داررررررررررررررم.؟؟؟؟؟..اح اح اح اح..البته بغیر داداش مهدیم که کلی میوه برام آورده بود
مامان عرفان
4 آذر 92 10:22
به نظرم بهشون بگو پام خوب شده و دكتر گفته برا اينكه روحيه ات هم بهتر بشه هر روز برو خونه ي يكي از فك و فاميل . و اينجوري براشون برنامه بنويس كه هر روز خونه يكيشون بري .
مامانی نازگلا
پاسخ
فکرت معرکککککککککککککککست دخترررررررررررررر..پایم آقا پایم
مامان عرفان
4 آذر 92 10:23
ماهان جون ماشينت هم خيل قشنگه مبارك باشه خاله . دست خاله فاطي هم درد نكنه .
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررسی خاله نگارم،آی این ماه از خاله ها کادو درو کردماااااااااااا
مامان عرفان
4 آذر 92 10:23
آيساني راستي ديروز كدوم پيتزاييه رفتين ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ها این کلک رشتی بوددددددد که گرفتم،ماهان خوابید نرفتیم،ولی میخواستیم بریم مهدی هیلا..دبشه هاااااا باکلااااااس
مامان عرفان
4 آذر 92 10:24
هنرمندي ديگه تو يك دستت را دادي بچه بوس كنه و با دست ديگه ات عكسش را ميندازي . آفرين
مامانی نازگلا
پاسخ
گندت بگیره دختتتتتتتتتتتتتر
مامان محيا
4 آذر 92 11:43
مباركه تولدت ماهان جون هم اصلي هم فرعي انشاا... هميشه دست بوس مامان مهربونت باشي نه فقط براي عكس
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررررسی خاله مهربووووووون..چشم خاله البته اگه مامانم دستاش تمیز باشه
مامان عرفان
4 آذر 92 13:06
دست داداشتون درد نكنه پس خونه اونا بري برا تجديد روحيه زياد زحمت نده بهشان فقط عصرانه بخوريد و بريد
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا اونا کلکترن..خودشون عمدا میوه گرفته بودن که نریم خونشون جبرانی
مامان عرفان
4 آذر 92 13:09
اگه من گندم بگيره پس كي را به را حال تو را بگيره ؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خوووووووووووووووووب حرفیییییییییه..
سارا مامان اهورا
4 آذر 92 18:55
عزززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم.گلم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونم خاله مهربونممممممممممممممممممممممم
بی هنر
4 آذر 92 19:53
خدا یاطلسی ها با تو باشد پناه بی کسی ها با تو باشد تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشد تولدت مبارک ماهااااااااان جووون
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررررسی بی هنری جوووووووووووووووووووونم
بی هنر
4 آذر 92 19:58
هرچی سنگ مال پای آدم چلاق و لنگه!!! بابا ماهان توی ماه حرام فکر کرده که دیه بگیره! آما سوال اینجاست که الان بابایی میخواد از کی دیه بگیره! هان؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
بیمه که نمرده،ماشین بیمه کردیم برا یه همچین روزی خخخخخخخخخخخ(((از دل بابای ماهان)))
بی هنر
4 آذر 92 20:00
بیچاره دارن نقشه میکشن تا ازت استفاده سخت افزاری کنن!( ازت یه دستگاه پول ساز درست کنن) البته الان در مرحله ی آزمایشی به سر میبری و خبر نداری خودت! دلم برات بسوخته!
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا فکر کردن،خیال کردن.. اینجوریام نیست،همچین که پول دیه بدستمون برسه یه شبه همه رو چنجش میکنم به لباس مباس عمرا رنگ پول و پول ساز ببیــــــــــــــنن
بی هنر
4 آذر 92 20:01
فکر کن پدر و پسر ترسیدن که جشن و سور وسات خودشون به ازا تبدیل بشه و الا حتما نقشه ماهان جونی رو برات اجرا میکردن!
مامانی نازگلا
پاسخ
آآآآآره جون عمت..داشتن دوتایی خودکشی میکردن بخاطرم،، دیگه منم از افق دراومدم و گفتم چیزی نیس داااااااااااش بیخی واونا اشک شوق تو چشمشون خشک نشده بود دوباره محو افق شدم
بی هنر
4 آذر 92 20:05
بووووووق بوق بوق بوق بوق بوق بوووووووووووق بوق بوق بوق آآآآآآآآآآآآنن نننناااااااااااان نااااان دید دیییییییییییییید! ماهانی منم میخوام ازین جیپ خوشگلا داشته باشم! خووووووووش بحالت پسر خیلی خوشگله مراقب باش باهاش تصادف نکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
اح اح اح اح...چقد بوق ماشینمو زددددددددددددددی...نمیگی خرااااااااااااااااب میشه ماشین خوشگلم...خوشت مییاد منم بیام دست و بال عروسکااااااااای تو رو بشکنم
بی هنر
4 آذر 92 20:08
تبریک دست خالی مرا به سخاوت بی حدت بپذیر ماهان گلی
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررسی شما لطف دارین یه دنیااااااااااااا.....راستی به قول مامانیم دستات خالی بزار تو جیبت سردشون نشه خخخخخخخخخخخخ
بی هنر
4 آذر 92 20:09
یهنی این مدلی دست ماچ کردنت تو حللللللللقم ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
داااااااااااااشتم شاخ درمیاوردم که یعنی عمرا اگه بی هنر تا اینجای قضیه بیاد و حلقشو پیشکش نکنــــــــــــــه مرسی که نزاشتی مردم تو دودلی بمونن که کلت یه جایی خورده یانه
بی هنر
4 آذر 92 20:11
ماهانی الان مامانی سایز سی و هشته دستشو ماچ میکنی خوب میکنی گلم، اما یادت باشه چند سال دیگه که مامانی شد سیصد و هشتاد باید بیشتر دم دستش باشی آ فکرشو بکن!
مامانی نازگلا
پاسخ
اااااااااااایییییییییییییییییییششششششش((مامان ماهان)) زن اگه اینجوریاست طلاقت رو شاخشه واااااااااگفته باااااااااااااشم((بابای ماهان)) اوووووووو..نه نه نـــــــــه..من که پاک آبروم پیش زن و بچم میره که..بابااااااااا ببر مامانو پسش بددددده((خود ماهان)) لعنت به زات بد هر چی آدم بده و به هم زن کانون گرم خونوادست ((از طرف تعداد کثیری ازجمعیت خونواده وبی))
بی هنر
4 آذر 92 20:22
از وقتى که دیه شده۱۹۲ملیون دیگه وقتى از در خونه میرم بیرون کسى نمیگه مواظب خودت باش...... یه همچین فک وفامیلایی داریم ما.......... ببین پدر و پسر شدن عین فامیل ما
مامانی نازگلا
پاسخ
صب کن ببینم..آی ایها الناس یه چرتکه بیارین ببینم چقد دیگه برا خودم باید جیب بدووووزم...از الانم تا تموم شدن پولام با همه دوستام قهر قهرررررم
مامان سونیا
5 آذر 92 10:06
سلام خانمی خوبی خدا بد نده پات چطوره بهتری انشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مرسی گلم،نه هنوز میلنگم..مرسی که بیادمونی
مامان سونیا
5 آذر 92 10:13
به به چه ماشین خوشگلی مبارکت باشه خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررررسی خاله...منون
مامان عبدالرحمن واویس
5 آذر 92 10:22
ماهانی جوووووووووووووونم تولدت مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررسی خاله،چشممون روشن که اووووووووووووومدی
مامان عبدالرحمن واویس
5 آذر 92 10:23
وای ایسان جون خدابخیر کنه عزیزم ان شاالله هرچه زودتر خوب بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررسی یاسمین جونم..
خاله هدی مامان پارسا
5 آذر 92 10:55
مبارکه مبارک صد هزار ساله شی خدا بد نده چکار کردی با خودت
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررسی عزیز دلم...من نکردم که پدر و پسر کردن هر کاری کرررردن
بی هنر
5 آذر 92 19:00
اون دو دلیتم تو حلق خودم!
مامانی نازگلا
پاسخ
کدوم دودلیچه حلقی داری خدایی همه چی توش جا میشه تبریک میگم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:36
سلام آیسان جــــــــــــــــــــــــــــــــونی واییییییییییییی آبجی جون اینها همه وظیفه دوستی هست اگه هواسم به دوستای خوبم مثل شما نباشه دوست نیستم که، ولی به خدا من کارزیادی نکردم شما از محبت خودتون هست که اینجورفکر می کنیداین که چیزی نبود فداتون بشم که کمترین چیز ممکن پیشتون اینقدر ارزشمندهست تازه اومدم دیدم چه خبره هم منو شرمنده کردید وهم تولد مجدد انشالله همیشه تولد وشادی داشته باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام نااااااااااااااهید مهرررربون من...نه خدایی تو خیلی خیلی مااااااااااااهی..واقعا ما یه بارم همو ندیدیم اما شما اینهمه به ما لطف داری،حتما حتما از الطاف و هدیه خداوندیه همچین دوستان مهربون که وجودشون آرامبخشه..دوست دار یه دنیااااااااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:38
خانمی ایسان جون ممنون به خاطر این همه انرژیهای مثبتی که شما به من می دید من هر روز پرانرژی تر میشم عزیــــــــــــــــــــــــــــزمی گلم شما خودتون خیلی محشرید
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااامداااااااااتم گلم...خیلی شرمندم میکنی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:41
ماهان عزیزم پسر خوشگلم دوردونه خاله تولدت مبارک امیدوارم 150 سال زنده باشی وهمچنین در پیشرفت وترقی وباعث افتخار بابا ومامان خوبت یاشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله ناهید خوب و نازم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:44
چه شعرودلنوشته زیبایی انشالله هیچ وقت تنهایی وغصه سراغتون نیاد وهمگی با هم شاد شاد شاد باشیداینم یه عالمه ماچ آبدار از تمام وجودم برا ماهان جون وآیسان جونی که با مناسبتهای خوب مارو هم خوشحال می کنن
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست با حال خوددددددمما هم شما و دو تا نازگلاتو میبوسیم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:47
ایسان مهربونم ممنون از این همه ابراز محبت کاری نکردم اگه این کارهای ناچیز اینقدر شمارا خوشحال می کنه از عاطفه ومهربونیتون هست گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
یکی یه دونه ای خوشگل من،یه دنیا ارزشمندن برام
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:49
عزیزم بد نباشه چی شده چه حادثه ای خدا نکنه انشالله که به خیر گذشته
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی که نگران شدی گلم ،داشتم لی لی کنان و بدو بدو میرفتم دنبال ماهان،یه روز هیجانیم داشتم یه جورایی باید تخلیه انرژی میکردم،، این بلوک بزرگ بتونی مال شهرداریهاهست ،فک کن یه سرو نصفه و نیمه که قد گلدونو بزرگترم کرده بود،توش بود..اومدم جومونگ وار از روش بپرم دیگه ارتفاع زیاد بود..با کله اومدم زمین حواسم به صورتم بود،زخم نشه زانوم خورد به لبه بتونولی آی پرشی کردماااااااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:52
فدای شما بابا مامان مهربون که همیشه وقت می ذارید برا ماهان جون وکلی سوپرایزو خوشحالش می کنید وقدبون دل کوچیک وقلب مهربون ماهان جونم که چه حس قشنگ وکودکانه ای داره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم..عزیز دلمی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:55
دست خاله فاطی درد نکنه که هواسش به خواهر زاده مهربونش هست ماهانی خوشحالم که اینقدر خوشحال شدی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جونم..شما رم به اندازه خاله فاطی دوستون دااااااااااارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 7:58
ای بابا این چه بلایی بود به خیر گذشت مواظب باشید گلم ولی بهانه خوبی بود برا دیدار فک وفامیل
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ناهیدجونم چه فک و فامیل بی سخاوتیم داریم بخدا،دیگه یواش یواش باورم میشه بچه سرراهییییم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 8:01
عزیــــــــــــــــزم ماهانی آفرین به پسر ماهم که چه صحنه زیباییست بوسیدن دست مادر امیدوارم همیشه اینجور عاشق باشی که می دونم هستی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 8:01
جیبت هم مبارک خیلی خوشگله
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییییییسی ،قابل شما و محمد رضا جونمم نداله خاله
لیلا مامان پرنیا
6 آذر 92 8:49
سلام به روی ماه گل پسر خاله ودوست گلم تولدت مبارک عزیز دل انشاا.. هزارساله بشی دست آیسان جونم هم درد ننه که انقدر هوای گل پسرمون رو داره امیدوارم جمع گرمتون همیشه برقرار وشاد باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلا جون جون خودم و ممنون از حضور و دعای خیرت
لیلا مامان پرنیا
6 آذر 92 8:52
آیسان جون اشتباهی شده من اسم ماهان جونم رو بعد از عوض کردن قالب وبلاگ آوردم اول سطر لینک دوستان من از این بیمعرفتیها این حرفها به ما نمیچسبه اشتباه شده خانمی الان بعد از چند روز اومدم وب کامنتت رو دیدم خودمم شک کردم ودیدم نخیر آیسان خانم اشتباه کرده حالا آشتی دومادم میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به فداااااااااااااای تو..گفتم تو خیلی ماه و نااااااااااازیشوخی کردم باهات گللللللللللللللللللم..شما و پرنیان جونو میبوسم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 8:59
سلام گلم صبح به خیر عزیــــــــــــــزم عاشقانه به دنبال فرزند رفتن واین همه هیجان وتخلیه انرزی ببین چه کارا کرد.. عزیزم فدات که دست کزت وجمونگو از پشت بستی ای ولا به آبجی خودم که چه شجاع وبی باک هست خدارا شکر که هواست به صورتت بود وگرنه با یه خراش چقدر ادم از غصه پیر میشهقربون این همه عشقت به ماهانی جون خدار را شکر که اتفاق بدتری نیفتاد
مامانی نازگلا
پاسخ
ناهیدی جونم نترس نشستم جلو تلویزیون هر کی هر حرکت بجا و بیجایی میکنه،من به توان ده اون کارو باید انجام بدم..کمتر از کزت و جومونگ اجنبی که نیستم،،هسسسسسستم؟؟؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 9:10
میگم ایسان اگه خیلی دوست دارید منو ببینید من خوشحال میشم ولی چند شرط ناچیز 1یه بلیط هواپیما برا چهار نفر نه اینکه پسرم با دخترم اذیت میشن کنار ما ویا روی صندلی مخصوص کودکان بشینن اینه که باید یه صندلی جدا بهشون اختصاص داد 2 سویت تمام وکمال با خواب واستراحت وخلاصه همه چیز تمام وکمال چون نمی خوایم مزاحمتون باشیم وهی بچرخید ریخت مارو ببینید بگید ایییییییییییییییییییش یه ماشین آخرین سیستم برا گردشگری شنیدم از خودتون مناظر وجاهای دیدنی زیاد دارید واگه دیگران ببینن مهمان شمایید کلی تعریف و تمجید کنن که سنگ تموم برا مهماناتون گذاشتید اینهارو بیشتر برا خودتون گفتم دیگه تمومش می کنم می ترسم آخرش از اومدنمپشیمون بشیدخوب نظرتون چیه ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
اوووووووووووووووووووخی خداااااااااااااااای من،،بگردم برا این همه نااااااااازتونرو تخم جفت چشای بابا غوریمون..شما امر کن ما هستیم خدمت با سعادتتون..سوئیت و اینا چیه ما میریم بیرون شما قدم به کلبمون میزارین خوووووووووووب عزززززیز دلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 9:13
ای جــــــــــــــــــــان چه ماهان نازی پسر خواهر خودمی چقدر خوش به حالمه خدا خاله فاطیتو برات نگه داره عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم بامرررررررررررررام
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 9:15
نه اینکه ما از این فک وفامیلا نداریم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا رو شکر که من تنها نیستم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 9:19
واـــــــــــــــــــــــی خیلی خطرناکی نزدیک نیایااااااااااااااا نه والــــــــــــــــــــــــلا نیستی بر منکرش لعنت ولی تورو خدا به ما رحم کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
نگفتم که از جادوگر بد زات و جن سیاه الگو برداری میکنم اینهمه ترسیدی جییییییییییییگر..
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 9:26
ای بابا دارم عرق می کنم چشمتون سلامت بیرون چیه بیاین تو کلبه قلبمون تا گرم گرمش کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دللللللللللللللللمی،قلبت همیشه شاد و گرم گررررررررررم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 92 9:43
سلام آيسان عزيز خوبي ؟خدا بد نده...چقدر چشم مي خوري ..بتركه چشم حسود......پات چاك بر مي داره...موبايلت مسدود مي شه..اي واي
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم مرسی ،وای چه خجالتم دادیییییییییییی
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 92 9:49
ماهان عزيز ....سلام تولدت بازم مبارك...انشاء الله جشن داماديت.....دعوتم كني حتمي مي يام..خوففف
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااام خاله جونم ،مرسی ایشالله دومادی محمد سپهر جونم
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 92 9:50
ماشين خوشگله مباركت.....وقت داشتي بيا ماجراي كاردستي محمد ما را بخون
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جونم چشم گلم حتماااااااااا
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:53
از طرف خاله تنبل: و با تاخیر همیشگی : تولد تولد تولدت مبااااارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جاااااااااااانم،مرسی خاله مهربونم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:55
انشاله که همیشه هر جفتتون و البته هر سه تا تون شاد شاد شاد باشید و روی غصه رو هیچ وقت نبینید
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی ،فدای مهربونیت و دعای خیرت بشم گلم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:57
خدا بد نده آیسان جون الان چطوری عزیزم ؟ میگم چرا نیستی
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی فداتم مهری جونم،،هستیم و داریم میسازیم..زانوم سیاه و کبود شده..این چن روزم عذابش بیشتر شده
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:58
خووووش به حال ماهان جون چه جیپ خوشکلی دستتون درد نکنه
مامانی نازگلا
پاسخ
قان قان قان ،خاله بیا یه دور سوار شیم دوتااااااایی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 10:59
ماهان جون خودمونیم آآآ چقد خوش به حالت شده دو بار کادو گرفتی
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله من به این دلبری،ده بارم بگیرم میارزه که...نمی ارزه؟؟؟مامانم خیلی تحویلم داره؟؟؟؟/
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 11:01
بالاخره این پیتزا چی شد از دستتون پرید
مامانی نازگلا
پاسخ
جبران کردیم بعدا تو خونه و با دستپخت بنده جوووووووون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
6 آذر 92 11:03
عزیزم در این جور مواقع یه رخت خواب برای خودت پهن کن و از جات تکون نخور که مجبور نشی کوزت وار خدمت کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا نمیصرفه آبجی..نمیصرفید،،این آبجی داداش و فک و فامیلی که من دارم مییان میندازنم بیرون از رختخواب میگیرن خودشون میخوابن ،تجربه دارم بابااااااااا.الکی نیست که
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آذر 92 11:20
نه جانم بلانسبتت شما که جادوگر بد ذات وجن سیاه نیستید ، شما فرشته اید مزاح بود مزاح مهربونم
مامانی نازگلا
پاسخ
میدونمممممممممممم گلمممممممممم...اما من جدا بعضی روزامم جنیم هااااااااا..وحححححححححححححخودمم ترسیدم
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 آذر 92 16:00
با تاخیر تولدت مبارک عزیز دلم ماهان جونم.چقدر مهربونی فرشته کوچولو.مامانی خدا رو شکر که اتفاق خاصی برات نیافتاد عزیزم.مثل همیشه زیبا نوشتی گلم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام مامان راتحیل جونم،ممنون از لطفت
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 آذر 92 16:01
خصوصی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررسی گلم،بخدا شرمندم کردی،انتظار نداشتم
مامان پریسا
9 آذر 92 0:27
تولدت مبارک عزیزم.
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهربونمممممممممممم
مامان کیاراد(آرزو)
10 آذر 92 9:54
عزیزدلم تولدت باتاخیر مبـــــــارکایشاا...120ساله بشی گلم وهمیشه توزندگیت موفق باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی فدای تو بشم،همیشه لطف دارین شماااااااا
مامان کیاراد(آرزو)
10 آذر 92 9:55
آیسان جونم برات ناراحت شدم.ایشاا...هرچه زودتر پات خوب شه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو بشم که ناراحتم شدی الان خوب خوبم عزیز دلللللللللللللللم
مامان کیاراد(آرزو)
10 آذر 92 9:56
آفرین به باباومامان که اینقده واسه گل پسروقت میذارنومیخوان روز تولدش بهش خوش بگذره
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گللللللللللم،لطف داری عسسسسسلم
مامان کیاراد(آرزو)
10 آذر 92 9:57
ماشین جدیدم مبارکدست خاله هم درد نکنه.
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییسی خاله
مامان رهام جونی
10 آذر 92 9:58
تولدت مبارک عزیزم.ایشاا...همیشه شادوسلامت باشی واززندگیت لذت ببری
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونم خاله جونم،،رهام جونو میبوسم