ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

شب یلدا و تولد شو شو جون

1391/10/2 11:46
745 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا

وای خدای من چه بدشانسی کلی مطلب خوشگل برا یلدا نوشته  بودم کلی ام برا خودم ذوق کرده بودددددم. اومدم که پستش کنم برق یه لحظه قطع شد و همه مطالبم پریدگریه

الانم چون کلی کار دارم ضمنا مثال مار گزیده و ریسمان سیاه و سفید شدم مطالبی که یادمه رو فوری مینویسم..اول اینکه خدارو شکر شب بسیار عالی بود و باهم و در کنار هم خیلی خوش گذشت... مخصو.صا برا  ماهان عزیزم که با دختر خاله هاش سنا و سارینا تو برنامه جشن یلدای مهدشون شرکت داشتن و حسابی براشون خوش گذشته بود و شعری رو که قبل از یلدا با هم تمرین داشتیم رو باهم اجرا کرده بودن ...که شعرشون این بود

 دست دست دست می زنیم              پا پا پا می کوبیم

شب یلدا رسیده                             جشن یلدا رسیده

پاییزو تو مهد کودک                          ما به پایان رسوندیم

شنیدیم که جشن یلداست                خودمونو اینجا رسوندیم

سی اااااااام آذر ماه                          عزیزم شب یلداست

سی اااااااام آذر ماه                          عزیزم  جشن یلداستماچ

4.gif79.gif

ضمنا شب یلدا تولد شو شو جونم و فردای یلدا یعنی دوم دی هم تولد داداش مهدی ام بود که من و زن داداش شبنم برا  شو شو جونامون  پلیور خوشششششگل خریده بودیم و برنامه داشتیم بعده یلدا با جشن سورپرایزشون کنیم .. که با لوس بازی فاطی و سوتی دادنش سورپرایزمون بهم خورد و قبل از کادو کردن و کیک کادوهاشونو دادیم..راستی این به اون در که شو شو جون برا تولدم کادو نگرفته بووووودنیشخند

 عکس ماهان و پلیور منوچهر جونمو  بعدا آپ می کنم .. شرمنده الان وقت ندارم..انشالله برا همه روز و شب خوبی بوده باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهشید
2 دی 91 10:48
لطفا از کیفهای زنانه دیدن فرمایید
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
2 دی 91 11:59
عزیزید شما با افتخار لینکید
لیلا مامان پرنیا
2 دی 91 12:44
تولد بابای گلتون مبارک همیشه شاد وسربلند وسعادتتون بلند مثل یلدا باشه
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
3 دی 91 9:02
بعضی وقتا آدم خیلی کم میاره............مث الان من



امیدوارم غماتون زود زود زود تنهاتون بذارن..