ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

تولد سپهر(دوست خوب من)

1396/3/20 1:22
449 بازدید
اشتراک گذاری

....خوشبختی ،یعنی من باشم و شادی فرزندانم را ببینم، صدای قح قح. خنده هاشونو بشنوم،،سر به سجاده و دست به آسمون خدا را شکر کنم..خدایا شکرت بابت امروز و دیروز خودمون. شکرررر
دیروز تولددوسالگی سپهر جونم(خواهرزادم) بود،آبجی فاطی ميخواست همون دقیق 20خرداد که شنبست تولد بگیره،البته بیشتر به خاطر من که یکم با شوشو به تیپ هم زده بودیم برنامه تولدو کنسل کرده بود،اما من تو یه عملیات فداکارانه و البته غافلگیر کننده به خونواده داداش مهدی و ابوالفضل و سیمام زنگ زدم و خودسر افطار خونه آبجی فاطی دعوت کردم خودمم زودتر رفتم و کلی بابت شام و کیک و نظافت کمکش کردمالبته دندم نرم حقم بود،والا منو چه به این مدل سورپرایزا آخه
اما خدا رو شکر شب قشنگی شدکلی به وروجکها خوش گذشت و آتیش سوزوندن🙄

 


این سپهر کچل منه فدااااااش بشم بغل آقا داییش نشسته،،دوست خووووب منه که منو اینجوری صدام میکنه

 


اینم ماهان خوشگلم که به کیک مامان پزش نگاه میکنه

 

 

 


اینم داداشیای ناااااز

 

 

 


این عکسم امروز افطار رفتیم مجتمع پتروشیمی،تو حیاط پاتک زدیم به درخت توت،،آیهان چقد توت خورد... قربونش بشم

قربونش بشم که اینم کچل کرده،دووووووست خوب منننننننه


یه خبر دیگم اینکه پریروز کارنامه ماهان جونمو خاله سیمای مهربون و همیشه در صحنه رفته گرفته و به سلامتی و هزار هزار ماشالله برا کلاس چهارم ثبت نامش کرده، الهیییییی قربونش  بشم  که همه نمراتش عالی بودنتو استعداد و باهوشیه خودم رفته جیگرکم🙃

 

 


اینم یه میکروسکوپ جایزه من به ماهانم ،البته الان تو کادو،فعلا عکس برا قبل از، باز شود، دیده شود،بلکه پسندیده شود هستشبعدا به شدت توسط تمامی عوامل پشت و روی صحنه پسندیده شد


خداوندا به حق علی و آل علی فرزندان من و همه مامانا رو در پناه خودت قراربده....

 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

❤مامان سونیا❤
22 خرداد 96 15:29
سلام و صد سلام به روی ماه گل پسرای قند عسل و مامانی مهربونشون تولد سپهر جونی هم مبارک کوزت خانم چرا با همسری زدید به تیپ و تاپ هم که بری توی مطبخ غذا بپزی اگر دختر خوبی میبودی میرفتی مثل خانم مینشتی با دوستت گپ میزدی و پذیرایی میشدی کچل بودن به آیهانی میاد
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااااام عزیزممممممم،،سلام وفادار قربونت بشم انشالله تولد و عروسی نازگلات والا چی بگم خانمی این روزا همش بزن و بکوب داریم با شوشو انگاری دوره پیریمون شروع شده دیگه
❤مامان سونیا❤
24 خرداد 96 12:07
سلام خانمی نه گلم شما اشتباه متوجه نشدی برای آون جدا وبلاگ درست کردم و بنا بر ملاحظاتی اینجا اصلا اسمی ازش نیاوردم وبلاگ جدا داره براش اونجاذمینویسم
مامانی نازگلا
پاسخ
آهاااان از اون لحاظ ای ولللللل خدا جفتشو برات نگه داره عزیزززززززززززززم