ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عيدتان از الان مبارك...

1391/12/27 10:21
369 بازدید
اشتراک گذاری

سيب شود رويتان،،سرخ و سپيد و قشنگ..

سبز شودجانتان،،سبز و بلند و كمند....

سير شود كامتان،،از كرم كردگار..

سكه شود كارتان،،روزيتان برقرار..

ماهي عمرت بود،،پر حركت پر تلاش..

غم بشود سنجدي،،رخت ببند يواش..

پر ، زحلاوت شود،،چون سمنو زندگي...

غرق سعادت شود،،شيوه اين بندگي..

                                سال نو همه دوستان وبلاگيم از الان مبارك ...بچه هاي خودمون و دوستامونو سر سفره هفت سين دعا كنيم كه عاقبت بخير شوند..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 16:35
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمونه
نوروز مبارک


سلام مامان پرنيا عزيز مطمئنا دوستي به همه چيز ارجح تره خدا رو شكر ميكنم كه دوستاني مثل شما و شيدا جونم دارم به دوستي با شما افتخار ميكنم ..سال نو شما هم مبارك پرنيا جونو ببوس
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:24
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک





سلام عزيز دلم عيد شما و الينا جونم هم مبارك انشالله سال پر بركت و خوبي پيش رو داشته باشيد.
راحله
19 فروردین 92 12:09
سلام عيد شما هم مبارك و شاد شاد..مرسي كه برام پيغام گذاشته بودي و اس دادي .. ماهان جونو ببوس


سلام راحله جونم ..وظيفه بود