ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تشکر ویژه از یه دوست خوب و مهربون...

1392/8/14 9:13
2,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهان جونم و دوستای مهربونم این پست یه تشکر ویژه از دوست خوب و مهربونم ناهید جونمه که حسابی سورپرایزم کرده بود و تو وب خودش برا من و ماهانی یه جشن تولد توپ  گرفته..فدای تک تک این دوستای مهربون وبیم بشم که اینهمه هوامونو دارن و خوشیهامون و ناراحتیهامون براشون مهمه..دوستون دارم ،ناهید جونم بازم مرسی و یه دنیا تشکر..همیشه دلت شاد باشه ...قلبماچ سورپرایزرو واستون میزارم ...

تولدتون مباااااااااااااااااااااااارک.........

می خواین بفهمین تولد کیه؟

بیاین به ادامه مطلب


» ادامه مطلب :

     سلام به همه دوستان گلم

امروز رفتم تو وب یکی از دوستان گلم آیسان جون وماهان جون پسر

خوشگلش دیدم اول تولد خودش بعد پسر ماهش ماهان جون بوده

واز اونجایی که خیلی دوست ماهی هستن برا همه ما وخیلی هم

دوستشون دارم دوست داشتم منم اینجا یه تبریک تولد مخصوص و

یه جشن کوچولو داشته باشیم برای مامان وفرزند با صفت

عزیزم آیسان جون تولدت مبارک

ماهان عزیزم تولدت مبارک

انشالله همیشه زنده باشید و150

سالگیتونو جشن بگیرید

جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس

جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...

ماهانی تولدت مبارک

.
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت

 

انگار که فرشته ای از ازل رسید
دوست من تولدت مبارک
.


 

تزیین تولد با تزیینات تم تولد باب اسفنجی

 

آیسان جونی این شرینیها وکیک بالا با تمام تزیینات رو خودم

درست کردمااااااااااااااانیشخند

تقدیم به شما

 

http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

ماهانی بیا شمعو فوت کن  خوب آیسان جون با پسمل گلت

کنار بیا با هم شمعو فوت کنید

 

این دوتا کادو بالایی هم براشما  شرمنده که اگه نتونستین بازش

کنید ولی نه بذارالان متحرک براتون بازش  کنم فقط روشون کلیک کنید..((اینجا چند تا کادو خوشگل بود که با کلیک باز میشد نوشته شده بود تولدت مبارک نتونستم ازشون کپی بگیرم))


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

مامان عرفان
14 آبان 92 9:51
به به چه دوست خوبي . دست شما درد نكنه ناهيد جون كه برا آيسان جونم سورپرايز داشتي .
مامان عرفان
14 آبان 92 9:53
آيساني از اين ناهيد جوون ياد بگير . ناسلامتي منم دوست تو هستم ها . تولدم اصلا يادت نبود حالا چه برسه به اينكه بخواهي سورپزايز كني .


وا راس میگیها،حالا تولدت کی بوده،،برات تولد میکی موسی میگیرم
مامان پارسا
14 آبان 92 10:09
اگه ميشه رمز


چشم گلم تکمیل بشه مییام پیشت...
مامان پارسا
14 آبان 92 10:11
آفرين به مامان خوش سليقه


فدای دوست خوب خودم..
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 آبان 92 12:12
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
واااااااااااااااااااااااای عزیزم چه سوپرایزی
چه افتخاری عزیزم پست من تو وب شما جا پیدا کرد
ولی به خدا شرمندم کردید
به نظر من این کاری نبود فقط می خواستم خوشحالیمو تو وب ثبت کنم الهی همیشه دوستان گلی مثل شمارو شاد ببینم وخدا همیشه سالم وشاداب نگهتون داره


سلام ناهید مهربون و دوست داشتنی خودم،،فدات بشم که اینهمه تو شادیها و ناخوششیها بفکر منی و یه گوشه ای از پست زیباتو به من اختصاص میدی،،عزیز دلمی قربونت بشم

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 آبان 92 12:14
مامان عرفان جون سلام خوبی از شماست ممنونم گلم کاری نکردم این خوبی از لطف شماست


نگاری خانوم زیاد به خودت نگیریها..این طرح رمنده سازی دوستان هست..ناهید جونم میخواسته بگه یکم از من یاد بگیر..




مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 آبان 92 12:15
ممنون خاله جون
فاطمه ومحمد رضا هم دست بوش شما خاله مهربون هستن


قربونشون بشم من،،روی ماهشونو میبوســـــــــــــــم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 آبان 92 12:16
واااااااااااااااااااااااااااااااای گل نازنینم منم یه دنیا خوشیختی با هزاران کانتینر گل تقدیمت می کنم

فدا مداتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 آبان 92 12:18
ای وای اصلآ یادم نیمیادکه بهم گفته باشیدهمش وحواس نیست چقدر من تبریزیهارو دوست دارم پس شماآذری هستید چه خوب خوشبختم شما سردترین نقطه ما گرمترین نقطه کشور جنوبی هستیم بوشهری در خدمتیم عزیزم

چرا نشه شما هر کاری کنید درسته اجازه دست خودتونه


بله گلم برا همینه که قلبتم همیشه گرم گرم و مهربونه عزیز دلللللللللللللللللللللم..ممنون که اجازه دادین..




مامان علی
14 آبان 92 12:34
ممنون ناهید جون
آیسان جون بازم تولدت مبارک
انشاالله با خانوادت سالیان سال با آرامش و صحت زندگی کنی و به همه آرزوهای قشنگت برسی
$$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

سلام مامان علی نازم،به به چه گل خوشگل و نازی فدای تو
مامان سيد محمد سپهر
15 آبان 92 10:49
آفرين به معرفت ناهيد گلي...خدا حفظش كنه بازم تولد ماهان جون مباركككككككك


مامان ریحانه
15 آبان 92 12:13
به به چه دوستای خوبی،،چه تولد خوشگلی،،چشم نخورین ایشاللهمرحبا به ناهید جون

مرسی عزیزم،ایشالله......
مامان ریحانه
15 آبان 92 12:17
حسودیم شد بهت آیسان جونم چه رفیق فابریکایی داری،یکی کادو میده،یکی برات پست میزاره...پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


الهی دورت بگردم آدرس میدم تو هم برام کادو بفرست..اصلنم رودروایسی نکنا من ناراحت نمیشم تو قط کادو بفرست از نوع فراوااااااااااااااااان
مامان ریحانه
15 آبان 92 12:18
شوخی کردم گلکم،شما خوش باش انگاری من خوشحالم


فدااااااااااااا مدااااااااااااتم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آبان 92 14:41
خصوصی عزیزم


اومدم گلللللللللللللم...
بی هنر
15 آبان 92 16:43
چه جاااالب انگیزناک! چقد حال میکنم وقتی میبینم دوستی به یاد دوستشه!!! اشک تو چشمام حلقه ازدواج رد و بدل میکنه (الکلی)


اووووووووووخی بی هنر ذوق مرگ بشی الهی و اون حلقه ازدواج چشات تو حلللللللللللقم

بی هنر
15 آبان 92 16:47
تبریک مخصوص بنده ی بی هنر به ماهان جان بخاطر داشتن مادری مثل آیسان خانم سی و هشت!


تبریک نه بخاطر سالروز میلادش..... تبریک بخاطر داشتن قلب مهربونی که تونسته کاری کنه تا اطرافیان مجازی و حقیقی اونقد دوستش داشته باشن که به فکر شاد کردنش باشن!!!!

خدددددددددددددااااااااااااااااای مــــــــــن، بی هنری واقعا خودتـــــی...چه عجب زبونت چرخید یه تعریفی از ما بکنی ...ملللللللللللللللسی عزیز خیلی لطف داری ...







بی هنر
15 آبان 92 16:49
تولد تولد تولدتون مبارک...پ
مبارک مبارک مبارکتون مبارک!!
(چمنم چم شده که باز شعرم نمیاد)
پووووووفففففففففففففف
ففففففففففففففوتتتتتت! اینقد حال میده قبل فرد مورد نظر شمعهاشو فوت کنی!!!!!



چم چمنت مال خودت، هدیه چی آوردی تولد آیسی جونو و ماهی جونت ..هاااااااااا بی هنری شعرم خوب بییییییییید....بی هنری پشت پرده حرف نزن اینکه گفتی حال میده قبل فرد مورد نظر شمعها رو فوت کنی، یعنی اینکه بعدش تو افق محومیشی فرد مورد نظربیاد با پس گردنی از محو درت مییاره،یا اول پس گردنی رو میخوری بعد محو افق میشی...





قطره
15 آبان 92 17:28
ای واااااااااااای جا خوردم یهووووووووووو
تولدتان با هم دیگه مباااااااااااااارک
البته با دو روز تاخیر


سلام قطره جونم چه عجب از این ورااااااااااندا میدادی گاوی گوسفندی چیزی برات میکشتیم...بهرحال خیلی مررررررررررسی گلم
قطره
15 آبان 92 17:29
خجالت بکش
حیا کن....
دیگه شورشو در آوردی
این چ وضعشه
.
.
.
چرا پست رمز داری میزاری نمیاری رمزشو تقدیم کنی؟

وااااااا خدا مرگم بده،،لعنتی حسابی ترسیدم که...
نه که تو همش گم میشی و پیدا میشی...خدا میدونه کی میخوای دوباره بیای
قطره
15 آبان 92 17:29
پاشو زود بیا کلید پست قبلو بم بده
خراب عکس دیدنم

آخخخخخخخخخخخخی،چشم عاخه هنو تکمیل نشده که گیر چند تا از دستامم که عکسه رو دوربینشونه بزا بیارن مییام رمزم میدم
مامان سمانه
16 آبان 92 1:00
وای چقد قشنگ!!
این ماچ گنده واسه جفت مامانای با ذوق دوست داشتنی


فدای مراااااااااااااااامت
مامان سونیا
16 آبان 92 9:14
به به دست ناهیدجون درد نکنه که باعث شادی و به وجد اومدن آیسان عزیز شده انشالله همیشه توی غم و شادی هم شریک باشیم و همیشه همدل باشیم و همدیگر رو تنها نگذاریم

آره عزیزم من همیشه مورد لطف دوستام بودم،این بارم که ناهید جونم و نگار خانوم و همچنین بابت برگزاری تولدم تو مشهد توسط همکاراحسابی خوشبحالم شد..خوشحالم که تواین زمونه سخت دوستانی از جنس حریر دارمو به داشتن تک تکتون افتخار میکنمآره عزیزم من همیشه مورد لطف دوستام بودم،این بارم که ناهید جونم و نگار خانوم و همچنین بابت برگزاری تولدم تو مشهد توسط همکاراحسابی خوشبحالم شد..خوشحالم که تواین زمونه سخت دوستانی از جنس حریر دارمو به داشتن تک تکتون افتخار میکنم
مامان سونیا
16 آبان 92 9:52
عطری که از حوالی پرچم وزیده است
ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا
صد کوچه بازکنید محرم رسیده است

فرا رسیدن ماه عزای حسین بن علی علیه السلام رو تسلیت میگم و التماس دعا داریم در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان

فدای دوست خوبم،من هم التماس دعا دارم....برا شما عزیزمم تسالیت باد....
بی هنر
16 آبان 92 10:22
افقت تو حلقم آیسان خانمی

افق ور و درازه و خفنه هااااااااا...مشکلی نیست؟؟؟؟؟

مامان عرفان
16 آبان 92 12:07
ياد گرفتي از اين ناهيد خانووووووووم ؟؟؟؟؟ يا نه هنوز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( طرح دوستان چشم به راه مونده )

چه پررویی تو نگار همون دیشب یادم اومد چه جوابی باید بهت میدادم که یه نمه خجالت بکشی و از این ناهید یاد بگیری هی برام پست بزاری خوشبحالم شه...اییییییییییییییش..
مامان مهنا
16 آبان 92 14:35
تولدت مبارک ایسان
شرمنده دیر رسیدم
رام نمیدی الان؟؟


نه که نمیدم،،پ کادوهات کو حالا دیرم رسیدی؟؟؟؟؟
مامان مهنا
16 آبان 92 14:36
ینی ب من کیک نمیدی


وااااااااااااا حیا کن ،تازه کیکم میخواد،بفرما تو پشت در بدهمیدونی چقد چش برات بووووووووودم
مامان مهنا
16 آبان 92 14:36
تولد توهم مبارک ماهان جونم

ملسی خاله جونی من که مث مامانم باهات دعوا ندارم...فقط چرا دیر اومدی ملسی خاله جونی من که مث مامانم باهات دعوا ندارم... فقط چرا دیر اومدی
مامان مهنا
16 آبان 92 14:36
دست این دوست خوبت هم درد نکنه

فداااااااااات..دمتم گرررم گررررم
مامان مهنا
16 آبان 92 14:37
زود باش رمزو رد کن
اصن چ معنی میده رمز ندی


رمزرو بعدا دوست گلم بعدا خوووووووووووب....خدایی فعلا خالیه فعلا جاشو رزرو کردم زنبیل قرمز گذاشتم ترتیب پستها به هم نخوره..چنین وب نویسی ام من
قطره
16 آبان 92 17:22



برا نوزدهست دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 آبان 92 23:59
سلام ایسان جون
اومدم دیدم نظرات رو کلی سرخ وزرد وآبی شدم
به نظرم کارم اینقدر نبود که مورد تمجید قرار بگیره دوستان همه مارو شرمنده کردن باپیام تشکر شون
آیسانی تعداد دوستان خوبت اونقدر زیاده که نمیشه اسم تک تک اونارو نوشت من از همینجا از همشون تشکر می کنم ومی بوسمشون این دوستان با معرفت رو


فدات شم کارت خیلی برام ارزنده بود..خوشحالم که دوستایی به مهربونی تو داررررررررررررم..میبوسمت از ته ته دل بووووووووووووووووس...
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 0:01
ماهانی خوبه تو مهدبهش خوش میگذره؟ببوسینش
اینم برا مامان خانمیش

اینام برا دوست مهربون خووووودم

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 0:02
خصوصی عزیزم


آره خودم فهمیدم گلم...حتمااااااااااا
حباب
17 آبان 92 3:08
سلام ایسانی تولدتان مبارک ....[هورا
]
خوب من رمز ندارم
میخوای غصه بخوووووووووورم


فدااااااااااااااااای تو بشم،من که نمردم تو غصه بخوری مییام پیشت
مامان عرفان
18 آبان 92 8:24
ممنون آيساني كه از ديار منزل به وب ما تشريف فرما شده بودي . خوشحالمون نمودي .




چه کنیم دیگه اینهمه پول الکی دادیم اشتراک adcl گرفتیم گفتیم یه کامنتم را شما بزاررررررررریم




مامان عرفان
18 آبان 92 8:31
ممنون كه وبم را تعريف كردي . ميسسسسسسسسسسي


خواهش میکنم گلم جدا قشنگ بووووود
مامان مهرزاد جان
18 آبان 92 9:29
به به چه کار قشنگی مرسی دستشون درد نکنه


مرسی دوست مهربونم،دست ناهیدمم درد نکنه
مامان مهرزاد جان
18 آبان 92 9:30
نی نی کوچولومون رفته تو 4 هنوز خیلی دیگه مونده
امروز باید برم سونو غربالگری ، این جدیده به خدا برا مهرزاد همچین کارا نکردیم


حالا کجاشو دیدی ببین برا سومی چیکارا میکنی
مامان سمانه
18 آبان 92 11:28
در مکان مورد نظر جای نظر نیافتیم!!ذوق زدگیمان را اینجا ابراز میکنیم!!!
اول :قربون اون عکسای هنری چپکیت
دویم :بسیار هوای زیارت نمودیم
بعدیم:چه خانواده گرم و صمیمی داری آیسان جون!دلتنگ مامانمان اینا گشتیم
بذار برم کرمان جبران میکنم!

فدات شم ایشالله به سلامتی و خوشی برو کرمان کلی کیفور و کوک شو کلی ام برا ما عکس بیاااااااااااار..ممنون از لطفت
مامان سمانه
18 آبان 92 11:50
ژست زوج محترم ما رو کشته!


واقعاااااااااااااااا
مامان پارسا
18 آبان 92 11:57
عزيزم خيلي قشنگ بودن اميدوارم هميشه خوش باشي


فدای توووووووووووووو بشم منون
مامان عرفان
18 آبان 92 12:23
آيساني اين عكس ششم را كجكي موندي ميام لو ميدم ها كه اينجوري موندي ها و چه چيزهايي را پشت سرت قايم كردي .

نامرد رقیه و فرزانه بت گفتن عمرا اگه بدونی چرااااااااااا!!!
مامان عرفان
18 آبان 92 12:23
خيلي عكسهاي جالبي انداختين خداييش .


بلاخره دیگهههههههر
مامان عرفان
18 آبان 92 12:24
چادر هم خيلي بهت مياد .


مللللللللللللللللللللسی گلم لطف داری
مامان عرفان
18 آبان 92 12:25
آيساني در مشهد تل هات فر داره و رنگش متفاوته . اما در تولد ماهان چه آرايشگاه خوبي رفتي كه تل هات را مشكي كرده و صاف .

چیییییییییییزه..ایننننننه...چیزززززززز صب کن الان میگم.. عاخه اونجا وسیله مسیله نبود،دیگه نشد صاف کنم..اصلا به تو چه هاااااااااااااااااااان؟؟/؟؟؟؟مییام دخلتو مییارمااااااااااا
قطره
18 آبان 92 15:24
حاضر
عکسها رویت شد فقط کاش معرفی می نمودی

کدوماااااا رو...
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
18 آبان 92 16:26
سلام عزیزم خوبید ممنون که بهم سر زدید

عزیزم از بس من دیر شد ونتونشتم آپ کنم که مجبور شدید برید اون یکی وب سر بزنید خوب با اجازه من اون نظرات رو انتقال می دم به وب جدید یه وقت نبینی نظرات رو شکه بشی بگی تقلب کردیچون اونجا نظرات رو تایید نمی کنم ببخش گلم می دونی که............


سلام فدای ناهید خودم،شرمنده عزیزم ،ملتفت نشدم..بابا اختیار دارین هر کاری میکنین صاحب اختیارین عززززززززززززیزم




مامان مهنا
18 آبان 92 16:57
وب نویسیت و زنبیلتو و هرچی از این قبیل صاف تو حلق قطره


چرا حلق طفلی قطررررررره...حلق خووووودت...
میبینی قطره ازت دفاع کررررردم پولاتو بیار با هم دوس شیم ها نظرت چیه؟؟؟




مامان مهنا
18 آبان 92 16:57
عکسا عالی بودن
چقدر تغیر قیافه میدی تو


بلاااااااااااااخره دیگه یه
آیسانه..غیر قابل پیش بینیبلاااااااااااااخره دیگه همش یه
آیسانه.. اونم غیر قابل پیش بینی

مامان مهنا
18 آبان 92 16:57
تو رفتی ماموریت یا رفتی خوش گذرونی
واه واه واه

خدایی بفکرت میرسه که من جایی باشم و اونجا خوشگذرونی نباشه..ها؟؟؟همه بسیجیا قسم خوردن تا من نیام سرخود جایی نرن..چنین دلبریم من
مامان مهنا
18 آبان 92 16:58
تو اون عکسا ک تو مشهد رو تخت گرفتی بت نمیخوره38 باشیا

آره خدایی اینو خوب اومدی، خودم فک میکردم حاملم بس که باد کرده بودم
الان اما 38 38 سی و هشتم..و هشتم..

مامان مهنا
18 آبان 92 16:58


جوووووووووووووووووووووووووون دلم عزیزم
مامان مهنا
18 آبان 92 17:00
چرا تو پست دوتا قبلیت عکس اضافه شد باز
شاید من نمیخواستم دوباره برم توش
ی خبر بده والا
الان رفتم دیدم عکسا بیشتر شده

ای جون دلم خدایی این عکسها امروز رسید از دست دوستی به دستمباشه بهت خبر میدم..آهااااااای آنسه جونم پست قبلی دو تا عکس اضافه شداااااااااا
مامان مهنا
18 آبان 92 17:01
من عکس با چادر ازت ندیدم

تو قلف بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
18 آبان 92 17:01
اها همون ک تو حرمی

آله خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان مهنا
18 آبان 92 17:02
کامنتمک چرا ثبت نشد؟؟
گفتم چرا تو پست دوتا قبلیه عکسا بیشتر شد

چون تائید نکردم ثبت نشده اونا بعدا رسیدن دستم..همون که از دست دوستی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 آبان 92 18:21
وای آیســــــــــــــــان جــــــــــــــــــــــــونم چقد خوشحالم کردی و بهم اعتماد کردی عزیزم واقعا ممنـــــــــــــــــــــــــــــــونم عزیزم

فداااااااااااااااای تو بشم،تو امتحان رفاقتتو پس دادی گلم،زیر و رو کردن نمیخواد تو رو...عززززززززززززیز دلمی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 آبان 92 18:23
حالا اولش از گل های خصوصی تعجب کردم ولی بعد که فهمیدم ذوق کردم اخه راستشو بخوای دوست داشتم ببینم ولی خجالت میکشیدم پسورد بخوام ... وای فدددداااااااااات شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممممممم

خدا نکنه گللللللللللللم..تو عزیز دل منییییییییییییییوظیفم بوده..
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 آبان 92 18:44
چقد خوش به حالتون بوده و خوش گذروندید منم عاشق مسافرت کردن با دوستامم

سلام مهری جونم خوبی عزیز دلم ایشالله قسمت میشه با همسفرهای خوب و دوستای خوب و البته منمیریم سفر مکه و کربلا






خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 آبان 92 18:46
عزیزم دوباره زیارت قبول باشه و انشاله بری زیارت مکه و کربلا و لی دیگه این بار با ماهان جون و آقاتون

انشالله فدای تو و آرزوهای خوشگلت برامون
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
18 آبان 92 18:47
باز هم تولد نوجوانی ات مبارک عزیز 16 ساله ام

فدای تو بشم ،من آبجی ته تغاریتونم دیگه
مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
18 آبان 92 20:16
سلاااااااااااااااااااااااااام ایسان جونی
ب ب به بـــــــــــــــــــــــــــــــه چه عکسهای خوشملی


نه بابا شما لطف دارین از نوع شدیدش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 آبان 92 20:19
بچه ها دارن دیوونم میکنن از بس فاطمه سربه سر داداشش می ذاره صداشو در میاره من میرم بعدآ میام گلم

ای جوووووووووووووونم فداشون بشم برو به کارت برس عزیزم،مرسی از حضور گرمت
لیلا مامان پرنیا
19 آبان 92 17:38
سلام به آیسان گلم

عکسهات خیلی قشنگ بود دوستم خداییش که 16 بیشتر بهت نمیاد و بیشترش یه دروغ بزرگه

انشاا.. 120 سال همین جور 16 ساله بمونی وسایت بالای سر ماهان نازم وهمسری باشه


سلام لیلا جون جونم،فدای دوست خوبم بشم که روحیه میدهو ممنون از دعای خوبت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 14:52
ایسان جونییییییییییییییییی سلام خوبی ماهان جونم خوبه عزیزم تآ خیر منو بپذیر باور کن برا اومدن به اینجا لحظه شماری می کنم ولی هر کاری می کنم وقت کم میارم وای فعلآ تا موش موشی خوابه اومدم به دیدنت بهترین دوست وآبجی دنیا
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام عزیز دلم،فدات بشم شما همیشه با حضور گرمت شرمندمون میکنیخدا دختر پسرتو برات نگهداره،عاشق جفتشونم میبوسمشووووووووون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 14:54
خدایی عجب گروهی بودیدااااااااااااااا اخراجیهای تمام وکمال خوب که قبلش یه سر زده بودم دیدم چندتا از اون عکسهای ناز نازی رو برداشتی فداااااااااااااااات
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 14:56
حالا که تولد شونـــــــــــــــــــزده سالگیتو جشن گرفتی امیدوارم تولد صدوشونــــــــــــــــــــــزده سالگیتو هم جشن بگیری
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییسی عسلللللللللللم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آبان 92 14:57
عکسهای تولد ماهانی هم عــــــــــــــــــــــــــــالی بود با اون جمع صمیمی وخانواده عزیز
مامانی نازگلا
پاسخ
نظر لطفته عزیز دلللللللللللم
مامان علي
21 آبان 92 18:40
فدات بشم آيسان عزيزم عكساي مشهدت خيلي قشنگ بود خوش به سعادتت از عكسي كه حرم بودي خيلي لذت بردم عكساي تولدت خيلي قشنگ بود خيلي زحمت كشيدي عزيزم انشاالله هميشه صفا بين خانوادتون باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم،شما همیشه لطفت یه دنیاست ،،ایشالله آوازه سعادت و صفای شمام به آسمونا برسه
سارا مامان اهورا
26 آبان 92 12:36
عزیزم اگه قابل بدونی خوشحال میشم رمز بهم بدی عکسهای مشهدتونو ببینم
مامانی نازگلا
پاسخ
مییام پیشت
سارا مامان اهورا
26 آبان 92 17:03
سلام عزیزم.ممنون که بهم رمز رو دادی عکسهای قشنگی بودن انشاالله همیشه به تفریح وتولد و شادی باشید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام گلم مرسی لطف داری
مامانی درسا
3 آذر 92 8:46
عزیزم تولدت مبارک همیشه شاد وسلامت باشی 120 ساله شی
مامانی نازگلا
پاسخ
مررررررررررررررررسی عزززززززززیز دللللللللم
مامان عبدالرحمن واویس
5 آذر 92 10:36
خوشحالم که دوستای به این خوبی داری ان شاالله که همیشه دوست باشین عزیزم تولد دوتاییتون مبارک اینام ازطرف من
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی با مرام یه دنیا تشکر..به شماست که مینااازم...قربونت خودت گلی