ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

عمل لوزه ماهان

1392/1/24 13:01
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ،،ماهان عزيزم سه روز پيش(21 فروردين 92) بلاخره لوزه سومت رو عمل كرديم ..و شما هم مثل هميشه پسر خوبم بودي و زياد اذيت نكردي فقط يكم از سرم و آمپول ترس داشتي كه به لطف همكاري و لطافت  دوستان كادر پزشكي  و همكارانم در بيمارستان و حضور خاله ها و دايي ها و البته سنا و سارينا  تحمل كردي .و من اگه  الان هم اونقدر خسته ام كه بخوبي و تمام و كمال پستت رو نمي نويسم فقط بخاط استرس عمل تو  كه هنوز هنوز هم از تنم بيرون نرفته و البته شب بيداريهاي اين چند روزه كه البته وظيفه ام بوده ..عزيز دلم قبل از رفتن به اتاق عمل كلي با خاله سيما بازي كردي و نقاشي كشيدي كه همه ما رو با كادو  و بستني كه قرار بود بعد از عمل برات بياريم كشيده بودي كه بينظير بود و من همه مدتي كه تو اتاق عمل بودي اونو رو قلبم نگه داشته بودم و با گريه از خدا سلامتيت را ميخواستم..خدا رو هزاران مرتبه شكر اين هم به خير گذشت..

شيطنت ماهان جون قبل از عمل در بيمارستان.

الهي فداش بششششششششششم ..اولين عكس بعد از عمل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

راحله
31 فروردین 92 9:21
الههههههههي عزيز دلم انشالله زود زود خوب شيمااااااااااااااااااااااااچ




سلام ميسي خاله جونم


عرفان
31 فروردین 92 9:23
سلام دوست خوبم ،ماهان جان من و مامانيم براي سلامتيت دعا ميكنيم زودتر خوب شو دوست خوبم اين گلها هم تقديم تو


عرفان جونم ميسي از گلاي قشنگت ..اما بستنيش خوشمزه تررررررررره
مامان شیدا
7 اردیبهشت 92 11:21
عزیزم الهی زود زود خوب بشی
خانمی میدونم خیلی برات سخت و درد ناک بوده ام امیدوارم پسر گلت همیشه خوش و سلامت باشه .


ممنونم خاله مهربونم..الان خوب خوبم
مامان مانی مسافر کوچولو
8 اردیبهشت 92 13:44
نازیییییییییییییییی ایشا.. دیگه هیچ وقت اوف نشی نمیدونم اگه مامانت تو بیمارستان کار میکنه یه قوت قلب بزرگی بود واست خاله جون


ميسي خاله جونم،،انشالله ماني جونم هميشه سلامت باشه،،راست مامانم كارمند دانشگاه
دخملی شکلک
10 اردیبهشت 92 15:53
ای بمیرم خاله.........................
بلا به دور...
اومدم از مامان جونت تشکر کنم این پست رو دیدم
دلم سوووووووووخت

فدای این مامی مهربووووون
روزش هزار بار مبارک


مرسي عزيز دلم،شما خيلي خيلي لطف دارين..روز شما هم هزاران هزار بار مبارك
عشــــــــــــق74
25 اردیبهشت 92 15:38
کُل ِدُنیا را هَم ڪﮧ כاشتِـﮧ باشــے

باز هَم دِلَتــــ میخواهَــכ!

بَعضــے وَقتها فَقَط بَعضــے وَقتها

بَراے یـِکــــ لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُــدهــ!!!

هَمِـﮧے ِدُنیاے ِیــِڪـ نَفَر باشــے♥♥


توزندگی هرکس،یکی هست
ک مثل”هیچکس”نیست..
ساده نگذر...
شايد تو آن كس ديگري باشي