ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

یه روز بنتنی ماهان و طاها

1392/9/5 8:05
937 بازدید
اشتراک گذاری

 های روزگار!
دستم را بگیر و باز گردان به روز اول پاییز
به برگ ریزان پر شکوه سالهای خوب گذشته
به دستی مهربان که دستم را میگرفت
به کوچه های آشنا که مرا میبرد به مدرسه
مرا ببر پشت میزهای پر از خاطرات خوب کودکی
به معصومیت
به خندههای بی پروا
به دوستیهای ماندگار
به کیفهای قرمز سگک دار
به پاک کنهای پلیکان
به دستهای پر جوهر
به کاهی دفتر ها
های روزگار!
مرا ببر به روز اول پاییز
به ماه مهر ....
به مهر ماه....

  مامان خانومی اگه از گریه کردن و دعوا کردنام خلاص شدی بیا این کیف و کتابامو برام جلد کن و اسممو رو تک تک وسایلام بنویس،نبینم یکی بمونه  پیش بچه ها و خانوم معلم آبروم بره هاااااااااااازبانو من و بابایی شدیدا بدنبال فرمایشات ماهان دست بکار شدیم و حدود دو ساعت دیگه ،روی تک تک وسایلت برچسب و اسمت رو زدیملبخندگل پسرم انشالله به شادی و سلامتی از همشون استفاده کنیماچ

حالا چی شده مگه مامان تند تند عکس میگیری ،،پاشو اون لباس بن تنامو بده میخوام برم بیرون  به بچه ها پز بدماز خود راضیاز خود راضینیشخند

اینم طاها جون نوه  عمه فرح که دیشب  شام مهمونمون بودن و کلی طفلی بچه رو چلوندی و نمیزاشتی برن خونشونشیطان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان سونیا
6 مهر 92 10:55
به به مبارک باشه به سلامتی از یکی یکیشون استفاده کنی ماهان گل


مرسی مامان سونیا جونم،یه عالمه دوستون دارم
مامان سونیا
6 مهر 92 10:56
بابا کلاس عکس خودش رو کیفشه ببینم چرا کیفت رو نبردی پزش رو به دوستات بدی


خاله کیفمو که هر روز میبرم و مییارم،این لباسامو مامی نمیزاره زیاد بپوشم
مامان سونیا
6 مهر 92 10:57
ای جانم کی میشه من این کارها رو واسه سونیا جونم انجام بدم چه لذتی دارد اطاعت از اوامر این فسقلیها

الهـــــــــــــی بگردم،انشالله به همین زودی اتفاق میافته براتون
مامان سونیا
6 مهر 92 10:58
وای وای وای چه نی نی نازی حق داشته ماهان بچلوندش و نزاره بره خونشون

آره خدایی خیلی نازه ،،کلی ام شیطونه
نیلوفر
6 مهر 92 16:05
انشااله کتابهای دانشگاهیش و بخره و نشونت بده عزیزمممممممممممم. به سلامتی. چشم بههم بزنی سالهای مدرسه رو هم پشت سر گذاشته و برای خودش مردی شده.


مرسی نیلوفر جونم ،انشالله خدا حاجت دلتو بده عززززززززززززززیزم
بی هنر
6 مهر 92 16:51



قطره
6 مهر 92 22:56
خسته نباشی دلاور....
میدونم چقدر برچسب زدن سخته و خسته کننده

مییییییییییییییییییییییسی گلم ،درمونده نباشی
قطره
6 مهر 92 22:56
طفلکی طاها.....
خو ی کمی از آزار و اذیت های ماهان عکس میگرفتی خو


آره جونم آخه همچین مواظب بچه بودم حواسم نشد از شیطنتهای ماهان عکس بگیرم ولی فک کنم یکی دو تا تو گوشی همسری باشه زودی میزارم..
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:33
سلام عزيزم وسايل مهد همه مبارك..حالا خوبه شوهري به تو كمك كرد..من به تنهايي همه وسايل را بر چسب زدم.....گلكم انشاء الله مباركش باشه

وای خدایی جفتمونم کم آورده بودیم ماشالله شما خیلی پشتکار دارین
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:33
نوه عمه جون انشاء الله خوش قدم باشن


مرسی عزیز دلم ،تشکرررررررررررررر
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:34
لباس بن تن ماهان مباركش باشه...بذار بچه پز بده ديگههههههههههه


والله حسابی پزید،مگه من جرات دارم چیزی بش بگم
مامان مهرزاد جان
7 مهر 92 10:35
ای خدا این بن10 چیکار کرده واقعا مغز بچه ها رو پر شده از کاراشو به قول مهرزادی هلویاهاش(هیولا )
خوب انگار تم تولدش از همین الان معلوم شده

ووووووووووووووووی فکر اینجاشو نکرده بوددددددددددددددددددم
مامان مهرزاد جان
7 مهر 92 10:36
واقعا خسته نباشید میدونم برچسب زدن چه حوصله ای می خواد

مرسی عزیز دلم،خدایی کلی وقت و انرژی گذاشتیم تا این وروجک راضی شد
مامان مهرزاد جان
7 مهر 92 10:37
ماهان جون چه همه وسیله های خوشکل خریدی دست مامان و بابا درد نکنه ( کیف پولشونم همینجور ) ان شاله به سلامتی استفاده کنی

خاله هنو ته دلم راضی نشدم که همچنان غر زدنام سر جاشهاونقدر غر میزنم که توبه کنن و دیگه بچه مچه نیارن
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 16:10
سلام آیسان جون ازاین که به یادم بودی ممنون یه کم کسالت داشتم رفتم رفع کسالت کنم برگردم خیییییییلی دلم براتون تنگ شده بود وبالاخره من اومدم



خدا رو شکر که رفع کسالت شده و به سلامتی برگشتین کلی منتظرتون بودیم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 16:19
به به چه خبراااااااااااااهست
ماهان جون مدرسه رفـنت مبارک چه وسایلیای خوشگلی انشالله به خوشی استفاده کنی


ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 16:20
خوب پز لباستو دادی تو این لباس خیلی بزرگتر به نظر می رسی عزیزم ماشالله چشم نخوری ایشالله


مرسی خاله جونیم،شما لطف دارین
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 16:21
خوب عزیزم بچه مردمو می چلونی به مامانت بگو یه نی نی برات بیاره دیگه


وای خاله نه که من از نسل عربای قدیمم دختر دوست ندارم با مامانم سرش جنگ داریم که برام داداش بخره ،اونم میگه یا دخمل یا هیچی...
مامان عرفان
8 مهر 92 8:02
خدايا شكرت اين آيسان از هال و هواي گريه آمد بيرون . بايد قرباني نذر كنيم .


مرسی نگاری جونم ، تبریک میگم که نذرتم قبول شد ،بیزحمت گوسفنده رو بده خودم زحمت کشتنشو تقبل میکنم
مامان عرفان
8 مهر 92 8:03
ماهان جوووون خاله ، لوازم التحرير و وسايل مدرسه ات مباركت باشه


مرسی خاله جونی
مامان عرفان
8 مهر 92 8:06
ماهان جون دركت مي كنم چي كشيدي تو خونه از دست اين مامانه زر زرو و گريان . اح اح اح
اينجا كه سر كار حال من را حسابي ميگيره . همكار هم همكار هاي قديم .والا.
آيسان خانوم بايد برا ماهان تولد بگيري من را هم دعوت كني بيام بلكه يكم دلم واشه و اين غصه هايي كه بهم دادي سر سوزنش جبران بشه .

وای وای وای تولد ماهان امسال دقیق روز تاسوعاست...میبینی تو رو خدا
مامان عرفان
8 مهر 92 8:06
لباس بن تن هم مباركت باشه ماهاني


مرسی خاله جونم....خاله باتوم زحمت کشیدن مامانی که از این سخاوتها نمیکنه...




مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مهر 92 8:54
الاهی چه بن تن نازی
خسته نباشی مامان


فداااااااااااااااااااای دوست مهربون خودم
مامان رهام جونی
8 مهر 92 9:25
باریک ا...به ماهان جون تمیز با سلیقهامیدوارم توتحصیل همیشه موفق باشی عزیزملباستم مبارک باشه




مرسی خاله جون،انشالله براآمادگی رهام جون بیایم و حسابی تبریک بارون کنیم


مامان مبينا
8 مهر 92 9:33
ماشالا چه خوشتيپ شدي خاله ، چشم نخوري ايشالاااااااااا

مرسی خاله جونم چشاتون خوشگل میبینن
مامان مبينا
8 مهر 92 9:35
ماماني دلت مياد ،‌جلوي بچمون خودتو ناراحت بگيري و دلشو بشكني

راست میگی عزیزم،ولی خدایی بعضی روزا دست خودم نیست،
مامان مبينا
8 مهر 92 9:38
ماهاني ،‌خاله جون ،‌آخه تو اندازه ايني ،‌بدبخت چه مظلوووم!!!!!!!!

خاله اندازه نی نی مهم نیست،مهمه اینه که من حسابی کیفور شدم از اذیتش
مامان مبينا
8 مهر 92 9:44
وسايلت هم مباركت باشه ، ايشالا بزرگ مي شي مي ري سر كار از خجالت مامان باباي مهربونت در مياي كه اينهمه برات زحمت مي كشن


مرسی خاله جونم،انشالله
مامان سونیا
8 مهر 92 10:53
پس نظرات من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهی فدات دارم مییام ،الان میرسم
مامان مهرزاد جان
8 مهر 92 12:34
ای جونم قربونت بشم ، من اگه میدونستم قند تو دلت اینجوری آب میشه زودتر 1فکری میکردم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ بلخره دیگه خاله جون
یه دوست
8 مهر 92 13:54
شعر اول در مورد پاییز خیلی زیبا بود، نمیدونم خودتون سرودید یا نه اما واقعا لذت بردم ممنونم. مرا به کودکی ام برد...و رفت...

نوش جونت ی دوست ،منم یه نمه شعر میگم اما این برا یه دوست دیگست...
مامان کیاراد(آرزو)
9 مهر 92 9:09
به به مبارکت باشن عسیسمایشاا...که تو امر تحصیل موفق باشیو پله های ترقی رو یکی یکی طی کنی

مرسی مهربونم،ممنون از دعای خیرت خاله مهربونم...
مامان ویهان
9 مهر 92 11:02
سلام به دوست عزیزم... روز اول مهر ماهان جونم مبارکه.. به به چه کیفی داره این وسایل مدرسه رو آماده کردن یاد خودمون می افتم... انشاالله دانشگاه رفتنش رو تجربه کنی...


سلام خانومی،ممنون از محبت و آرزوهای قشنگت برا ماهانم،زنده باشی و خوشحال...
مامان عرفان
10 مهر 92 8:55
ماهان جووووووووووووووووون كيفت از همه چي خوشگل تره . عكس كيفت خيلي خوشگل شده .آخه خودت ماهي عكست هم ماه شده .

مرسی خاله نگارم ،چشات خوشگلن........
مامان عرفان
10 مهر 92 8:56
طاها هم چه نازه . آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي .


مامان عرفان
10 مهر 92 8:57
عروسكش هم از خودش بزرگتره .


ماهان کوچولو بود لباس عرسک تنش میکردیم بس که کوچولو بود،حالا ماشالله طاها بهتره...
مامان ریحانه
10 مهر 92 10:09
فدای بن تنمون بشم من
مامان مهرزاد جان
10 مهر 92 11:16
سلام، خوبید؟ ما هم همه خوبیم به لطف شما ، نه هنوز از ویار خبری نیست فکرم نمیکنم داشته باشم نی نی خوبیه

وای خوش بحالت که ویار نداری من اگه از حامله شدن بدم مییاد برا خاطر ویار خیلی بدی که داشتمه خدا برات حفظش کنه

مامان یاسمن و محمد پارسا
10 مهر 92 11:28
وای مامان قبلیه را تایید نکن یادم رفت خصوصیش کنم


چشم عزیزم حتما،
شازده امیر و رها بانو
10 مهر 92 12:12
سلام به ماهان خان گل گلاب آقا به سلامتی مردی شدی واسه خودت خاله تبریک میگم هم به تو هم به مامانی که از این به بعد باید بیشتر دنبالت بدوِ انشاالله دانشگاه رفتنت عزیزم طاها جونم خیلی نازه خدا به مامان باباش ببخشدش

وااااااااااااااااای مرسی خاله جونم،شمالطف دارین خدا نازگلاتو برات ببخشه
هیجان
10 مهر 92 13:13
به سلامتی و میمنتتتتتتتتتتت
مبارکه مدرسه رفتن ماهان جونم
چقده پسرمونناز شده ماشالله
می بوسمش عزیز دلم
فدای هیجان جونم چه کم پیدا دی عزیزم از وقتی نی نی اومده،حسابی وقتتو میگیره هااااااا...



مامان مهنا
10 مهر 92 15:41
اووووووووووووووووووووه اووووووووووووووه چ وسایلایی
به به مبارکه ماهانی جونم


مررررررررررررررررررررررسی خاله جونم،ماهی ماه..........
مامان مهنا
10 مهر 92 15:41
چ تریپی زده

خخخخخخخخخخخخخ

چ کلاس میزاره

ای من ب قربونش


فدات دوست خوبم ،،خدا نکنه عزیزم




مامان مهنا
10 مهر 92 15:42
چی نی نی خوشملی


مرسی چشاتون خوشگلن...من که نی نی نیستم ،آیسانم زن دایی نی نی...
شازده امیر و رها بانو
13 مهر 92 1:59
خانومی کجایی اعتصاب کردی ؟بیا دیگه دلمون برات تنگ شده

چشم گلم اومدم با یه پست توپ توپ ممنون از توجهت نازنین
مامان سيد محمد سپهر
13 مهر 92 12:51
عزيز دلم خودت گلي ...هميشه خوب و خوش باشي

فدا مدای دوست خوبم
خاله هدی مامان پارسا
14 مهر 92 10:13
به به خوشبهحالتون نمیشه واسه مام بخرید ازاین وسایل خوشکل
برو پز بده خاله خاله منم اگه جای تو بودم پز میدادم

خاله جون قابل شما رو ندارن،بفرمائید همش مال شما
خاله هدی مامان پارسا
14 مهر 92 10:14
آآآآآخی چه نی نی نازی ایشالله خدا بیشترشون کنه


مرسی هدی خانوم،فدااااااااااااات
راحله
14 مهر 92 11:12
ای ماهان جون ناقلا چجوری دلت اومد نی نی طاها رو بچلونیشحالا میخواستی دو سه تا گازم از لپش میگرفتی خخخخخخخخخخخخخخخ

وای خاله چشم این دفعه که دیدم حسابشو میرسم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:33
چه وسایلای خوشکلی دستتون درد نکنه و خسته نباشید


ممنون مهری جونم،
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:35
عزیزم تمــــــــــــام وسایلات مبارکت باشه انشاله به شادی استفاده کنی و با موفقیت شدید به خواسته هات برسی

ممنونم خاله مهربونم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:37
چه لباس خوشکلی البته صاحبش خوشکل تره


لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:27
قربون تو عسل خاله برم که با لباس بن تن ها از خودش هم جیگر تر شدی
دانشگاه رفتنت عسلمممممممممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله مهربون انالله دانشگاه رفتن پرنیا جونم
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:55
به به مبارک باشه چه وسایل قشنگی چه کیف خوشگلی مبارک باشه
چه مهد با کلاسی میره این پسری .


خاله جونم،، مامان وبابا جبران صبحها رو که پیشم نیستن خدایی گشتن یه مهد ستاره و درجه یک برام پیدا کردن،،

شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:58
آیسان جونم خیلی از طرح عکس روی کیف خوشم آمد خودتون دادید درست کردن یا کار مهد بوده ایده خوبیه میخوام به مهد الینا پیشنهاد بدم


نه عزیز دلم کار مهد بوده ،،کل کیفهای بچه های مهدشون عکس بچه هارو داره ،ما فقط کلان کلان پول دادیم
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 9:22
گلم خصوصی داری


اومدم.........
شیدا مامان الینا
18 مهر 92 22:46
آیسان جونم نوشته بودی خصوصی اما چیزی نبود گلم

ای وای اون همه من در مورد اون خصوصی دیروزی مطلب گذاشتم یعنی چی شدن
مامان طاهاودایی و زندایی طاها
6 آذر 92 13:01
تشکر از زحمت های مامان ماهان آخه ماهان جون چطور دلت اومد خواهر زاده خوشگل منو بچلونی ماهان جون دوست دارم دایی طاها خوشگله
مامانی نازگلا
پاسخ
سللللللللللللللام سمیه جون و طاها خوشگلم و دایی و زن دایی مهربون،،صفا آوردین،شما لطف دارینطاها جونمون چطوره؟؟میبوسم روی اهشووووووووووو عروس عمه:اونروز هی مامان بابام دعوام کردن،چشم و ابرو اومدن نتونستم زیاد بچلونمش یکی طلب طاها جون ایندفعه که دیدمش از شرمندگیش درمییام((ماهان))