ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

دوچرخه سواری ماهان جونم...

1392/6/28 9:21
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

اگر دریای دل آبی ست                                           تویی فانوس زیبایش
اگر آیینه یک دنیاست                                               تویی معنای دنیایش

تو یعنی یک شقایق را                                          به یک پروانه بخشیدن
تویعنی از سحر تا شب                                         به زیبایی درخشیدن

تویعنی یک کبوتر را                                            زتنهایی رها کردن
خدای آسمان ها را                                             به آرامی صدا کردن

اگر یک آسمان دل را                                            به قصد عشق بردارم
میان عشق وزیبایی                                             ترا من دوست میدارم

ماهان عزیزم برای نوشتن این پست کلی ذوق زده ام چون آرزوها و رویاهایم در مورد تو ،،یکی پس از دیگری تحقق مییابد و این همان لطف و کرامت خداست که شامل حالم شده ،،چه عجله  برای دیدن  این روزهایت  داشتم ،،وقتی که نای شیر خوردن هم نداشتی،فدای اون نگاه مهربانت بشم که از بی حالی و کسالت همیشه خواب بودی و چه روزها و شبها که من و بابایی بربالینت گریه میکردیمگریه یادمه وقتی تو بدنیا اومده بودی پسر صاحبخونمون که همسن و سال الان تو بود دوچرخه سواری میکرد و من کلی گریه میکردم و با خودم میگفتم یعنی میشه  روزهای دوچرخه سواری تو رو ببینـــــــــــــــــــم،،چقدر خدا مهربان است عزیزم،،همان خدایی که با وجودت آرامشی در زندگی من و پدرت بوجود آورده..خدایاااااااااااااااااااااااااااا هزاران بار شکر درگاه مهربانیییییییییت....

این اولین دوچرخه سواری تو از فاصله خونمون تا خونه  پدری من که فاصلمون به اندازه تقریبی 2 کیلومتر ه ،هست من اونقدر ذوق زده بودم که از سر خیابون تماس گرفتم و همه آبجی و داداشام از در و دیوار ساختمون آویزون شده و تماشات میکردن و  قربون صدقه ات میرفتن،تشویققلب،حواسم به خانومای تو کوچه که وایساده بودن و غیبت این و اونو میکردن نبودنیشخندو اونقدر فیگور و ژست غرور انگیز به خودم گرفتم و برا آبجیا و داداشام چش و ابرو اومدمو عکس گرفتم که کلی همسایه هامون خندیدن و از خنده روده بر شده بودننیشخندزبانخجالت خوب چه کنم مادر دست خودم نیس که اینهمه ندید بدیم شیطانشیطانایشالله اولین خریدت رو  هم تو پست بعدی میزارم که برای هممون یادگاری بمونه چشمک

قربون تلاشت بشم عزززززززززززززززززززززززززیزمماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

مامان سيد محمد سپهر
27 شهریور 92 15:28
عزيز دلم اين كار را نكنم چه كنم


فدات گلم،،گلی ،گل
مامان سيد محمد سپهر
27 شهریور 92 15:28
قربون دوچرخه سوار كوچيك خونه




خدا نکنه خاله مهربونم...میبوسمتون


شازده امیر و رها بانو
28 شهریور 92 0:23
عزیزم آفرین به آقا ماهان گل
دوچرخه سواری خوش گذشت خاله
انشاالله همیشه خوش باشین


ممنونم خاله جون،،خیلی چسبید البته به مامانم بیشتر چسبید تا من
شازده امیر و رها بانو
28 شهریور 92 0:25
این روزها مثل باد میگذرن آیسان جان از روزهای کودکی گل پسرت لذت ببر چون دیگه این روزا برنمیگردن تا برسیم به کودکی نوه هامون

چشم عزیزززززززززززززززززززمای داد بر من یعنی منم میخوام مامان بزرگ شم پیر میشم
مامان عرفان
28 شهریور 92 11:34
به به خاله دوچرخه سواري


مامان عرفان
28 شهریور 92 11:34
منم مي خوام سوار دوچرخه بشم .


واااااااااااااااای خاله تصور کن ،خاله نگار با دوچرخه یاد اداره
مامان عرفان
28 شهریور 92 11:35
آخي آيساني هزار بار گفتم پاچه خواري نكن . ماهان تو را از خونه ميندازه بيرون . خودت را سبك نكن .



<ایییییییییییییییییش کلی با پسملم راه اومدیم تازشم میخوام با خودم ببرمش ماموریت


مامان عرفان
28 شهریور 92 11:37
از اوني كه فكر مي كردم نديد بديد تري هاهااااااهاااااهاااا كاري كردي كه اون خانومهاي تو كوچه تان هم بهت خنديدن . ديگه ببين عمق فاجعه تا چه حد بوده

نگار خانومی درسته که در منظر توهمسایه ها بهم خندیدن،،ولی پیش خدا من محبوبترم چون باعث شدم دقایقی از فاز غیبت دل بکنن
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
28 شهریور 92 11:46
انشاله که هر روز شاهد بیشترین موفقیت های ماهان جون باشی عزیزم




مرسی عزیز دلم،،ممنون از محبتت گلمم


خاله مهری (ریحانه و حنانه)
28 شهریور 92 11:48
امید وارم ماهان جون هم همه تلاشش رو بکنه و به موفقیت های بزرگی برسه و آرزوهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای مامانیشو برآورذه بکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


الهی فددددددددددددددددددات مهربونم ،انشالله شمام به مراد دلتون برسین
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
28 شهریور 92 11:49
آفرین به آقا پسر گل

مرسی خاله مهربونم
مامان سونیا
28 شهریور 92 14:12
آفرین بر این قهرمان کوچولوی دوچرخه سوار کی میشه لامبورگینی سوار بشی و توی ازاد راه لایی بکشی تا دل این مامانی رو شاد بکنی

ووووووووووووووووووووووووی خدااااااااااااااااااااااااااااااای منخدا از دهنت بشنوه خاله جوووووووووووووووووووووووووووون

مامان سونیا
28 شهریور 92 14:13
و احسنت به این مامان مهربون که یک رو کامل وقتش رو گذاشت برای بازی و خوشگذرونی با اقا ماهان


مرسی عزیز دلم،،آره سعی میکنم جبران روزهای نبودنم حداقل ماهی یه بار مرخصی بگیرم حسابی باهم صف کنیم
مامان سونیا
28 شهریور 92 14:13
انشالله از این پنجر شاهد موفقیتهای روز افزونت باشیم ماهان عزیز

ممنونم خاله مهرررررررررررررررررررررربونم

مامان سونیا
28 شهریور 92 14:19
ممنونم خاله مهربون از توصیه اتون اگر جلسه رسمی بود شاید همچین کاری رو نمیکردم اما چون دیدم جشنواراست گفتم بگذار ببرمش یک کم حال و هوای بچه عوض بشه


خوب کاری کردی گلم،،همه اینایی که الان به نظرمون بد و خجالتی شدیم بین همکارا و رئیسامون فدای یه لحظه شادی بچه هامونمنم همش توبه میکنم که ماهانو به این جور مراسما نبرم بعد با خودم میگم اینم یه روزه که نعمت با بچم بودنو دارم
مامان سونیا
28 شهریور 92 14:22
ای جان چه آرزوی قشنگی کردی برای دخملی خاله مهربون انشالله که دخملی موفق و توانمند بشه در اینده حالا در هر زمینه و موجب افتخار من و کل خانواده باشه همچنین ماهان عزیز انشالله که باعث سرافرازی وافتخار مامان گلش بشه


خواهش میکنم عزیز دلم،،انشالله همه بچه ها موفق بشن باعث شادی خونواده هاشون بشن
مامان سونیا
28 شهریور 92 14:24
می بینی خاله بچم مالتی مدیا چند کاربرده است هم خجالت میکشه هم خجالت زده میکنه


ای فدای این مالتی مدیای با کلاااااااااااااااااااااااااااااااااااسم
مامان سونیا
28 شهریور 92 14:25
خیلی کار خوبی کردی عزیزم این روزها دیگه بر نمیگردند پس باید حسابی ازشون استفاده کرد


موافقم گلم همینطوره]
شیدا مامان الینا
28 شهریور 92 14:49
آفرین به ماهان جون خوشگلم
آیسان جونم چشم به هم بزاری گل پسرت گواهی نامه رانندگیش رو میگیره اون روز چه میکنی ؟ واقعا قشنگترین لحظه های زندگی پدرا و مادرها دیدن پیشرفت و بزرگ شدن گلهاشونه .
روزهای شاد و خوشی را برای شما آرزومندم


مررررررررررررررررسی شیدا جونم بابت مهربونی وآرزوهای قشنگت برا پسرم ،،طفلی مامانم میگفت اگه مهدیم(داداشم) سربازی بره من از غصه و دوریش و خوشحالی بابت بزرگ شدن و به عرصه رسیدنش میمیرم،،من فک میکردم یکی چطور از غصه و شادی میمیره،،،،الان که اندازه اونوقتهای مامانم شدم و ماهانم اندازه اونوقتهای داداشم میتونم درک کنم جنس این مردن چه جنسیه....مطمئنم همه مامانا این جنس مردن رو تو قد کشیدن بچه هاشون بارها با دلشوره،عشق،نگرانی،اوج لذت و استرس و دعاااااااو دعاااا تجربه میکنن ....
فرشته مامان نیایش
28 شهریور 92 16:53
سلام خانمی. عزیزم خدا رو شکر تا حالا که گل پسرت به این سن رسیده تونستی تمام بازی ها و موفقیت هاشو ببینی. انشالله که صد وبیست سالگی ماهان جون هم پیشش باشی عزیزم. راستی پیر بودن مهم نیست. بودن و خوش بودن مهمه.


سلام فرشته جونم مرسی عزیز دلم ،،دارم حساب میکنم امسال اول آبان که برسه تازه میرم به 14 سالگیم و +120 سالی که شما گفتین =میشه با 134 سالگیم که با یه نمه تخفیف میشم 28 ساله که تازه اول جوونیه ]پیری در کار نیست]
فرشته مامان نیایش
28 شهریور 92 16:55
اسم من فرشته هست. و شغلم هم خانه داری و نیایش داری......... من دوران مجردی تبریز که بودم یه سه سالی سر کار رفتم.

سلام فرشته جونم خیلی خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما و شغل شریفی مااااااااااااااااااااااادری و نیایش دااااااااااااااااااااااریانشالله همیشه موفق بباشین و شاااااااااااااد شاااااااااااد
مامان امیرناز
28 شهریور 92 17:25
سلام عزیزم چه پسر ماهی چه دوچرخه خوشگلی این و دیدم یادم اومدم دوچرخه پسرم نیاز به تعمیر داره وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم پیشمون بیاین


سلام خانومی خیلی خوش اومدین به جمع دوستان گلمون،،برا وبمون لطف دارین انشالله مامانی دوچرخه پسملی رو تعمیر کنین تا برف رو زمین نیومده یه ذره صفا کنه..گلم آدرستون صحیح نبود لطفا دوباره آدرس بزارین
حباب
30 شهریور 92 0:37
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ایسان خانوم خوبی...ببخشید چند روزیوبت واسم بازنمیشد با مرام 1 سری به مانزنی 1 وقتی هافقط من بیام پیشت اخه این درستهها ها خوب دلم برات تنگ شده بود اما بلاگفای نامرد باز نمیکرد....تشریف بیارید کلبه ما


الهی فدات بشم عزیزم نه که فراموشت کنم به شما و چند تا دوست مهربون دیگه قرار بود امروز سر بزنم ،،خدایی خیلی گرفتار بودم ،فقطم در حد پست گذاشتن و تائید کامنتم مییومدمالان حسابی مییام پیشتون
مامان عرفان
30 شهریور 92 9:53
هاهاهاهااهاااااااااااا كامنتهاي من ارسال ميشه اما كامنتهاي تو نه .


وای امروز اعصابم تو هاونگه خدایی از دست این کد امنیتها ،دستم فلج شد بس که کامنت گذاشتم برا هیشکی تائید نشد..
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 10:00
عزيزم پس مبارك باشه كه اين روزهاي خوش را مي بيني


مرسی گلم ،ایشالله به شادی و موفقیت های محمد سپهر نازم
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 10:00
عزيزم اشكال نداره از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح مي توني بشنوي


انشالله خیلی مشتاقم صدای نازشو بشنوم
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 10:02
پس همه را صدا كردي و كل كوچه را خبر


وای وای وای چه آبرویی ازم رفت،،تصور کن من همش شکلک درمی آوردم و به شادی چش و ابرو میرفتم ،اصنم خبر نداشتم یه عده دارن هاج و واج و متعجب منو نگاه میکننوای چه حااااااااااااااالی شدم من
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 10:03
عزيزم الهي توي اين رشته قهرمان هم بشه


فداااااااااااااااااااات نازنینم
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
30 شهریور 92 10:17



قربونت عزیزمفخوشحالم که دوری خواهرزاده هات خیلی اذیتت نکرده
مامان علي
30 شهریور 92 10:45
ماشاالله چه پسملييي ........ چه جگملييييييييييي ..............
ماشاالله ...............



میییییییییییییییییییسی خاله جونم
مامان کیاراد(آرزو)
30 شهریور 92 10:50
الهی قربونت عزیزم دوچرخه سواری چه بهت میادروز به روز بزرگ شو وهمه ی آرزوهای مامانیه گلو برآورده کن


ممنونتم خاله جون مهربون و باصفام،چشم
مامان کیاراد(آرزو)
30 شهریور 92 10:57
آیسان جونم ایشاا...که ماشین سواری،دامادی ،بچه دارشدن ونوه دارشدنشو و...رو هم ببینی


مری عززززززززززززززززززیز دلم.....ای خدااااااااااااا یعنی میشههههههههههههههههههههه......
مامان رهام جونی
30 شهریور 92 11:06
آفرین به ماهان گل که چرخ سواری هم یاد گرفتهایشاا...همیشه ازکارای پسملی شاد باشی مامانی


فدا مداتم گلم مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 13:21
پدر انگشتام در اومد....آب سرد..صابون ..پودر صابون..بعد وايتكس..آخرشم جرم گير ...جالبه كه خودش مي اومد و مي خنديد و مي گفت: مامان لباسو خيس كن توي لگن..يه ذره بشورش..دوباره بذار توي آب ..دوباره بشورش....به من روش هم ياد داد!


ای خاله فداش،منم یاد گرفتم نیست که منم برا ماهان لباس بن تنی گرفتم بلوزش سفیده ،،روش شستن رو از محمد سپهرم یاد گرفتم




مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 13:21
ممنون عزيز دلم چشمات قشنگ مي بينه


فدا مدات
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 13:23
عزيزم....به هر حال هممون نديد بديد هستيم حتي اونايي كه با تعجب مارا نگاه مي كنن.

آررررررررررررررررره خخخخخخخخخخخخخخخخخخ اما من یه زره بیشتر..البته فقط در مورد پسملی هاااااااااااااا
مامان عرفان
30 شهریور 92 13:48
الاعمال بالنيات .

فیلسوف اینی که الان گفتی یعنـــــــــــــــــی چــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عبدالرحمن واویس
30 شهریور 92 18:29
ای جانم فدات بشم عزیزم بااون دوچرخه کوچولو موچولوت


خدا نکنه خاله مهربونم
مامان عبدالرحمن واویس
30 شهریور 92 18:30
خوشحالم که به ارزوی قلبیت رسیدی ایسان جونمممممممممم


مرسی یاسمین جونم،گلمی مهربون
sara
30 شهریور 92 23:53
salam.be mano pesaram ham sar bezan khoshhal misham

جونم اومدم عزیزم
مامان پارسا
31 شهریور 92 8:00
آفرين به آقا ماهان عزيزم، چشم رو هم بزاري گواهينامتم گرفتي خاله جون


مرسی خاله جونم،ممنون از لطفت
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 8:17
عزيزم حتما تلويزيون را نگاه كن شايد توي رژه نيروهاي مسلح گل پسرم را ببيني

آخ جونمی انشالله
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 11:10
عزيز دلم گفتم اگه دوست داشت بياد دوست نداشت پيش باباش بمونه


پسرا هم که بابایی مسلمه که پیش بابایی میمونه
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 11:11
عزيزم اين كمترين كاري هست كه انجام مي دهم......شهدا كجا ما كجا/

روح پاکشون دعا گوی بچه هامون...........
مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 11:11
ممنون عزيز دلم چشماتون قشنگ مي بينه


مامان سيد محمد سپهر
31 شهریور 92 11:12
ممنون عزيز دلم


فدات گلم
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:23
پس نظراي ن كو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ن آپم

عجول خانوم دارم میرسم خخخخخخخخخخخخخخخخ...الان اومدم عزیزم
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:24
به افتخار ماهان جونم


مررررررررررررررررررررررسی عزززززززززززززززززززززیزم
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:27
كار ماهاني كه آفرين داره ولي جون جوني تو هم يه كم جنبه داشته باش . ايشالا فردا خلبان كه شد مي خواي چيكار كني


واااااااااااااااااای خدای من اونوقت از خوشحالی سکته میکنم
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:30
باور كن اينكه مبينا دست بندازه گردنم بخوابه يكي از ارزوهاي ديرينم بود وقتي اينكهرو كرد احساس كردم تازه متولد شدم .
واقعا خداي مهربوني داريم كه آرزوهاي بزرگ مارو بدون چشمداشتي بهمون مي ده.منكه آرزوهام در مورد داشتن بچه واقعا يكي پس از ديگري تحقق پيدا مي كنه . خدارو هزاااار مرتبه شكر.........

و من همچنان در این مورد تو حسرتم بس که پسملی بابایی و به طرف باباش میخوابه و دستش همیشه گردن ایشونه،،خدا رو شکر که به آرزوت رسیدی گلم
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:31
خدا كنه پسري بزرگ شد و اينها رو خوند قدر مامان جونشو هزار بار بيشتر بدونه


الهی فدات بشم خانومی، نره برا مامانش هوو بیاره قدردونیش ارزونیش
مامان مبينا
31 شهریور 92 11:53
يكي نيست برا من گريه كنه ،‌رفتي آيسان جون ؟؟؟؟اينترنتم قطع شد تا حالا

الهی فدات بشم نرفته بودم ، یکی از دانشجوها اومده بود سرمو میخورد،به زور سرمو از دهنش جدا کردم

مامان مبينا
31 شهریور 92 11:57
فدات بشم كه اينقدر مهربوني . هميشه پيامات برام شيرينن . ايشالا هميشه خوش و سر زنده باشي ناراحتم نتونستم بيشتر باهات حرف بزنم . ايشالا يه وقت ديگه فدات . فعلا

خواهش میکنم گلم شما لطف دارین ،پیامای شمم برا من دلنشینن...
نیلوفر
31 شهریور 92 18:35
آیسان هر وقت اومدی تهران یه ندا بده من بیام یه گااااااااززززززز محکممممممممممم از لپهای ماهان بگیرم.
فدات شم نیلوفر جونم،،خدا مراد دلتو بده عزیززززززززززززززم




بی هنر
31 شهریور 92 20:02
قند ونبات همینجور با دو چرخت بیا تو حلقم!
(خوشحال نشین این مختص آقا ماهانیه....قابل توجه بعضیا: همچنان تو آمپاس قهر بمونن)

آمپاست ور دلم این بارخخخخخخخخخ آدرس که دادم شما ایمیل بزن مام بیادیم((منظورم یاد بگیریمه وا بی سوات)
لیلا مامان پرنیا
31 شهریور 92 22:07
قربونت بره خاله که انقدر جنتل منی وبا دوچرخه حسابی دلبری میکنی




مرسی خاله لیلا جون مهربون خودددددددددددددددددددم...


لیلا مامان پرنیا
31 شهریور 92 22:08
امیدوارم همیشه رویاها وآرزوهات نزدیک تر از اونی که فکر میکنی به حقیقت زندکیت باشه دوست خوبم


فدااااااااااااااااااااااااات لیلا جونم ،
لیلا مامان پرنیا
31 شهریور 92 22:09
یه عالمه بوس برای آیسان جونم بابت شعر قشنگی که اول مطلب گذاشته

شیرین کام و کام روا باشی دوست خوبم،،....منم حسابی از دور ماچت میکنم
بی هنر
6 مهر 92 16:54
سواتت بمونه تو حلقم


چلاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 17:13
ماهان گلم چقدر خوشحالم که به آرزوت رسیدی انشالله همیشه به آرزوهای سبزت برسی گلم
وهمه پیشرفتها ودامادی ونودارشدن خودتون رو هم ببینی عزیزم

مرسی خاله مهربون خودم،انشالله خیر از فاطمه جونو و محمد جونم ببینی

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
7 مهر 92 17:14
وای چه بامزه بودی اون ساعت که چشم وابرو می نداختی واصلآ حواست به دورو بریات نبود کاش منم اونجا بودم کلی ذوق زده می شدم


خاله هدی مامان پارسا
14 مهر 92 10:25
ایو ل چه دست فرمونی ایشالله پشت ماشینای مدل بالا بشینی


مممممممممممممممممممممممرسسسسسسسسسسسسسی خاله جون ،خدا از دهنت بشنوه
araz
19 آبان 92 19:23