ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولدم مبااااارککککککک

1393/8/3 12:31
2,476 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم به دنیااااااااااا،،خوش بحال تو دنیااااااااااااااا..مدیونین اگه فک کنین خیلی مغرورمراضی

تولد،تولد تولدم مبااااااااااااااااااااارکخندونکخندونک

برم شمهامو فوت کنم که صد سال زنده باشم ،،،شیطانزبان

هر کی سورپرایزی کادو مادویی داره بیاره جا نمونه بعداهی بگه شرمنده شرمنده،از ما گفتن،خود دانید..زیبا

 

این پست بعد از تولد تکمیل خواهد شدددددددددد...

   

    اول اول  نوشت: عرض شرمندگی از همه دوستای گلم حدود 30تا کامنت خوشگل و ناز تبریکی از طرف دوستان گلم داشتم برا ویرایش و تکمیل همین پست که بارها و بارها نتم قطع و وصل شد و آپلود عکسها به سختی انجام شد کامنتهامم با پست قبلیم حذف شد..تعداد کمیشو تونستم برگردونم از بقیه دوستان معذرت خواهی میکنمغمگینخطا       

دوباره سلاااااااااام به نازدونه پسرم ،و روی ماه دوستای گلم،مهمونای عزیزمون...بفرمائید اینم تکمیل شده پست:

خب از کجا بگم؟؟!!متفکراز اول اولش میگم،سر صبحی روز تولدم،چند تا تبریک تولد از طرف بانکها و همراه اول و دوم و دانشگاه داشتم که خوشحال کننده بود اما راست  راستش هر اسی که میومد و من شیحه میرفتم رو گوشی این بود که منتظر یه تبریک تولد از نوع همسلی بودم ((یادمم نبود که بعد قضیه گم کردن گوشی خودم ،شوشو برا خودش یه گوشی ساده گرفت،گوشیشو داد به من،پریروزم  همونو شکوندم همون ساده رم ازش گرفتم،همچین بشر گوشی خواریم من،از شوشوی گوشی نداشتم انتظار اس میکشیدم((خندونکخجالت..آجی فاطی زنگ زده  تولدمو تبریک بگه،میگه تولدت مبارک ،تو رو خدا اینقدم تو کوچه خیابون نپلک ،ندیدی رو سرو روی چند تا خانوم اسید ریختن،دیگه جرات نمیکنم پامو بزارم بیرون،بهش گفتم آجی خیالت تخت تو چرا نگرانی، کسی با تو کاری نداره که بی شرفهای بی وجدان حسود، رو سرو روی دخترای خوشگل اسید میریزن تو رو سنه نه؟؟ پشت دماغ تو که یه گردان سرباز سنگر میگیرن تو  نگران نشو ،،بهش برخورد تلفنو قطع کردشیطانشیطانساعت 9.5،10بود که زنگ زدم چند تا از همکارام و گفتم خاک تو گورتون من امروز تولدمه کادو هم نمیارین عب نداره بیاین یه تبریک خشک و خالی بگین دلشاد بشیم ،،4 تا از دوستای آکبند با ادبم از نوع خودم  اومدن،کلی تو اتاق دلخوشی از نوع بغل میزی و زیر میزی چنان چه اتاق روبرو و بسیج و حراست بویی نبرن کردیم زیبا

اینم انواع کادوهایی که آورده بودن..خنده

قابل توجه دوستان مشترک من و نگار::اون سیب کادوی نگار جونیه+ قول حل یه مساله مهم حسابداری برامخندونک..نگاری مرسی سر رفتن به دانشگاه گشنم بود بد  مدل چسبید خوشمزهزیبا

تو همین حیث(حیص،حیس)شوشو و گل پسری بدون دسته گل وارد اتاق شدن ،خیلی خوشحال شدم اما اگه گلم میاوردن بیشتر تر هم خوشحال میشدمخندونکیه کم نشستن و از حرکاتشون و اینکه شوشو گفت چهارتا قسط بانک رو یه جا پرداخت کرده  متوجه شدم بر خلاف هر سال که شوشو یه تولد سورپرایزی برام میگیره، الکی روحمو شاد نکنم و  بعلت کمبود بودجه  تولدی در انتظارم نیستغمگینغمناک

دلخور نشسته بودم پسته می خوردم زد و دندون جلویی جوری شکست که همش تو ذوقم آفتاب بالانس میزدکچل قربونش برم ماهان چه ذوقی میکرد که مامان خیلی از بچه ها روز تولدشون دندونشون می افته،سارینام روز تولدش دندونش  مثل تو افتادبی حوصله

راستی بلوز شوشو همونیه که دوتا پست پایین گفتم براش بابت زحمتهاش گرفته بودمو رنگ چشاش و این حرفهازبانخندونک

بعد  کلاس  عصر ،رفتم  دندونپزشکی،کلی سلفیدم تا  دندونم ترمیم شد،دندون پزشکه که از دوستان  خونوادگیمونه خبردار شد تولدمه میگه ،اینقد حرص نخور ،دندوناتو رو هم نساب بابت کادو  ،اگه از اول حرص نمیخوردی ،دندونت نمیشکست،پولشو میدادی برا خودت کادو میگرفتیتعجب

بعد دندون پزشکی رفتم برا خودم یه کیک کوشولو گلفتم که بلم بشینم یه گوشه بلا خودم جشن بگیرم

http://www.niniweblog.com/upl/mahani/14142175244.jpg

یه سری کادو هم برا شوشو و ماهان برا بحث خجالت زدگی و اینا گرفته بودمخندونکیه کمربند و اسپری برا شوشو و یه چتر و جوراب  برا ماهان یه چتر خوشگل اتوماتیک یاسمنی هم  برا خودمزیباهزار بارم به خودم گفتم،عزیزم خودم تولدم مبارکخندونک

ای قربونت بشم چقدم چترتو دوسش داریبغلبوس

داشتم از شیرینی فروشی میومدم بیرون،آجی سیمام زنگ زد که شام بریم خونشون،از اونجاییم که شوشو تو باشگاه ماهان بود و خودشم گوشی نداشت،زنگ زدم به استاد ماهان و ازش خواستم با شوشو بحرفم،باهاش برا بیست دیقه  دیگه تو یکی از چهار راهها قرار گذاشتم که بیاد دنبالم،،بیست دیقه  شد یه ساعت از شوشو خبری نشد،هوام تاریک شده بود  یاد حرفهای صبحی آجی فاطی و قضیه اسید پاشی به خانوما افتادم ترسویعنی هر موتور سوار که از جلو پام رد میشد قلبم میریخت ترسو،فک کنم تو اون یه ساعت 5 کیلو کم کردم،منوچهری ام گوشی نداشت دستم به جایی بند نبودکچلآجیم زنگ زده که کجا موندین  ؟؟ میگم  منوچهرو پیدا نمیکنم دارم از ترس اسید پاش ها  میمیرم... میگه اوااااا تو چرا میترسی ،،کی با تو کار داره ؟؟؟!!بنده خدااااا ،اسید پاشها کاری به کارت ندارن که هیچ یه حواله زیبایی و عمل بینیم برات کنار گذاشتن.... دلخورخخخخخخخخ من که به خودم نگرفتم و در جریانم که تلافی حرف صبحیمو کرد راضیبگذریم که چقد نچ نچ نچ کردم و برا شوشو قیافه گرفتم که چرا  پیدام نمیکرد و حدس نمیزد که من از ترس موتورسوارها یه گوشه قایم  شده بودم و اون باید زودتر از اینا پیدام میکردقهرتعجب

برا شام و به زحمت آجی سیمای گلم دور هم بودیم ،،یه شب واقعا زیبا و خاص  برام بود...از شوشوی مهربونم و همه خونواده گلم و دوستای نازنینم  بابت این شب زیبا و تبریکاشون تشکر میکنم الهی هیچ وقت غم نبینینبغلبوس..

اینم کادوها:

کادوی شوی گراااااااام و نازنینممحبتالان که کادو داده شده عزیزخندونکزبان

کادوی آجی های مهربونممحبتبوس

الهی دورت بگردم ماهانی که ازچند روز پیش ، بقیه پول تاکسیها رو از راننده میگرفتی و یه جا جمع میکردی،ازت میپرسیدم اینا برا چیه؟؟ همش میگفتی برا یه کار مهم جمعشون میکنم اونروز برا تولدم دادی..قربون تو و کادوی نازت بشم گلم تو همه دنیایی واسم عشق مامانبغلبوساینم اشک شوقممممممممگریهآرام

بی تـــــــــــــــــــو هیچ نمیخواهم....
نه آسمان!
نه زمین!
نه باران!
نه خیس شدن!
نه تازگی!
نه طراوت....
گرمای دستانت را به من بده،همه چیز را از من بگیر!!!

پایین نوشت::مردم و زنده شدم تا این پستو تکمیل کردم وضع آپلود عکسها افتضاحه اعصابم داغون شد..کلی نوشتم و آپ نشدو الان بعد هشت ساعت آپ کردم اونم شکسته کلی پستم به هم خوردغمگین

پسندها (10)

نظرات (96)

سپیده
3 آبان 93 12:47
سلااااااام دوست عزیز،تولدتون خیلــــــــــــــی مبارررررررررررررررررک، معلومه که اصلا از خود راضی نیستین وب خیلی قشنگی داری بهت تبریک میگم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام ممنون خانومییییییییییلطف دارین
سپیده
3 آبان 93 12:48
ایدت چه نازه، منم منبعد برا خودم تولد میگیرم کیک و شمع و کادو هم میگیرم پاسخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله که دوروبر زحمتشو بکشن شما تو زحمت نیفتین اما اگه اینکارو نکردن خوب اینکارو بکنین و حسابی به خودتون خوش بگذرونین
مریم مامان دونه برفی
3 آبان 93 12:49
اطلاع رسنانیت تو حلقم ، یونایتد پرس خب اگه تو یه مردی .... بیا دم درخونه تا جوابتو محترمانه تر بدم رزیتا خانم گلابتون پاسخ
مامانی نازگلا
پاسخ
ععععععععععع فقط همییین،،،ععععععععععع فقط همییین،،،دعوا موا نبووددددددد!!! ما منتظر گیس کشی هستیم،،
مامان فاطمه
3 آبان 93 12:49
گندت بزنه آیسان جونم،تولدتم خیلیییییییی مبارکککککککککک عزیزم ...خوب شد؟؟؟ شرمنده تو یکی نشدم که هان؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خب الان دقیقا گندم بزنه یا تولدم مبارک باشه هان کدوم؟؟؟بابا بچه مردمو سر دوراهی نزارین گناه دارم منننننننن خب نه دیگه الان شرمنده نیستی،،فداااااااااااات
مامان فاطمه
3 آبان 93 12:50
مامان فاطمه 9:05 1 آبان 1393 لپ لپشوووووووووووووو
مامانی نازگلا
پاسخ
خودم الان از توش دراومدممممممممممم
مامان فاطمه
3 آبان 93 12:50
نکنه منتظر سورپرایز شوشویی که پستو تکمیل کنی هان؟؟؟!!!
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ آره دیگه اگه تو برجکمون نخوره
مریم مامان دونه برفی
3 آبان 93 12:51
وای وای وای تولدت مبارک قربونت برم انشاءا... هزاران سال عمر کنی و تولدتو بهت تبریک بگیم عزیزم.
مامانی نازگلا
پاسخ
قربونت برم مریم جونم،میسییییییییییی
شازده امیر و رها بانو
3 آبان 93 12:51
شازده امیر و رها بانو 9:21 1 آبان 1393 سلام آیسان خانوم گل تولدت مبارک خانوم انشاالله که ۱۰۰ساله بشی و همیشه کنار گل پسرتو همسرت خوش و سلامت زندگی کنین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااام عزیززم ممنون،فدایی داری
میم مامان دونه برفی
3 آبان 93 12:52
مریم مامان دونه برفی 9:26 1 آبان 1393 امیدوارم خوشت بیاد عزیزم http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh45.jpg http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh43.jpg
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااات مریم جونم خیلی خوشگلن،ایشالله عروسی امیر علی جون جبران کنم
مریم مامان دونه برفی
3 آبان 93 12:52
خوشم میاد که مثل من نیمه دومی هستی . من هم آبانی ام امسالم تولدم افتاده روز عاشورا من اینو به فال نیک میگیرم ...یا حسین خودت یاور مظلومان باش
مامانی نازگلا
پاسخ
به به میگم چرا اینقد خونم به تو میجوشه،،آبانیا که کلا دسته گل و مرام بیستن منم پیش پیش تولدتو تبریک میگم ایشالله امام حسین یار و مددت باشه عزیزم
مامان اهورا
3 آبان 93 12:53
مامان اهورا 14:15 1 آبان 1393 تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی و سایه ات رو سر ماهان جون باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییییییییییلی خییلی میسیییییی دوست خوبم،،فدااااااااتتتتتتتتت
مامان سونیا
3 آبان 93 12:53
❤مامان سونیا❤ 16:06 1 آبان 1393 و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی … میلادت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم بشمممممممممم،تشکر عزیز دلمم،ایشالله عروسی سونیا جونمونو تبریک بگیم
مامان سونیا
3 آبان 93 12:54
❤مامان سونیا❤ 16:07 1 آبان 1393 ------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
مامانی نازگلا
پاسخ
مییییییییییییسی عزیز دلممممممممممممم،دستت طلاااااااااا
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
3 آبان 93 12:54
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو 7:10 3 آبان 1393 پاییز را دوست دارم اما نه بخاطر هوایش ونه بخاطر رنگهایش فقط بخاطر تو ، تویی که متولد پاییزی تولدت مبارک اینم کادوهای من دارن میان پیشت ببخشید دیگه مجازی شد وامیدوارم که من اولین نفری باشم که این روز قشنگو بهت تبریک گفنک که بعید می دونم https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkvFsmUywtRlDjjx2iMGS435Ree0EY6XKTWe58yS0i_XzP3qkmiQ https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSc_QKJjuQdmpCOAOXCoHBmnYfxtmC0T74g4Mc88qc7-yTxXYmK https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRa6NRO1shaQ0FRfaO1R4TCWT6IxHoCCBbr6Z6fryEpu3NO7M0zRA
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات ناهید جونم،خییییییییییلی گلی عزیزمممممممممم،،ممنون بابت کادوهای زیبات،الهی که صدها سال زنده و شاد شاد باشی گلممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
3 آبان 93 13:03
ای جونم ....تولدت مبارک دوست جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااااااااااات گلممممممممممم
♥بابایی و مامانی♥
3 آبان 93 13:04
عزیزم کلی با پستت شاد شدیم واقعا خوش به حال دنیا که تو بدنیا اومدی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربون مرام و معرفت دوست یکی یه دونممممممممممممممممنووون عزیزم
♥بابایی و مامانی♥
3 آبان 93 13:08
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$ _______________________♥ تولدت مبارک آیسان مهربونم برات بهترینها رو از خدا میخوام
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جونم چه هدیه ناااااااااااااازیییییییییقربونت برم،مرسی
♥بابایی و مامانی♥
3 آبان 93 13:09
دست همگی هم بابت هدیه هاشون درد نکنه مخصوصا ماهان نازم جمعتون همیشه گرم وبرقرار باشه دوستم
بابا و مامان
4 آبان 93 7:21
سلام عزیزم تولدت مبارک ارزو می کنم در کنار خانواده گلتون همیشه سالم و سلامت باشیدماچ]
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم،یه دنیا مرسییییییییی
بابا و مامان
4 آبان 93 7:25
http://www.cloob.com/public/public/user_data/album_photo/14/40865-b.jpg http://etri64.googlepages.com/3D-Flower-Frame.http://www.iranclubs.org/forums/attachment.php?attachmentid=17048&stc=1&d=1251306383jpg http://www.postsmile.net/img/28/2808.gif تولدت هزاران هزار بار مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااای مرسی گللللللللممممممممم
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:40
باز هم تولدت مبارک عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
بازم فدات گلمممممممممممریمی کامنتهای تو یکی رو به زور و التماس برگردوندم
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:41
آفرین به همکارهای با مرام
مامانی نازگلا
پاسخ
آره آفرین قول میدین دفعه بعد بیشتر و بهتر کادو بیارن
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:44
چه جالب من م یه بار واسه اینکه تولدم تو ذوقم نخوره واسه خودم جشن گرفتم . اون هم یواشکی و تا همسر محترم تشریف بیارن همه تزئینات و کیک و ... رو آماده کردم و وقتی شو شو اومد غافلگیر شد . بنده خدا فکرکرد تولد خودشه و خبر نداره چون قبل از ورودش برقها رو هم خاموش کرده بودم . اینهم یه جور سورپرایزه دیگه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ مریم جونی تو که دیونه تر از منی که ه ه ممنون از ایده ات،یه بارم اینجوری برا خودم جشن میگیرم حالا لابد منتظر کادو هم بود شوشستانت نه؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:46
مانفهمیدیم شو شوی بلوز میشیو ماهان با باب اسفنجی امودن اداره یا تو خونه غصه دندونات با پسته شکست . . .. چه دندون پزشک با هوشی بوده هاااا
مامانی نازگلا
پاسخ
نه دیگه اومده بودن اداره بهم حضوری و اول وقتی تبریک تولد بگن من حرصصم گرفته بود گل نخردین زدم دندونمو شکستم دندون پزشکه گفتم که آسشناست از اون مدل آشناها که ارادت داره و همش تخفیف میده و
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:48
دست آقا منوچهرو ماهان جونی و موتور سوارها و اسید پاشها و دندون پزشک و همکارها و آجی جون کلا درد نکنه که یه روز خاطر ه انگیز واست ساختن.
مامانی نازگلا
پاسخ
منوچهرو ماهان جونی و آجیها و همکارام یه طرف دمشون گررم،عاشقشونم دندانپزشکه زهلم گدمیش که همش پول میگیره و به دندونام ایراد میگیره یه طرف...بازم دمش گرم چندتا چندتا تبریک گرم گفت و شیرینی باقلوام بهم داد این پدر سوخته ها موتورسوارهای اسید پاش الهی جیز جیگر بگیرن
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:51
قربون داماد مهربون خودم بشم پولهای صدقه رو جمع کرده واسه مامانش عزیِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
مامانی نازگلا
پاسخ
خااک تو روح و روانت مریمی از مادر زنی مثل تو دومادی بهتر از ماهان و پسری برا من در نمیاد که نمیااااادددددد
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 9:53
الهی بگردم پسر خوشگلم با چه حسی این پولها رو جمع کردی خاله جونی از این کارت خیلی خوشم اومد ماهان جونی من با این کارت نشون دادی که میتونی رو پای خودت بایستی و هم به مامانت بگی که چقدر دوسش داری.
مامانی نازگلا
پاسخ
میسی خاله نازنینننننننننننن اییییییییییش مریمی فک نکن یادم رفته کامنت قبلی گفتی پول صدقه هاااااااااااا..از این پولا جمع میکنه برا دخملت حلقه و برا مادر زنجانش که تو باشی خلعت بگیره...آخی دلم خنک شد
مامان آروین(مهناز )
4 آبان 93 9:54
تولدت مبارک آیسان جونننننننننن ان شاءالله همیشه سالم و سرحال باشی
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم،تشکررررررررررر
مامان آروین(مهناز )
4 آبان 93 9:56
زمونه برعکس شده عایا تولد توئه اونوقت تو کادو واسه شوشو خریدی ؟ اینقدر این شوشو رو پر رو نکن عزیزم دوباره قالت میذاره میره
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخ اون کادو ها رو گرفته بودم که اگه برام کادو گرفته باشه بهش بدم یه جور تشکر اگه هدیه نگرفته بود بازم بهش بدم خجالت زدش کنم.تدبیرو حال کن
مامان آروین(مهناز )
4 آبان 93 9:58
این هم از کادوی منننننننننننن زود برو بذارشون توی آب تا پژمرده نشدن
مامانی نازگلا
پاسخ
ای فداااااااات عزیز دللللم،میخواسی یه گلدونم بگیری خسیس حالا گلدون از کجا بیارممممممممممممممممم
مریم مامان دونه برفی
4 آبان 93 13:16
وای آیسانی نمیدونستم پول صدقه اینقدر عصبانیت میکنه ...بابا یه خورده جنم شوخی داشته باش نمیدونی چقدر خندیدم از حرفت اشکه که همچین داره میریزه .گوله گوله اینم تلافی دو به هم زنی و تخمه شکستنت . حالا چه عشقولانه ای بین من و رزی جونم (همون رزیتا مامان کارن ) هست .بیا و ببین.
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ عصبانی نشدم که نفرینت کردم ننه اعععععععععععع من اینهمه ناخن به هم سابیدم شما دعواتون بشه رفتین با هم رفیق شدین؟؟؟ای جفت نامرداااااااااااا
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 16:56
عزیزم تولدت مبارکککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااات عزیز دلم،ممنووون
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 17:00
آیسان جون چقدر حرص خوردی دندونت شکست گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
یه عااااالمهه،،اندازه یه دنیااااااااا
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 17:02
خوشبحال همسری کادو نداده هیچ کادو هم گرفته قربون ماهان عزیزم بشم انقدرررر مهربونهههههه
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا دیگه کادو داد ...من پیشدستی کرده بودم اگه یادش بره و کادو نگرفته شرمندش کنم
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 17:05
اسیدپاشیااا چند روزه مجبورم بخاطر دندونام بر م دندونپزشکی،اگر بدونی با چه ترس و لرزی میرم بیرون به قول بچه ها حس میکنم سطل اسید و دست به دست دادن به هم که فقط بریزن رومن خدا از رو زمین برشون داره انقدر خانوما رو مضطرب کردن
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی عزیززززززززززممم...اون قسمت دوم و نفرینشو الهی آمییییییییییینننننن.. برا قسمت اولشم باید یه عکس از خودت بزاری ببینم خدای نکرده خدای نکرده زبونم لال کلا تو لیستی یانه؟؟خخخخخخخخخخخ من و آجیبم که کلا همو از لیست اسید پاشها و خجالت هم در آوردیم
مامان هانا و آریا
4 آبان 93 17:06
بازم تفلدت مبالککککککک منم امسال خودم برای خودم کیک درست کردم خیلی خوش گذشت
مامانی نازگلا
پاسخ
میسیییییییی گللللللللممممممممم خب باید از یه جایی شروع میشد دیگهگندشون بزنه شوشوهای فراموشکار و صد البته بی مایه رو
مامان
4 آبان 93 17:11
سلام آیسان جونم.خوبی خانمی.ماهان خوشگلم چطوره؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااام راحیل عزیزم،فدات بشم خودت و امیر حسین خوبین انشالله
مامان
4 آبان 93 17:13
تولد تولد تولدت مباااارک.مبارک. تولدت مباررررررک. ان شاالله 120 ساله بشی آیسانی. خدا سایه تو از سرمون کم نکنه الهــــی. بوووووووس
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربوووووونت برم عزیز دلممممممممممممممفداایی داری از نوع اورجینالش
مامان
4 آبان 93 17:14
به به عجب کادوهایی دست همگی درد نکنه. مخصوصا ماهان گلی و خواهر های بی نظیرت. خدا همه عزیز هاتو برات حفظ کنه آیسان جونم.
مامانی نازگلا
پاسخ
مــــــــــــــــیسی عزیزم،قابل شما رو نداره
مامان
4 آبان 93 17:16
دست نگار جونم درد نکنه عجب تغذیه سالمی برات آورده. نگاری منم سیب میخواااام.
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ،واقعا دستش درد نکنه هم سیبش به دردم خورد هم مسالمو حل کرد امروز یه مثبت از استاد گرام میگیرم نگاری بیار به دوستمون از اون سیبات بده
مامان
4 آبان 93 17:17
چه کیک باحالی بود هاااا. کلا خوش به حال هر کسی که در جوارته.
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااای الان حس خوشحالی و خجالت در آن واحد بهم غلبه کردددد،،کدومو بکشمممممممم؟؟؟
مامان
4 آبان 93 17:18
ای گوشی خوار مواظب باش دیگه گوشی نخوری. میگم باطری و قاب گوشی رو چطوری میخوری.خیلی بزرگه آخه
مامانی نازگلا
پاسخ
تا بوده و هست و خواهد بود،،این حلقوم ما در خدمتمان خواهد بوووددد فی البداهه چه شعری گفتم خدایی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 1:48
سلام عزیزم خوبید مجددآ تولدت را تبریک میگم می خواستم بگم پس کو کامنتای من بعد که خواندم دیدم همه حذف شدن حالا این یکی کامنتمو برگردوندی خیلی برام تعجب آوره چه جوری؟؟؟؟؟؟؟ به ما هم یاد بده منم اکثرآ این ابفاقات برام میوفته
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااام ناهید جووونم،،ممنون عزیز دلمالهی دورت بگردم فک کنم بیشتر کامنتهای حذف شدم از طرف شما بود،شرمنده حدود 14 -15 تا از کامنتامو تائید کرده بودم تو آخرین نظرات خوانندگان بودن،اونایی که جواب نداده بودم و تائید نشده بودن همراه پست حذف شده رفتن..بازم شرمندتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:16
ای جانم که لنگه خودمی قاتل گوشی همسری بیچاره........... این دفعه همسری من رفته یه گوشیه باکلاس برا خودش خریده هی پزشو بهم میده از بدشانسی من گوشیم درست شد منم یاد بگیرم کم کم همین گوشی رو ازش کش برم
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا این شویستانهای مظلومو از مون نگیره غنیمتین برامونمنم ببین چن روزه با این گوشی ساده سر میکنم بلکم پولی دست شوشو رو بگیره برا خودش گوشی بگیره همونم ازش زورگیری کنم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:17
به به هدیه ای بهتر از این که جناب همسری برا تبریک تولد اومد تو اداره پیشت واون هدیه خداوندی ماهان جونییییییییییی لباس همسری هم خوشمل بود سلیقه ت حرف نداره عزیزم مبارکش باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره خدایی اومدنشون برام یه دنیا ارزش داشت،خیلی ذوق زده شدم ،اما خب یه دسته گلم میاوردن جلو درو همکار عالی تر هم میشد دیگه نه ه ه ؟؟؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:18
آجی فاطی گل چقدر باید دلنگرانت باشه بیچاره حق داره تلفنو قطع کنه ایسانی ببخش اینجا همش از دیگران دفاع کردم قول می دم از این به بعد از خود خودت دفاع کنم
مامانی نازگلا
پاسخ
امروز شدی ناهیدی جون حقوق بشری دیگه چیکارت کنم خب!!!!چشم امید من به کامنتهای بعدی شما میباشد.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:18
خوب عزیزم چرا اینقدر حرص خوردی بمیرم الهی دندنتو ناکار کردی حالا بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یاد 6سالگی روز تولدت افتادی می خواستی از قافله عقب نمونی دیگهههههههههه خخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه حرص خوردنم داشت،،آخه سر و مر و گنده نشستن روبروم اصلا هم بروز نمیدن کادو مادوویی تو کاره منم دلخور شدم،بعدشم نه که من سال به سال از لحاظ سنیا البته پس رفت میکنم و سنم کم میشه به گمانم امسال به هفت سالگیم رسیدم دندونم افتاد
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:19
چه کیک خوشگلی این روزا به وب هرکی سر می زنم هی کیک تولد می بینم وهی ویار میاد سراغمون و یکی نیست به داد این شکم ما برسه نوش جونتون کادوها هم مبارکتون باشه چه سیاستی داری ایسان جووووووووووونی
مامانی نازگلا
پاسخ
واقعا جاتون خالی با اون ریزه میزگیش چقد مخصوص و خوشمزه بود کیکهالان عند نانجیبیم که بیشتر تر هوس کنی بری بخری بخوری قلمبه بشی بعدشم دختر به این خوبی،نازی،،یه تولد حقم نبود عایا؟؟مگه نه اینکه ما معتقدیم حق گرفتنیست نه دادنی،یه تولد از امسالم طلب داشتم که گرفتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:20
خوب بالاخره تلافی حرفت شد قربونت آیسانی با اون قیافه حق به جانبت ولی اونجا بودم می گفتم که چقدر ترسیدو لرزیدی کادوها هم مبارکت باشه آیسانی زود قضاوت کردی شوهر به این نازنینی کادو یادش نمیره انشالله خدا برا همیدیگه نگهتون داره اون کادوی ماهانی که دیگه حرف نداشت پراز احساس وشور وشادی بود قربونت برم خاله جون
مامانی نازگلا
پاسخ
آرهدیگه از قدیم گفتن خدا در بیابانت دهد باز.... فدااااات عزیزم،به قول مریم جونی فداش بشم ماهانی انگار از صندوق صدقه بیرون کشیده پولارو..
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:21
واااااااااااای چه عکس محشری بالاخره روی نازنینتو برای چندمین بار دیدم واین بار شدی سایز 38 ای ولاااااااااااااااااااا بگید چکار کردی اینقدر لاغر شدی بزنم به تخته
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیززززززززززززززززمی ،خجالتم میدی وای آجی نگو خدایی این روزا دیگه فرصت خوردن پیدا نمیکنم رژیم اجباری زمونه ای گرفتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:25
راستی منم اگه شد از فردا میرم باشگاه امروز با مربی باشگاه صحبت کردم به خاطر بچه ها گفت به شرطی می ذارم بچه هارا بیاری که فاطمه را بذاری ژیمیناستیک ولی قصد نداشتم بذارم نااااااامرد چه شرطی کرده آخه بچه م میره مهد کلی خسته ش میشه اگه عصرها هم ژیمیناستیک بره به نظرتون خسته نمیشه ؟؟؟؟؟تابستون می خواستیم بذاریم نرفت حالا مربی برام شرط گذاشتهآیسان دوتا باشگاه هست یکیشون عصرها آقایونه وصبحها از 8 تا 11 خانومها ویه باشگاه دیگش فقط عصرهاست که ویژه خانومهاست تنها یک ساعت ورزش می کنن به نظرت کدوم بهتره یعنی عصرها بهتر جواب میده یا صبح؟؟؟؟؟؟ عصر برا من یه امتیاز داره که می تونم به کارهام برسم وبعد برم باشگاه ولی نمی دونم تو این یک ساعت ودر طول هفته که یک در میان هست خوبه؟؟؟ببخشید خیلی حرف زدم راستی به این وب برو وب خوبیه کلی چیز میز یاد میگیری وصدالبته انگیزه وهزار چیز دیگه من که محتادش شدم بعد بهم خبر بده نظرت در موردش چیه؟؟؟؟؟؟؟ http://chi-napooshim.blogfa.com/
مامانی نازگلا
پاسخ
آخی ناهید جونم برا لاغری میخوای بری باشگاه یه توصیه خواهرانه دارم،،اونم اینکه برا لاغری باشگاه نری،چون اونایی که رفتن و بواسطه باشگاه لاغر شدن بعد اینکه باشگاه رو ول کردن چاقترم شدن اندامشونم یه جورایی شل شده که خیلی تو ذوق میزنه..میتونی با کم کردن و به حداقل رسوندن چربی و قند و شیرینیجات از غذات کلی وزن کم کنی،کلا کاری که خودم میکنم و در ضمن غذای بخار پزم خیلی خیلی کمک میکنه،،به هر حال شیفت صبح از دو جهت برات بهتره چون جوابدهی ورزش و باشگاه تو شیفت صبح بهتره و همینکه تایمشم بیشتره هم تو این ساعت باید فاطمه جون تو مهد باشه و اینجوری مجبور نیست یه کلاس اجباریم ثبت نامش کنی راستی ممنون بابت اون آدرس خیلی عالیهههههههه..فدات این جور چیزا داشتی بازم ندا بده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 آبان 93 2:25
نیمه شبت خوش وخدا نگهدار
مامانی نازگلا
پاسخ
وای عزیز دلم شبت رویایی نصف شبم گذشته برو بگیر بخواب صبحی میخوای زود بلند شی مریض میشی
مامان عسل 
5 آبان 93 8:16
سلام عزیزدلم فدات بشم الهی به خاطرحضورگرمی که دروبم داشتی ممنون بابت اظهارنظردل نشینت خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم ازیه همچین نعمتی برخوردارنیستی(مادر)ولی ازخدامیخوام بهت طول عمرباعزت بده تاهمیشه سایه ات بالای سرپسملی ماهت ماهان جون باشه خدامادرتم بیامرزه فدات شم راستی عزیزدلم لینکت کردم تابه جمع دوستام بپیوندی اگه شماهم لینکم کنی خوشحال میشم منم جزئی ازدوستانت باشم ماهان جیگروببوسش
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااام خانومی،،ممنون گلم، منم با افتخار لینکتون کردم،خوشحالم از آشناییتون،ایشالله دوستای خوبی برا هم باشیمشمام عسل خوشگلو ببوسین
مامان امیرعلی
5 آبان 93 10:00
خاله نمیای بهم سر بزنی عکسهای تولدمو ببینی
مامانی نازگلا
پاسخ
چرا عزیزززززززززز دلم همین الان و با عشق زیاد
مامان امیرعلی
5 آبان 93 10:04
تبریک و ماچ های منو هم که تایید نکردی اشکال نداره باز هم بوس بوس واسه تولدت
مامانی نازگلا
پاسخ
تبریک و ماچهات تو قلبم عزیز دل آخه کادوهات تو در تو بودنو خیلی خوشگل و نازززززززز گلم تائیدشون کردمااااااااا اما بازم فدااااتتتتتتت
مامان امیرعلی
5 آبان 93 10:05
الهی من قربون این کادو گل پسر بشم خیلی باحال بود
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه گلم،ممنون از لطفتتتتتتتتتتتتت
مامان کارن( رزیتا )
5 آبان 93 10:31
تولدت مبارک آیسان عزیزم ایشالا که صد سال زنده باشی و بهمون انرزی مثبت بدی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون رزیتا جونم،،،فدااااااااااات راستی من خیلی تلاش کردم که با مریمی دعوات بشه وا نشددددد
مامان کارن( رزیتا )
5 آبان 93 10:32
کادوهاتم مبارک مخصوصا کادوی ماهان عزیزم که خیلی قشنگ بوده کارش قربونش برم
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنوووووووووووووون گلللللمممممممم
مامان گل پسر
5 آبان 93 13:42
آيسان چرا آبروي منو بردي با اين سييييييييييب دارم ميرم كلاس فردا ميام وبت كامنت ميذارم
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ چیکار کنم ،میدادمش آب طلا میگفتم سیب زرین و بلورین آورده
مامان ناهید
5 آبان 93 15:40
سلام آیسان جونی خوبی اینم ادرس قالبهایی که می خواستی عزیزم تورو خدا شما هم قالبتونو برا یه مدت عوض کنید روحت شاد http://seniya.ir/?p=217
مامانی نازگلا
پاسخ
ای قربووونت،خدایی شاد شاد شد روح نداشتم
مامان ناهید
5 آبان 93 15:43
آیسان جون اینم یه وب دیگه اگه می خوای برا همسری لیلی باشی برو پستهاشو بخون شاید دلت به حال خودت سوخت دیگه نرفتی سر کار وایستادی تو خونه خانمی کردی http://www.womanart.blogfa.com/
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخ یه آدرسیم بده که شوشویی مجنونم بشه
مامانی امیر علی
6 آبان 93 8:54
سلام عزیزم تولدت مبارک الهی صدساله شی ببخشید که ازت دورم وگرنه یک ماچ آبدار اولین کادوی تولدت بود https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQX9b2zPKQuo8GrHx-_lCojOS5RzKhb9hV0mHZWCxnnj50thNl-Uw
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااام عزیزم،ممنووووووووون،چه هدیه نازی،،توش چی بود حالااااااااا شیرین کام باشی گلم خدا امیر علی رو برات نگه داره
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
6 آبان 93 8:57
سلااااااااااااااااااااااام مامی ماهانی چه خبره.......................... ای جااااااااااااااانم تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت کبارک بیا شمعهارا فوت کن که صد سال زنده باشی لطف ساده نخونید با ریتم وآهنگ و صدای دلنشین خوانده شود
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااااام عزیز دلممممممممممم قربونت بشمممممم ناهید جونم رو چشمممممم با ریتم خوندم ،لذت بردم
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
6 آبان 93 8:58
ایسان جون ایشالله که 200 سال نههه 1200 سال زنده باشی عمر حضرت نوح ننه..وهمچنان شاد وسرخوش زندگی کنید با خانواده گرامی زود بیا ببینم تولد چی کادو گرفتی خوشمزه ترین بخش تولد همین کادوش هست
مامانی نازگلا
پاسخ
میسییییییییی عجیج...اوی ننه 1200 سالو بعضافه 16 سن و سال و سایز 38 ثابتم آرزو کن هدیه شوشو یه پیوست ادامه پست میباشد
مامان پرنسس و شاهزاده کوچولو
6 آبان 93 8:59
اییز را دوست دارم اما نه بخاطر هوایش ونه بخاطر رنگهایش فقط بخاطر تو ، تویی که متولد پاییزی تولدت مبارک اینم کادوهای من دارن میان پیشت ببخشید دیگه مجازی شد وامیدوارم که من اولین نفری باشم که این روز قشنگو بهت تبریک گفنک که بعید می دونم https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkvFsmUywtRlDjjx2iMGS435Ree0EY6XKTWe58yS0i_XzP3qkmiQ https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSc_QKJjuQdmpCOAOXCoHBmnYfxtmC0T74g4Mc88qc7-yTxXYmK https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRa6NRO1shaQ0FRfaO1R4TCWT6IxHoCCBbr6Z6fryEpu3NO7M0zRA
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات ناهید جونم،خییییییییییلی گلی عزیزمممممممممم،،ممنون بابت کادوهای زیبات،الهی که صدها سال زنده و شاد شاد باشی گلممممممممم
مامان عسل
6 آبان 93 9:02
تولدت خعلیییییییییییییییییییی مبارک باشه عزیزدل خداسایه ات وبالاسرپسملیت حفظ کنه... حالاچقدی کادووپول جمع شد؟ البته مادیات اصلا مهم نیستاجنبه معنوی روبچسب که مجبووووریممامانی مهان گل پیش ماهم بیاتاباهم دوست بشیم گلم
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییییلی ممنوننننننننن دوست جونیهمه پول همون اندازه بود که تو عکسهآره دیگه همیشه تا بوده این مدلی بوده به روی چشم حتماااااااا..بازم بیا خوشحال میشم
مامان آیسو و آیسا
6 آبان 93 9:02
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررک
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااایی داری عزیز دلمممممممم،،ممنووووووووووون
شازده امیر و رها بانو
6 آبان 93 9:08
شازده امیر و رها بانو 9:21 1 آبان 1393 سلام آیسان خانوم گل تولدت مبارک خانوم انشاالله که ۱۰۰ساله بشی و همیشه کنار گل پسرتو همسرت خوش و سلامت زندگی کنین
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاام عزیز دلم،،ممنوووووووون،،فدایی داریایشالله برا شمام همینجوری باشه عزیزممممممممم
مریم مامان دونه برفی
6 آبان 93 9:10
امیدوارم خوشت بیاد عزیزم http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh45.jpg http://www.beytoote.com/images/stories/housekeeping/hhh43.jpg
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااات مریم جونم خیلی خوشگلن،ایشالله عروسی امیر علی جون جبران کنم
هنرهای دست ساز چیکچی
6 آبان 93 9:11
هنرهای دست ساز چیکچی 9:54 1 آبان 1393 خیلی خیلی مبارکه
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلییییییییییی تشکررررررررررر،،
مریم مامان دونه برفی
6 آبان 93 9:14
مریم مامان دونه برفی 12:19 1 آبان 1393 هوووم چه کیک خوشمزه ای نوش جونتون عزیزم.
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااااااااااتتتتت..جات خالییییییییییییییی
مریم مامان دونه برفی
6 آبان 93 9:16
مریم مامان دونه برفی 12:20 1 آبان 1393 ولی آیسانی این شکلکه خیلی خوشمله ها ااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ خودمم دیگههههههههههه
خرید پستی چراغ خواب رنگین کمان
6 آبان 93 9:16
خرید پستی چراغ خواب رنگین کمان 12:57 1 آبان 1393 سلام.اینو ببینید خیلی جالبه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام..تبریکتون کو اونوخ؟؟؟ اومدم که ببینم
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:36
سلام ایسان جون شرمندهدیر رسیدم به تولد ولی تولددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک ایشالله 2000000000000000000000000000ساله بشی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیز دلم،قربونت بشم دیر و زود نداره که خانوم،،ممنوووووووووووووووووووون،فدااااااات
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:37
تو که دیدی از من خبری نیست خوب خبرمون میکردی
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی دورت بگردم نه که هردنبیر میام وب سرپا میام سرپا میرم ،خدایی فرت نمیکنم ،فدات شم که اینقد نازنینیییییییی
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:38
بنده خدا اینا همه کلکه که گفته قسط دادم و این حرف ها میخواسته دست پیش بگیره که چس نیفته
مامانی نازگلا
پاسخ
منم که عمرا از رو برم،خلاصه که کادورو از حلقومش کشیدم بیرونقربونش بشم حضرت علی فرموده حق گرفتنی است نه دادنی،حقم بوده ازش گرفتم
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:39
ولی جالب بود تولد گرفتی واسه خودت حالب تر کار خواهرت بود اخه اون چه حرفی بود که بهش زدی؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخ راس گفتم دیگه،از اونروز دیگه جرات میکنه پاشو بزاره بیرون که هیچ،خیابانگردیم میکنه،همچین اعتماد به نفس بهش دادم
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:40
ولی خواهرت هم خوب اومد جوابتوهااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
آره حسابی خرد وسط برجکم
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:41
دست اونایی که کادو دادن درد نکنه اما بدو برو ببوس دست ماهانی رو با این کادوی بامزه اش خیلی نازه این پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
آره قربونش بشم الهی چه با ذوقم اوورد داد هدیشو
مامان بردیا اریایی
6 آبان 93 9:50
بازم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووون دوست خوبم،ممنووووووووون
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:41
اولا ما تا كيك نخوريم كادو نميديم اينو گفته باااااااااااااااااااااااااااااااااااشم هر وقت كيك آوردي كادو ميگيري اخيرا ضرب المثل نون بيار كباب ببر رو تبديل كردن به كيك بيار كادو ببر . (صرفا جهت اطلاع )
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااا خب بوگو ننه چرا میزنیییییییییییی؟؟؟صداش چقد جیغیههههههههه خخخخخخخخخخخ تو که کادو رو دادی بهتر از سیب و حل یه مساله مهم و گرفتن نمره مثبت عایاااااااااااا؟؟؟؟
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:43
آيسان جون اون روز كه اومدم اتاقت برا تبريك تولدت نميدونستم شوشوت پشت در نشسته . لااقل يه ندايي ميدادي كه بفهمم بلكه ازش غيبت ميكردم نامرد چرا يه چش و ابرو نيومدي كه شوشوت اونجا نشسته
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخ به سری قبل بچه ها که قبل تو اومده بودن گفتم شوی اینجاست،،بشکن زنون اومدن اتاق تولد تولد کردن،،به تو نگفتم که ریا نشه
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:44
اين پسته ها رو كه دادي به من . چه وقت اومدي باز از اتاقم كش رفتي و عكسشونو گرفتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
نگااری بوخودا من کش نرفتمممممممممممپسته داده شده کش رفته از سوی ما نمیشود..هرگزززززززز..اصلا و ابداااااااااااا
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:45
شايدم اخيرا مد شده كه بجاي كيك پسته ميدن . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
خب اینم میشه،پسته که گرونتره ...نه که ما خیلی مایه داریم اینجوریه،،تولدای ما با شماها بایدم فرق داشته باشه دیگه
مامان بچه ها
6 آبان 93 15:03
سلام آیسان جونی منکه نبودم تولدتت رو تبریک بگم ولی بی وفا تو کجا بودی که یک یادی از ما نکردی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااااااام گلمممممممممم فدااااات بشم عزیزم،من که شرمنده همیشگی ام
مامان بچه ها
6 آبان 93 15:05
تولدت مبارک خانم گل انشاالله خدا صحیح و سالم نگهت داره که سایه مهربونت ازسر همسریت و پسر خوشگلت کم نکنه(آمین)
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلییییییییییی خیللللللللیییییییی ممنون عزیزم،خدا خوشگل دختر و ماه پسرتو برات نگه داره
مامان بچه ها
6 آبان 93 15:11
چه خرجی کردی واسه تولدت هم خودتو تو خرج انداختی هم بقیه رو ولی مبارکت باشه کادوها خانمی انشاالله به شادی استفاده کنی
مامانی نازگلا
پاسخ
خب دیگه خرج کردنم یه بخشی از زندگیه،بزار خرج کنن برا روحیشون خوبه
مامان بچه ها
6 آبان 93 15:14
ماشاالله به ماهانی با این کادو قشنگش یعنی اگه امیر من میبود میچلوندمش از بس میبوسیدمش یعنی من یک همچنین آدم کمبود محبتم خخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
نه عزیزم،این که کمبود محبت نیست این آخر عشقه اگه بدونی چند بار دستهای کوچیک و پولای کثیفو ماچشون کردم..یعنی این نهایت لذت یه مادر میتونه باشه
مامان بچه ها
6 آبان 93 15:15
من فدای ماهانی چقدر تو عکساش مهربون و معصوم افتاده ماشاالله
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم،شما لطف دارین
مامان کارن( رزیتا )
8 آبان 93 10:01
من و مریم جون دعوامون نشد که هیچی با هم دوستای جون جونی شدیم - بعله
مامانی نازگلا
پاسخ
عه وااااااااااا..کلا من برا فصل کردن ساخته نشدم،،همیشه تو این وب همه رو به هم وصل کردم تا فصل..اح اح اح اح اححححححححححححححح
مامان عسل 
8 آبان 93 11:04
سلام دوست جونی خودم خوبین؟ماهانی جون خوبه؟التماس دعااین روزاماروهم دعاکنید
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام عزیز دلم،فداتتتتتتتتشمام همینطور
مامان اعظم
12 آبان 93 10:56
سلام عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم. تولدت با یه دنیا عشق و آرزو، یه باغ پر از نرگسی های مست، یه قطار بار محبت و پول، یه فنجان چای دبش در کنار عزیزات، یه کیلو نارنگی شیرین،، یه سبد امید و آرزو، یه صندوقچه پر از جواهرات، یه مدرک تا نخورده ی دکترا توی دستت، یه تار موی سفید در کنار دامادی ماهان جون، یه.....یه..... تبریک می گم. مبارکت باشه گلم. ان شالله صد سال زنده باشی ببخشید که تاخیر داشتم. این روزها حسابی سرم شلوغ بود و البته دلیل اصلی تاخیرم رو ان شالله چند روز دیگه توی یه پست جدید تو وبلاگ فاطمه جونم می بینی روی ماه خودت و ماهانی رو می بوسم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااااااامممممممممممممممم عزیززززززززززززززز دلممممممممممم،یه تبریک جانانه از یه دوست با حااااال،چقدم چسبید فدات شم منم دیر تائیدش کردم نت نداشتمفدای مهربونیات بیام ببینم علت تاخیرت چی بوده اونوخ عایا؟؟
بابا و مامان
13 آبان 93 1:29
عزیزم فکر کنم پست تصادف یاسمن و نخوندی
مامانی نازگلا
پاسخ
وااااااااااااای تصادفففففففففنه
مامان گل پسر
19 آبان 93 8:59
من سيب رو اينجوري نميتونم الكي الكي هديه كنم كه فك كردين من سر گنج نشستم . بايد تولد راحيل جونم بشه كه براش سيب بفرستم . به قول خودش تغذيه سالم . خخخخخخخخخخ
مامانی نازگلا
پاسخ
خب فردا تولد راحیله دیگه،تو سیب بیار من میزارم تو وب خودش بر میداره باااااااااااشه ه ه؟؟!!!
مامان گل پسر
19 آبان 93 8:59
مثبتي هم كه از استاد گرفتي نوش جونت
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ ممنوووووووونننننننننننن
سمانه مامان سروش
29 آبان 93 16:31
سلام عزیزم!!!!!! بازم من از قافله جاموندم تولدت مبارک باشه عزیز دل!!! به اندازه ی تک تک اون صدتومنیای ماهانی برات آرزوی شادی و خوشبختی میکنم عژیژم والا!یکی دوتا خواهرم نداریم واسمون از این کارا بکنن
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام سمانه جوووووووونم فداااااات حالا چرا غصه میخوری عزیزم فک کن من آجی ته تغاریتم الان هر چی دلت میخواد برام کادو بفرست باشهههههههه؟؟؟من طلا ملام خیلی دوس دالماااااااا بگمممممممممم