ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

کلاس فوتبال ماهان

1396/3/29 10:03
435 بازدید
اشتراک گذاری

❣️ سلام
هر روز صبح خندان تر باش.
آرام‌تر، مهربان‌تر
بخشنده‌تر و صبورتر، با گذشت‌تر...

حواست به نگاه خدا باشد،
که چشمش به شايسته تَر شدن و زیباتر شدن روح توست...

سلااااااااااااام به روی ماه عزیزتر از جانانم شسته و نشستش یه جازیبا،خوشگلای من،امیدان فردایم،امروز و هر روزتان بخیر و شادی عشقولای مامانی
عارضم خدمت گل پسرای نازنینم ((چه مامان با کلاسی،،عارضمخندونک)که امروز 29 خرداد و 24ام ماه مبارک رمضان هستش... من تو اداره از گشنگی دل پیچه گرفتم و دارم با نوشتن سرگرم شما خوشگلا میشم که گشنگی یادم برهبوسمحبت(این جمله برام چقد آشناستدلخور آهان اون جمله تو فیلمه بود میگفت گشنگی نکشیدی عاشقی یادت بره خخخخخخخخخندهاز اونجایی که من مامان خوبم یادم میره بععععععععله  اینجوریاستمتنظرماهان جونم طبق محاسبات من الان باید هنوز خواب باشی اونقدری که من و باباییت شب برا دیر خوابیدنت همه جوره تلاش میکنیم اعم از انواع و اقسام فیلم دیدن،کشتی گرفتن،درد و دل کردن و ...که صبح دیرتر از خواب بیدار بشی و کمتر حوصلت سر بره،منظورم دقیقا اینکه یه ذره کمتر از روزای قبل آتیش بسوزونی گلم آیهان نازمم صبح گذاشتیمت مهد کودک و الان داری حسابی دل میبری🤗و راه براه مث مامانت هر کی گیرت اومد میگیری ماچ موچش میکنیخندونکقربون اون لالا گفتنتم بشششششم من 

 

آیهان در پارک و به شدت دنبال توت گشتنبوس

 

 

چیزیم امروز دشت نکردیم...اح اح اح به این زندگییییییییییبی حوصله

 

یه عکس جامونده از مهد قبلیمحبت
برا تابستان ماهان جونمم برا کلاس شنا که بعد ماه رمضون برگزار میشه و دو نوبت کلاس فوتبال ثبت نامش کردیم که شاااااااااید شااااااید فرجی شد و سیر بشه از فوتبال اما میدونم که محالهقربونت بشم یه ریز سیر شو از توپ و در و دروازهمتفکر

اینجا بستن بند کفش رو بهش یاد دادم،خیلی خوشحال شد جیگرکم

 


اینجام پول گرفته بره برا داداشی و خودش بستنی ،شیرینی کاپیتان شدنشو بگیره،،ای قررررررربون کاپیتانم بشمبغل

 

 

امید به زندگانیامو قربونبوس


اینم یه عکس متفرقه و یادگاری از ثنا و سارینا ،دختر خاله های نازگلامبغل
الهی به حق علی مرتضی مراقب گل پسرای من و همه بچه های دنیا باشآرام

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)