ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد ماهان جان 97

1397/9/10 13:58
611 بازدید
اشتراک گذاری

یک "صبح بخیر"هایی هم هستندکه برای شنیدنش از صبح زود بیدار میشوی..

و بعد از آن است که،

...تازه میخواهی سر به تن دنیا باشد..

تازه میخواهی چشم دیدن فردا را هم داشته باشی

تازه میخواهی بنشینی و زنده بودنت را زندگی کنی.....

بنشینی تماشا کنی...

که خوشی از سر و کول آن روز تو بالا برود...مثل حال الان من و شما ..امیدوارم الان که من مینویسم و شاد شادم  و هر وقت که شما میخوانیدش  آنقدر شاد باشید که بلند بگید سلام دنیا صبح بخیرررررررر

تولدت مبارک عششششششششششششغموواینم هدیه مامان و بابازیبابغل

جیگرای مامانی سلام و صبح و ظهر و شب هر روزتون خووووووووووش محبتهمونطور که پست قبلی گفته بودم ازچند وقت پیش هر ماه هر ماه تولد و جشن داریم این ماه و 3 آذر هم تولد ماهان نازنینم بود..الهی من به قربونش بشم که گل پسرم 12 سالش شدبوسبغلانگار همین دیروز بود تولدش تو یه روز برفی و زلزله کچل و تولدای چندسال پیش و بچگیاشجشنآخی عزیز دلم  قربونت بشششششم من دوستت دارم یه عااااااالمهمحبتفقط این روزا کمتر بیان میکنم  فقطططططخندونکخجالتقربون چشای سرندپیتی ات بشه مامانی که همش بهت میگم پسر بزرگی شدی(مدیونین فک کنین میگم گنده)خندونکخجالتو انتظار دارم همه کارای خودتو (و بعضا کارای خونه) رو دقیق انجام بدی..خب ننه از قدیم گفتن کار کن واسه من یاد بگیر برا خودت داااااا...یه زمونی زنت میاد دستمو میبوسه میگه آفرین مادر شوهر خوب پسری تربیت کردی همه کار بلده منم خرکیف میشم و میگم قابل شما رو ندارهزیباراضیاما یادم نرفته بگم اون زنت هر کی ام که باشه حتی پرنسس ودختر شاه پریون باز تو از سرشم زیادی و یکی یه دونه مامانی فدااااات بشمبغلمحبت عروس خانوم نازنینم (اییییییش)اگه تو هم الان  کنار گل پسرم(ور دلش)خندونکنشستی اینا رو میخونی زیاد به خودت نگیر و اخم ( غرولند)نکن خوشگلکم(جادوگر) الان که نمیدونم کی هستی دارم از جایگاه تو نازنینم در برابر هجوم دخترای دیگه دفاع میکنم و ادای مادرشوهرای بد رو درمیارم که کسی جرات نزدیک شدن به پسرمو نداشته باشه و سرت هوو نیاد و اینازبانشیطانوگرنه من دوستت دارم یه دنیااااااااااااگیج

خخخخخ برگردیم به تولد ..عزیز دلم الهی هزار سال زنده و سرحال باشی دنیا به کامت شیرین باشهمحبتامسال علی رغم اینکه از هفته ها قبل بهت گفته بودیم تولد نمیگیریم  من و بابایی یه تولد سورپرایزی و قشنگ برات گرفتیم و حسابی خوشحال و شوکه شدی کاری کردیم اصلا نفهمیدی کلی مهمون شام داریم از چند روز قبل مقدمات وروز تولدتم مرخصی گرفتم و تمیز کاری و بساط شامو آماده کردم و هم به مدرست سر زدم ،آرامصبح هم آیهان با تب شدید بیدار شد هم سرماخوردگی داشت هم گلویی شده بودقهرغمگینکلی پکر شدم ظهر که از مدرسه اومدی فک کردی برا مریضی آیهان مرخصی گرفتم منم از فرصت استفاده کردم گفتم عصر که میری کلاس زبان با بابات برو خونه خاله بمون ما میخوایم آیهان ببریم بیمارستان..تو هم همش پکر بودی وتو خودت..عصر که رفتی کلاس زبان بدو بدو با بایی همه جا رو تمیز  وتزئین کردیم و کلی خوشمزه برا میز تولد و شامدرست کردیم جشندیشبشم به بهانه پیاده روی برا تو و بقیه بچه ها کادو گرفته بودیم اونا رو تزئین کردیم عصر بابایی بعد از کلاس خونه خاله برده بودتت که با اونا بیای وکار ماهم تموم بشه..زنگ زدی گوشی بابا میگی بابا بیا منو ببر خونمون غمگیناینا میخوان برن یه جایی انگار من مزاحمشونم دلشکسته بابایی هم با خاله حرف زد و گفت که سر راه که میخواین برین مهمونی بچه ما رم بیارین دم درمون پسمون بدینخندونکبعدم خاله ها تو رو عین یه آقا داماد آوردن تو خونه و ما هم هل و کل کشیدیم و  سورپرایزت کردیمبوسمحبتاینقد خوبیم برات عزیزم یه نمه بیشتر قدر ما رو بدون عزیزم با یه بچه مریض تو دستمون کلی بهت سور دادیمخندونکشیطان

بعد شام و کیک که نوبت کادوها شد اردلان سر اینکه برا آیهان و سپهر تفنگ آتشی گرفته بودیم و برا اون که امسال مهد میره مداد رنگی یه جیغ و داد بنفشی میزد که بیا و ببینخطاخلاصه نصف شبی  طفلی شوشوی مهربون بدو بدو رفته  دوباره برا اونم تفنگ خریده و برگشته و سه تایی آوار شده بودن رو سرمون با اون تق توق اسلحشون طفلی آیهان بخاطر کسالتش کمتر تق توق میکردخطا

چگین و بیف استراگانف

سبد ترپچه

دسر میوه

کیک دست پز مامان جونیچشمک

اینام یه قسمت از خوشمزه های شام بود که رو میز آشپزخونه تونستم بگیرم و متاسفانه از میز شام  بخاطر کسالت و بی تابی آیهان نشد عکس بگیرمغمگینکلا خودم و شوشویی سر سفره ننشستیم غمگین

الهی مامان فدات بشه اینقد پژمرده بودی دردت به جونم غمگین

الهی همیشه شاد باشین عشقولای مامان و بابابوس

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
13 آذر 97 23:02
تولدت مبارک آقا ماهان گلجشن