ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

ام تري..هاي من

1392/3/7 9:09
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوب است و قشنگ اين که دلگير شويم                         در دام دل شکسته زنجير شويم
اي عشق هميشه از خدا ميخواهم                       کنار من باشي و پا به پاي هم پير شويم
                                 منوچهر عزيزم سالروز يكي شدن دلهايمان مبارک

اين قلب من است پر از عشق  كه زير پايت گسترده ام...

كسي ميدونه m3 چه معني داره؟؟؟؟؟

m3.. . يعني عشق(( من ، منوچهرم و ماهانم ))...عاشقانه دوستتان دارم....

و  همه  شيريني لحظه هاي شوق و اميدي كه بواسطه داشتنتان دارم...

و نگاه مظلوم و مهرباني كه فقطش مال من است. ..و من در چشم تو کتاب زندگي را ميخوانم

اينم كادو هاي من برا عشق زندگيم لباسايي كه تنش هست،،و مرد كوچكم ماهاني حوله  تن پوش ...                                        خدا حفظم كنه...عزيزان دلم نیشخند

                      ماهاني و منوچهري كه قبول كردن....خدام قبول كنه انشاللهنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

مامان پارسا
6 خرداد 92 8:59
عزيزم سالروز ازدواجتان مبارك اميدوارم در كنار هم بهترين لحظات رو داشته باشين


سلام ممنون از حضور و تبريكتون...شمام شاد و زنده باشيد..
مامان ثنا
6 خرداد 92 9:30
ممنون خاله جون از حمایتتون.دیگه خاله عاطی باید عادت کنه به این کارا تا زور دخمل طلا زیاد بشه.




بله كه بايد عزيز دل خاله پر زور بشه..خاله و دايي و عمه و عمو هم بايد همكاري كن خو


مامان ثنا
6 خرداد 92 9:36
مباااااااااااااااااااااااارکه. معمولا اونایی که ادعاشون میشه و دیگران رو می شورونند خودشون از همه خرابترن. ولی تا باشه از این خرابی ها عزیزم. تو از همه با احساس تری. ولی دیگران رو گول می زنی. امیدوارم همیشه پر از حس عاشقی باشی بازم سالگرد ازدواجتون مبارک


اي جوووووووونم حالا پيش اومد ديگه...خوب مام دل داريماااااااااااا ناسلامتي




مرضيه (مامان محمدمهدي)
6 خرداد 92 9:51
سالروز ازدواجتون مبارك
الهي هميشه كنار هم شاد و سلامت زندگي كنيد


سلام ممنون و تشكر و سلامت باشيد..ممنون از حضورتون
مامان
6 خرداد 92 10:18
پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

آرزومند خوشبختی شما مامان سونیا


سلام و ارادت خدمت دوست خوبم...ممنون و تشكر از حضور و تبريكتون..سونيا ناز رو ميبوسم
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 10:24
چه عجب بعد از مدتهاي مديد يادي هم از ماهان كردي
نه من ديگه مطمئن شدم تو بايد اسم وب را حتما بكني منوچهر. ني ني وبلاگ

از هر صد كلمه ات نو و نه تاش منوچهره و يكي ماهان .


حسود هرگز نياسووووووووووووووود...فك كردي همه مث خودت بي ذوقن..
(✿◠‿◠)
6 خرداد 92 10:30
آنکه قصد خوشبختی دارد،

در را میکوبد

و فقط آنکه عشق میورزد

در را باز خواهد دید.

( پیوند زیبایتان مبارک )





سلام عزيزم ممنون از حضور و شعر و گلهاي زيباييت
رها
6 خرداد 92 10:58
اووووووووووووووووووو خدا چه كارا از چه كسي سالگرد ازدواجتون مبارككككككككككككككككككككك رئيس كللللللللللللللللك


ديگه به روم نيااااااااااارين ديگه كاريه كه شده






نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 10:59
خوشحالم كه مثل تو مردذليل نيستم
>نه پس تو فكر كردي همه مثل تو مرد ذليل اند .


آره جون خودت معلومه...چند روز پيش پيش كادو روز مرد رو دادي
رها
6 خرداد 92 11:00
موضوع ام تري خيلي با كلاس و رويايي بود.....هنرمند

مرسي از حضورت..خواهش ميكنم شما لطف دارين

نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:03
تاب من برات كوچيكه خاله . مواظب باش جور ديگه تاب نخوري خاله . يهو ديدي سرت گيج ميره و اونجوري تاب مي خوري . اون وقت مامانم بايد ببردت بيمارستان


اي نامرد پيش بيني ميكني كه بغشم ديگه نه؟؟؟عمرا اگه
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:06
اگه به عرفان باشه صد سال سياه نمياد به قولش خونه ي ما . پس من اين پسمل را برا چي مي خوام اگه قرار باشه تا شب كه باباش مياد از تنهايي دق كنم .




خوب ميخواي برا خودت يه دخمل بيار كه تنها نباشي.....
نی نی نی نی نی نی

نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:08
حالا ديگه اينطوري راهكار ارائه مي دي دستت ندرده.

يادم باشه به عرفان بگم . خودت را برا مبارزه آماده كن .


نه تو رو خدا..تووووبه تووووووبه من با عرفان نبودم كه... مياد همه موهامو اينطوري ميكنه ويده دستم




نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:13
خودت را به زحمت ننداز عزيزم .موهات را نكن . بذار همه اش را عرفان برات مي كنه و تو كف دستت ميذارتشون .
ديگه دير شده گلم . نظر قبلي ات را تاييد كردم و رفت و خاله نگينش به صورت آنلاين وب اش را براش مي خونه . متاسفم برات عزيزم . كاري از دست من برات برنمياد .

اي نگاري ميام حسابتو ميرسمااااااااااااا..كم با من شوخي كن .من اعصاب مصاب ندارمااااااا..عرفاني بياد سروقتم خودكشي ميكنم.خونم گردن شما
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:24
نه بابا كافر همه را كيش خود پندارد . من هنوز هيچي نگرفتم براش.

ها ها هااااااا

آررررررررررررره جون خودت..مي دونم كه خوشكي حساب كردي
>


نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:28
نفهميدم بغشم يعني چي لطفا بيشتر توضيح بده گلم


يعني غش كنم ديگه بي سوات ..برو يه ذره دستور زبان ياد بگير.خخخخخخخخ
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:29
اي شيطون ميري جاهاي ديگه نظرهاي من را مي خوني ؟؟ آخه چرا ؟
يعي چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:32
چه اعتماد به نفسي داري آفرين . شوخي چيه خانوم . جدي مي گم. منم كاملا بي تقصيرم راهكاري بوده كه خودت ارائه دادي خونت هم به گردن خودته .


نااااااااااااااامرد...
رويا
6 خرداد 92 11:33
سالگرد ازدوازتون مباااااااااااااااارك بپاي هم پير شيد`


مرسي رويا جوني ..شمام همينطور
مامان فاطمه
6 خرداد 92 11:36
..انشالله صد سال به اين سالها و با ه خوشبخت بشيد اون قلب ام تري نااااااااااااااب نااااااااب بود آفرين

مرسي گلم فاطمه نازم رو ميبوسم..ممنون از حضورت...
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:36
بايد بيام پيشت دستور زبان جديدي را كه اختراع كردي ياد بگيرم باسوات.


گفته باشم الان ثبت نام جديد ندارمااااااااااااااا..برا بعدنام يه فكري ميكنم ديگه چيكارت كنم
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:40
پس اگه تو جاهاي ديگه نخوندي پس چرا ميگي برا خودت دخمل بيار تو كه پسمل داري خانومي


ناقلا............خو دخمل دخمله ديگه...بايد نه يه كاري كلاسي برات بذارم
نگار مامان عرفان
6 خرداد 92 11:45
زود باش همين الان ثبت نام كن. حرمت همكاري و همسايگي را نگه دار . وگرنه بد ميبيني ها . گفته باشم بعدا نگي نگفتي رئيس انجمن زنان.


باشه عشقي كارت حقوقتو بيار ثبت نام كن
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:39
سلام عزيزم سالروز ازدواجتان مبارك...حتما خدا هم قبول مي كنه...دستت درد نكنه قشنگ بودن...


سلام گلم ..ممنونم ..انشالله قبول ميكنه
رويا
6 خرداد 92 13:17
مامان ماهاني اين جدا شكل قلب خودته..] چرا اين همه كج شده....نكنه شدي



مگه چشه..قلب به اين خوشگلي...خو يه ذره باد بهش زده ديگه







نیلوفر
6 خرداد 92 13:33
آیسان عین این پیراهن و من 9 اردیبهشت برای همسرم گرفته بودم

خیلیییییی هم قشنگه. خیلی هم خوش سلیقه اییییییییییی


سلام دوست خوبم خوشحالم كه همفكريم مگه ميشه با شما رفاقت كنم و خوش سليقه نباشم...ممنونم از لطفت عزيزم
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:30
ووووووووووووووووووووووووووویی مبارک باشه

بتركي آنننننننننننننننننننننه اي،،چه عجب يه تبريك راس و حسيني از شما ما گرفتيم

مامان مهنا
6 خرداد 92 14:31
ینی شوهرت فقط برای تو مهربونه برای کسای دیگه مهربون نیس
ینی الان اگه یکی رو ببینه بش اخم میکنه و مظلوم نیست و تخثه؟؟
ینی چی
موشکافی کن


نه كه برا هيشكي ديگه مهرررررررررررررربون نيس...آخي اين نگاش يادم افتاد...عجييييييييييييييييييييجم...
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:31
صبر کن ببینم مهنا جونی؟؟
ینی تو واقعا فکر کردی اسم من مهناست
سوتی دادی خانوم بازم ک


بابا همين طوري عشقي ميگم ماما مهنااااااااااااااااااا
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:38
میگم چ جوری تو چشمای شوهرت کتاب میخونی
ینی کتابو میزاری جلوی چشمای شوهرت بعد از انعکاس چشمای شوهرت میخونی؟؟؟
یا شوهرت چشاش یهو کتاب میشه بعد هی ورق میخوره
بعد تو این ورقایی ک میخوره مظلومی رو نشون میده و مهربونه؟؟؟
خو چیه سوال دارم ازت
نخند

آنه اي جون برا سوالت كه پرسيدي چجوري از چشاي شوشويي كتاب ميخونم ،نمي خندماااااااااااااااا برا اين ميخندم كه چطور خودت اينو نمي دوني...مگه چشاي شوشويي خودت مجهز به سيستم گرمايشي و سرمايشي و كتابخونه نيسش؟؟؟؟اگه نه..كلاه گشادي رو سرت رفته..ببر پسش ده به مامانيش
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:39
ینی تو اسمتو باید بزارن سوت سوتی خانوم

اخه اسم من مهناس هی میگی مهنایی؟؟

نيدونم چرا با اين اسم لينكيدمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت......
آها ةخه ناجوانمرررررررد مگه خودت با همين اسم نميياااااااااااااي..كام ميذاري..

مامان مهنا
6 خرداد 92 14:40
خانوم ب توان

توان بودنتون تو حلقم




آنه ه ه ه ه ه ه ه ه اي

اين توان خوندن شمام تو حلق بنده اون تري ،توان نيسش ....اوه ه ه ه ه اوه ه ه ه ه راس ميگي آنه ااااااااي اون تري بايد پايين ميبود...


مامان مهنا
6 خرداد 92 14:51
ما اصولا ساعت 2 میایم


چون تااون موقع میخوابیم


آفرررررررررررررررررررررين يه وخ كم خواب نشي...با اين ظلمي كه به خودت ميكني...






مامان مهنا
6 خرداد 92 14:52
شوشوی مظلوم و مهربونت برات چی خرید؟؟


طفلي شوشويي كه پول نداره چي بگيره آنهااااااااااااي ...آخه همه پولا و كارتاش دست منــــــــــــــه..هر چي دوس داشتم برا خودم ميگيرم..و كادوش ميكنم و روشم روبان ميبندم بعدشم كلي به خودم تبريك ميگم..
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:52
نگفتی وزنت چنده


اول بگم از سايزم كه 38 ام ..بعد وزنم كه تازه شـــــــــــــــدم57.5راستي گفتم سايزم شده 38 نه؟؟نگفتم خخخخخخخخخخخخخخخخخخالان 38 ام
مامان مهنا
6 خرداد 92 14:53
اسمم آنه هست

نه مهنا


خوب به سلامتي....آنـــــــــــــــه جونم ..ممنون كه ما رو از گمراهي و تاريكي نجات دادين..


سارا
6 خرداد 92 16:55
سلام عزيزم سالروز ازدواجتونو تبريك ميگم.اميدوارم سالهاي سال خوش و خرم در كنار هم باشين گلم.

سلام سارا جوني،ممنونم گلم ..اميدوارم زود زود آلوچت بياد پيشت گلم

لیلا مامان پرنیا
6 خرداد 92 21:48
سالگرد یکی شدنتون مبارک امیدوارم سالیان سال این روز رو به شادی جشن بگیرید جمعتون برقرار ودلتون شاد



سلام وممنون از حضور و احساستون...و هديه زيباتون گلم..
مامان قند عسلا
6 خرداد 92 23:23
ای جوووووووووووونم .
مبارک باشه ایشالله همیشه در کنار هم به سلامتی و دل خوش زندگی کنید و هرگز غم و غصه راه خونتون رو یاد نگیره ماهان گلی رو ببوس

سلام گلم..ممنونم از حضور گرمت و تشكر از محبتتون عزيز دلم...الهي خدا قند و عسلاتون رو حفظشون كنه..
شیدا مامان الینا
7 خرداد 92 1:35
سالگرد یکی شدن دلهاتون مبارک .

امیدوارم در کنار ثمره عشقتون سالیان خوشی را بگذرانید

این هم هدیه درویشی ما


سلام شيدا جونم،،ممنونم از تشريف فرمايي و تبريك با احساستون...اليناي ناز و مامان مهربونش رو ميبوسم


نگار
7 خرداد 92 8:37
حالا فهميدي كه ميگم اي شيطون ميري جاهاي ديگه نظرهاي منو ميخوني يعني چي ؟؟؟؟ پيش پيش برات فرستاده بودم كه وقتي فهميدي من با باراني ها همدست شدم منو ترور نكني . هاهاها



بدوني كه مقصر خودتي كه رفتي نظرهاي منو خوندي وگرنه من كاملا بي گناه بي گناهم .






مامان مهرزاد جان
7 خرداد 92 8:37
سلام آجی جون
تبریک به خاطر سالگرد ازدواج و سلیقه خوبتون و آرزوی بهترینها برای شما و پسملی و همسری تون

سلام عزيز دلم..خيلي ممنون و تشكر از تشريف فرمايي و تبريكتون..عزيزم ممنونم خودتون گليد
نگار
7 خرداد 92 9:46
اين كار را عمدا كردم ببينم نظرهاي منو جاهاي ديگه ميخوني يا نه ؟؟؟



باااااااااااااااااشه نگاري خانوم تحريمت كه كردم اونوخ مي فهمي كه نبايد با من در بيفتي
نگار
7 خرداد 92 9:50
اي نامرد . گريه مي كنم برا عرفان دريا درست بشه بعد همون آب دريا را هدايت مي كنم بياد الان تو اتاقت كه داري منو دست ميندازي با خودش ببردت كوسه ها بخورنت كه ديگه نتوني منو دست بندازي


واااااااااااااااااااااااااااي واااااااااااااااااااااااي وااااااااااي ببخشيد نگاري من نمي خوام غذاي كوسه بشششششششششششششششم

نگار
7 خرداد 92 9:54
اين هاتلافي اينه كه با باروني ها همدست شدم . فكر كردي ها هاها . كار تو ديگه تمومه . شد اون كاري كه نبايد مي شد . نگين براش خونده بود و عرفان از دستت اينجوريه :
بيخودي دست و پا نزن فاتحه ات خونده است . خدا رحمتت كنه عزيزم .

صب كن الان مييايم پاچه خواري عرفان ..
خاله سارا
7 خرداد 92 10:07
مبارکت باشه عزیزم . انشااله سالهای سال کنار هم به خوشی زندگی کنین .




ممنونم عزيز دلم از حضورت وما هم آرزوي سلامتي برا شما داريم
باران زندگی
7 خرداد 92 10:07
خیلی رسمی:

سالگرد ازدواجتون مبارک


خيلي ممنون و تشكر و ممنون از حضورتون


نگار
7 خرداد 92 10:12
بيخودي پاچه خواري نكن. به جاي اين كارها برو حلوا بپز . از اون حلواهاي خوشمزه كه هميشه مي پزي .


نگاااااااااري يه كاري برام بكن خووووووووووو ناسلامتي ما رفيقيم
نگار
7 خرداد 92 10:14
بذار فكرهامو بكنم ببينم مي تونم برات كاري بكنم ؟؟؟

اي ول بامراااااااااااام،مي دونم كه ميتوني
نگار
7 خرداد 92 10:27
آيسان خانوم داشته باش : جهت استحضار



اين عين گفته باروني هاست . هاهاها



همه جوره متاسفم برات .



.............................................



اینو بهش بگید:



پیغام ما به دشمن:



باران طراوت میبخشد و زشتیها را پاک میکند.



تلاش بیهوده مکن



............................................




چه نامرداااااااااااااااااااااايي...هستن اين بارانيا و شماااااااااااااااا...
شمام بهشون پيغام بده...جنگ جنگ تا پيروزي...هر چن ما پيروز شديم






مامان مهنا
7 خرداد 92 16:00
بعد اونوقت فک کردی ک من کودک عشقم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ




يعني الان نيسي....جدا.....................و دوبار ما هم


مامان مهنا
7 خرداد 92 16:00
ایــــــــــــش
مردمو چ کلاسا
اینجوری نمیشه باید عکساتو دید


خخخخخخخخخخخخ عكساي عروسيمو بذارم بهتره؟؟؟؟؟؟و ما نيز متقابلا
مامان مهنا
7 خرداد 92 16:02
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو هم ک شدی مثال من
خوب اومدی اینو


ما هميشه خوبيم و بيسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
مامان ویهان
8 خرداد 92 1:42
بسلامتی انشاالله...سالهای سال در کنار هم عشقتون مستدام باشه...

سلام عزيز دلم ممنون از حضور و تبريكتون..







مامان سونیا
8 خرداد 92 8:03
آپیم پس کی شما میایید پیشمون


به به يه پست تازه الان مييام عزيز دلم...
قطره
11 خرداد 92 9:56
عهههههههههههههههههههههه
سالگرد هم ک بوده...
پس چرا ما رو دعوت نکردین


جونــــــــــــــــــــــــــم،من كه پست قبلي همه رو دعوت كرده بودم...نيومدين كلي خرج شام و كيك به باد رفت
قطره
11 خرداد 92 9:57
سالتون مبارک...
نه ببخشید سالگردتون مبارک
ایشالا ب پای هم پیر شین ننه

سلام ممنونتم عزيز دلم..شمام خوشبخت بشين الهي
راستي كامنت برا وبتون eror ميده چرا؟؟؟؟
مامان عبدالرحمن واویس
13 خرداد 92 21:36
عزیزم مبارک باشه انشاالله همیشه زیریک سقف باشادی زندگی کنیدببخشیدکه باتاخیربود



فدات بشم عزيزم خيلي خوشحال شدم از به سلامتي برگشتنتون انشالله هميشه به شاديها و سر خونه زندگي خودتون با پسملاي گل...
دريا
18 خرداد 92 9:30
خددددددددددددددايا هر چي ميخوان اين خونواده بهشون بده به حق علي مرتضي


عززززززززززززززززززززيزم
دل آرام..
18 خرداد 92 9:31
آيسان جوني دمت گرم بامرام..حالا اين شوهريتونم اينجور رمانتيك و عاشق هستن؟؟؟؟؟؟....كادو ايشون چي بوده


اولا كه عزيز دلم من كه مث بعضيا متوقع و دنبال جبران از طرف شوشويي نيستم و همون كارت حقوقشون كه دست منه من راضيم...بعدشم كه ايشون دست به جبران دارن شدييييييييييييييييد..پارسال يه تولدي برام گرفتن...الهي من فداش بشم اين شوشوي رمانتيكمو..




hreza001
1 مهر 92 10:04
فكر كنم فقط عكس عروسيتونو نذاشتين تا همه نگاه كنه ميشه بذارين تا مردم درباره عكس عروسيتون نظر بدن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نظریهبلکم به احترام نظرتون اینکارو کردم