ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

باشرح و بدون شرح..

1392/9/10 11:02
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

یه جمعه و یه کوهپیمایی دبش به روایت تصویرلبخندلبخند

ماهان:بچه ها مسابقه بدیمسوالاز خود راضی

ثنا:من هستممژه

سارینا:واااااااای نه..من خسته میشمنگراننگرانگریه

هــــــــی هـــــــــــی،، سارینا تنبل ،،هــــــــــــی هـــــــــــــــــی..تنبل تنبللللللللللل

نه خیررررررررررم آیسان جون پاش درد میکرد کمک آیسانم رفته بودم،شما که مهربون نیستین بدجنسهاااااااازبانمگه نه آیسان؟؟لبخند

خوب بله خوشگگگگگگگگگگگگگگل خاااااااااااله،مهربوووووونمچشمکنیشخند..راستی خاله هیچی مدرک جرمم از خودمم بجا نذاشتم که دارم چقد اسباب بقیه رو کول میکشم با پای لنگگگگگگگگگگگگگگمشیطانشیطانشیطان((از خود راضیزبان))

...عصر جمعه و دیدن نی نی پسر عمه بهزاد..

نی نی:چقد اذیتم کردی ماهااااااااااان..به وقتش حسابتو میرسمآخ

نی نی: مامممممااااااااااااااااااان،،باااااااااااااااااباااااااااااااااا..کمکککککککککککککککککگریهگریهگریه

منم از این نی نیها میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااام..الااااااااااااااانم میخوااااااااااااااااااام..عصبانیعصبانی

خووووووووووووووب ماهان جونم برسیم به قسمت باشرحش،،اول اینو بگم جوونتر که بودم ،فک میکردم ناقلاتر و کلکتر  از من دنیا نیومده،فک میکردم هفت خط روزگارم و تو عالم جوونی همیشه به دوستام قسم میخوردم بس که من همه راههای کلک  رو رفتم عمرا اگه کسی  یا بچه هام بتونن  به من کلک بزنن،،از خود راضیاز خود راضینیشخنداین اعتماد به نفسم تو حلق خودم برا بقیه زحمت نشه..خجالتچن روز پیش که اون جیپ زرده رو خاله فاطی برات خریده و خیلی دوسش داری رو میخواستی ببری  مهد نشون بچه ها بدی،هر کاری کردی خانم معلمتون نزاشت که نزاشت و گفت اگه هر کدوم از بچه ها بخوان اسباب بازی دلخواهشونو بیارن  دیگه نمیشه جمع و جورشون کرد و در ثانی شما سال بعد میخواین برین مدرسه  و مقررات مدرسه رو باید یاد بگیرین...تو هم از چن روز قبل هی پاچه خواری میکردی  ، سر نمازا شرکت میکردی و خوب مشقاتو نوشتی که در ازاش یه کاری برات بکنم....اونم چه کاااااااااااااااریتعجبتعجبدیشب اومدی میگی مامان تو رو خداااااا بیا این جیپمو کادو کن مثلا من نفهمم،،بیار بده مربیمون بازم مثلا من نفهممتعجب،بهش بگو در ازای کارای خوبی که کردم اینو برام خریدینیشخند،،بعد خانوم معلمم مییاد پیش بچه ها بوسم میکنه میگه آفرین ماهان پسر خوبم که اینقد خوب بودیچشمک،فرشته مهربون برات از آسمونا جایزه آورده.هورا.منم مثلا سورپرایز بشم یهو کاو رو باز کنم اینجوری بچه ها ببینن جیپمو..عاخه تعریفشو  کردم بچه ها دلشون میخواد ببیننششششششششششششنگراننگران

من و بابا هر دو با دو تا شاخ تو کلمون:تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجباسترساسترساسترس

تو:فکرررررررررم بکر بودا مامان نهنیشخند؟؟؟؟؟کوچولو بودی تو هم اینجوری بلد بودی کلک بزنـــــــــیشیطانشیطان

متفکرمتفکرمتفکرمتفکرمن اصلا اینجوریشو بلد نبودم،بچه تو به کی رفتی عاخه رو دست منی که تووووووووووووووتعجبتعجب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

لیلا مامان پرنیا
10 آذر 92 11:25
ای خدا من که دارم شاخام رو میتراشم
لیلا مامان پرنیا
10 آذر 92 11:27
ای بلا ای کلک ای شیطون میمیرم برات ماهان 2014 خودم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووون گلم،،2014 چی بووووووود
لیلا مامان پرنیا
10 آذر 92 11:27
بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چی فکر کردی ایسان جونم بچه با تکنولوژی برتر به این میگن
مامانی نازگلا
پاسخ
تکنولوژی برتر همون بچه های سونوگرافیه دیگه نهههههههههههههههههه
حباب
10 آذر 92 11:33
یعنی ماهان به این ناقلاااااااااااااااایی تو رو گذاشته تو جیبش ....خوبی با وفا ؟؟؟؟؟؟؟ 1 وقت حال منو نپرسی هااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم ،خوبی فدات شم،من بی معرفتم دیگه شما ببخش نازمییییییییییییییییییی
مامان محياگلي
10 آذر 92 12:16
خب بچه تنهاست يك هم زبون ميخواد كه مثل خودش زرنگ بار بياره .كيف كردم ماهان خوب دست مامانتو از پشت بستي
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله ممنون از تشویقا و دلگرمیاتوووووووون
مامان عرفان
10 آذر 92 13:12
آيسان اين ماهان عصاره ي ماماني مثل توست . بايد هم رو دست تو بلند بشه . هاهاهاهااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااقعا مث همون عصاره گالینا بلانکاها که طعم مرغ میدن اما مرغ نیستنکی این عصاره رو از من گرفتهههههههههههههههه.................
مامان عرفان
10 آذر 92 13:13
دست بالاي دست بسيار است .
مامانی نازگلا
پاسخ
اینو باهات موافقم شدییییییییییید
مامان عرفان
10 آذر 92 13:14
با پاي مجروح مگه مجبوري بري كوه ؟؟؟ يكم هم بشين تو خونه .
مامانی نازگلا
پاسخ
پ چی که مجبورم،، بشینم تو خونه بگندم نه آقا ما نمیتونیم خونه نشین بشیم کمرمون درد میگیرهههههههههه،،والله
مامان عرفان
10 آذر 92 13:15
ماهان جون نمازت قبول باشه خاله
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی خاله جون مهربون خودم
مامان عرفان
10 آذر 92 13:17
ماهان جون آفرين خوب اومدي حتما يه ني ني از مامانت بخواه برات بياره . مگه تو چي ات از ديگران كمتره ؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله فکر خودت و عرفان باش ،،عرفان کم کم داره خودش بابا میشه،،تو یه آبجی داداشی براش نیاوردی
مامان عرفان
10 آذر 92 13:19
آهاااااااي آيسان يه سال فرصت داري . اگه يه ني ني در اين يه سال برا ماهان آوردي كه هيچ وگرنه ماهان از خونه ميندازت بيرون ها . گفته باشم بعدا نگي نگفتي
مامانی نازگلا
پاسخ
ووووووووووووووووی نه تووووووووورو خداااااااااااااابندازتم بیرون به صرفه تره
مامان عرفان
10 آذر 92 13:23
ماهان خوش تيپ
مامانی نازگلا
پاسخ
مرغ همسایه همیشه غاز بوده و هست..پس من چی نامرررررررد؟؟؟با سایز 38 ام و وزن 57 ام هاااااااااااااااااااااااا
مامان عرفان
10 آذر 92 13:24
آيسان اي كاش منم باهات ميومدم كوه و اون وقت بهت ميگفتم : لنگ لنگان قدمي برميداشت . هرقدم دانه ي شكري ميكاشت .
مامانی نازگلا
پاسخ
نگار آره کاش بووووودیخیلی راه افتادی نگار قبلنا سوسول بودی
مامان عرفان
10 آذر 92 13:26
آيسان نميري دختر از ني ني عكسي گرفتي كه از حفره هاي بيني اش تا داخل شكمش هم ديده ميشه ديگه بچه نياز به آندوسكوپي و .... نداره . تو اين كار را براش كردي . هاهاهااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
بترررررررررررررکی نگاااااار،بترکی،آقای الماسیان اومد دید دارم با قهقه میخندم داشت اینور اونورو میگشت فک میکرد یکی رو زیر میزی چیزی قایم کردم،چه بدونه مرد ریش سفید چه حرفهایی از کجات در مییاری میگی،اینقد خندیدم...
مامان عرفان
10 آذر 92 13:29
ماهان دل بچه ها را حسابي در مهد خون كردي حتما .
مامانی نازگلا
پاسخ
اسااااااااااااسی خاااااااااااااله اساسیااااااااااااا
دلسارا
10 آذر 92 16:12
ایسان جون تمام اتفاقات این وبلاگ به زبون شیرین ترکی می افته دیگه ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
زیادش بعللللللللللللللله....حالا ببین قبل دوبله چی میشهالبته من یکم کمایی زبون فارسی رو غصب کردم بسطشم دادم تا خونه..ولی خوووووووووووب زبون مادری یه چیز دیگست
مامان پویا
10 آذر 92 17:14
سلام ماهان جون وبلاگش هم مثل خودش نازه ماهان دوست داره پویای ماهم یکی ازدوستانش باشه؟ ما که شمارو لینک کردیم.راسنتی پویا پسرعموی پرنیام هست.
مامانی نازگلا
پاسخ
سللللللللللللللللام..آخ جووووووووووووونم،پس پرنیان یه پسر عموی خوشگلم دارررررررررررره...قربونتون با هزاران بغل گل دوستی لینکتون کردیم،به جمع دوستای باحالمون خوش اومدین
سارا مامان اهورا
10 آذر 92 17:22
ای جاااااانم.قربون این پسر شیطون برم من.گفتم بچه های الان خیلی بلان.بووووووووووووووووووس
سارا مامان اهورا
10 آذر 92 17:23
آیسان جون همیشه به تفریح.آقا ماهان تو هم خسته نباشی انشاالله همیییییییییییییییشه سلامت باشی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی سارا جووووووووونم..عزیزمونی فداااااااااتم
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 آذر 92 3:34
به به...چه بچه باهوشی.... خدایا بچه های این دوره زمونه رو چطوری خلق کردی.هزار ماشاالله به ماهان شیطون بلا.همیشه به گردش،
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونتتتتتتتتتم خاله جونممییییییییییسی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 آذر 92 4:40
خخخ خیلی با حاله این بچه یه سیاست مدار عالی میشه از حالا منتظر روزی هستیم که برای ریاست جمهوری کاندید بشه من که بهش رای میدم البته اگه ایلیا هم کاندید نشده باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی عزیز دلم ،منم به ایلیا رای میدم اگه ماهان به اندازه کافی رای داشته باااااااااااشه
مامان عبدالرحمن واویس
11 آذر 92 8:19
کوه رفتنتونم قشنگهه عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
11 آذر 92 8:21
ماهان جون ماشاالله دست ممانتو دست شیطونوباهم ازپشت بستی بااین فکرای بکراونم چه محکممممممممممممممم ان شاالله هزارسال زنده باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله جونی، بچه مامانمم دیگه ممنون خاله مهربونم
مامان عبدالرحمن واویس
11 آذر 92 8:21
ان شاالله همیشه به تفریح وشادی ایسان جوووووووووون
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت بشم عزیز دلمممممممممممممممی
مامان عبدالرحمن واویس
11 آذر 92 8:24
قدم نورسیده هم مبارک ولی ایسان جون حالا نوبتی هم باشه فک کنم نوبت خودته
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو گلمنه تو رو خدا منو اینجوری نفرینم نکککککککککککککککن
مامان عرفان
11 آذر 92 9:33
اولا خوب راست ميگم اون چه عكسي بود از بچه انداختي . دوما هم خنديدنت را گردن من ننداز . ببين كي بود داشت زير ميز قلقلكت ميداد .
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه دارم برات نمیخوای که دو ساعت بیای گریه زاری و التماس که نکشمت هاااااااااااامییام پیششششششششششت
مامان عرفان
11 آذر 92 9:39
آره راست ميگي با پاي مجروح كوه رفتن ثوابش بيشتره . اجركم عند الله .
مامان عرفان
11 آذر 92 9:43
آخه يكي زير ميز قلقلكت ميده ميخندي ، من چكار كنم ؟ اون تو را ميخندونه منو ميكشي ؟؟؟ خدا شانس بده والا .
مامانی نازگلا
پاسخ
این زیر میزیم تو حلقققققققققققت
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:33
چه جمعه ای ... چه کوهنوردیی ... چه پای لنگ لنگونی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:34
من تازه حالا میخواستم احوال پاتو بپرسم نگو خانم رفته کوهپیمایی
مامانی نازگلا
پاسخ
ببخشیدخوووووووب،نمیتونم تو خونه بند شم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:36
خدا رو شکر... عیب از من هست که تنبل هستم و دیر دیر میام انشاله که پای مبارک خوب خوب شده عزیزم ؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو بشم،،من فوق بشرم که لنگ لنگم پامیشم میرم کوهنوردی.عیب از منه نفس
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:38
افرین به کوهنوردان کوچولو و بخصوص ماهان و ثنای خستگی نا پذیر و سارینای دل مهربون
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررررسی خاله مهربون نازززززززززززز
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:40
پسر عمه چه نی نی ناز و خوشکلی داره طفلک ماهان جون حق داره نی نی بخواد دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
کوپنش سوخته گلم،دیگه کوپون بچه ندالییییییییییییییییم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:42
آیســــــــــان جون اعتماد به نفست تو حلق منم عزیزم کلا بی زحمت بود
مامانی نازگلا
پاسخ
بنازم حلقتوووووووووووو.اعتماد به نفم زیاده ها جابجا میششششششششه
مامان سونیا
11 آذر 92 10:45
همیشه به تفریح و کوهنوردی البته نا با پای لنگ و یه عالمه بار
مامانی نازگلا
پاسخ
من اثرم از خودم جا نمیزارم میدونین که بار داشتم نهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:46
ای ول مـــــــــــــــــاهـــــــــــــــــان ای ول کـــــــــــــــلــــــــــــــــک
مامانی نازگلا
پاسخ
ممممممممممممممممرسی خاله کلی تشویق شددددددددددم
مامان سونیا
11 آذر 92 10:47
بازم که این پسر خودش رو جا داداده در حلقه یاران ای ورو جک با نمک
مامانی نازگلا
پاسخ
چجوری خواهرین شما به داد من برسسسسسسسسسسسسین از دست این ناقلا
مامان سونیا
11 آذر 92 10:48
بابا تو دیگه کی هستی دست شیطون رو بستی آیسان جون به خودت نگیری هان منظورم ماهان جون بود
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییدونم من که ناقلا و شیطون نیستم
مامان سونیا
11 آذر 92 10:48
پسر کو ندارد نشان از مادر
مامان سونیا
11 آذر 92 10:49
اون اعتماد به نفس کاذب بدبدر نخورت همون توی حلق خودت باشه بهتر از ماست حالا که دیدی ماهان جونم ضایعت کرد
مامانی نازگلا
پاسخ
یعنی میگی یه ذرشم تو حلق تو نههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟حالا یه ذررررررررررررررش
مامان سونیا
11 آذر 92 10:51
ای به قربون اون نماز خوندنت بشم من خاله آیسان جون یعنی کامل نماز رو بلد هست و میخونه هزار ماشالله به ماهان عسل
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم خدا نکنه،آره پا ب پای ما میخونه هر جاشو بلد نباشه صلواتی رد میکنهولی باز خوبه دمش گرم فقط تو سجده پاهاشو بلد نیس چجوری بزاره اونم یاد میگیره کم کم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
11 آذر 92 10:51
خودمونیم اااا ماهان جون این آسمونی ها چقد دلچسبن آخه یه بار از آسمون رو کله مبارک من یه جایزه افتاد (عاقا کلاغه وقتی یه گردو میبرد افتاد رو کلم ) منم برداشتم و نوش جان کردم آخ که این آسمونی ها چقدر میچسبن
مامانی نازگلا
پاسخ
شکمووووووووووووو نوش جونت...چه شانسی داری ماشالله،هر چی هم کار بده کلاغاست رو سر منه بدبخته
مامان سونیا
11 آذر 92 10:52
ببینم حالا ماهان جون توقع نداره این فرشته مهربونه هر روز یه چیزی براش بفرسته مهد و خانم مربیش بهش بده
مامانی نازگلا
پاسخ
چراااااااااااااااا دقیقاااااااااا..خودشم مثلا سورپرایز بشه
مامان سونیا
11 آذر 92 10:53
راستی یادم رفت بگم آیسان جون اون فکر بکر ماهان جونم توی حلقم اعتماد به نفس تو رو میخوام چکار
مامانی نازگلا
پاسخ
گفتم حلقت اونجوریام که فک میکردم سوسول نیییییییییییییست..جای بی هنر خالی حلقشو ببره با خاک اره پر کنه
مامان آروین (مهناز)
11 آذر 92 12:25
چه گل پسر ناز و شیطونی و البته خیلی باهوش خدا حفظش کنه عزیزم افتخار دوستی میدین ؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام و ممنون از حضور گرمتون با افتخار زیاد به جمع دوستامون میپیوندین بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم
فرشته مامان نیایش
11 آذر 92 14:30
عزیزم ماشالله به این ماهان خان با این زرنگیش. هورراااااااااا
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 آذر 92 15:35
جونم ماهان ماه و مامانشششششش
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممممممممممممی
شیدا مامان الینا
11 آذر 92 18:16
قربون پسر کوهنوردمون بشم من ماهان جونم چقدر بهت میاد یه خواهر کوچولو داشته باشی از امروز پات و تو یه کفش کن و بگو من نی نی میخوام مطمئنا با این هوشی که داری موفق میشی خاله جون الهی فدات شم عـــــــــــــــــزیزم با این نقشه با حالت که حرف نداره آیسان جون شنیدی میگن پسر کو ندارد نشان از پدر .....ماهانی شعر مردم رو به هم زده در مورد گل پسر باید بگیم پســــــر کو ندارد نشان از مــــــــــادر .... خدا برات حفظش کنه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم،،شما لطف داری خاله اما من مغرور آبجی نمیخوام که خدا نکرده یار مامانی بشه داداش میخوام که بیاد تو تیم من و بابا..راستی خاله نقشه رو کیف کردی...رو دست مامانمم من
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 آذر 92 0:04
سلا آیسان جون خوبید الهی همیشه آرامش داشته باشید تا بتونید همیشه در کنار هم شاد باشید وخوش بگذرونید قدر آرامش رو بدونید واستفاده کنید که من الان که آرامشموازدست دادم قدرشو می دونم دعا می کنم برای شما وهمه ملت ایران همیشه شاد باشن وارامش مهمان قلب مهربونشون باشه چقدر اومدم اینجا بعد مدتی دلم کمی واشد ببخشید آیسان مدتی بهتون سر نزدم چون نمی تونستم نبودم شاید جریان مارو فهمیده باشید شایدم نه ولی برامون دعا کنید توروخدا دوستان خوب زیاد دارید اگه این کامنت رو خوندن لطفا برای بدست آوردن ارامش برامون دعا کنن دوستتون دارم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی فدات بشم مگه چی شده عزیزم،،خودمم این روزا اصلا دیل و دماغ ندارم،خاله جونم فوت شده..مییام پیشت عزیز
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 9:21
همیشه خوش باشی ماهان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونتم خاله یاسمن جون مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 9:22
افرین به این همه هوش و استعداد
مامانی نازگلا
پاسخ
من آیسانو میگی حتما دیگه نه؟؟؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 9:23
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررررسی عزیز دلم،
مامان کیاراد(آرزو)
12 آذر 92 9:27
میگم این ماهان جون آخرش یه کوهنورد خبره ای میشه بس که میبریدش کوهنوردی
مامانی نازگلا
پاسخ
آره آرزو جون معتاد شده،روزای برفی و بارانیم میگه بریم کوه
مامان کیاراد(آرزو)
12 آذر 92 9:33
ماهان جون خوب2تا دخترو اسکورت خودت کردیو ازکوه بالا میریخوش بحالت شدها2تا 2 تا میبیری
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله بلاخره دیگه
مامان کیاراد(آرزو)
12 آذر 92 9:34
ای جونم تو چقدر زرنگو ناقلایــــــــــیعاشقتـــــــــــــــم
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررسی خاله جونی،یه دنیا تششششششششششششششکرررررررررررررر
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 10:43
خدا بیامرزه خاله جون را عزیزم غم اخرتون باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونم خانمی ،خدا ناز گلاتو نگهداره
نیلوفر
12 آذر 92 16:48
عاقا یه مااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچ گنده واسه ماهان خان. خوبی آیسان جون؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات عزیز دلللللللللللللم،شیرین کام باشی
خاله هدی مامان پارسا
13 آذر 92 11:46
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزم من رفتم چیزی نبود..فک کنم من کسی رو دوست ندارم
بی هنر
14 آذر 92 18:47
آخ جون بلازم به اینترنت رسیدم!!!! تازه از سفر رسیدم.... میخونم نظر میدم.... البت در اولین فرصت
مامانی نازگلا
پاسخ
خوش اومدین،شما که همش اینور اونورین
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 آذر 92 7:47
سلام آیسان جون منم فدات بشم خدا نکنه خدا ببخشه شما منو ببخشید که نگرانتون کردم باور کنید اینقدر این زلزله سخت ووحشتناک بود که خونه نبودم که بیام بهتون سر بزنم ووقتی اومدم تو وبتون از بس با عجله وخلاصه نویسی کردم نفهمیدم چی برات کامنت گذاشتم فدات بشم ببخشید که نگرانتون کردم شرمنده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،امیدوارم الان که این کامنتو میخونی به آرامش کلی رسیده باشین،این چه حرفیه میگین ما وظیفمونه که نگران ناخوشیها و خوشحال خوشیهای دوستامون باشیم ،،مخصوصا شما که برا من یه چیز دیگه این..دوست دارم ناهید جونم مراقب خودتو و ناز گلات باش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 آذر 92 15:58
عزیزم ممنون خانمی شما همیشه محبتتون رسیده الان بهتریم ولی من نگران شما هستم گلم خیلی ناراحت شدم که باز غمت تازه شد قربونت برم عزیزم انشالله دیگه غم نبینی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید جونم خدا رو شر که دفع بلا شده،ممنون از دلداریت منم بهترم و دعا گوی شما
شازده امیر و رها بانو
18 آذر 92 1:09
ای ماهان ووروجک شیطون دست مامانی رو هم از پشت بستیا ووروجک عجب فکر بکری کری
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله من پسر مامانمم دیگه،پس به کی باید میرفتم
سارا مامان اهورا
20 آذر 92 7:57
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی خوشگله مرررررررررررررررررررسی عزیزم
خاله هدی مامان پارسا
21 آذر 92 10:22
ایولللللللللللللللللللللللللل
مامانی نازگلا
پاسخ
برا رشوه گرفتن پسملی؟؟؟با یه نهار و روز صفا اجازه ماموریت گرفتن؟؟؟؟کدام یک مسئله اینست؟؟