ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

واکسن 18 ماهگی آیهانم

1396/6/5 10:24
430 بازدید
اشتراک گذاری


دوست داشتن زوری نیست...
اختیاری‌ست؛
اِداری هم نیست، ،ساعت کار ندارد،
شبانه روزی‌ست...
خواب و خوراک نمی‌شناسد، ،،شوخی نیست،
جدی هم نیست!
یک بازی‌ست که بَلد بودن و قاعده‌ی خودش را خودش تعیین می‌کند.
دوست داشتن، .. یا هست یا نیست
حدِ وسط ندارد!
دوست داشته شدن شما گل پسرای نازنینم برای من از نوع ((هست)) است... بالاتر از حد وسط است..اوج اوج دوست داشتن است من دوست داشتن شما را بلد شده ام،باید یاد داشته باشم باید که عاشقتان باشم...دوستتان دارم زیااااااااااد..


خخخخخخخ الان که دارین اینا رو میخونین مطمئنم که برا خودتون یل پسرایی شدین آرام و منم یه پیر زن فرتوت و آرومخطا..الهی بمیرم برا خودم..غمگین کاریم به کار شما و زندگی و زنتونو ادای مادر شوهر بازی ندارم ..زبانو اینجوریه که شما تو آمپاس قرار میگیرین و نمک این وب شما رو میگیره و از ور دل زن وعشق و مال دنیا کنده میشین میاین یه سری بهم میزنین مااااادر...راضی((بد جنسم خودتونین خب دلتنگتون میشم دااااااا))...عینکشیطان
خب دیگه به سلامتی من زاییدم تموم شد...چشمکنه از اون زاییدنا هااا،نه خندونکزاییدن از نوع تموم شدن استرسم بابت زدن واکسن آیهان جونم.دلخور.هزار مبارکت باشه عششغم ایشالله واکسن عروسیت..جشنمگه عروسی واکسن داره عایاااا؟؟سوالنکنه زنت از اوناااااست مادر؟؟ترسو..چخه چخه..عصبانیمن این بچه رو با خون دل بزرگ کردم تو رو خدا کاری به کارش نداشته باش...دلشکسته

سه شنبه به تاریخ31/5/96 ساعت 12 به سلامتی واکسن 18 ماهگی خوشگلمو زدیم.آرام.چقد دوروز بی قرار و همش بهونه گیری کردی فدات شم..منم همش باهات یا گریه میکردم یا باج میدادمگریه عروسی بهترین دوستمم که از یه ماه قبل دعوت بودم نرسیدم برمغمگین،باشه انشالله به وقتش جبران کن واسه من.زیبا.همینه دیگه پسرم محبت مادر واقعا بی غل و غش و بدون چشمداشته الان دقیقا اینو متوجه شدی؟؟ اگه نشدی بازم بیام از فداکاریام بهت بگم هاااااان؟؟ خب بگیر مطلبو دیگه ننه ..شیطان
قربونش بشم ماهانم که اینروزا با بازی جدیدش دومینو سرگرمه و همش شکل قلب و دل و قلوه میسازه و آیهانم یه تیر خلاص میزنه و بعدشم طبق معمول دورتادور خونه دنبال هم.خنده.منم که تو عملیات فداکارانه قطعات دومینو رو دزدی که نه امانتی قایمکی از ماهان برمیدارم میدم آیهان میبره زیر تختی ،کشویی قایم میکنه دوتایی خوشبحالمون میشه ماهانم عین بچه ها اشکش درمیاد فداش بشم..خندونکآخی تو رو خدا آیهان کوچولوه نیاز به حمایت بیشتر داره فرق نمیزارم که بینشون اینجوری پیش میاد...زبان

 

همشم اصرار داره که فوتبال دستی بازی کنن و تند تند هم دستاشو فاتحانه بالا میبره یعنی اینکه گل زد یا برنده شد جشنماهانم حررررررص میخوره که کجا گل زدی آخه بچهههههههه...عصبانیترسو

 

آیهان جونم تا امروز سیزده چهارده تا کلمه یاد گرفته که همش به تلاش داداش ماهان نازنینش میگه و الان ماهان جان در حال یاد دادن مسی(مرسی) و جیش هستش،خسته نباشی پهلوان،خدا قوت دلاورررآرامتشویق
کلمه هایی که یاد گرفته:
بابا- مامان -داداس(ش)-خاب اولدی(خراب شد)-ددی(رفت)دو-ده- آچ(باز کن)-نام نام(غذا) باب(آب)پیسی-موچ(بوس)سیل(شیر)نای نای -و قربونش بشم که غذاش تموم میشه دستاشو بلند میکنه و به نشانه شکر میگه الللهههههههه شوبغلمحبت
                                آدم کیف میکنه مامان این بچه هاست..خوشبحال من.....راضیمحبت


آیهان جونم روزهای بعد از واکسن و ما که همش بهش باج میدیم بابت واکسنی که زده


ای جووووونم ماهان جون قربونت بشم یادش بخیر تا پارسال همش میگفتی پیتکو پیتکو یعنی ماشین بازی،الان دیگه ماشالله بزرگ شدی پیتکو پیتکو جا نمیشی،رابراه داداشتو میبریبغلبوس

دوستتون دارم داداشیای مهربووووونآراممحبت

پانوشت:وب با من راه نیومد ده بار بروز کردم عکسها دانلود نشدن عکسها بمونه برا یه روز دیگه

 

پسندها (3)

نظرات (6)

فروشگاه دایانا
5 شهریور 96 12:10
چه عکسای قشنگی. خدا نگهدارتون باشه. از سایت من دیدن کنید اگه چیزی پسندتون شد سفارش بدید. من بازاریاب هستم.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام ممنون چشمالتون قشنگه...چشم حتمابغل
مامان ناهید
28 آبان 96 1:02
سلاااااااام آیسان جون خوبی خانم بی معرفت عشقم من فراموشت نکردم فقط مدتیه اصلآ اپ نکردم مدتی که نه چند ساله مشکل سیستم داشتم الان خداراشکر دارم از طریق ربات تلگرام پست میذارم ...خوب حالا چطورید دلم برات یه عالمه تنگ شده بود😍
مامانی نازگلا
پاسخ
سلااااااااااام ناهید جونم خوبین شما......ای جانم مگه میشه شما رو فراموش کرد گلم..والا من هم گرفتار کار و اداره و این وروجکا شدم..منم یه عالمه دلتنگ همه بچه ها بخصوص شما شده بودممحبت
مامان ناهید
28 آبان 96 1:03
آیسان جون ماهان جون چطوره ؟خوبه؟ ماشاءالله مرد بزرگی شده برا خودش زنده باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی خاله جونی هزار ماشالله خوبه..هرزگاهی با داداشیش دعواش میشه ادای بزرگا رو درمیارهشیطان
مامان ناهید
28 آبان 96 1:10
فقط بگم خیلی خوشحال شدم وصدالبته سوپرایز
یاد اون روزها بخیر که چقدر ارتباطها تنگاتنگ بود وچقدر کامنت میذاشتیم الان هر جا میرم سوت وکوره کسی دیگه به کسی سر نمیرنه
مامانی نازگلا
پاسخ
فدااااااااااات منم همینطور...انشالله باز نشاط میاد تو وبچشمک
مامان ناهید
28 آبان 96 1:11
عزیزم دادم از طریق گوشی کامنت میذارم یه کم مشکله اگه یادت به من افتاد بیا طرفم شمارمو برات خصوصی میفرستم
مامانی نازگلا
پاسخ
عزیز دلللللللللللللللیمحبت
مامان ناهید
28 آبان 96 1:12
قربونت بچه هارا ببوس خودتم می بوسم😘😘
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیزم..منم روی ماه تو و بچه هاتو می بوسممحبت