ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

بگذار که دستان تو را باز بگیرم ...

1391/10/25 13:33
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

بگذار که دستان تو را باز بگیرم

 

                                  تا از تب دست تو به یکباره بمیرم

با اینهمه تنهایی و افسردگی و درد

                           عمری است به چشمان قشنگ تو اسیرم

مانند یکی قایق در موج گرفتار

                                  من گم شده بودم به تو افتاد مسیرم

دیگر هوس رفتن از این شهر ندارم

                                  هرچند که دلتنگ ترین فرد کویرم

با عشق تو خوشبخت ترین فرد جهانم

                         بی عشق تو نه رود ،که یک جوی حقیرم

نگذار که بااین تن دلمرده بی روح

                                   در حسرت دیدار تو با درد بمیرم

این فاصله مثل خوره افتاده به جانم

                             دور از تو ازاین جان به لب آمده سیرم

گفتند فراموش کنم خاطره ات را

                                     این آخر عمری که  نباید  بپذیرم

این شعرو از ت...ه تهههههههههههههه دلم تقدیم می کنم به ماهان عزیزم..

(برگرفته از کتاب شبانه های بی تو آبانماه ۱۳۷۷دانشگاه یزد)  شاعر توانمند حمدالله لطفی عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
10 دی 91 9:47
سلام خانمی چه پسر نازی داری ماشالله خدا برات نگهش داره و لذتش رو ببری .قلم خوبی داری موفق باشی . با تبادل لینگ موافق هستی؟


سلام از ماست شما با احترام و افتخاااااااااار فراوان لینکید..
من و ماهان از ته دل دوستتون داریم




هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 10:06
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید

چشم با افتخار عزیزم