ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

نذر ماهان برای نوکری امام حسین

1392/8/20 8:21
2,345 بازدید
اشتراک گذاری

بیا برادر زینب به خانه برگردیم                     بگو به راه بلدها شبانه برگردیم
تمام غصه دنیا نشسته بر قلبم                   نگشته دیر، بیا از میانه برگردیم
برای آنکه به هجر تو مبتلا نشوم                  بیا پرستوی جانم به لانه برگردیم
سفیر تو که نوشته میا به کوفه حسین         بگوبه قافله ، با این بهانه برگردیم
هنوز روی کسی نیلی از نوازش نیست...     نخورده سنگ جفا بر نشانه برگردیم
من ازنگاه پر از بغض شمر،فهمیدم                 چه زود... با اثر تازیانه برگردیم
هنوز معجرمن از رخم نیفتاده ...                   تورا به غیرت حیدربه خانه برگردیم

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حسین مظلوم  و یاران با وفایش به همه دوستان و ماهان عزیزم تسلیت باد...

 ماهان جونم امروز  بناست مراسم محرم تو مهدتون  برگزار شه..شمام  از چند روز پیش منتظر چنین روزی هستین ،و چه ذوق و شوقی برای این مراسم داری و از چند روز پیش لباس مشکی و طبل ات رو آماده کردی ،،امروز صبحم میگفتی  کاش بشه  نقش  امام حسین یا نوکر امام حسین رو بازی کنم ،منم بهت توضیح دادم نقش بازی کردن برا یه روزه اما اینکه بخوای نوکر واقعی و ادامه رو راهش باشی باید از دستوراتش پیروی کنی ،خوشحال شدی و قول دادی که برای همیشه نوکر آقا باقی بمونی...



نذرت قبول و تصمیمت پاینده عزیز دلم....به بودنت میبالم..


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

مامان علی
19 آبان 92 9:09
ماشاالله چه گل پسری

انشاالله امام حسین نگهدارت باشه عزیزم


فدات عزیز دلم...ممنون از نگاه زیبات




نیلوفر
19 آبان 92 10:49
انشااله هیچ وقت از این درگاه جدا نشه و آقا امام حسین (ع) یار و یاورش باشه.


انشالله ،ممنونم از نیلوفر مهربون خودددددددددددم
مامان سمانه
19 آبان 92 12:08
پسملی تیپش بدجور دختر کش شده آیسان جون!!باید حسابی مواظب گل پسرمون باشی ها قربونش برم که هر رنگی میپوشه بهش میاد


مرسی عزیز دلم چشات خیلی خوشگلن،،لطف داری..میگم به مامانش رفته
مامان سمانه
19 آبان 92 12:09
ایشالا سایه مولا همیشه روی سرتون باشه


قربون دوست خوبم
مامان ریحانه
19 آبان 92 12:35
آیسان جونم پسملت عین خودت ماه و خوشگل...اسپندم براش دود کن...

فداااااااااااااااااای تو ،لطف داری یه دنیااااااااااااا
مامان ریحانه
19 آبان 92 12:55
ماهان جونم چقد ماه شدی....نفسم...ماشالله به قد و بالات


عززززززززززززیزممرسی از تعریفات
مامان پارسا
19 آبان 92 13:00
امام حسين نگهدارت باشه كوچولوي دوست داشتني


ممنونتم مامان پارسا مهربونم
ناشناس
19 آبان 92 16:37
اگه منظورت نذره که ایشالا قبولش باشه!!!!اگه منظورت نظره اونم قابل احترامه!! ایسان جون فک کنم دیکته سخت ترین امتحانت بوده ها.....
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااااااااا خدای من راس میگیا خدایی من همیشه املام بیست بوده با بعضی از این بچه های وبی افتادم این روز و زندگیم شدهمثلا همین دیروز رفتم وب یکی دیدم حتی رو حتا نوشته کلی به ریشش خندیدمخو از قدیم گفتن به یکی نخند سرت نیاد...اییییییییییییییییییییییششششش..املامم همیشه بیست بودهمللللللللللللسی اصلاح شد.. غتتتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررررررررررررهآهت دامنمو گرفت....
لیلا مامان پرنیا
19 آبان 92 17:36
قربونش برم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــن که انقدر جیگره با اون تیپ مشکی خیلی ناز شدیدوماد خودمـــــــــه دیگه
انشاا.. صاحب این ماه همیشه نگهدارت باشه عزیزم
خدا نکنه عزیز دلم،زنده باشی خوشگل میبینیواااااااااااااااای خوشبحال ماهان که مادر زن جیگررررررررررری داره
شیدا مامان الینا
20 آبان 92 8:32
نذرت قبول ماهان جونم امام حسین پشت و پناهت عزیزم . قربون این تیپ معصومانت بشم من
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست خوبم بشم،مرسی عزیز دلم
شیدا مامان الینا
20 آبان 92 8:32
آیسان جونم خصوصی داری گلم
شیدا جونم چیزی نداشتم که خصوصی
شیدا مامان الینا
20 آبان 92 8:39
یه بار دیگه نگاه کن
چشم اومدم گللللللللللم
مامان عرفان
20 آبان 92 8:57
نذرت قبول ماهان جوني
مامانی نازگلا
پاسخ

مرررررررررررررررررررررسی خاله مهربون خوووووووووودم
مامان عرفان
20 آبان 92 8:57
آيساني در اداره بشين و از بچه عكس بگير بعد هي بگو حقوق حقوق و اضافه كار
مامانی نازگلا
پاسخ

همین که من لطف میکنم و مییام اداره کلیییییییییییییه...میخوای بیام بادتم بزنم هاااااااااااا؟؟؟تعارف نکن،چایی چیزی...بعدشم خجالت بکش اون چه عزایی اون مدل نوشتیخجالت بکش برو اصلاحش کنآخی منم غلط املایی گرفتتتتتتتتتم
شیدا مامان الینا
20 آبان 92 9:03
گلم خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ

اومدم عزیزززززززززززززز
مامان مهرزاد جان
20 آبان 92 9:03
الهی که خود آقا همیشه پشت و پناهت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ


منونم خاله جونم،خدا ناز گلاتو حفظشون کنه
شازده امیر و رها بانو
20 آبان 92 9:06
ای جونم به این گل پسر ناز عزا داریتون قبول باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررسی خاله جوووووووووووونیم
شازده امیر و رها بانو
20 آبان 92 9:07
آیسان جان عکسا عالی بودن و خودت هم مثل همیشه زیبا


مامانی نازگلا
پاسخ
<فدااااااااااااااااااات شرمندم میکنی عزززززززززززززیزم
بی هنر
20 آبان 92 9:22
تقبل الله یا ماهان بن آیسان
بی هنری شراکتمون چی شد..هاااااااااااااااان؟؟؟؟جا نزدی که
شیدا مامان الینا
20 آبان 92 9:42
ممنون از راهنماییت اما نشد
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جونم فدات شم شرمنده
مامان عرفان
20 آبان 92 10:01
خودم عمدا اينطور نوشتم كه ببينم دقت تو چقدره ؟؟ در ضمن تو نذر را نظر نوشته بودي مگه من اعتراضي كردم ؟؟؟؟؟

مامانی نازگلا
پاسخ
آره منم داشتم دقت تو رو دید میزدمخاک تو سر اداره ای که کارمندای ارشدش من و توییم،قسمتهای دیگه چیکار میکنن
مامان فاطمه
21 آبان 92 9:08
فدای ماهان خوشتیپ با اون ژستای دخمل کش و آرزوهای خوشگلش
مامانی نازگلا
پاسخ
ملللللللللللللللللسی خاله شرمندم میکنین
مامان فاطمه
21 آبان 92 9:08
تصمیمت استوار ماهان جان..امام حسین نگهارت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووون جونییییییییییییییییم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 9:21
الهی فدای دل پاکت بشم ، قبول باشه انشاله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه خاله خوشگل من،،مرررررررررررررررررسی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 9:23
ماهان جون عزیزم انشاله که همیشه جزو ادامه دهندگان راه حسین باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ماهی خاله مهرررررررررررررررریم
مامان عرفان
21 آبان 92 9:40
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222 _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶
مامانی نازگلا
پاسخ
خوشگلم خودت کلی گلی براااااااااااااااام،،عززززززززززیزی نگااااااااار مهربون من و ماهانم
هیجان
21 آبان 92 11:51
خوشتیپ لباسی که خوش تیپه و دل میبره حق نگهدارت باشه گل پسرم مرسسسسسسسسسسسسسسسسی خاله مهربونم،کوچولوی شمام در پناه خدا باشه
مامان ثنا
21 آبان 92 12:12
سلام به آیسان جونم و آقا ماهانم. ایشالله زیر سایه امام حسین (ع) سالم وصالح باشی و یه عمر نوکری آقا رو بکنی. مشکی هم خیلی بهت میاد و یه آقای به تمام معنی شدی. ماشاااااااااااااااااااالله. خداحفظت کنه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیزم،مرسی از دعای خیرت،خدا ثناجونو برات ببخشه عزیزم
نغمه
21 آبان 92 12:15
خیلی خوشگلی ماهان جونم هزار ماشالله
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم،خوشگل میبینین
نغمه
21 آبان 92 12:16
عزیز دلم چه لم دادی جای مامانت ایشالله یه روزم خودت پشت میز نشین میشی
مامانی نازگلا
پاسخ
نه خاله من گفتم که میخوام خلبان بشم این میز و ادارم پیشکش مامانم
نغمه
21 آبان 92 12:20
آیسانم شهادت امام کربلا و یاران با وفایش تسلیت و تعزیت باد گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم،منم تسلیت میگم
مامان پارسا
21 آبان 92 12:26
از غافلان حسين مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد مرا هم دعا كنيد
مامانی نازگلا
پاسخ
محتاج دعا،اگه قابل باشیم حتمااااااااا عزیزم
فرشته مامان نیایش
21 آبان 92 13:01
نذرت قبول عزیز خاله. ماشالله از اون پسرای خوشگل تبریزی هستی ها. ایشالله که همیشه امام حسین نگهدارت باشه ماهان جون.
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررسی خاله گل و مهربووووووووووووووونم ،نیایش جو نو میبوسم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
21 آبان 92 13:21
پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر چون شیشه عطری که درش گم شده باشد... السلام علیک یا اباعبدالله
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیزمی
مامان علی
21 آبان 92 13:30
عزیزم این روزا اگه لایق هستم برای من هم دعا کن مطمئن باش من هم فراموشت نمیکنم ممنونم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااات بشم رو تخم چشام اگه مقبول بودممنون از دعای خیرت گللللللم
lمامان قند عسلا
21 آبان 92 14:57
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جیگرکم ماهان گلی قربونت خاله جون دلم برات تنگ شده بود سلام گرمم خدمت ایسان جونم خداییش دلم واست تنگ شده . ایشالا همیشه زیر سایه ی مولا حسین سلامت و تندرست باشیداز راه دور میبوسمت
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم فدای مهربونیت بشم منم عاشق صفا و مهربونیت شدم،مرسی که اینهمه به من و ماهان لطف داری،ناز دلممممممممممی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 15:00
سلام عزیزم منم تسلیت میگم شهادت امام حسین(ع) ویارانش رو امیدوارم بهترین بهره از این ایام نصیبتون بشه امین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم،ایشالله شمام تو ردیف حاجت رواهای این ماه عزیز باشین و عزاداریاتون مورد قبول امام حسین واقع بشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 15:03
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی فدات خاله جون که مثل اسمت ماهی وچقدر ابهت درونت نهفته فدات بشم با اون نوکر امام حسین بودنت همه کس که لیاقت نوکری امام حسین رو ندارن خوش به حالت که با اون کوچکی ومعصومیتت درکت بالاست ونوکری رو انتخاب کردید انشالله زیر سایه امام حسین (ع) .اهل بیتش همیشه حسینی باشی وهمیشه سربلند وپیروزباشی گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
افتخار میکنم که ئچنین خاله های خوبی داااااااااااااااااااارم..عاشقتم خاله ناهید جونم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 15:04
عزیز دلم ماهانی چشم نخوری الهی این لباس مشکی چقدر بهت میاد انشالله فقط برا امام حسین بپوشی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونتم خاله جون،شما خیلی به من و مامانم لطف دارین
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 15:06
نذرت قبول باشه وبه گفتن مامان خانمیت پاینده وجاویدان باشی عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررسی خاله ناهید جون جونییییییییییم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 15:23
ایسان جون اگه متوجه نشدی بگو تا برات یه کاری کنم باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای ناهید مهربونم بشم که اینهمه انرژی گذاشتی برا توضیح سوالم،ولی فک کنم من حوصلم نمیکشه این همه کارو انجام بدم تازه وقتشم ندارم..بیخیال اون چیز ..جدید..راستی بس که من حسودم اون سوال و جوابو تائید نمیکنم که همه یاد بگیرنالان با خودت داری میگیری آآیسان حسوووووود...
مامان مهنا
21 آبان 92 15:52
ای جونم
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
22 آبان 92 0:09
وای هزار ماشالله عجب ماهی انشالله امام حسین نگهدارش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست گل خووووودم،خدا دردونتو برات حفظش کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 آبان 92 11:05
الاهی فدات بشم نذرت قبول عزیز دلم ماه شدی عزیزم لباس مشکی خیلی بهت میاد
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررسی خاله گلم،خدا دختر،پسرتو برات حفظ کنه
مامان اهورا
22 آبان 92 11:25
هزاااااااااااااااااااااار ماشااله به این پسر.خدا حفظش کنه براتون
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم اومدم پسرتو دیدم ماشالله خیلی نازه سر فرصت همه پستهاشو میخونم..فداش بشم که تو اون پست بستریش چشش چه کبود شده بودراستی منم رمزززززززززززز میخوامااااااااااااا
لیلا مامان پرنیا
24 آبان 92 15:50
عالم همه قطره اند و درياست حسين خوبان همه بنده اند و مولاست حسين عزاداريتان مقبول
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون لیلا جونم،عزاداری شمام مقبول حق،اجرتون با سیدالشهدا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 آبان 92 17:16
سلام ایسان حسووووووووووود خوبی گلم نه بابا حالا که بیخیالش شدی لازم نیست تایید کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
چیکار کنم از ذات بدمه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 آبان 92 17:20
منم عاشقتم ماهانی ومامانی مهربون باور نمی کنم توی دنیای مجازی کسانی باشن که من اینچنین ندیده عاشقشون باشم عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی چه عشقولانه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو بشم،عشق که یه طرفه نمیشه،این همون احساسیه که ما نسبت به شما و جوجوهای نازت داریم عزیززززززززززززم،قربون مهربونیت بشم من
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 آبان 92 17:25
آیسان جون دنیارو ببین من تو همین نی نی وبلاگ به طور اتفاقی یکی از دوستان دوران راهنمایمو پیدا کردم یعنی اون منو پیدا کرد باورت نمیشه اون کرمان ومن بوشهر کاملآ به طور اتفاقی می دونی خیــــــــــــــــــــــــــــلی سال بود که از هم هیچ خبری نداشتیم خیلی خوشحالم که گوشه کنارای این دنیای مجازی داره تبدیل میشه به دنیای واقعی خدارا چه دیدی شاید یه روز اومدم شمارو هم پیدا کردم وزیارت کردم یه وقت سکته نزنیـــــــــــــــــــا
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فدای تو بشم سکته کردنم داره با این گرون بازار،،دغ مرگ نشم خوبه شوخی کردم گلم تو بیا من نور چشامو سرمه راهت میکنم..عززززززززززززززززیز دلمممممممممی
مامان مهرزاد جان
25 آبان 92 9:07
ممنون از این همه کامنت های قشنگت ان شاله که آقامون خودش به همه نظر کنه انشاله هرچی از خدا میخوای بهت بده شماهم دعا یادتون نره
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو گلم بشم ،حتما اگه لایق دعا کردن بودم چشم
مامان اهورا
25 آبان 92 11:33
سلام گلم ممنون که به وبم سر زدی رمز رو برات خصوصی گذاشتم.راستی اگه اجازه میدی لینکت کنم؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام خانومی شما لطف دارین و ممنون از رمز منم با افتخار لینکتون میکنم
بی هنر
25 آبان 92 12:50
عزاداریتون قبول. وااااااااای جاتون واقعا خالی بود. این چند روزه بم بودم! خیلی چسبید
مامانی نازگلا
پاسخ
عزاداری شمام قبول...انگاری خیلی چسبیده بیام با کو کو برگردون از در و دیوار بم بکنمت و برت گردونم
مامان مهنا
25 آبان 92 15:37
اونروز اومدم کلی کام بت بدم یهو خاموش شد نتم
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااای خدای من چه نت بی ادبی[
مامان مهنا
25 آبان 92 15:37
دیدی نی نی وب چ متحول و نایس شده
مامانی نازگلا
پاسخ
واااااااااا مگه برا شمام اینجوریه،فک کردم مدیریت عاشق مد سایز من شده برا من فقط امکانات داده
مامان مهنا
25 آبان 92 16:04
مامانی نازگلا
پاسخ
جوووووووووووووونم بیا بغل آیسی ببینمت فدات شم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 0:26
اره ایسان جون نمی دونی یک لحظه از فکرش بیرون نمی رم آخه یه دختر هم داره مشکل مغزی داره کمرشونو شکسته خیر سرشون این همه ازمایش ژنتیک وهمه دوا دکتراخرش گفتن مشکلی ندارین ولی انگار این یکی پسر هم مشکل داره ممنون ببخشید که ناراحتت کردم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا خودش کمکشون کنه و صبر بهشون بده که بتونن راحت تر تحمل کنن..میدونم خیلی سخته..ولی کاری از دست شما و من که بر نمییاد غیر دعا...به حرمت این روزای عزیز خدا خودش یه فکری براشون بکنه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 0:27
خدانکنه آیسان جونم من قربونتون با این همه محبت ومهربونی
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دلممممممممممممممممممی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 0:30
ایسانی عکسهای از بدو تولد محمد تا یک سالگیشو گذاشتم اگه دوست دارید می تونید بیاین ببینیدالبته هر وقت وقت کردید گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم اتفاقا همین یه ساعت پیش تو وبت دیدم،ماجرای تولدشم خوندم..فدات بشم که عین خودمی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 0:32
ماهان جونی رو اندازه ستاره های آسمان ببوس
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تووووووووووووووووووو بشم مرسی
حباب
26 آبان 92 11:40
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نه قهر نکن آیسان جووونم....باشه چشم میزارم برو ببین .....الان فعال میکنم همون پست آی گرم بود رو
مامانی نازگلا
پاسخ
آخ جوووووووووووونم فدای تو بشم خانوم خانوماااااای مهربون و دوست خوبم رفتم که بیییییییییییییییااااااااااااااااام
مامان اهورا
26 آبان 92 12:32
دوست عزززززززززززززززززیزم ممنون از اومدنت.باعث افتخاره با شما آشنا شدم.پسر ماهتو حسابی بجام ببوس
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیز دلم،منم خوشحالم از آشنایی با شما و گل پسرتون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:10
سلام ممنون آیسان جون از دلداریت واینکه دلم رو از این بابت صاف کردید الهی همیشه دلتون صاف ونورانی باشه گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم گلم،من که غیر این کاری از دستم برنمییاد
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:11
فدای اشک چشات که همیشه با دوستات همدمی عزیزم اینها فقط خلاصه اون چیزهایی بود که گفتم امیدوارم هیچ کس گرفتاری ودرد سراغش نیاد مخصوصآ شما گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنونتم ناهید مهربونم،خیلی دوست دارم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:12
خدا نکنه عزیزم اره بچه م چه سختیهایی که نکشید چقدر من تا وقتی نمی دونستم دستش شکسته نرمشش می دادم چقدر این طرف واون طرفش کردم ونمی دونستم چه درد زیادی داره میکشه از دست این مامان بعد
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جون چه سختیایی کشیده فداش بشم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:13
آیسان جونم قربون مهربونیت من خودم عمه هستم ولی بچه های برادرم رو به اندازه جونم دوست دارم به اینها نمیگن عمه که من هرچی فکر می کنم نمی تونم بفهمم این چه قلبیه که اونا دارن
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دلم همه که عین هم نمیشن که گلم،شما خوبی ،ایشالله اونام مهربونت میشن
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:14
بمیرم برات شما هـــــــــــــــــــــــم ای فدات بشم کاش فقط درد بودبچه های گلمون هم که شریک دردمون انشالله دیگه هیچ وقت دردی نداشته باشید ایسانی نه این که دلمون به دل هم راه داره مثل هم درد کشیدیم گلم امیدوارم دیگه از هر بلایی دور باشیدنشالله خداوند ماهانی رو همیشه برات سالم وتندرست نگه داره وهمراه با آقای همسری جمعی صمیمی وشاد زندگی رو سپری کنید
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه گلم منم برا زایمان و تنهاییام خیلی اذیت شدم،کلی هم غصه خوردم...چه روزای سختی بودن اون روزااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 آبان 92 15:15
ممنونم به پای شما که نمی رسم ایسان جونم ممنون که با پیامهای گرمت وبلاگ مارا گلستان کردید چقدر وقت گذاشتید می دونم سرت شلوغه واین از محبتهای زیاد شماست
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو بشم عزیزم،شرمندم نکن تو تو رفاقت آخر مرامی
بی هنر
26 آبان 92 19:55
همینجور بیخود و بی جهت بعع ععععععع!!!!!! . . . وای ماهان الان یهو به این فکر افتادم که چند سال دیگه این کامنت ممکنه یه لبخند به لبات بیاره!!! بابت این لبخندت باید دستای مهربون مادرتو ماچ مالی کنی که چقدوقت گذاشته برای ثبت خاطرات تو یه فسقل بچه ی گل و گلاب! شادیتون آرزومه دوست جونیا
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررسی بی هنر جونم،ایشالله بختت وا شه فدات شم،،چه حس مادری داری تووووووووووووواشکم در اومد
حباب
26 آبان 92 22:50
خصوووووووووووووووووووووووووووصی داری ایساااااااااااااان مییام میکشمتاااااااااااااااا حبابی نرفت که بازمولی دمت گررررررررررم که با اسم من رمز ساختی فداااااااااااااااااااات شمممممممممممممممممممم
حباب
26 آبان 92 22:50
خسوسی ......زود ببین
مامانی نازگلا
پاسخ
کلکیااااااااااا با اون رمز که نمیررررررررررره
مامان عرفان
27 آبان 92 8:15
آيساني ميگم عكسهاي خوبي گرفتي ها انصافا
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خانومی لطف داری عزیزم
مامان عرفان
27 آبان 92 8:15
عاشورا تاسوعا كجا بودين ؟ از اون هم پست بذار .
مامانی نازگلا
پاسخ
والله یه دل سیر از اون دو روز پست دارم،وقت ندارم...مثلا رفته بودیم شبیه خوانی،یزیده جا زده بود داشت گریه و خودزنی میکرد که من چرا باید نقش یزیدو بازی کنم،اصلا من بازی نیستم..یهو قربونش بشم امام حسینو اونی که نقششو بازی میکرد همچین جفت پا رفت رو شکم یزید که فلان فلان شده شکر خوردی که بازی نمیکنی،چن روز پیش میگفتی یه پدر سگ دیگه مییوردیم بجات..الان این همه مردم جمع شدن یزید از کجا بیارمهیچی دیگه یه بساطی شده بود..کلی خندیدیم بعد اون گریه و عزاداری
مامان عرفان
27 آبان 92 8:16
اين ژستهاي ماهان با لباس مشكيش يكم جور در نمياد ها
مامانی نازگلا
پاسخ
جورشو ولش،،امام حسین قربونش بشم میدونه که هیچ قصدی نبودخخخخخخخخخ بچس دیگه
مامان عرفان
27 آبان 92 8:17
ايشالا امام حسين هميشه يار و ياورت باشه ماهان جونم .
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله نگار عزیزم،خیلی خیلی دوست دارم
خاله هدی مامان پارسا
28 آبان 92 9:52
ایشالله آقا امام حسین نگهدارت باشه پسملی ،قبول باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررسی خاله جونییییییییییییییییییم
مامان کیاراد(آرزو)
28 آبان 92 10:00
چه مشکی بهت میاد عزیزدلمخوشتـــــیپــــــــــی هـــــــا
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جونییییییییییییییییم..لطف داری
مامان رهام جونی
4 آذر 92 9:20
چه مشکی بهش میادعزیزمامام حسین محافظت باشهماهم آپیم
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای تو ..سیاه حسین.. ایشالله خودشم قبول کنه..چشم گلم با افتخار اولین فرصت مییام
مامان عبدالرحمن واویس
5 آذر 92 10:24
قبول باشه خوشتیپم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون خاله مهرررررررررررربونم
مامان عبدالرحمن واویس
5 آذر 92 10:32
سلام ایسان جونم شرمنده عزیزم تواین وقته بهت سرنزدم یه مدت بود کل سیسم خراب بود تاخوبش میکردم ومی اومدم وفقط به یکی از دوستان سرمیزدم دوباره می پرید الان بازدرستش کردم اومیدوارم دیگه این دفعه روضدحال نزنه دلم خیلی واستو ن تنگ شده بود
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام گلم منم کلی دلتنگت شده بودم ایشالله همیشه خودت و دوتا پسراتو ونتت برقرار باشین
ستارگان آسمان من
13 آذر 92 13:49
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از حضورتون و خوشحال شدم از آشنایی با شما