ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

مو فرفریم تولد 4 سالگیت مبارک..

1397/12/14 12:20
702 بازدید
اشتراک گذاری

به شما که فکر میکنم،

حالم خودبخود کوک میشود،،..کوک کووووک..

مثل زنگ ساعتی که هر صبح برای دوست داشتنتان

مرا از خواب بیدار میکند...بیدار که میشوم میدانم که باید دوستتان داشته باشم،

💕💕دوستتان دارم فندقهای من💕💕

سلاااااااااااااام مامانیای خوشگلم،انرژی مثبتهای من،صبح وظهر و الان و هر وقتتون بخیر وهمراه شادی باشه عزیزان دلم😘آیهان جونم تولدت (البته سی بهمن بود و مامان تنبل 😁الان فرصت کرده بیاد وب)یه عالــــــــــــــــــــــــــــــــمه تبریک خوشگل مو فرفری من،الهی عمر طولانی و با عزت و شادی داشته باشی خوشگل من😍ای قربون اون سورپرایز شدنت بشم من ،آخ که چقد عشقی تو شکلاتم...

تاریخ برا من مامان که پسر قند عسل بزرگتری مثل ماهان جونم داشته و با باب اسفنجی وبت من و مرد عنکبوتی و سورپرایز و تولد حتما  تکرار خواهد شد و حتما آشناست..همچین مامان خوبیم من،الهی به حق علی مرتضی خدا نگهدارم باشه،الهی سایم همیـــــــــــشه بالا سرتون باشه فسقلیام😁😉الهی کور و دور بشه همه حسودا و بدخواهای من و شما...خخخخخخ زن ایرانی به ناله و نفرینشه مامانیا حتی اگه اوج خوشحالیش باشه 😂😁برسیم به تولد و سورپرایزمون ..از چند وقت قبل که مثل چند سال پیش داداش ماهان و تولد باب اسفنجیش به کارتون باب اسفنجی و اسباب و اثاث بابی گیر داده بودی که همه وسایلشو میخوای عین یه مامان که نه مثل یه قهرمان و یه فرشته (البته تعریف از خود نباشه واااااا..)تم بابی رو تهیه کردم و کلی خوشمزه های به شکل باب اسفنجی از جمله کیک و سالاد الویه  و کیک مرغ و چیز کیک  به شکل باب اسفنجی درست کردم و همه لباس تا کفش حتی حوله تن پوش باب اسفنجی برات گرفتم(لازم به توضیح ایست..همچین مامان خوبیم من😁)حسابی سورپرایز شدی کلی ذوق کردی و همش بالا پایین میپریدی،ای جوووون دلم خوشگلم چقد از ذوقت ذوق مرگ شدم...دستشون درد نکنه بابایی و داداشیم حسابی زحمت کشیدن و یه شب که نه دوشب خیییییلی قشنگی برات رقم زدیم((لازم به توضیحه که بنده چقد مامان خوبیم من یا نه عایا؟؟))..فقط با عرض و طول و محیط بسیار بسیار شرمندگی همه عکسهای تولد و تزئین و سورپرایزو از تو گوشیم با یه حرکت غلط پاکیدم😂😱و فقط دو سه تا عکس مربوط به روز بعدش تو گوشیم داشتم با پیشانی پر از شرم و عرق تقدیم وجودت نازنینت میکنم..

قربووووووووون دوتا گل پسر خووووووشگلم بشم ،الهی همیشه شاد باشین خوشگلای من

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
14 اسفند 97 14:21
سلام، نی نی وبلاگ هم تبریک آیهان جان را تبریک میگه
بهترین هارو واستون آرزو داریم ❤️
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون از مدیریت و عوامل محترم  نی نی وبلاگ عزیز
مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 97 22:40
تولدت مبارک عزیزم🎂🌷🎂🌷
مامانی نازگلا
پاسخ
خییییلی ممنون گلم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اسفند 97 8:03
تولدت مبارک. 😘
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیززززم😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 22:04
تفلدت مبارک پسملی
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیززززم😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 اردیبهشت 98 11:38
تولدت مبارک🎂انشالله همیشه شاد باشین
عزیزم شما با یه برنامه ریکاوری همه عکسها رو میتونید برگردونید  
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات عزیزمهربون خدا حافظ نور چشمان  شما باشه