ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

سال نو با تاخیر مبارک

1397/1/29 14:11
433 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان من قربون چشمای نازنینتون بشم سلااااااااااااااااااااااااااااممحبت

روم به دیوار روم به دیوار 29 روز تاخیرمو به بزرگی خودتون ببخشید..سال نوتون خییییییییییلی مباااااااااااااااارکخندونکخندونک

والا همش بیگاریم  وقت نمیکنم یه توکه پا اینجا بیام ..یا خوش خدمتی مهمونا رومیکنمدلخور یا اداره یه تنه همه کارا رو جلو میبرمعینک یا مردونه جلو دو تا وروجک نبرد میکنم و مقاومتخندهخدایی چقد تشکیلات وب عوض شده هیپنوتیزمیادش بخیر چقد من اینجا برا خودم برو بیایی داشتم،بزرگ خاندان بودم..ای دل غافل ااااااااااایبی حوصله

جونم برا وروجکام بگه این روزا ماهان خوشگلم برا امتحانات پایان سال کلاس چهارم دست و پنجه نرم میکنه ،کلاس زبان وتکواندو ثبت نام کردهمحبتآیهان خوشگلم دوسالگیشو پشت سر گذاشته طعم بستنی و پارک به مذاقش (ذ همینجوری بود دیگه نه زبان)خوب ساخته و هر روز هر روز پاهاشو میکوبه زمین پارک و بستنی میخوادکچلبه شکلاتم میگه شوختولاتخندونکماهانم به شکلات میگفت اوشگولات..منم به شکلات میگم شوشکولاتشیطانخخخ شوشکلات گفتم یاد شوشو جونیم افتادم..دوستان قدیم در جریان جیک جیک مستان و قربون صدقه رفتن و کلا بساط لیلی مجنونی ما بودن..به حول و قوه الهی و معجزه پیری و خار دوربریامون دیگه  از این ژیگول بازیا خبری نیستخطادلشکستهبعضیا (خودشون میدونن)خوشحال نشن الکی گفتم چشم نخوریم،خییییلیم خوبیم اصلا عاشقتر از ما نه بوده نه هست ونه خواهد بودشیطانوالاااااااااااااااااااا ایشششششقهر

امسالم مث سالهای قبل عیدو چند شهر داخلی ، مسافرت کوچولو رفتیم وخییییلیم خوش گذشت روزهای 8 به بعدم کلی مهمون داشتیم وحسابیم خوش گذشتجشنامااااااااااااااا...یه درس بزرگ یاد گرفتم که الکی و زیادی خوب نباشیم  خوشگلام، داستان میشه و مفت خورا خیال باطل میکنن..اون زمان و فرصتی که آدم میخواد برا یه عده بزاره باید برا خونواده و بچه هاش بزاره اینه که تصمیم کبرایی گرفتم که قه قههو فرصت های مالیم را فدای نازگلام بکنمچشمک

تو این چن ماهه اخیر به یمن خوش قدمی خوشگل پسرام یه آپارتمان برا آتیه یکیشون گرفتیم،انشالله دامادیشون  به دردشون بخورهمحبتباریکلا به من مامان خوووووووب و آینده نگرخندونک تازشم با شوشو تصمیم گرفتیم اگه تا اون زمون یه آپارتمان دیگه برا اون یکیشون نتونستیم بگیریم این خونمونم بدیم به اون یکی گل پسری، خودمون ببریم خودمونو بزاریم سالمندانترسوکچلالکی میگما پسرا حواستون باشه بخواین این فکرا رو بکنین از الان هر چی منقول غیر منقول داریم آب میکنیم با شوشو همشو  شوختولات  میگیریم و اللی تللی میکنیمشیطانشیطان..

 

قربووووووووووووووووووووووون دوتا خوشگلام بشم من

خدایا به حق علی مرتضی مراقب همه کوچولا باش مراقب فرشته های منم باشمحبت


 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 14:46
با افتخار دنبال شدید.
می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنیدـ ممنون می شم.گلبای بای​​​​​​​
مامانی نازگلا
پاسخ
برا منم باعث افتخاره عزیزم ..چشم حتمامحبت