ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

بوی ماه مهر97....

1397/7/1 13:45
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

 پاییز پیچ تندی بود با یک جاده خیس حواسمان پرت شد تصادف کرد با کوهی از خاطره ما ماندیم و دل غم زده… اما عاشقانه روزهایش
را ورق می زند،مجالی نیست باید رنگ ها را مهمان برگ ها کرد...

الهم صل علی محمد و آل محمد (روح تمامی رفتگان  و پدرمادرهای نازنین غرین رحمت ،روح خانواده من هم غرین رحمت و آرامش انشالله)..امروز اول مهر و دوباره ملسی حال وهوای دلم برای بی مهری  اول مهر 80  سالگرد فوت  خانواده عزیزم و زیبایی رشد و مدرسه رفتنهای پسرای عزیزتر از جانم ..دوباره با خودم کلنجار دارم،تکلیفم با خودم مشخص نیست که با گریه  کتاب و لوازم التحریر نازگلامو جلد میکنم و گل میزنم..نمیدانم حسرت و غصه اون روز لعنتی رو بخورم یا خوشحالی یک سال دیگه بزرگ شدن و مدرسه رفتنهای پسرامو... از وقتی ماهانم به مدرسه رفته و این چند سالی  که آیهان هم پا به مهد گذاشته  اول مهر برای من جنس دیگریست،از جنس گیج شدن،غم و شادی با هم...میدانم که روح پدرو مادر و خواهرانم هم از قد کشیدن و یه سال کلاس بالاتر رفتن ماهان و آیهانم خوشحالند و دعاگویشان..هنوز هنوزم از یادمان نرفتین هنوز هم دلتنگتون میشیم و خواهر برادری از روزهای گذشته و در کنار هم بودن یاد میکنیم..هنوز هم روز مادر،روز پدر،روز سختی و روز شادی کمتون داریم...جاتون خیییییییییییلی خالیه خیلی...

ماهان و آیهان عزیزم ممنون که هستین،ممنون که نمیزارین این روزم به تلخی گذشته بگذره،ممنون که هواسموپرت خودتون کردین...ممنون که مرا لایق مادر شدن برای خود انتخاب کردین،قول میدم و تصمیم دارم از انتخابتون مسرورتون کنم،از جان و مال و دنیایم بگذرم دنیا را مال شما کنم..

قربون اون ژست خوشگلت بشم مامانی..با اون قد و قواره کوچولوتو لوازم التحریت..الهی مبارکت باشه قشنگمممممممممممممممحبتبوس

قربون آقا پسر خوشگلم بشم که امسال میره پنجم برا  خودت یه پا آقا شدیا عزیز دلم محبتبوس

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامانمامان
1 مهر 97 15:29
موفق باشی گل پسر
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز ..انشالله موفقیتهای پوریا و پارسای عزیزمحبتمحبت
مامان صدرامامان صدرا
1 مهر 97 15:29
خیلی ناراحت شدم عزیزم خدا رفتگانتون رو رحمت کنه 🌹خدا نگهدار دو پسر گلت باشه موفق و سربلند باشن❤
 
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیز دلم.قربونت بشم خدا صدرای نازنین و عزیزانتونو حفظشون کنهبوسمحبت
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 مهر 97 8:38
موفق باشی گل پسر. گل
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزم..همچنین برای نازگلای شما آرزوی موفقیت دارممحبتبوس
❤مامان سونیا❤❤مامان سونیا❤
2 مهر 97 11:20
هزار ماشالله به ماهانی شاخ شمشاد چه مردی شدی خاله  انشالله موفق باشی آیهان جونم دیگه واسه خودش داره مرد میشه خدا نگهدارتون باشه انشالله خدا رحمت کنه خانواده گل تو هرچی خاک اونهاست عمر شما باشه
عمه فروغعمه فروغ
5 مهر 97 17:47
خدا رحمت کنه عزیزانتون رو،روحشون شادگل ان شالله موفق باشن گل پسرامحبت