ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد 9 سالگی ماهان جان

1395/9/3 9:58
660 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… تولــ ــ ـ ـــدت مبارک...

سلااااااااااام عزیز دل مامانیا،جوجه طلاییا،عشقولیااااااااا..

صبح قشنگ و پاییزی  سوم آذر 95 بخیر،تولد نازدونم،ماهان خوشگلم مبارکککککککککککبغلبوس

امروز دومین روز کاری  مامانی بعد 9 ماه مرخصی زایمانه((خسته نباشم واقعا چه حالی داد این چند مدته تا لنگ لنگ ظهر خوابیدن و بعدش بازار گردیخندونکخدا از این خوشگل بچه ها زیاد بده مام همش بریم صفا سیتی،ددر دودورخندونک))فداش بشم آیهان خوشگلم چه دلبرکی شده جوجممحبتبوساگه میدونستم اینجوریه زودتر میاوردمش خجالتماهان قند و نباتمم امروز 9 سالش تموم میشه دورش بگردم،جیگری شده برا خودشبغلبوسامروز چون بعد چند مدت اولین روز وب نویسیمه میترسم اسپاسم بگیرم از خودم کار میکشمزباناما مطلب،حرف،عکس،تا دلتون بخواد براتون دارم که منبعد هر روز براتون میزارم..خوشگلای مامانی ازخدای رحمان براتون همیشه سرافرازی و خوشبختی میخوام دوستتون دارم قد همه دنیاها...ماهان نفسم بازم تولدت مبارک،امروز و تا چند روز دیگه برا تولدت حسابی  برات سورپرایز دارمچشمکبوسعشششششغمی فدات بشم

 

ماهان نفسم ،قند و نباتم  تولدت مبارک،پست تولدتو بزودی  میزارم،،

پست بعدی رو نمایی از آیهان خوشگلم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان اهورا و آریا
3 آذر 95 11:33
چه عجب تنبل خانوم.کجا بودی اینهمه مدت؟ ماشالا به این دوتا گل پسر ماهان جونم تولدت مبارک
مامانی نازگلا
پاسخ
سلللللللاااااااااااااام به روی ماهت عزیزم،قربونت بشم ،هستم با نی نی جدید هر روز هر روز سر جنگ دارم مرسی عزیز
مامان اهورا و آریا
3 آذر 95 11:34
میگم انگار آیهان شبیه خودته
مامانی نازگلا
پاسخ
اره ایندفعه زحمتم نتیجه داد
مامان گل پسر
3 آذر 95 12:12
ماهان جونم تولدت مباركككككككككككككككككككك
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جونی نگار عزیزم
مامان گل پسر
3 آذر 95 12:13
آيهان جونم پيوستنت به جمع وبلاگي ها مبااااااااااااااااااااااااارك . ماشالا بزرگ شده آيهان جون
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم ،دلتون آب بیفته ،شمام ورثه رو بیشتر کنین