ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد مامان 97

1397/8/2 11:19
568 بازدید
اشتراک گذاری

من و این جنگل نارنجی رنگ     زاده آبان همین پاییزیم....

خوشگلای مامان،ماهان عزیزم و آیهان نازنینم سلام و صبح  قشنگ پاییزیتون بخیربوساز الان تا عید هر ماه هر ماه تولد داریم ،چند روز پیش که تولد ائلوین نازنینم بود ،دیروز  تولد من ، ماه بعد تولد ماهان جونم،دی تولد شوشویی جون و داداش مهدی،بهمن تولد آیهان جون و اسفند تولد ثنا بانو و داداش ابولفظل و زن داداش فاطمه...خدایا به حرمت این شب وروزهای عزیز سال بعد و سالهای بعد همین تولدها با سلامتی و دلخوشی کامل وپیش اعضای خانواده باشیمآراممحبتیعنی تقریبا برا هر ماه تولد یکی از اعضای خونواده رو داریم الا شهریور دلخور به زن داداشا و آبجیا گیر دادم که یه جوری تنظیم کنین که یه بچه برا شهریور بیارینشیطانمیییییدونم آخر سرم کار کار خودمهمتفکردیگه چیکار کنم دیگه...یه نفر باید برا جمع و خانواده فداکاری کنه یا نه؟؟زباناوووی نکنه اینور و  اون ور شهریور بیفته بدبوبی حوصله من با چهار تا بچه قد و نیم قدو چجوری حریف بشم آخهتعجبانگار تن منم میخواره هاشیطانشیطانحالا ببینیم خدا چی میخوادمحبت

دیروز بابایی شیفت صبح و عصر بود ،بعد اداره  آیهانو از مهد برداشتم و بنا به خواست دیروز ماهان برا شما تخم مرغ شانسی گرفتم ،دو تا تخم شانسی گذاشتم رو ترازو و 5 تومن پول، آقاهه تخم شانسیا رو گذاشت تو کیسه وگفت ببخشید بقیش ،...میخواستم آرنولد بازی درآرم بگم بقیشو انعام خودت امروز تولدمه بعدش گفتم متفکربزار بگیرم بزنم به یه زخمی منتظر شدم بقیشو بده گفت خانم 11 تومنم باید بدین فک کردم شوخی میکنه یا دوربین مخفیه یا فک کرده خرید دیگه ایم داشتم گفتم همین دو تا دونه تخم شانسی بود  دیگه.گفت همون دوتا 16 تومن میشه خارجیه با دلار حساب میشهتعجبکچل..سرم سوت کشید..خدا بخیر کنه آخر و عاقبت بچه هامونو از ما که دیگه گذشتگریهتعجب  بعد کارهای خونه و شام و نظافت و سرو کله زدن با شما دو تا وروجکا کیک و پاپ کورن درست کردیم و بادکنک باد کردیم اما سر جیغ و داد شما دو تا که حموم رفته بودین یه ذره دلخوری پیش اومد و من همه بادکنکا رو ترکوندم و یه ذره شما ناراحت شدینخجالتخجالتغمگینالهی بمیرم مامانی  من دیگه مثل قبل صبور نیستم و مثل قبل نازتونو نمیکشمغمگین شاید برا مشکلات اخیر و اقتصاد بد مملکت، نگرانی از آیندتون،مشکلات درسی و مهد و ....وای میدونم اینا همش بهانه س مامانی میدونم بد شدمخطاگریهببخشد عزیزانم،،.. ببخشد اونجور که باید نیستم براتونگریهگریهبعضی وقتها از اینکه مامان خطابم میکنین و پا به پای بی حوصلگیهایم میشید از خودم بدم میاد...کاش اونقدر ریلکس بودم که تمام قد خوبیارو براتون مادری میکردم ...شرمندتونم مامانی اگه همه جوره نمیتونم خوب باشم مخصوصا برا توی ماهان عزیزم که انتظار بزرگ بودن و عاقل بودن همه جوره ازت دارم...ببخش خوشگلم الهی دردت به جونم عزیزمبغل

بابایی با کادو  و شیرینی مث همیشه شرمندم کردو عاشقانه دور هم و چهارنفری آرزو کردیم و شمعهارو فوت کردیم آیهان چند بار با جیغ و داد شمع ها رو برامون روشن کرد و فوت کرد و خوشحال شد .محبتبوس..ای قربون اون قهقه هات بشم من مامانی  که برا فوت یه شمع اینقد ذوق میکنی چقد دل شما بچه ها پاک و مهربونه که به این چیز کوچولو اینهمه ذوق میکنیبوس

این چند ماه اخیر اتفاقات خوبی افتاده از جمله تعویض خونه و یه خونه با صفا و بزرگ خریدنمون که آدمو یاد خونه پدری و  مامان بزرگا میندازه حیاط بزرگ و دلباز با درختای زیاد وحوض آبی،زیر زمین و سرویس بهداشتی جدا در حیاط...طبقه بالا و مهمان خانه،آشپزخانه جدا و غیر اوپن... زیباآرامبه به به ه ه ه ه هبغلانگار اینجا ریه ها بیشتر اکسیژن و انرژی میگیرن....چیدمانشو کلاسیک و قدیمی چیدم ،پشتی گذاشتم و پتوانداختم تو فکرمه برا زمستون کرسیم بزارم..ای جانم چه گذشته قشنگ و رویایی داشتیمخوابچقد آدم اون موقع ها خوشبحالش بود.چقد برا دیر رفتنا،زود اومدنا،غر زدنا،حرف زدنا حساب پس نمیداد..چقد همه چشم به در و دور هم جمع شدنا بود تو اون خونه قدیمیا......محبت خدا به همه اونایی که خونه ندارن یه اینجوریشو برسونه ایشالله...اتفاق خوب دیگه اضافه شدن و تولد ائلوین نازنینم پسر داداش ابولفظلم  بودبوسعشق عمه  که میخواد بیست سال بعد کلی مایه برا عمش بزاره وحسابی از خجالت عمه درآدخندهالهی قربونش بشم عشقمه...

عزیزان من ،فرشته های کوچولوم،عمرتون با عزت و افتخار و زیاد زیاد،دوستتون دارم بی نهایتمحبتبوس

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
2 آبان 97 11:48
تولدتون مبارکمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 آبان 97 11:59
تولد همگی مبارک. گل
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسسسسسسسسسسی عزیزمبوس