ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

خوشقدمی ماهان جون تو زندگی منو بابایی

1391/8/10 10:03
459 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانی جونم اطلاعاتی که در مورد گذشته ات کافی باشه برات نوشتم ، یه چند تا عکس خوشگل و  عکس های خاطره اولینهات رو بعدا سر فرصت برات آپ  میکنم که یادگاری بمونه، فقط چون عزیز دلم  به ششمین سال تولدت نزدیک میشیم  و میخوام وبت رو به روز کنم مجبورم دو سه سال گذشته رو سانسور شده بنویسم ،

 

 تو الان یه پسر ناز و خوشگل شش ساله شدی که خیلی هم شیطون و پر شرو  و شور ی  و یه بلاچچچچچچچچچه ای شده ای که نگو زبان فقط اینو بدون که  حتما حرفهای نگفته زیادی مونده اما اونکه مسلمه تو همیشه برا منو بابایی و فامیل عزیز و دردانه بودی و هستیقلبقلب 

اول  از خوشقدمیت بگم که چقدر با وجود ناز و پاکت برامون خوش قدم و پربرکت بودی و همون شش ماهگیت بابایی برام کادو تولدت علاوه بر طلا یه پرایدم خریده بود که اداره و مهد رفتنمون راحتر بشه

niniweblog.com

دومین برکتی  که در زندگیمون داشتی و برام خیلی خیلی مهم بود انتقالی من به اداره دلخواهم و در واقع ارتقای کارم بود که این رو هم از خوشقدمی تو میدونم وگرنه هفت سال بابت این انتقالی تلاش کرده بودم و تقریبا امری ناممکن شده بود

niniweblog.com

 

و مورد سوم و مهم خونه دار شدنمون بود ،که این موهبت بزرگ خدا رو مدیون وجود پر برکت تو می دانیم

 

از تولدت بگم که، ششمین تولدتم پیش روست و اون اینکه منو بابایی  همیشه بهترین تولدا رو برات گرفتیم،اونم نه سالی یکبار که سالی سه بار و تولد یک  و دو سالگیت رو چهار بار یعنی از اونجایی که من، خونواده شو شو جونو با خونواده خودم تا حالا ادغام نکردمنیشخند و برای اینکه هیچ کدوم معذب نشن و هر دو تاشونم برا من و بابایی به یه اندازه محترم و مهم هستن هرسال یه تولد باحضور خونواده بابایی و یه تولد با حضور خونواده مامانی و تولد سوم هم توی مهد با دوستات برگزار میشه ولی یک  و دوسالگیت هم که عکساشو تو آلبومت گذاشتم ،توی اداره به اتفاق  رئیس و کارمندان بخشمون برات تولدم گرفتم و تنها فرقش با تولدای خونگی نبودن  بزن و برقص و شام بود بقیه پذیراییها و کیک و البته کادو  براه بود..niniweblog.com  پارسالم برا تولدت یه کتاب قصه از  رویای قصه بچگی خودت نوشتم و برا مهمونایی که برا تولدت اومده بودن دادم  که برا خودش  ایده  ناب و بکری بود و همه کلی تحسینم کردن نیشخند اینو گفتم که بعدنا که بزرگ شدی بدونی که  چه مامانی هنرمند و نازی داشتینیشخندکه فعلا نازگلم ،چون بلد نیستم کتابچه رو آپلود کنم به محض اینکه روش کارو یاد گرفتم، اینکارو برات میکنم

 

امسالم تا این لحظه یک دست لباس بن تنی، ماشین شارژی 730 تومنی و کلی اسباب بازی برا تولدت از ما ترکه کردی و همچنان کادوی تولدت براه چون تولدت رسما با شام و کیک و آجیل و مخلفات دیگه همراه نشده یول

 

آخرین درخواستتم برا روز تولدت لباس پلیسی با تجهیزات کامل قلبفدات بشم که اینهمه عاشق   پلیس و پلیس بازی هستی و همش میگی بزرگ شدی میخوای سرباز بشی،هر چی هم  بهت میگیم پلیس نه سرباز  جیغ و داد و گریه که سرباز مهمتر از پلیسه عینک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راحله
21 آبان 91 13:10
ایشالله که همیشه خوش قدم باشی و تو زندگیت موفق باشی برا خاله ات هم دعا کن ماهانی جونممممممم