ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

از پوشک گرفتن آیهان جان

1397/3/28 14:04
509 بازدید
اشتراک گذاری

خجالتخجالتالان این منم الکی مثلا خجالت زدم که دیر به دیر میام..

خندونکاینم الان الانمه که خب بلاخره که اومدم...اییییییییییش اه ....

.خوشگلای مامانی،دردونه هام سلام وآرزوی سلامتی براتون دارم.انشالله هر وقت از سنتون که این صفحه رو میخونین پر از انرژی وسلامتی وسعادت همراهتون باشهآرامعشقای من بهشت های من خدا می دونه که هیچ چیزی بالاتر از خوشبختی وسلامتی شما نمیخوام..شما آخر عشق وخوشبختیم هستین،آخر آخر بهشت..اصلا کیگفته بهشت زیر پای مادران است در حالی که مادرا فرزنداشونوتوبغلشون دارن وهمه بهشت رو بغل کردن؟؟!!..مگه لذت و آرامشی بالاتر از بغل کردن بچه تودنیا هست؟..آخ عشقولای من چقد دوست دارم مرد کامل بشین مردی با تمام صفات وویژگیهای مردانه و جوانمردی همه تلاشمو میکنم همه انرژیمو میزارم که اونی بشین که بایدمحبتقربون دوجفت چشم خوشگل و رویاییتون بششششششششششم منننننننننننننننننمحبتبغل

حدود چند روز از ماه مبارک رمضان میگذره کلی مهمونی دعوت داشتیم و دعوت بودیم حسابی به بچه ها خوش گذشت.20 خردادم تولدت سپهر جان خواهرزاده خوشگلم بود .صد ساله بشی خوشگل خالهمحبتبوس

ماهان جونم خوشگلتر از قبل بزرگشده هزار ماشالله قد کشیده ، تقریبا همه خریدای خونه رو انجام میده،مراقب داداشیش هست،نابغه مامانی (پوشه گیم بازی که تو گوشی من ،به اسم ماهان خطر خط خطی گذاشته بودی رو عوضش کردم و ماهان نابغه گذاشتم خوشگلمچشمک) قربونت بشم کارنامه درسی عاللللی ارائه دادی و لوح تقدیر از مدرسه گرفتی تشویقباعث غرور وشادیم شدی انشالله همیشه دلت شاد شه عزیز دل مامانمحبتبوسمنم تو چند کلاس تفریحی و آموزشی و ورزشی شرکتت دادم ،دستمم درد نکنه زیباخندونکواای اما یه بلایی شدی نگو و نپرس،جدا توکجا اینقد شلوغ شیطون شدی  آخه بچه ؟؟ همش انگار توپ به پات چسبیده روپایی و شوت میزنی هر چی در و دیوار جینگیل منگیل بود زدی شکوندی کهتعجبعصبانیصب کن ببین کی گفتم انشالله بزرگشدی برا خودت درآمد داشتی میام پول همه رو باهات حساب میکنما گفته باشمراضیاه اه اه اه همه شلوغ شیطنتات یه جا یادم افتاد هر روز هر روزم سر سریالای  مورد علاقم غر میزنی گشنمه تشنمه،حوصلم سر رفتعصبانیبزار این چندتاسریالو ببینم بچه خب....اصلا اداهات یادم افتاد دیگه ازت تعریف نمیکنمشیطان

 آیهان جیگیلی نااااااازنینممحبت قربون اون ژست نازنینت بشم که  هر وقت عصبیم میکنی میخوام ناراحت بشم بدنتو برام کج و کوله میکنی و بدو بدو میای بغلم،چشماتو تنگ میکنی همش عزیزم عزیزم میکنی،یه جوری محکم بغلم میکنی انگار خود مامانمی،گریهبوس، قربونت بشم توی یه ذره بچه چقد مهربون و بسازی،چقد عشششششششقی فدای چشمات بشمتشویقبه خدا که خدا بهشت منو با وجود شما دو تا فرشته و بابای نازنین و مهربونتون همین دنیا داده..مرسی خدااااااااااامحبت

کلی شعر و اعداد و رنگ یاد گرفته ..الان کامل عمع،خاله،دایی ،عمو رو تشخیص میده و به نوبت دلتنگشون میشهخطا

14 تا 18 خرداد تعطیل و آفم بود از فرصت استفاده کردم آیهان نازنینمو از پوشک گرفتم،همکاری نازنینم واقعا قابل تحسین بود قربونش بشمتشویقجشنفقط یکی دوبار تو تختمون بارون اومد که فرداش دوتایی تو حموم شستیم تمیز کردیم چشمک

الان دیگه بزرگ مرد کوچولوی من برا خودش عاقا شده بعععععععلهزیباالان سه تا مرد دارم تو خونم قربونشون بشم ..اوه اوه نه چهار تا مرد خودمم مرد شدمخندونکخخخخخخخخ منم موهامو از ته تراشیدم برا خودم یه پا مرد شدم  این از این ،هر شب هر شب هم که بساط گل کوچیک خونمونم فراهمه...همه همکارا آبجیام دوستام میگن واااااااااااااااو عجب جسارتی یه زن به موهای بلندش و لاک و رژش زنه دیگه اما من اصلا این مدلی نیستم چند روز پیش رفتم حموم ((مدیونین مدیونین اگه فک کردین  بیماری ثروتمندان  یا همون شپش داشتم ترسو)دیدم گره موهام باز نمیشه از کش دم اسبیم قیچی کردم بعد شوشو رو صدا کردم اومد قشنگ برام با ماشین زد و خط تیغ انداختخندونکواقعا خونواده ریلکسی هستیم خدا برا هم حفظمون کنه هیشکی دیگه از پس ما بر نمیاد تو این کره غیر خودمونخنده..فک کن باد میپیچه پس کلم خنک میشم مثل مردا که میرن سر روشویی دست و بالشونو میشورن یه آبیم به پس کلشون میزنن خنک میشن.به بههههههههچشمک

من برم یه آبی به پس کلم بزنم خنک شم بعدا ادامه میدمخندونک

خدایا حافظ جان و سلامتی دردنه های عالم باش مراقب قند عسلای منم باشآرام

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 14:43
باورش سخته که یه زن خودش دم اسبی شو کوتاه کنه و بعد از ته موهاشو کوتاه کنه.ترسو
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ من همچین بشریمخندونک
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 97 23:21
محبت
مامانی نازگلا
پاسخ
قربون دوست خوبم
عمه فروغعمه فروغ
30 خرداد 97 13:11
خدا حفظشون کنهمحبت
مامانی نازگلا
پاسخ
فداااااات عمه جونی نازنین آرشیدای خوشگلزیبامحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
10 مهر 97 13:30
😍😍😍😍😍
مامان ناهیدمامان ناهید
18 مهر 97 17:50
همه تون عشقین  اون عکس اخر دلمو بردگل
مامانی نازگلا
پاسخ
مرررررررررررررسی عزیزم..عزیز دلیبوس
بابا منوچهر
7 آذر 97 11:54
فدای قد وبالاتون قند و نباتای زندگیم ،مرسی خانوم گلم ازثبت این خاطرات شیرین
مامانی نازگلا
پاسخ
جانیمسااااااااااااااااااااااااان عشقییییییییییییییییییییم اله بو ((ق ))نان😉😍