ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ادامه تولد مامانی

1392/4/10 11:02
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام ، مامانای مهربون غرق کیفم که پسر کوچولوی نازنین  من اونقدرایی بزرگ شده که از من حمایت میکنه و معنی بعضی چیزا رو میدونهههههههههههه niniweblog.com

 چهارشنبه که کلاس داشتم از  خواهرم سیما جون  خواهش کردم که ماهان رو از مهد برداره ،خودمم بعد از اداره  و کلاس که خیالم  از بابت ماهان جونم  راحت بود رفتم و برا تولد خودم یه دست مانتو شلوار خوشگل خریدم ....چشمک و خودم به خودم تولدمو تبریک گفتم

مبارررررک   مباررررکniniweblog.com

 

 پنج شنبه ها  هم که مهد کودک  تعطیله و طبق همیشه زحمت بچه ها با سیما جونه ، گویا   پسر کوچولوی من با سیما درد و دل میکنه که تولد منو باباییییییییییش یادش رفته بوده ، برا همین  سیما حسابی خونه رو مرتب کرده بود و شیرینی و چای آماده کرده بود و به فاطمه جونم سپرده بود که برام کادو بگیره ، تا ماهان جونم از تولد مامانیش خوشحال بشه ،  بعده اومدن فاطی  که یه مانتوی خوشگللللللل  و یه شلوار دیگه از طرف خودش و سیما جون  برام خریددددددده بود ،

ماهانی جونم حسابی ذوق می کرد

niniweblog.com

و تند تند یادم می انداخت که این جشن و این کادو رو مدیون ماهانم و اگه اندازش می شد مطمئن برا  دست خوشی خودش برمی داشت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)