ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

فرزند عزیزم..

1391/8/20 10:22
402 بازدید
اشتراک گذاری

 



فرزند عزیزم:
 ...دلبندم
 
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم یاد بیاور که روزی شاید
 بیش از پنج بار لباسهایت را عوض می کردم و هر بار نه تنها ناراحت نشدم ،بلکه  غرق در بوسه ات  نیزکردم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن، و بیاد آر روزی را که شاید بیش از ده بار مطلبی را بیان می کردی و دست آخر خودم
می فهمیدم منظورت را و خواسته ات را...
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن ,  و بیاد آور روزهایی را که برای حمام کردنت
اسب و مرغابی و اردک می شدم  تا حمام خوشی داشته باشی..
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
و بیاد آر روزی را که حتی ابتدایی ترین چیز را هم نمی دانستی و من سالها برای یادگیریت از وجودم مایه گذاشتم..
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که سالها روی کول و دوشم حملت کرده ام و تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود میفهمی
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،چه رنجی می برم...
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم
 
فرزند دلبندم،دوستت دارم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راحله
21 آبان 91 13:34
ایشالله که همه فرزندان قدر مامان و باباشون و بدونن و بفهمن که چه زحمتهایی کشیدن تا بزرگ شدنشون و مرد یا خانوم شدنشون


انشالله به حق علی روزی از همین روزا بیایم دیدن نی نی شما
مامان کوثری
23 آبان 91 0:20
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
آبتین
15 آذر 91 10:21
گل پسر مامانی و عزیز دل خاله مرد باش و مایه غرور مادرت...