ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

کوهنوردی(عون ابن علی)ماهان جون

1392/7/15 10:57
688 بازدید
اشتراک گذاری

 جمعه هفته پیش  من  آماده شدم که به کلاس برم همسری و ماهانی ام آماده بودن یا به استخر برن یا کوه نوردی افسوس،کلی ام اف مییومدن که بعضیامیرن کلاس سختشون میشه ما میریم کوهنوردی خوشبحالمون میشهناراحت منم با اینکه دلم میخواست برم کوهنوردی ولی کلاسم که جبرانی هفته پیش که  کنسلش کرده بودم واجبتر بود سبزاما کلی همسری رو سفارش کردم که از ماهانی حسابی عکس بگیره و اینم نتیجه تلاشهای همسری جون و کوهنوردی ماهانمهماچماچقلب

الهـــــــــــــــــــــــــــــــی مامان فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااای این کوهنوررررررررررررررررررررررررد خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل با اون موهای سیخ سیخی دلبر که دایی ابولفظلت زحمت آرایشگاهو برات کشیدهماچماچبغلبغلبغلبغل

 

 

نوشتن ها بهانه است،مینویسم تا بماند و یادآوری کنم  که چقدر دوستت دارررررررررررررررررررررررررم،،باورش با توووووووووووووووووووووووووووووووو....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان عرفان
13 مهر 92 9:03
آيسان جون نمي دونم تو چرا اصلا به همسرت نرفتي . ايشون اينقدر با استعداد و تو اينقدر بي استعداد .

اولا برا چی من بی استعدادم صریح جواب بده..
2-- مامانم نبوده که ژن و خونمون بکشه..همسرررررررررررررررررمه


مامان عرفان
13 مهر 92 9:04
يكم عكس گرفتن را از ايشون ياد بگير . عكسهايي كه تو انداختي هم اصلا معلوم نيست چي به چيه ؟؟؟

آره جون عمه تو و عمه همسری شما جفتتون راس میگین،،اما من نمیگردم موبایل گرون و با کیفیت بخرم که دوربینشم این باشه من همه پولامو میزنم به زخم زندگی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مامان عرفان
13 مهر 92 9:05
دست آقا دايي هم درد نكنه كه پسملي را برده آرايشگاه و خوشگل موشگل كرده .


ملللللللللللللللللللللللللسی نگاری
مامان عرفان
13 مهر 92 9:06
آفرين ماهان جون كوهنورد . خاله تو هم عين خودمي كه هر روز مي رم كوهنوردي .
يادم نيست آخرين بار چه وقت رفتم كوه .


پ خاله مث مامانمی که..مامانم خاله سیمام برا ثنا حامله بود برا نمازخونه کوه عون ابن علی چادر نظر کرده بود که ببره الان دختر خالم کلاس اوله هنو مامانم نرفته که نذرشو ادا کنه
مامان عرفان
13 مهر 92 9:06
آيسان كلاست تموم نشده هنوز ؟؟؟ بايد بياي پيش خودم درس پس بدي ببينم چطور ياد گرفتي ؟؟؟؟

نه بابا یه وقتهایی مربی وقت نداره کلاس تعطیل ،یه وقتهایی هم من وقت ندارم کنسل میکنیم ،جور نمیشه جفتمون با هم وقت داشته باشیم ، با افتخار هنوزم صفر کیلومترم
مامان مهرزاد جان
13 مهر 92 9:09
چه عکسهای خوشملی گرفتن بابایی دستشون درد نکنه، وقتی مامان دید چه حالی بود؟؟؟؟؟؟
ولی کلاس واجب تر بود


خدایی ذوق مرگ شدن منم که تو جیبمه ورمیدارم میزارم رو دلمولی حسلبی کیف کردم..
مامان مهرزاد جان
13 مهر 92 12:09
قربونت آیسان جون، من تعبیر خواب بلد نیستم ولی ان شاله که خیره، هم برای من و هم برای شما، نکنه کلک خط و خبریه رو نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟

تو خوابت من چه شکلی بودم؟

انشالله که خیره،نترس خبری هم نیس...تو هم خوشگل بودی و زیر 18 نشون میدادی
بی هنر
13 مهر 92 12:31
موهات تو حلقم مو قشنگ!!!!




ایییییییییییییییییییییییش اینو از من یادگرفتیها نگو نه...این یاد گرفتن و درس پس دادنت تو حلقم...


بی هنر
13 مهر 92 12:32
اگه بعضیا دوباره دیپورت شدن بگن قول میدیم زیاد بهش نخندیم


واااااااااااااا بعضیا برن چک کنن ،کلی هم بهشون خندیدم




بی هنر
13 مهر 92 12:34
عکس آخریه رووووووووووووووووووو



چیه میخوای بگی تو حلقت....عکس به اون ناناشی خودم گذاشتم bakgrand گوشیم
مامان مهرزاد جان
13 مهر 92 13:15
خوب خوبه پس از این به بعد همیشه از این خوابها ببین، ( زیر 18 رو خوب اومدی)

اوووووووووخی چه خوشت اومده عزیزم،از این به بعد همش برا شما میخوابم و همشم به چشم خواهر و مادر و زیر 18 میبینمت
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 13:55
سلام چه خوب شما کوه دارید ما نداریم یعنی باید کیلومترها رفت تا به کوه رسید

قابل شما رو نداره گلم ،ما و شما نداریم که بیاید بکنید ببرید،اگه گفتیم نه....
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 13:57
جات خالی خشت وگلو سنگ قلوه
برا اینکه دلت نسوزه یه سبد


ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 13:59
میگم بده همسری از ماهان عکس بندازه از این به بعد، بسیار حرفه ای وزیباست این عکسها، خداوکیلی اگه دروغ میگم بگو دروغه


نااااااااااااااااااااااهید تو هم...................بگیرم همتونو کشتمممممممممممممممممم
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 14:00
ماهانی عزیزم خوب شد رفتی کوه عجب عکسهای سفارشی نازی
موهاتم که سیخ سیخی بازم سفارشی

مرسی خاله ناهید مهربونم
مامان مهنا
13 مهر 92 14:47
اوووووووووووووووووووووووف چ تریپی
چ تیپی



ممممممممممممممممممممممممنونم من متعلق به همه ام((آیسانی))
مامان مهنا
13 مهر 92 14:47
ماشالا ب ماهان چ باکلاس شده



خاله جونی این بالایی مغرور مامانم بودا اااااااااااااااااااااااااااا گناهشو پای من نشورین ،،الان این منم که ماچتون میکنم







مامان مهنا
13 مهر 92 14:48
افرین ب بابای ماهان بااین عکس گرفتنش
بعضیا ک بلد نیستن


اااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییششششششششششششششششششش حالا یه عکس خوب افتاده،اونقد از همسری تعریف کنین ،فک کنه چه خبره ببره طلاقمو بده
مامان مهنا
13 مهر 92 14:48
چ کلاسی داشتی حالا؟؟


نمیشه بگم که..مییام در گوشت میگم خخخخخخخخخخخخخخخ
دلسارا
13 مهر 92 15:30
ماهاني تو واقعاقند و نباتي .....

وااااااااااااااااای مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسی خاله شما لطف دارین
الهام مامان علیرضا
13 مهر 92 18:14
آفرین به آقا ماهان کوهنورد

خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیز خاله



میسی خاله جونم
الهام مامان علیرضا
13 مهر 92 18:15
ممنون که به وب علیرضا سر زدی آیسان عزیزم.
راستش من فقط یه پسر دارم. آوینا دختر دوستمه که تولدش بود و ما رفتیم.
من با اجازه لینکتون می کنم.
به امید دوستی پایدار


خواهش میکنم عزیزم ،انشالله به زودی برا علیرضا جونم یه آبجی مییاد که حرف ما هم زمین نمونهشما لطف دارین گلم منم با افتخار لینکتون کردم
مامان مبينا
13 مهر 92 19:56
آفرين به ماهان جونم كه از الان يه ورزشكاره تموم عياره ، تازه تيپشو هم داره


مامان مبينا
13 مهر 92 19:59
من عاااااشق اين تيپتمبا اون موهاي قشنگ


عزززززززززززززززززززززیزمی،فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
مامان مبينا
13 مهر 92 20:00
بابا درسخون ، زرنگ ، من هلاك همين درس دوستيتم


مامان مبينا
13 مهر 92 20:08
ماهاني اگه بدوني من با چه سختي برات نظر ميزارم از دست اين سرعت كم اينترنت گوشيم......فكر كنم مامانت راست مي گه بايد كمتر به زخم زندگي بزنم يه گوشي بهتر بخرم تا عكساي خوشكل تورو بهتر ببينم

ای جون دلم،الهی فدات بشم که اینهمه هم لطف داری و حسابی شرمندمون کردی،آره گلم یه بار که از دم موبایل فروشی رد میشی دو سه تا نفس عمیق بکش چشاتو ببند برو یه گوشی دبش برا خودت بگیر،این فن آخر چشاتو بستنو فراموش نکنیاااااا






شازده امیر و رها بانو
14 مهر 92 1:15
سلام آیسان جان



چه عکسای قشنگی وای جای مامان خالی چه حالی کردن تنهای پدر و پسر دست دایی هم درد نکنه


سلام عزیزم ،فدای نگاه خوشگلت ..گل]گل]


مامان کیاراد(آرزو)
14 مهر 92 8:27
الهی فدات عزیزم چه نازو دلبر شدی تو این عکساماشاا...


ممرسی خاله جونم خدا نکنه، عزیزمی
مامان کیاراد(آرزو)
14 مهر 92 8:29
ماشاا...چه عینکم بهش میاد هادست دایی هم درد نکنه همچین موهای خوشملی برات درست کرده


مامان کیاراد(آرزو)
14 مهر 92 8:34
دست شوشویی هم درد نکنه بااین عکسایی که گرفتهاز عکاسا دست کمی ندارهشایدم نیاز به کشف شدن دارهآیسانی کشفش کن


نه دیگه من امروز یا خودکشی میکنم یا احیاناا دیگر کشی از نوع همسرییییییییییییییییییییی...عزیز دلم منوچهری جونم ، زیاد مغرور نشی یه وقتها حالا دو تا دونه عکس بوده هممممممممممممممممممممممممممش..




مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مهر 92 9:02
عزیزم چه خوش تبپ ماشالاه

افرین به کوهنورد بزرگ


ممنون خاله مهربونم


خاله هدی مامان پارسا
14 مهر 92 9:59
به به چه خوشتیپ کردی خاله خوشبحال بابایی که با پسرش میره کوهنوردی چه حالی کرده

ممنون خاله مهربونم،منم همش به بابایی میگم که خوش بحالت که من پسرت
مامان پارسا
14 مهر 92 10:22
هزار ماشالله به اين پسر خوشتيپ در ضمن بهتره از اين به بعد عكاسي رو بزارين به عهده آقاي همسر

وای وای وای این منوچهری با این عکساش چه آتیشی بین من و دوستام علم کرررررررررررررررد
مامان مبينا
14 مهر 92 11:29
گلم خصوصي داري


اومدم گلم...
مامان سونیا
14 مهر 92 11:29
هزار ماشالله به کوهنورد خوشتیپ و خوش استیل ماهان طلا

مرسی خاله جونم،لطف دارین
مامان سونیا
14 مهر 92 11:30
ببینم تنبل خانم چه کلاسی داشتی که ولت کردن رفتن کوهنوردی شما رفتی کلاس جبرانی




کلاس،، تنبلا ته صف داشتم

مهندسی it دیگه

مامان سونیا
14 مهر 92 11:31
عکسای ماهان جون واقعا خوشگل شده نور کافی و فضا واقعا تاثیرش رو گذاشته و زیبایی ماهان جون هم که جای خودش رو داره

چه دوست با مرامی،ای ول که همش از عکاسی همسری تعریف ننمودین ،انشالله موجب عبرت سایرین گردد
مامان سونیا
14 مهر 92 11:33
بابا ماهان موقشنگ بابا عینک دوددی بابا خوشگل خان بابا خفن بابا هلاکتیم با این تریپت

عززززززززززززززززززییییییییزززززززم،خاله جونم ،چقدر خجالتم میدی
مامان سونیا
14 مهر 92 11:34
خسته نباشی خاله کوهنوری بدون مامان خوب بهت خوش گذشت ببین هر وقت مامان کلاس داشت شما هم با بابا جون فکر استخری کوهنوردی و این جور برنامه های توپ بکن و برو حالش و ببر


رو تخم چشام خاله، اطاعت امر،،خودت که منو خوب میشناسی همچین نامردیام مممممممممممممممممممممممممممن
مامان سونیا
14 مهر 92 11:58
بابا مهندس جان ترم چندی چه مقطعی رو نمیکنی من حالا باید بفهمم شما منهدسی it میخونی

ما اینیم دیگه کلامییام پیشت خصوصی
مامان سونیا
14 مهر 92 12:05
خواهش میکنم گلم دفعه بعد یادم باشه تعریف کنم


شمام که نامردین که
مامان سونیا
14 مهر 92 12:07
جل الخاق اونجا از این کلاسام مگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من فکر کردم داری ارشد میخونی نمیگی ریا نشه


پ چی که هست اونم چه جوووووووووووووووورش،،،ای ول با حال که کشف کردی دارم برا ارشد میخونم دیگه نگیم که من برا دکترا میخونم که یه وقت ریا نشه
مامان سونیا
14 مهر 92 12:12
برای هرچی و هر مقطعی میخونی موفق باشی تقبل الله آیسان جون

التماس دعا عزززززززززززززززیزم
مامان سونیا
14 مهر 92 12:14
خوبه خوبه خاله جون مگه میشه شیرین زبونی نکنه خاله مهربون وقت کنم یه پست میگذارم از حرفاش تا دلت وا بشه خاله مهربون


الهی فدای شیرین زبونیش،کلی دلم واسش تنگ شده ،عکس جدیداشم بزار ..
مامان سونیا
14 مهر 92 12:23
خصوصی


اومدم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 مهر 92 12:42
عزیزم خصوصی


اومدم...
مامان سونیا
14 مهر 92 13:01
خواهش میکنم عزیزم در پناه حق موفق باشی


فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان عرفان
14 مهر 92 17:59
آقا خوش تیپ ما چکار میکنه ؟؟؟؟ آیسانی اذیتش نکنی ها هر روز ظهرها که میاد اتاقم می پرسم ها ازش . حواستو جم کن .




وای وای واااااااااااااااااای من چقدر ترسیییییییییییییییییییدم


مامان مهنا
14 مهر 92 18:11
میگم درگوشت تو حلقم
بابا باکلاس
باباخوشتیپ
بابا38
بابا ...اذری
بابا...اسپانیایی


آخ جوووووووووووووووون چه میچسبه،بازم بگوووووووووووووووووووووو
مامان مهنا
14 مهر 92 18:11
تو بیا من باکله میام میبینمت
ب جونه تو


مرســـــــــــــــــــــــــی با سخاوووووووووووووووت
نیلوفر
15 مهر 92 8:54
عزیزمممممممم چه عکسهای باحالییییییییییییییی

ممنون گلم لطف داری
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:20
چه کوهنورد خوشتیپ و خوشکلی

مرسی گلم لطف دارین
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:23
چه روز خوبی داشتن ولی ای وای که چقد جای آیســـــــــــــــــــــان جون خالیه


عززززززززززززززززیزم فدات بشم که به فکرمی،خودم تنهایی آی خوش گذروندم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:26
من که مطمئنم اگه آیســــــــــــــــــان جونم هم بود عکس ها خیلی بهتر از این میشدا هرچند ماهان جون خیلی خوشکله و در هر صورت عکس هاشم مثل خودش زیبــــــــــــــــــــــــــاســــــــــــــــــــــــــــــــت


واااااااااااااااااااای مهری جونم قربونت بشم که شما دیگه از این همسری جونمون تعریف نکردی که بیشترتر مغرور نشن
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
15 مهر 92 9:26
تقدیم به آیسان جون


فدا مدات گللللللللللللللللللللللللم،خودت کلی گلی عزیزم
مامان ثنا
15 مهر 92 13:01
سلام آیسان جونم. خوبی؟ مرسی که این چند وقت بهمون سر زدی. بالاخره آپ کردم. نمی دونی چقد دوست دارم بیام ببینم چه خبر بوده با ماهان؟ دلم م حسابی تنگ شده براتون. فعلا خیلی هنر کردم آپ کردم. خدا کنه وقت کنم زودتر بیام بهتون سر بزنم.

فعلا بای. ماهانی رو ببوس


سلام عزیز دلم من و ماهانم دلمون واستون یه ذره شده،مییام پست جدیدتون ،ما دعا میکنیم شمام هنر به خرج میدین بیشتر آفتابی میشین




لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:25
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند .

روز کودک مبارک . . .


دوست دارم مو قشنگ خاله

مررررررررررررررررررسی خاله جونم ،،ممنون از لطف همیشگیت
لیلا مامان پرنیا
15 مهر 92 22:26
همیشه به گردش وکوهنوردی ولی نه بدون دوست جون من دفعه دیگه نبینم با بابات پدرو پسری رفتید هاااااااااااااااااااااااا


آخه خاله جونیم ، مامانی خودش پایه نیست،بس که تنبل خانه
نیلوفر
16 مهر 92 9:57
خانوم خانوما خصوصی داری


Tanksssssssssssssssss
مامان سونیا
16 مهر 92 10:14
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک بر ماهان جونم مبارک



یه دنیا تشکر ویژه از خاله مهربون و با صفای خودم
مامان سيد محمد سپهر
16 مهر 92 11:38
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
____________________________
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...با پست جديد منتظ حضور گرمتون هستم

ممنون و تشکر عزیزم،اومدیم...
مامان كياراد
16 مهر 92 14:51
روزِ ناز کودک است

روز سرمســـــتی و ساز کودک است

کودک است آییــــنه ی دل را صفا

کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک

ممنون و یه دنیا تشکر از خاله مهربون.


شیدا مامان الینا
18 مهر 92 8:49
ای جون دلم کوهنورد کوچولو چه جیگر شدی خاله جون ان شالله همیشه خوش و سلامت باشی گلم