ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

حس مادری..

1392/8/27 9:07
2,020 بازدید
اشتراک گذاری

عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی

قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...

زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...

ماهان جونم ،عزیز دلم سلام عسلمماچ،،امیدوارم هر وقت از زندگیت داری این صفحه رو میخونی چنان خوب و خوش باشی که آوازه خوب و خوش بودنت چشم حسوداتو کور و گوش فلک رو کر کرده باشهقلب...امروز پرم از تو..از عشق فرزندی تو و مادری خودم...وای عزیز دلم واقعا که حس مادر ی چه حس بینظیری است ،چه حسی داره که بچه آدم تند تند بغلش کنه و بگه مامان دوست دارم،بگه مامان بهترین مامانی،مامان عزیزمیخیال باطلخیال باطللبخند...نه اینکه  تا الان کلا این حس و این رابطه  مادر و فرزندی بینمون نبوده باشه...ولی از وقتی من تنهایی به ماموریت رفتم و برگشتم تو اخلاقت خیلی عوض شده ،خیلی ماه شدی گلم،فک کنم دلتنگی اون مدت همه مهرمو به دلت ریخته که اینجوری عسل شدیبغل..البته میدونم تقصیر خودم بود که شاید خودخواهانه و فقط بخاطر خودت و اینکه اگه قرار بود  روزی اتفاقی برا من بیفته تو زیاد ضربه نخوری، جوری بارت آورده بودم که زیاد به من وابسته و سوسول  نشی ولی خیلی وقتها حسرت میخوردم بابت  اینکه یه شب تا صبح تو بغلم بخوابی یا مثل بچه های دیگه از مهد که مییای بدو بدو کنی برا آغوشمافسوسافسوسگریه ،، تو پستهای قبلیت نوشتم که راه به راه  از بابایی میخواستی که برات یه مامان دیگه بگیره  یا اینقدر بابایی بودی که تحویلم نمیگرفتی و اینکه به غرورت برمیخورد اگه میخواستم بوست کنم یا تو منو ببوسیناراحت...اما الان یه لحظه ام ازم جدا نمیشی و منو به همه چی و همه کس حتی بهترین اسباب بازیات و بابایی هم ترجیح میدی،فدای دل کوچیک و مهربون تو بشم که اگه کنارت نباشم حتی با بابایی جایی نمیری و میگی مامان دلتنگت میشماز خود راضی.فدای چشمای سرندی پیتیت بشم که شبا تا صبح یه لحظه ام آغوشم و دستمو ول نمیکنی و عین چسب به من میچسبیماچقلب...ماهان جونم مرسی بابت بودنت،ممنونم عزیزم بابت وجود بینظیر و آرامشی که نصیبم میکنی....عزیز دلم نظرت چیه یه سفر دیگه برم و برگردمنیشخندزبان؟؟؟حتما  بهتر از اینم میشه ها نه؟؟؟؟...شیطانشیطان

ماهان جونم حالا که تا اینجا اومدیم یکی از خاطراتتم برات مینویسم ،بزرگ که شدی بدونی چه بلایی بودی..پریروز میخواستیم بریم مهمونی،قبل رفتن  من و بابایی بهت کلی سفارش کردیم که مودب باشی و شیطنت نکنی،تو هم قول دادی و به من میگی مامانی قول میدم چنان با ادب باشم چناااااااااااااان آقایی از خودم نشون بدم که سرت عین سر زرافه پیش همه  بلند بشه!!!تعجبخندهبه بابایی هم میگی بابایی بریم مهمونی و برگردیم اگه من اونجا شلوغی کردم که یه دونه پس گردنی از نوع اسبایدرمنی بهم بزن اگه شلوغی نکردم دو تا اونجوری بزن استرسبا تعجب میگم چرا عزیزم اگه شلوغی نکنی چرا دوتا پس گردنی بزنیمت،،متفکر  خیلی ریلکس میگی چون من خودمو میشناسم  و میدونم که حتما شلوغی میکنم  و تنبیهه هم میشم  پس حداقل کمتر تنبیه بشمتعجبداشتم از زرنگیت شاخ درمیاوردم....ولی شاخ رو وقتی درآوردم که بعد مهمونی و  شیطنت حسابی تو وروجکم ، وقتی داشتم بهت گلایه میکردم که آفرین ماهان  با خرابکاریات بدجوری سرم عین سر زرافه بلند شد!قهرقهر!!!!با خونسردی بهم جواب دادی سرت بلند نشد،!! گردنت که درااااااااااااااز شد..تعجبسبزسبز وااااای خدای من، تو این حرفها رو از کجا یاد میگیری تعجبچقد خندیدددددددم با این حرفت ،ای فدای تو بشم که چقد میخواستم بهت بگم اون گردنم نبود که دراز شد، گوشام بودن که دراز شدن و  خندم گرفت که تنبیه اسبایدرمنیم نشدیقهقههقهقههقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 11:26
افرین به این مامان عاشق و مهربون
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزمی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 11:27
ماهان جونم حق داری و حقشه مامان به این مهربونی که عاشقش باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای مهربونیت گلمممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 11:29
ای شیطون بلا خوب می دونی چکار کنی علاج واقعه قبل از وقوع
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله انگار من پسر مامانماااااا،اون هر چی زرنگه من باید رو دستش باشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 11:29
مامان این شیطون بلا به خودت رفته مگه نه
مامانی نازگلا
پاسخ
چی بگم والله..طفلی من اینهمه مظلووووووووووووووووووووم
حباب
27 آبان 92 11:38
سلام نگاری منم خوبم اره با مادر شوهرم پختم حسابی آمپول بارون شدم
مامانی نازگلا
پاسخ
نگاری رو کجای دلم بزاااااااااااااااارم[
لیلا مامان پرنیا
27 آبان 92 12:08
قربون دوست جون مهربونم برم مـــــــــــــــــــــــــــــن خدا عشقتون رو پایدار وبرای هم حفظتون کنه تا از تک تک لحظه های شیرین با هم بودنتون لذت ببرید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام لیلا جونم،فدای تو بشم عزیزم که این همه خانومی
لیلا مامان پرنیا
27 آبان 92 12:09
سر زرافه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای خدا از دست این وروجکها واقعا دوتا شاخ رو کله هامون نیست یه معجزه ی عینیه مردم از خندهع خیلی وروجکی ماهان جونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خاله شما رو نمیدونم اما رو سر مامانم اگه شاخ نیس برا اینکه هر شب دارم رو شاخاش سوهان میکشم
لیلا مامان پرنیا
27 آبان 92 12:10
راستی از طرف من یه حسابی بچرونش
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررسی گلم،فدات پرنیا جون میبوسم
سارا مامان اهورا
27 آبان 92 12:20
آخی عزیزم قربون این پسر شیطون وشیرین زبون بچه های امروزی خیلی بلان آدم پیششون کم میاره
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه گلمخالم میگه این بچه ها از سونوگرافیه که اینجوری بلا شدن..بدم نمیگه هاااااا
مامان عرفان
27 آبان 92 12:37
حالا صبر كن عوض اينكه برام آش بپزي بياري ميگي ويروسي ؟ نامرد از اين سرماخوردگيها براي تو هم هست ها يادت نره هاااااااااااااااااااااا .
مامانی نازگلا
پاسخ
بعدا نگار بعدا....
مامان عرفان
27 آبان 92 12:38
زود زود نيا پيش من سرايت ميكنه ها . گفته باشم بعد نگي نگفتي . از فردا بهونه ميفته دستت كه به من سرايت دادي .
مامانی نازگلا
پاسخ
من عاااااااااااااااشق این نوع سرایتااااااااام نگاری من ویروووووس میخوام راستی گلم فردا رختخواب خوش بگذره
مامان ریحانه
27 آبان 92 12:40
ای خدای من چه رومانتیییییییییییییییییک،،چه مامان و پسریخوشحالم که سفر به جفتتونم ساخته ،و آیسان جونم به شما بیشتر ترررررر
مامان ریحانه
27 آبان 92 12:42
ای ول آیسانی همیشه با خودم میگفتم این چشمای ماشالله هزار ماشالله بزرگ و خوشگل ماهان رو قبلا یه جا دیدمراس میگی عین چشای سرنده پیتیه فداش بشم
مامانی نازگلا
پاسخ
لطف داری مرررررسی
مامان ریحانه
27 آبان 92 12:42
مردم از خنده ای سرافرررررررررررااااااااااااااااااااااززززززز
مامانی نازگلا
پاسخ
سرافراز یا زرااااااااااافه؟؟؟
مامان ریحانه
27 آبان 92 12:43
آره جون خودت یه سفر دیگم برووووووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
دیگه حرف شما رو که نمیشه زمین انداخت باشه میرمچه مادر شوهری بشی تووووووووووووو
مامان عرفان
27 آبان 92 12:44
ميگم از امام رضا خواستي كه ماهان دوستت داشته باشه مگه نه بلا ؟؟؟؟ خاستي تو را با مامانه ديگه عوض نكنه . حالا خوب شده امام رضا كه قربونش برم حرفت را شنيده و نخاسته بي خانمان بشي .
مامانی نازگلا
پاسخ
آره چار چنگولی چسبیده بودم به حرم از امام رضا فقط دو تا حاجت خواستم یکی محبت پسملی به من دومیم..بیخیال نگار من دهنم چفت ندارهنزار بگم
مامان عرفان
27 آبان 92 12:45
حالا كه گردنت عين زرافه دراز شده به اتاق من سرك نكش ها من سرما خوردم سرايت ميكنه تو هم شر ميشي برام .
مامانی نازگلا
پاسخ
نه باااااااااااااابااااا بیام چی!!!من اصلا سرما خوردگی و ویروس دوست نداررررم
مامان عرفان
27 آبان 92 12:46
اگه يه سفر ديگه بري و برگردي اثرش ميره ها . به نظر من هيجا نري بهتره . ريسك نكن . اثرش بره بدبخت ميشي .
مامانی نازگلا
پاسخ
حرف شنوی از بزرگترا معرفت میطلبه منم که دارم خروار خروااااااااااااار
مامان عرفان
27 آبان 92 12:57
من دارم ميميرم تو شوخي ات گرفته . بذار حالام خوب بشه حسابت رو ميرسم .
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جونمم یعنی با یه ویروس رفتنی شدی؟؟؟خدا رحمتت کنهچه رحمتی ام میشه..
مامان علی
27 آبان 92 13:07
بچه یا به مامان میره یا بابا ... حالا بابا را که نمیدونم ولی از خوش زبانی مامان پیداست که بچه هم باید به این شیرینی حرف بزنه .
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی گلم شما لطف داری عزززززززززیز
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 آبان 92 16:36
عزیزم تبریک که ماموریت انقد بهت ساخته ...
مامانی نازگلا
پاسخ
آررررررره عززززززززززیزم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 آبان 92 16:39
هر چند در هر صورت ماهان جون مامان جون مهربونشو بیشتر از همه و بیشتر از اونی که فکر کنیم دوست داره
مامانی نازگلا
پاسخ
این الان طرح روحیه دهی به منه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 آبان 92 16:40
آیسان جون ، خواهر ، همیشه وضعیت یه جور نیست آآآآ ... سفر بعدی انشاله با ماهان جون و باباش میشه
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا امتحان کردم ،جواب داد عشققققققققققققققققققی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 آبان 92 16:43
سر زرااافه گردن زرافه این حرفا رو از کجا در ور میکنن این شیطون آآآآ نمیدونم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدایی من بی تقصیرم،اصلا تو حیوونا زرافه تنها حیوونی که بهش فک نمیکنمگاهی یادی از آقا خره و الاغه و هاپو میکنماااا اما زرافه نه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 آبان 92 16:44
دوست گلم انشاله که در هر صورت زندگی به کامتون باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااااااااای تو عززززززززززززیزم
حباب
27 آبان 92 17:01
ببخشید اشتب شدههههههههههههههه قربووووووووووووووووووون تو ایسانم ....عکسمو دیدی؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خوشگلم خدایی همونجوری بودی که فکرشو میکردم..راستی اینهمه با حجاب بودی چرا خودتو قایم میکنی
مامان ثنا
27 آبان 92 20:21
خیلی باحال بود آیسان جون. منم کلی خندیدم. ماشالله به ماهان جونم که اینقد بلاست
مامانی نازگلا
پاسخ
لبت همیشه خندون گلم
شازده امیر و رها بانو
28 آبان 92 0:35
سلام آیسان جان کجایی خانوم دلمون تنگ شد ای جونم به این پسر که فهمید مامانش چه مهربون و خوبه و دیگه از مامانش جدا نمیشه امان از دست این ووروجک بازی بچه ها واقعا عاقلن خیلی با زمان ما فرق دارن در ضمن انشاالله 120 ساله بشین و دامادی ماهان جان رو ببینین فکر های بد رو هم از خودتون دور کنین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانوم خانوما،هستیم خدمتتون عزیزمآره خدا رو شکر منم حس مادری رو چشیدمقربون محبتت عزیزم لطف داری
مامان کیاراد(آرزو)
28 آبان 92 9:53
واقعا راسته میگن آدم وقتی چیزیوازدست میده اونموقع قدرشومیدونه
مامانی نازگلا
پاسخ
منظورت اینه برم بمییییییییییییییرم
مامان کیاراد(آرزو)
28 آبان 92 9:54
وای آیسانی درکت میکنم واقعا حس شیرینیهبچه ها بزرگترین سرمایه ی آدمی هستن
مامانی نازگلا
پاسخ
دقیقا اینجوریه....خدا نازگلتو برات حفظش کنه
بی هنری
28 آبان 92 9:55
بدون مطالعه کامنت میذارم! سر فرصت میام......
مامانی نازگلا
پاسخ
باشه چاره چیه..منتظرررررررررررم
مامان کیاراد(آرزو)
28 آبان 92 9:55
وای ماهانــــــــــی عاشقتممن فدای اون دلتو زرنگیو غرورت برم الهی
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه...گلم ،،خیلی خوبی عشقم
مامان رهام
28 آبان 92 9:57
واقعاهم همینطوره.یه روز که ازاین بچه ها دورباشیم اونموقع قدرآدمومیدوننببوسین ماهان عزیزومهربونو
مامانی نازگلا
پاسخ
آره والله این بچه ها دوری و دوستی رو بیشتر پایبندنزنده باشی گلم...
حباب
28 آبان 92 12:35
خصووووووووووووووووووووصی
مامانی نازگلا
پاسخ
حبابی فدات بشم اینا برا توضیح همون خصوصی بودااااااااااا با این حساب من کلی برندمااااااااااااا..میدونی که چیو میگم
lمامان قند عسلا
28 آبان 92 15:37
الهی قربونت برم بی خیال سفر...میترسم اگه بری پدر و پسر کار دستت بدنجان من به همین ابراز احساسات ماهان جونم راضی باش....
مامانی نازگلا
پاسخ
ای به فدای تو بشم که اینقد هوامو داری،باشه بیخیال سفر حرف شما که رو زمین نمیمونه عززززززززززززززززززیزززز دلم
قطره
29 آبان 92 6:16
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 آبان 92 10:49
وای خدایا مردم از خندههههه.چه استقبال خوبی بود از اولین دیدار وبتون.الهی همیشه دل و لبتون خندون باشه. با افتخار لینک شدید.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی،ایشالله همیشه لبتون پر خنده باشه..ممنون از لطفتون شمام با افتخار به جمع دوستانمون پیوستین
دلسارا
29 آبان 92 16:15
ماهانی باید به داشتن مامانی مثل مامان آیسان حسابی افتخار کنه و شاکر خدا باشه که این مامان خوبو بهش داده . انشااله سایه مامان آیسان 120 سال بالای سر ماهانی قند و نبات باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااای مرررررسی مهربونم چقد شرمندم کردی گلمی،شما و دلسارا جونو میبوسم
مامان عرفان
30 آبان 92 9:21
ميگم آيسان جونم ببخش اين مريض شدن من باعث شد تو به زحمت بيفتي دستت درد نكنه . ايشالا وقتي تو هم مثل من مربض شدي جبران مي نمايم .
مامانی نازگلا
پاسخ
خواهش نگارم چه زحمتی ،ایشالله به مریضیای من
مامان محيا
30 آبان 92 10:45
سلام ماماني از وبتون خوشم آمد و لينكتون كردم خوشحال ميشم شما هم به ما سر بزنين
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون ،آدرستونو درست وارد نکردین erorداد،لطفا دوباره آدرس بده
مامان محيا
30 آبان 92 11:00
چشم عزيز
مامان محيا
30 آبان 92 11:18
چي شد تونستين منو پيدا كنين
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام و ممنون از حضورتون..شمام با افتخار لینک شدین بازم تشریف بیارین
مامان مهرزاد جان
30 آبان 92 12:01
خاله جون قرار نبود کامنت های منو تایید نکنی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم خوبی،خدا مرگم بده چیو نباید تائید میکردم که کردم ،خدایی بهم ریختم ندا بده برم درستش کنم[بخدا نمیدونم چیو میگی..اصلا هواسم نیست...
سارا مامان اهورا
30 آبان 92 16:03
....♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررررررسی گللللللللللللللللم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 22:28
سلام به دوست خوبم وماهانی خوبید؟ آیسانی میگم این ماموریت کلی مثبت عمل کرد این ماهانی قربونش برم کلی عوضش کرد همه غرورشو کنار گذاشت وعشق ومحبتشونثار مامان مهربونش کرد میگم بد نیست یه سفر دیگه هم بریداااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومیصد در صد باهات موافقم ،عمرا اگه ماهان اینجوری به من محبت میکرد الان آی برام ناز میکنه آی نازمو میکشهیه سفر دیگه مجبورم که بررررررم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 23:42
فدات بشم ماهانی که چقدر خودتو تو ته قلب مامانت جا کردی که این مامان هی قربون صدقت بره وهی سیر نشه الهی بگردم که هرکی گلی مثل شما با اون خوشمزگیهات داشته باشه می خوردتش
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم،ایشالله همیشه زنده باشی و بیای با کامنتهای خوشگلت منو مامانمو خوشحال کنی..
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 23:44
ماهانی بیا یواشکی تو گوشم بگو کی این حرفهای قلمبه وخوشمزه رو بهت یاد داه مثل همون گردن زرافه منو کشتی از خنده
مامانی نازگلا
پاسخ
زرنگیا خاله..میخوای یاد بچه هات بدی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 23:47
ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم ماهان خوشگله که کم نمیاری وحدوحدود تنبیهتو خودت مشخص می کنی دمت گرم ماهانی
مامانی نازگلا
پاسخ
چیکار کنم خاله..همین کارام باعث میشن از زیر تنبیه در برم خوووووب
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 23:50
الهی خدا شمارو همیشه برا مامان بابات نگه داره وموفق تا همیشه مایع افتخار مامان بابا بشید
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررسی خاله جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 آبان 92 23:52
دوست عزیزم بهت تبریک میگم با داشتن چنین پسری حالا برو حالشو ببر
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررسی مهربونم،آره واقعااااااااا
فرشته مامان نیایش
1 آذر 92 16:23
عزیزم ماشالله به این شیرین زبونی و زرنگی. معلوم دی کی واقعا تبریزلیدی... زیرح دی بوس برای گل پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلللللللللللم،دااااااااااااااای توووووووووو... چوخ چوخ ساغول نازم ،قانم قیندی
مامان محيا
2 آذر 92 9:39
منم فكر ميكنم احتياج به يك ماموريت كاري دارم ولي حيف كه محيا دست و پامو بسته
مامانی نازگلا
پاسخ
بخاطر خود مهیام که باشه باید یه ماموریت جور کنی،شک نکن جواااااااب میده..من امتحان کردم جوااااااااااب داد..توووووووووووووووووپ
مامان عرفان
2 آذر 92 10:01
بابا اصلا سرما نخورده بودم خوب شد ؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
میییییییییییییییییدونم شیییییییییطون..برا همین آرزو آرزو میکنم منم مث تو مریض شم خووووووووووووووب
سارا مامان اهورا
2 آذر 92 10:16
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤
مامانی نازگلا
پاسخ
اییییییییییییییییییییی جون دلللللللللللللللم،،عزیززززززم..چشم با افتخاااااااااااااار فراواااااان
بی هنر
2 آذر 92 11:05
اومدم بگمهمچنان منتظر باش!!!11
مامانی نازگلا
پاسخ
هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستم،خستم نمیشم..کی خستست..دشمــــــــــــــــن!!!!
مامان پارسا
2 آذر 92 12:22
فداي مهربوني مامان مهربون
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،،نازیییییییییییی
حباب
2 آذر 92 16:50
بله بله آقای همسر مگه جرات داره به تو چیزی بگه بلااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
آخخخخخخخخخخخخخخخی ناااااااااااااازی من به این ماهی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 آذر 92 23:24
سلام خوشگله اره خیلی حسه قشنگیه که یکی تو این دنیا بیشتر از هرکس دوست داشته باشه واینقدر قربون صدقت بره باور کن وقتی بچه هام اینقدر بهم وابستگیشونو نشون می دن واینقدر دوستم دارن عشق می ورزم واحساس غریبی پیدا می کنم کاملا درکت می کنم انشالله همیشه همینطور عشقولانه در کنار هم باشید فدای ماهانی با این حس زیبای فرزند نسبت به مامانی مهربونش
مامانی نازگلا
پاسخ
ماشالله تو به این مهربونی و با حوصله گی و اون دوتا جوجه طلای خوشگل بایدم خوشبخترین مادر باشی عزیز دلم..شادیات پاینده و تا ابد جاودان
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 آذر 92 23:30
ماهانی دارمت.................... ای فدات که د یگه خیال همه راحت شد که با بابایی دست به یکی نمی کنی که سر مامان هوووووووووووووووووووو بیاری این مسافرت عجب حال وهواتو عوض کرد ولی دلم سوخت آیسانی چقدر این پسر از دوریت رنج برده که به این مرحله رسیده که تمام وابستگیشو یکجا ابراز کنه دیگه تنهاش نذار جــــــــــــــــــــــــــونماینها اشک شوق بودااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
چشششم ناهید جونم،،آره طفلی بچم خیلی دلتنگم شده بود..دیگه ف کنم نفر اول مهم زندگیش من باشم..البته بعد از بابایی..قربونش بشم دیگه تنهاش نمیزارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
2 آذر 92 23:37
ای جـــــــــــــــــــــان خاله جون ما تازنده ایم میایم بهتون سر می زنیم وخومونو می سازیم ومیریم بعد ما هم دوستای خوب مامانی زیادن میان خوشگلترشو نثارتون می کنن
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررررسی خاله ناهید مهربووووووووووون خود خود خوددددددددم..من و مامانم همیشه دوست دارییییییییییییییییییییم..
مامان عرفان
3 آذر 92 10:34
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررسی نگاااااااااااارم
نیلوفر
3 آذر 92 11:12
چقدر بامزه نوشتی آیسان هم خیلی بامزه هم خیلی با احساس.
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررسی نیلو فر جونم،دمت گررررررررررم
مامان سونیا
3 آذر 92 11:58
سلام خانمی خوبی سلامتی ماهان جونم خوبن؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون فدای تو،شما و سونیا جونم خوبین،
مامان سونیا
3 آذر 92 11:58
عزاداریهاتون قبول باشه
مامان سونیا
3 آذر 92 12:21
به به عجب حس نابی انشالله که ماهان جون قدر دان این حس زیبای شما باشه
مامان سونیا
3 آذر 92 12:22
شرمنده ام عزیزم دیر به دیر میام کارم خیلی زیاد و سرم شلوغ اصلا به هیچ کدوم از دوستان فرصت نمیکنم سر بزنم و براشون نظر بگذارم
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله به سلامتی کاراتو راست و ریست میکنی و مثل قبلا مییای پای نت