ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

هديه روز زن خودم..

1392/2/23 8:31
383 بازدید
اشتراک گذاری

 

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست...

 

 سلام به همه زنان و مادران همه دنيا..حتي اگه دستشان از زمين كوتاه باشد...مخصوصا مادر خودم..مادري كه هنوزم بعد از دوازده سال ياد مهر مادري و عطوفتش را در دل دارم،،مظلومي و پاكيش را ياد دارم،نجابت و كوتاه آمدنش را ياد دارم،،عشق و مهر به همسر و فرزندانش را ياد دارم،،و مادرانه هايش را ..ياد دارم،،مادرانه هايي كه بعد از او ديگر تكرار ناشدني برايم بودند..من هنوز هم بر اين باورم كه اي كاش بجاي مادر ميمردم .. بي مادر از مرگ هم ميترسم ،،ميترسم عزايم به شيريني عزاي دختران مادر دار نباشد.. و مي دانم كه نمي شود ،،همانگونه كه موفقيت هاي تحصيلم،،موفقيت شغليم،،ازدواجم و بچه دار شدنم مثل دختران مادر دار نبود...هميشه يه كسي را كم داشتم و دارم ...حتي ديروز و امروز و فردا آغوشش را براي گريه هايم و دلتنگيهايم...هر هفته و وسط هفته سرخاكهايش هم ديگر اثري برايم ندارد..الهييييييييييييييييييييييييي  بي مادري برايم خيلللللللللللللللي زوووووووووود بود خيللللللللللللللللللي..

صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو .....

یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو ....

ای کبوتر به کجا قدر دگر صبر بکن ....

آسمان پای پرت پیر شود بعد برو ....

باش با دست خودت اینه را پاک بکن ......

نکند آینه دلگیر شود بعد برو .....

تو اگر گریه کنی بغض خدا میشکند.....

خنده کن عشق زمینگیر شود بعد برو .......

یک نفر حسرت لبخند تو را میدارد .....

صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو....

خواب دیدی شبی از راه سوارت آید ...

باش تا خواب تو تعبیر شود بعد برو...

کـــــــــاش نمی رفتـــــی...مااااااااادر

عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستاي عزيز وبلاگيم و ماهان جونم ،،..

خانوما و تك توك آقايون  كه تو آمار ديروز شركت داشتين ،دست مريضاد.. خودمونيم همه ما ايرونيا در حد خودمون رمانتيك و عاشقيماااااااااااا..از خودم نميگم كه يه نيگا به آمار ديروز بندازين ..خيلي جالبه تقريبا صد درصد با شماره پنج و سلامتي شو شوها و ني ني نازاشون موافق بودن..هرچند به قول يكي از دوستامون در كنارش سوئيچ يه ماشين شاسي بلند و يا طلا و جواهرم بود كه عالللللللللللي بود... البته تا اين لحظه هديه هاي دريافتي خانوما متفرقه بود..و يه گزينه برا ليست خريد براي آقايون (روز مرد) اضافه ميشه.. حالا تا اون روز ...دوستاي گلم يه بار ديگه روزتون مبارك و هديه هاتون به كامتون شيرين و الهي كه به دلخوشيهاتون استفادشون كنين...

و اما خوووووووووووودم..

اول تو اداره يه مراسم خيلي شاد  برامون گرفته بودن  هر چند من شركت نكردم اما هديه هامو كه شامل يه لوح تقدير و يه شاخه گل بود معاون ادارمون برام آورد..

بعدشم رفتم مهد دنبال ماهاااااااااااان جون ناز و عششششششششششششششقم..با كمك خانم مربيشون اين كارتو برام درست كرده بود كه كلي مهيج شدم و اشك تو چشم اومد..از خوشحاللللليگریه

اينم متن توي كارت و كارت پستالش..

متنشم اينه:مادر گلم از زحمتهايي كه برايم كشيدي ممنونم،روزت مبارك دوستت دارم ..ماهان

اونم خودش و باباييشن كه برا من كه تو كشتيم گل مييارن..خداااااااااااااااااااااايا  فدااااااااااااااااااش بشممم

و ..اما.. شوشويي..مهربون و عززززززززززززززززززززززيز دللللللللللللللللللم

با اينكه جيبامون و حقوقامون با هم هيچ فرقي ندارن  و البته همشون تقديم قسطامون ميشهنیشخند يه جوري راست و ريست كرده بودن كه سه تا تراول پنجاهي كه البت  دو تاشو  ازشون طلب داشتم(( خوبه همين الان گفتم  جيبامون و پولامون فرقي ندارنااااااااااا نیشخندچشمک)) بهم داد و اصرار كرد كه برام مانتو هم بگيره اما چون خودم حوصله نداشتم برا امروز موند كه ديگه فك كنم ..مانتوهههههههههههه پريد...ناراحتآها  اول صبح  هم قبل همه اين اس با حال رو داده بود..

زلالترين شبنم شادي را بر لبانت آرزو دارم ،نه براي امروزت،بلكه براي هر روزت (آرزو دارم ساليان سال سالم و سرحالو سربلند باشي و عطر وجودت مشام من و دردانه زندگيمان را عطراگين كند،،روزت خيلي خيييييييييييييييييييييييلي مبارك عزيزم)

دست گلش درد نكنه..شوشوي عزيززززززززززززززززم ،،راستي اون عطري كه مشام آقاي همسري رو پر ميكرد رو تمومش كردم ،،فك كنم شو شو اون عطر رو خيلي دوس داره بايد يكي ديگه بخرمزباننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هیجان
12 اردیبهشت 92 11:36
روزت مبارک عزیزم
دست ماهان جونم هم درد نکنه
ایشالله که همیشه سلامت کنارش باشی مامان مهربون


سلام،مرسي عزيز دلم ،،انشالله شما هم با دخمل نازتون و همسر مهربونتون خوشبخت و شاد باشيد..
مامان شیدا
12 اردیبهشت 92 12:59
گلم روزت مبارک عزیزم تمام درد دلت را با تمام وجود درک میکنم که هم دردت هستم اما خدا را شکر که همسری مهربان و قدر شناس داری و فرزندی به این گلی عشقت را نثارشان کن که بهترین جواهرات هستی هستند و مطمئن باش دعای خیر مادرت از آسمان بدرقه راهت است
شادی روز افزون را برای خوانواده ات آرزو مند

راستی هدیه ماهان جونم رو با ماشین شاستی بلند عوض میکنی من که قند تو دلم آب شد


شیدا چونم بارها گفتم که الان دیگه همه امید زندگی من همسر مهربان و فرزند دلبندم هستند البته که یه تار گندیدشونو با کل دنیا عوض نمی کنم چه برسه به کادوی ماهان جونم که بخوام با ماشین شاسی بلند عوض کنم ... کور شم اگه دنیا رو یه لحظه بی وجودشون بخوام...

مامانی
12 اردیبهشت 92 14:21
سلام
روزتون مبارک
واقعا بهترین نعمت سلامتیه در مقابلش چیزای دیگه ارزشی ندارن


سلام ،،خانوما چقد بلا شدن..کسی بلاخره نمیخواد کادوشو بگگگگگگگگگگگگگگگگه
مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 14:35
خدا رحمت کنه مادرتون رو روحش شادو قرین رحمت الهی
کادوها تونم مبارک خانومی



مرسی عزیززززز دلم،،خدا سونیا جونمو حفظ کنه... دوست دارم مواظب خودت و سونیا جونم باش..
مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 14:38
ممنونم از اینکه به وبمون اومدید
اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید



سلام گلم با آغوش باز و جان دل لینکیییییییییییییییید...ممنون فردا نیستم بعدا مفصل برات میحرفم ،،بااااااااااااااشه؟؟؟؟؟
مامان سونیا
12 اردیبهشت 92 14:39
راستی شما کجا ساکنید؟
کارمند چه اداره ای هستید؟
اگر دوست داشتید جواب بدید جوابم ندید نارحت نمیشم عزیزم


سلام خانمي،، چرا كه جواب ندم،كارمند دانشگاه و البته دانشجوي تبريزم
مامان سيد محمد سپهر
14 اردیبهشت 92 9:11
عزيزم هديه هات همه مبارك! راستي متوجه منظورت نشدم (منظورم نظري هست كه برام گذاشتي)


مرسي هديه هاي شما هم مبارك،،راستي كدوم نظر منظورمو نفهميدي؟؟
باران زندگی
14 اردیبهشت 92 11:16
همه کادوها مبارکه
اما اصل موضوع اینه:
---------------
خورشيد
هر روز
ديرتر از پدرم بيدار مي شود
اما
زودتر از او به خانه بر مي گردد
-----------
لطفاً پولهایتان را جمع کنید
روز پدر نزدیک است


سلام،،باران جونم حتما دوباره آقاي پدري نظر دادنهااااااااااااا نه؟؟؟زرنگااااااااا روز مادر و روز زن چي شد بلاخرررررره؟؟؟؟
مامان سونیا
14 اردیبهشت 92 16:53
خانمی شما با افتخار لینک شدید


سلام ممنون از لطف عالي ،،شما هم لينكيد..اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم..
مريم
15 اردیبهشت 92 9:14
در بهترين لحظه هايم دعا ميكنم خوشبخت باشيد و شاد
هديه روز زن و روز مادرتون مبارك..براي از دست دادن مادرتون متاسف شدم خدا رحمتش كنه،سعي كنيد خودتونو اذيت نكنيد.راستي وبتون خيلي جذابه،چه قلم خوبي داريد تبريك ميگم


سلام ممنونم از لطف نظرتون،،با وجود دوستان گلي مثل شما غمي ندارم..بازم تشكر
مريم
17 اردیبهشت 92 11:19
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
هديه هات مبببببببببببببببببببببببببببببباررررررررررك


سللللللللللللللللللللللللللللللام ممنون گلللللللللللم،چشم
عشــــــــــــق74
25 اردیبهشت 92 15:37
بی حس شده ام از בرב !
از بغــض !
فقط گاهـے …
خـط ِ اشڪے …میسـوزانـכ صـورتـم را.



ممنون و تشكر از حضورتان
خـآلـ ه سآرا
31 اردیبهشت 92 13:45
ای جان....

ممنون مامانی....



خواهش ميكنم گلم،وظيفست