ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

وقتش که برسه م..ی..ر..ی..نم

1397/7/10 10:23
601 بازدید
اشتراک گذاری

شیطانشیطانخخخخخخخخ خدایی خندم میاد یادم میفته چی شده و چی میخوام بنویسم...شاید اصلا خوب نباشه این پست رو بزارم و به قول ماهان که میگه، هر کار منو به این و اون نگو آبرومو نبر فردا پس فردا من میخوام بزرگ بشم زن و بچه دار بشم آبروم میرهخندونکولی بحرحال یادگاری  دیگه  خدا به خیر کنه پست رو گذاشتم رفت پی کارشخندونکخنده

دیروز تو اداره داشتم به همکارم  اتفاق پریروز رو تعریف میکردم انتظار دلداری و قوت قلب دادن داشتم اونقد خندیدیم که صدای انفجار خندمون همکار حراست همیشه در صحنه رو به اتاق کشوندزبانهمکارم شب اس داده ،اون وقتش که برسه خیلی جالب بود به همسر جان و مادر شوهرمم تعریف کردمعصبانیعصبانی

ماهان جونم ببخشید بابت این پست اما خاطرست دیگه چشمکموضوع اینکه یه فیلم از جم تی وی پخش میشه به اسم غنچه های زخمی اونایی که دیدن میدونن خیلی فیلم غصه داری قسمت 257م ،من همچنان با همه قسمتهاش گریه کردمغمناکمخصوصا قسمتهای فوت مرگ مادر مارال و داداش ساغر و این آخری فوت مادر ایلول خداییش آدم از مرگ مادر هر مادری تو کره خاکی دلگیر و ناراحت میشه منم که جای خود دارم دیگه با اون مرگ نابهنگام  و دوری مامانم گریهگریهاصلا میبینم یا میشنوم دختری مامانش مرده یاد غصه های خودم میفتم و اشکم درمیاد...پریروز داشتیم اون قسمت رو  با هم تماشا میکردیم و من های های گریه میکردم  جوری که آبجیم زنگ زد چنان هق هق میکردم که نتونستم باهاش حرف بزنم و گوشی رو قطع کردم ،شما و آیهانم اولش یه ذره با من گریه کردین بعد دیدین نه بابا من خودمو برا مسعوده خانم میکشم سعی کردین بخندونینم همش ادا و اطوار درمیاوردین ..نمیدونم چرا یه صداهای بدی مث ببخشید دیگه صدای کره الاغ از خودت درمیاوردی و مثلاداشتی گریه میکردی ،یعنی ادای منو درمیاوردیقهر من اولش دو سه تا چپ چپ نگات کردممتفکرقهرقیافه گرفتم  هر چی چش غره رفتم دیدم کارساز نیست ..گفتم آره راست میگی وفای تو همین قدره من مامانم بیست سال پیش مرده الانم اسمش میاد یا کسی مامانش میمیره من مثل همون روز اول میسوزم غمگیناز الان  تو معلومه که من الانم بیفتم بمیرم عین خیالتم نیست و همین جنگولک بازیا رو درمیاری عصبانیخیلی ریلکس گفتی نه بابا اینجوریم نیست یه ذره ناراحت میشم و دوباره با همون صدا شروع به گریه الکی کردیعصبانیدیگه اعصابم از چش و چالم زده بود بیرون فشارکچلکم مونده بود منفجر بشم یه دفعه از دهنم پرید گفتم معلومه من بمیرم تو اصلا ککت هم نمیگذره و به دهنم هم نمی..ر..ی..نیخجالتخجالتگیجبرگشتی  خیلی جدی میگی چرا اینجوری میگی مامان؟؟!معلومه که وقتش برسه  میرینم!!!!خطا

من:گریهخطادلخورتعجبتعجبتعجبگریهکچلترسوفشارتعجبتعجب

دوباره من...تعجبتعجبتعجبگریهترسوفشارتعجبتعجب و بازم منعصبانیعصبانیعصبانی​​​​​​​عصبانی​​​​​​​عصبانی​​​​​​​عصبانی​​​​​​​

بلند شدم یه یا علی گفتم و به جمله شیوا و معروف  کتک از بهشت اومده و مادری که بچشو نزنه زانوشو میزنه جامعه عمل پوشوندم و یه کوچولو از خجالتت دراومدمخجالتخسته

بعد دوباره اومدم گرفتم نشستم از اول گریه کردم و فک کردم،گریه کردم و فک کردمگریهدلخورسوالبا خودم گفتم آی دستت بشکنه دختر تو چجور مادری هستی نمی..ر..ی..ن..ه.. که نری....نه   خب خندونک با این کاری که کردم دیگه اون یه ذره رم که میخواست ..................شیطانشیطان عذاب وجدان گرفتم رفتم بغلت کردم هزار هزار ماشالله بزنم به تیر و تخته زورمم بهت نمیرسه که دیگه بوسکشون کشون آوردمت اتاق نشیمن تو بغلم گرفتمت حسابی سرو روتو بوسیدم  ازت معذرت خواهی و دلجویی کردم،خودمو زدم که دلت خنک بشه کچلبعد نشستم دو تا کلوم نصیحتت کنم ..نه گذاشتی نه برداشتی میگی مامان منظورم این نبود که  ببخشید ببخشید ..نم..ر..ی..نم منظورم این بود که م..ی ..ر..ی..نم ..دیگهراضی......

دوباره منعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیعصبانیتعجبتعجبتعجبتعجبنه

یه خدا شیطونو لعنت کنه گفتم و پرتت کردم اونور  و دوباره قهریدمغمگینشیطانشیطانبرگشتی میگی حالا تکلیفمون چیه مامان ..بعد صداتو نازک نازک کردی انگار صدای صوتت از بار گندی که زدی کم میکنه  با حالت گیجی و کودکی معصومانه میگی بلاخره بر.... یا نر....متفکر

ایندفعه منقه قههقه قههقه قههقه قههبغلت کردم و بابت دل مهربون و معصومت  کلی نوازشت کردم...تنبیهی خودم تو و داداشیتو برداشتم واول بردمتون آرایشگاه که البته آیهان خان نزاشت موهاشو دست بزنن اما شما مث آقا نشستی موهاتوکات کردن بعد رفتیم بستنی و رستوران آخر سرم برای جبران خطام   علی رغم میل باطنیم دلخوربردمت گیم نت حسابی سر حال و شنگول شدی...خدا رو شکر روحت اونقدر پاک و معصومه که خطای مامان رو با چند تا کار ساده میبخش عزیز دلم..خجالتبوسمحبتعاشقتونم عشقولیای من،فداتون بشم ماهان،آیهانم حتی اگه بعد مرگمم یادم نکنین و ........خخخخخخخخخخخشیطانشیطان

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
10 مهر 97 22:17
خندهخنده
مامانی نازگلا
پاسخ
بخند عزیزم،دنیا به روت بخندهمحبت
مامان صدرامامان صدرا
10 مهر 97 22:50
😂😅
❤مامان سونیا❤❤مامان سونیا❤
11 مهر 97 9:16
سلام به مامانی و گل پسرای قند عسلش محبتگل
آیسان جون تا اونجا که من میدونم بعد فوت تو دهن ادم ن م ی ری ن ن توی روح آدم م ی ر ی ن ن شیطان
خوب حالا تکلیف این بچه معلوم نشد توی روحت باید کاری بکنه وقتش که رسید  یا نه ؟خندهخندهخنده
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااام مامان سونیای عزیزم،خب هر جا میخواد برررر..بررر..اما بررررر خخخخخخخخخخخخخخخخندونکقه قهه
مامان ناهیدمامان ناهید
18 مهر 97 17:45
سلاااام ایسانی عزیز دلم خوبیییی چقدر خوشحالم فراموش نشدم بخدادهمیشه به یادم بودیدداما از بس اومدم ودیدم خبری ازت نیست گفتم ایسانی فراموشم کرده خسته ش کردم قهل کلده لفتهزبانچشمکبوس
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم.مگه دوستای خوب اونم مث شما از یاد رفتنین..والا این وروجکا همه هوش و هواس منو بردن..تو عزیز دلمیییییییییییمحبتبوس
مامان ناهیدمامان ناهید
18 مهر 97 17:47
ماشاءالله به گل پسرات چقدر دیدم خوشحال شدم عزیزمن
کاش دوباره دوستان قدیمی مثل گذشته دور هم جمع میشدیم
یادش بخیر
بچه های گلتو ببوس عزیزم خیلی خوشحال شدم باز دوباره میام پیشت
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ناهید عزیزم خوبی گلم،نازدونه هات خوبن..آره ولی خدایی مشکلاتم زیاد شدن نسبت به دو سه سال قبل و همچنین مشکلات نت و فلان و بیسارغمگین...نمیشه از همه انتظار داشت مثل قبل اکتیو باشنغمگین
مامان ناهیدمامان ناهید
18 مهر 97 17:48
راستی هنوز پستات مثل قبل پرانرژی وخواندنیه اما من کم انرزی شدم غمگینمحبت
مامانی نازگلا
پاسخ
نه بابا انرژیت بزنم به تیر و تخته باز خوبه که انرژی گرفتم از کامنتای خوبت محبت
مامان ناهیدمامان ناهید
20 مهر 97 2:18
آیسان خدابگم چوت نکنه هنوز پایه ایااا وشیطنتهاتو داری ودست قلمت هنوز خوش مینویسه کلی خندیدم نصفه شبی خوب که اقا نبود یه گوش مالی منو بده با این قه قهه کاریهامخندونکخنده
فدای ماهان آتیش پاره با اون حرفهای تاریخیشبوس
مامانی نازگلا
پاسخ
ارااااادت عزیزمممممممممممبغلخدا رو شکر شوهری خونه نبوده الان میگفت باز این آیسان پیداش شدخندونک