ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

خانوما هديه روز زن چي گرفتين؟؟

1392/2/17 11:13
588 بازدید
اشتراک گذاری

در كنار نام پاك فاطمه جانماز عشق را وا ميكنم ...

دست حاجت را به عشق فاطمه..

رو به سوي نور بالا ميكنم ..

"با قسم بر آبروي  حضرتش"

آرزويت را ..تمنا ميكنم....

                                           روزت مبارك اي فرشته آسموني..

از همه دوستاي گلم دعوت ميكنم  تو آمار وب ما شركت كنن تا انشالله  با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم ..منتظر ليست خريد براي روز مرد در همين وب باشيد.چشمک

انتظار شما از كادوي همسرتان كدام است؟؟؟؟

 

1

سويچ ماشين

2

طلا و جواهر

3

پول نقد

4

بليط مسافرت مجردي

5

سلامتي شو شو جون و ني ني گل

.

.

.

راستي امروز ديگه آخرين فرصت ،،كليد طلايي براي اينكه دچار افسردگي نشويد..در دستان ماست

فقط كافيست. ..

به نيت پنج تن آل عباء

پنج بار تكرار كنيد..

من گل هميشه بهارم...از كاكتوس انتظاري ندارم....

حالا  كادو چي گرفتي؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:32
مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد.

دوست عزیزم روزت مبارک [ماچ



دوست خوبم سلام روز شما هم مبارك...متاسفانه وبتون خالي بود نتونستم براتون تو وبتون كامنت بذارم ولي اگه بازم به ما سر زدي تو آمار شركت كنين لطفا..هم اكنون نيازمند كامنت هاي سبزتان هستيم....
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 9:54
من گزینه 5. سلامتی شوشو جون و نی نی گل. البته کادوی کوچیکی هم کنارش باشه بدم نمیاد. ولی از اونجایی که تازه تولدم بوده و ماهم زندگیی دانشجویی داریم از مهربون همسر انتظاری ندارم[hr
اي ول مامان ثناي ناز چه سخاوتي و چه وقاري ،،خانوماي ايروني اينجوري نجيبن كه مردا تا ته ته دنيا طالبشونن ..دمت گرم گرم..ولي اگه باز كادو گرفتي بي خبر نذاريا..ممنون
مامان مهبد كوچولو
11 اردیبهشت 92 9:58
من يه گل از مهبد گرفتم و يه كيف خيلي خوشگل از باباش


دست همسريتون و مهبد گلم درد نكنه،،انشالله روز مرد و روز پسر جبران ميشه ديگه نه ماماني خانم..
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:00
عزيزم سلام ممنون كه منو دعوت كردي..اول از همه بابت قلب مهربونت متشكرم..كه دوستي در چشمانت نهفته...روزت مبارك


مرسي عزيز دلم ..
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:01
خيلي باحال بود...خوش ذوقي عزيزم....واقعا بگم كادو چي گرفتم؟ يه شال سبز قشنگ ...البته قول دادن وقتي قسط ها تموم بشه سنگ تمام بذارن.....من توقع سلامتي دارم و بس....عزيزم دوست داري با هم لينك بشيم


سلام گلم،،ممنون از لطفتون ..شالتون مبارك و ممنون از صداقتتون از همين الان عاشقت شدم..با كمال ميل و خوشوقتي لينكيد..گلم زود زود به ما سر بزنيد..
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:14
عزيزم ..منم عاشق اون نگاه معصومانه ات شدم....با افتخار لينكين! چشمممممممممممممممم.زود به زود به هم سر مي زنيم


فدات شم شما گليد و لطفتون بي انتها..مرسي منتظرتون هستم
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:20
اي مامان بد برو به ماهان برس ..برو...
عزيزم ممنون از اين دوستي


اطاعت دوست من...ولي الان كه تو ادارم...تازشم برا خانوما جشن گرفتن ..ولي من از پاي وبم نميتونم بلند شم برم كادومو بگيرم با دوستاي دلبري مث شما....
مامان هامان
11 اردیبهشت 92 10:35
سلام دوست عزیز روزتون مبارک مسلم اینه که همه شماره پنج رو انتخاب میکنند چون همه مادران حسی مشابه دارن شاد باشید


عزيززززززززززززززم،،،چقد مامان و همسران نازنيييييييييني ..تبريك بخاطر اين حست گلم
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 10:52
ديدي از زير زبونت كشيدم بيرون كه تو هم شاغلي....پس پاشو برو جشن هديه ات را بگير؟راستي كجا كار مي كنين ؟


اي جونم اگه ميپرسيدين از اول ميگفتم...كارمند دانشگاهم گلم
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 11:20
عزيزم..باشه سر فرصت با هم صحبت مي كنيم ...ديگه حواسمو پرت نكن..دارم خبر تنظيم مي كنم


باشه فقط همين...مگه شما خبرنگارين؟؟؟؟؟؟؟///
باران زندگی
11 اردیبهشت 92 11:29
من بابای بارانم!!!
انتظار مامان باران، همیشه و در همه مناسبتها گزینه 5 هستش
... خوب منم راضی و خرسندم


سلام باباي مهربون باران جان ،،حالا شما مطمئنيد...لابد از طرف جامعه زنان و مادران ايراني هم اينطوريه نه؟؟؟...شوخي كردم حتما همينطوري هست ،،ولي شمام ديگه لطفا سورپرايزشون كنيد ديگه.. در ضمن فردام خودتون يا مامان باران بگن كادو چي بوده ما مشتاقانه منتظريم...
مامان عطیه
11 اردیبهشت 92 11:37
سلام عزیزم خیلی از پیغامتون خوشحال شدم من امسال اولین باره که مامان شدم پارسال نینی توی دلم بود من هم مورد 5 را انتخاب می کنم ولی همسر جونم به فکره هنوز کادو به دستم نرسیده میدونم به فکر خرید طلا بود از طرف خودش و دخترم یکتا .
راستی می تونم لینکتون کنم؟


سلام تبريك ميگم كه امسال حس مادري رو داريد و روز زن رو انشالله امشب كادو طلاييتون رو بگيريد فردا اعلام كنيد..منتظر حضورتون هستم و مبا كمال خرسندي و عشق لينكيد..به ما بيشتر سر بزنيد خوشحالتر ميشيم..
مامان نيليا
11 اردیبهشت 92 11:46
سلام ممنون از دعوتتون منم مث همه گزينه 5 رو انتخاب ميكنم

دست گذاشتي رو احساسات زنانه مون

بهتره بي توقع باشيم تا اندازه هديه برامون مهم نباشه.مهم احترام و ابراز محبته




سلام عزيزم خيلللللللي خوبه كه اين حس رو داريد،،البته شما گلم كادو تونو پيش پيش گرفتين...مباركتون باشه

مامانٍ توت فرنگی
11 اردیبهشت 92 12:01
روزت مبارک گلم

من یک گل خوشگل و یک کارت هدیه گرفتم البته چون تولدم 10 روز دیگه است
اونجور که کشف کردم ،شوشو می خواد اونموقع واسم زنجیر طلا بخره


مباركت باشه گلم.تبررررريك فراوان ،،انشالله زنجيرم ميگيرين به سلامتي...
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:18
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست خوبم



آجي گلم روز شما هم مبارك ...تو آمار شركت نمي كنييييييييييييد؟؟؟؟منتظرماااااا
مادر
11 اردیبهشت 92 12:47
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
ممنون که به ما سر زدید.
گزینه 5 را انتخاب کردم و کادو هم یک جفت کفش راحتی بود.
شاد باشید



آفرين به انتخابتون و تبريك براي كادويي كه گرفتين شاد شاد باشين،، راستي نزديكياي روز مرد يه آمار و فهرست برا ليست خريد همسريااااااا داريم به ما سر بزنين خوشحال ميشيم
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:56
راستش رو بخواهی فقط سلامتیشون رو میخوام .وقتی مادر خدا بیامرزم میگفت من توقع هیچی از شما ندارم و فقط سلامتیتون رو میخوام فکر میکردم شعاره اما امروز میفهمم عین حقیقته . دیروز وقتی الینا از مهد آمد و گلی که توی مهد درست کرده بودن رو بهم داد و گفت مامان جونم عیدت مبارک قشنگ تزین هدیه دنیا برام بود اون بوسه شیرینش اززشمند تر از تمام جواهرات دنیا است .



شيدا جونم خدا مادرامونو بيامرزه..منم الكي خوشم بخدا..اين فقط يه سرگرمي ديروز كلي بياد مامانم گريه كردم..مادر منم اينجوري بود..هميشه همه كاري برا ما ميكرد.. اين هفته ميخواستم بيادش روزه بگيرم كه متاسفانه نشد،امروزم بيادش بين همكارا خرما پخش كردم..بعده ادارم ميخوام برم سرخاك برا مامان شما هم فاتحه خوندم...ولي من دوست ندارم عين مامانم مظلوم مظلوم باشم تا جايي كه هيچ حقي برا خودم نذارم..ياد اين كاراي مامانم كه مي افتم كه چقدر حقش تو هر مورد ضايع شد حالم بد ميشه
مامان رادین
11 اردیبهشت 92 13:13
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق
روزت مبارک


روز شما هم مبااااااااارك گلم،،ولي عزيزم نظرتون در مورد آمار و كادو رو نگفتيناااااااا..من همچنان منتظرم
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:52
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی

تو زهرایی , تو زهرایی . . .


روززن رو به همه ي دوستهاي گلم تبريك ميگم



مرسي روز شما هم مبارك..شما تو آمار ما شركت نميكنين؟؟؟ از اونجاييكه ما فضوليم لطفا بگين چي كادو گرفتين
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 14:00
سلام. مهربون همسر زحمت کشید و کتابی در مورد حضرت فاطمه از طرف خودش و یه تابلوی خیلی ناز و کوچولو که اسم فاطمه روش حک شده از طرف ثنابانو بهم هدیه داد. همین که با وجود اینکه 3 روز پیش برای تولدم هدیه خریده بود ( با وجود این تورم و زندگی دانشجویی) الان هم دوباره خرید واقعا خوشحال شدم. خدا همیشه سایش رو بالا سر من وثنای گلم نگه داره.راستی خودتون چی هدیه گرفتید؟




سلام خانم،عاشق،رمانتيك،،الهي هميشه خوشبخت باشيد..همسري هم برا من سه تا تراول رايج مملكت رو هديه داد و قول يه مانتو برا امروز چون ديروز خودم حوصله نداشتم موند برا امروز...البته دو تا تراولارو ازش طلب داشتما... اينغدرام با سخاوت نيست شو شو جون


ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 14:17
عزيزم من هنوز هديه مو نگرفتم همسرس سر كار برگرده كادوش و ميده


سلام من دعا میکنم یه هدیه توپ توپ برات بخره و شما شاد به ما اطلاع بدین..
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 14:23
خدا مادرتان را رحمت کند ان شالله در این روز عزیز
سر سفره حضرت زهرا مهمان بشوند .من معتقدم حقشان ضایع نشد بلکه انها از این کار لذت میبردند. الان من از خودم میگذرم به خاطر الینا و از این کار بیشتر لذت میبرم تا چیزی را برای خودم بخواهم .گلم الکی خوش نباش با تمام وجود خوش باش تا روح مادرت هم شاد باشد ♥♥♥♥


فدااااااااااای دوست خووووووبم،،با جان و دل چشم،،شما هم همینطور شاد شاد باشید
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 14:40
ایشالله هدایاتون مبارکتون باشه
اینا هم از طرف من وثنا به خاله مهربون



فدای شما و ثنای عسلللللللللللللللللللللم
نیلوفر
11 اردیبهشت 92 14:46
عزیزم هدیه نقدی مهم نیست. همین که بدونم همسری دوسم داره خیلییییییییییییییی برام باارزش تره. البته کنارش یه سوئیچ پورشه هم باشه بد نیستا.

شوخی میکنم. انشااله همه زن و شوهرا با صلح و آرامش و عشق در کنار هم و بچه هاشون زندگی کنن.


آی قربووووون دهنت،بیا نزدیکتر ماچت کنم،، خودمونیم آخرشو جمع و جور کردیااااااا،،ولی جدا زندگی با عشق و کنار هم به همه چی میارزه،،ضمنا منتظرم فردا ببینم چی کادو گرفتینا،،باشه؟؟؟
مامان مهرزاد جان
11 اردیبهشت 92 16:02
سلام
من که هنوز نگرفتم گرفتم خبر میدم



سلام میگیری انشالله ببین حالا کی گفتم،روز مرد نزدیک مگه جرات دارن آقایون کادو نگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رضا جونی
11 اردیبهشت 92 16:13
سلام عزیزم

دو شب پیش توی شهرمون (بجنورد) زلزله شد و من و پسرم خونه نبودیم و رفته بودیم مشهد، واقعا و از ته قلبم می گم اینکه همسرم سلامته بزرگترین هدیهء که خدا شب روز زن به من داد

(الان که دارم برات می نویسم اشک توی چشمام جمع شده)




سلام خانمی،خدارو هزاران بار شکر،از ته دل خوشحالم از خوشحالیت...همیشه کنار هم خوشبخت باشید..
راستي عزيزم آدرس وبتون اشتباه بود نتونستم به وبت سر بزنم اميدوارم انشالله اتفاق بدي تو شهرتون نيفته..

مامان مریم
12 اردیبهشت 92 18:26
روز زن و مرد بهانه است برای یادآوری عشقامون ...هدیه حضور گرممون کنار هم دیگه س...ممنون از دعوتت


سلام عزیزم حتما اینجوریه ولی هدیتو نگفتیاااااااااااااا بلاااااا
مامان اميرمهدي
14 اردیبهشت 92 10:22
سلام عزيزم روز شما ام مبارك باشه كمن امسال اولين ساليه كه مادرم وگزينه5 تو انتخاب ميكنم چون هردوشونو باتمتم ودم دوست دارم .موفق باشي


سلام انشالله ساليان دراز و با خوشبختي مادر فرزندان بيشتري باشي در كنار همسريتون،،ممنون از انتخابتون..حتما نظر همسري و نينيتونم سلامتي شماست برا روز مرد..
مريم
15 اردیبهشت 92 9:15
سلام خانوما...من يه دست لباس خوشگل از شوهري و يه نقاشي از دخترم هديه گرفتمم


سلام خوش بحالت و مباركت باشه.. انشالله هميشه شاد باشين
رها
15 اردیبهشت 92 9:18
سلام من دير هديه گرفتم چون شوهرم ماموريت بود اما خوبشم گرفتم....دو تا النگوي ناز و جيرينگ جيرينگي


واااااااي خداجونم،،مباركت باشه عزيززززززززززززززززززم ،،راستي صداي جيرينگ جيرينگاش تا اينجام ميادااااااااا
مامان فاطمه
15 اردیبهشت 92 9:22
من خودم گزينه 5 رو انتخاب كرده بودم ولي همسرم سنگ تمام گذاشت و يه دسته گل خوشگل از طرف فاطمه و يه جعبه شيريني و البته يه هديه ويژه از طرف خودش


سلام آفرين به انتخاب خودت ،،دست آقاي همسري و فاطمه نازمم درد نكنه ..وللللللللللي هديه ويژه ديگه چيييييييييييييييه؟؟؟؟؟
سید محسن
16 اردیبهشت 92 13:08
باسلام وبلاگ خوبی دارین به وبلاگ من هم سری بزنید ممنون میشم


سلام خوشحالم از آشناييتون،،وممنون از دعوتت با كمال ميل
عشــــــــــــق74
25 اردیبهشت 92 15:37
خدایا …
یک امروز را مهماטּ مـــטּ باش …
به یک فنجاטּ قهوه تلخ …
دلت نمیخواهـــכ طعم دنیایت را بچشے ؟؟


خدایا وقتی از همه دنیا دلتنگ و نا امید میشم به تو پناه می برم

اما وقتی از تو نا امید میشم.... چه بايد كنم؟؟؟/
تازه وارد
30 اردیبهشت 92 8:35
والا من از این جدولت هیچکدومشو هدیه نگرفتم....
هدیه من ی شاخه گل رز آبی بود با ی هارد کامپیوتر... ک چون خودم تصمیم داشتم بخرم.. شوهرم مثلا سورپرایزم کرد...گرچه قبلا فکرشو میکردم همونو واسم بخره


باشه گلم جبران ميكنيم انشالله لطف شوهريا رو..........