ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

نی نی خوش قدم من

1394/5/12 11:08
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سیب نازی  هستی آویزان

از شاخه‌ای در آسمان

باور کن

عابد نیستم

عاشقی ناگزیرم

که چنین دست‌هایم را

به چیدن تو

بلند کرده‌ام...

سلااااااااااااااااام سلاااااااااااام دوستای خوب و با حالم و دو تا جوجه ناناش خودمخندونکخندونکماهانی و اونیکی جوجه که هنوز تو کف دخمل یا پسمل بودنش موندیمچشمکاما دعا دعا میکنیم یه جوجه پر طلایی ناناش دخمل باشه که به قول ماهان جون تو عروسی داداشش هی برقصه خندهخب دیگه بلاخره  مام نازمونو کم کردیم و دلمونو بزرگ برا اومدن یه نازدونه دیگه الهی که قربونش بشم از همین الان اینجوری اذیتم میکنه فسقلیمحبت

راستش بعد اون روزی که برام صد در صد شد موضوع حاملگیم یه چند روزی از شوشو و ماهان پنهان کردم که اول با خودم کنار بیام ،تو اداره که اونروز ماهانم باهام بود داشتم در مورد((سقط))الان خدا بدور کنه،نعوذوباللهخطا صحبت میکردم گویا ماهان متوجه قضیه شده بوده همون  روز بدو بدو میخواست بره به باباش بگه،با هزار بدبختی و رشوه سرگرمش کردم و میشه کگفت یه دو روزیم من و ماهان خبر دار بودیم و اون طفلکم انصافا خوب رازداری کردبوسبلاخره روز سوم چهارم که من حالم بد بود و شوشو اصرار داشت من  شام بخورم و نمیتونستم ماهان لو داد و گفت بابایی مامانی نی نی داره میخواد آمپول بزنه بچمونو بکشه من نگران حال بچمونم تو رو خدا نذار مامان بچمونو بکشه ترسوهیچی دیگه شوشو وقتی فهمید گل از گلش شکفت ولی برا دلداری و حال من گفت هر جور مایلم و هر جا بخوام میاد که رضایت بده ...حالا مگه ماهان ول کن بود،طفلی بچم راه براه میومد دست و بالمو شکمو میبوسید،هر چی باهاش صحبت کردم که الان شرایطمون جور نیست،اگه الان نی نی بیاد محبتی که به ماهان داریم با نی نی نصف میشه ،اتاقش،اسباب بازیاش،دلخورخلاصه تو کتش نرفت که نرفت حتی طفلک بچم چقد گریه کرد که من دیگه منبعد هیچی نمیخوام همش برا نی نی باشه فقط  نی نی دنیا بیادآرامخدایی از ته قلبم خودمم راضی به اون کار نبودم ،فقط شرایط الانمون یه مقدار خوب نیست که اونم ایشالله به خوش قدمی و پا قدم خوب نی نی مشکلاتمون حل میشنمحبتآرامراستی خدا رو شکر خونه معامله کردیم،با اون شیادام که دعوامون شده بود کلا مشکل حل شد کلیم عذر خواهی اینا کردن،قربون پاقدم بچم بشششششششششم مننننننننننننخندونک

دیروز رفتم سونو وای خدای من نی نی نازنین اندازه یه بند انگشت تکون تکون میخورد،کی بشه بیاد تو بغلمخندونکزبانمحبت

 

پسندها (7)

نظرات (15)

مامان اعظم
12 مرداد 94 11:28
سلام به به مبارک باشه. ان شالله به سلامتی و خوش قدمی شاید ندونی اما بچه ی دوم همیشه کلی خوش قدمه و با خودش چیزای خوب خوب میاره. منم دومیم
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم،ممنون از لطفت به به چجه عالی پس منم از ته دل برات تبریک میگم ایشالله به سلامتی و خوشی عزیزززززززززم
مامان اهورا
12 مرداد 94 17:23
سلام واااااااای نمیدونی چه ذوقی کردم پستت رو خوندم خیلی خیلی تبریک میگم ایشالا بسلامتی دنیا بیاد الان چند وقتشه؟
مامانی نازگلا
پاسخ
سلاااااااااام عزیز دلم ،قربونت بشم الان تو چهار ماهگیم
مامان اهورا
12 مرداد 94 17:25
عزیزم خصوصی
مامانی نازگلا
پاسخ
ای جااااااااااااااااانم قربونت بشمممممممممممم،خدا رو شکر،
بابا و مامان
12 مرداد 94 19:39
ایشالاه به سلامتی و خیر و خوشی
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسییییی گلم،دخمل،پسر ناز و شیطونتو میبوسم،زنده باشن الهی
مامان گل پسر
13 مرداد 94 9:48
آيسان جونم اومدن ني ني گلت تو زندگيت مبارك باشه .
مامانی نازگلا
پاسخ
قربوووووووووووووووووووون دوست خوب و مهربونم بشمممممممممممممممممنگار جونی مرسی بابت مهربونیات و مربای لیموی مامان مهربون و نازت
مامان گل پسر
13 مرداد 94 9:48
مي خواستي قتل كني عايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخ فکر شیطونی چی بود نعوذو بالله نعوذو بالله
مامان گل پسر
13 مرداد 94 9:50
از الان گفته باشم هااااااااااااااااااااااااا منم بغلش خواهم كرد . فك نكني فقط خودت بغلش مي كني ها . به ماهانم بگو كه بدونه خاله نگارش از بغل كردن ني ني تون ازث مييبره . جنگ اول به از صلح آخر
مامانی نازگلا
پاسخ
اگه دختر بود که بغل کسی نمیدیم لپشو گاز بگیره اما اگه پسمل بود باشه شاید بدیم بغل بگیری،اصلا خودت نی نی بیارداااااااااااا
مامان اعظم
16 مرداد 94 13:35
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی عزیززززززز دلم حتما میام پستهای قشنگ و عکسهای خوشگل فاطمه جونمو میبینم قربونش برم
مامان کارن( رزیتا )
22 مرداد 94 9:35
به به مبارکا باشه به خوشی و سلامتی ایشالا
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی رزیتا جونم،زنده باشی،شمام دست بجنبون خب..من سال دیگه سومیم میارماااااااااااااا
مامان امیرعلی
25 مرداد 94 8:11
وای عزیزم خدا را شکر که حالت بهتر شد تو باید همیشه شاد و پرانرژی باشی ما هم انرژی بگیریم انشالله خدا نی نی کوچولو را هم برات حفظ کنه قربون ماهان عزیزم برم که اینقدر مهربونه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام دوست خوبم،ممنون از محبتهات،گلمیییییییییییییییییخودتو و امیر علی دونه برفی نازمو میبوسم
مامان اعظم
29 مرداد 94 13:00
.*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*…............*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیززززززززززززززززززززم،منم دوست دارم یه دنیا
مامان
2 شهریور 94 16:26
یعنی من عاشق ماهانم.تمام و کمال. خدا رو شکر که خوبی. ان شاالله هرچی خوبیه سر راهت باشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام راحیل عزیز و مهربونمخدا گل پسر نازتو برات حفظش کنه ،خانومی شما نمیخواین برا امیر حسین آجی داداش بیارین عایاااااااااااا؟؟
مامان سمانه
20 شهریور 94 14:50
مبارک باشه عزیزم!!! نمیدونی چقد خوشحال شدم ایشالا همیشه خونتون پر نور و پر برکت باشه
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام سمانه جون عزیزم،قربووووووووونت خانومی،بوووووووووووووووس
niloofar
22 شهریور 94 14:49
عزیزممممممممممممممممم مبارکههههههههههههههههه یعنی الان یه نینی کوچولو تو دلت داری؟؟ ای جونننننننننن مبارکت باشه آیسانییییییییییی
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام نیلوفر عزیزم و دخمل نااااااااااازت آره دیگه دلتنگی شیطنتهای نی نی و خرابکاریاشون شدیم
niloofar
22 شهریور 94 14:51
ای جونممممممم ماهان مهربوننننننننننننن چقدر دلش خواهر برادر میخواد عزیزمممممم.
مامانی نازگلا
پاسخ
بله خاله جونی مهربوووووووووووون،دوست داشتم یه آبجی مثل ارغوان جون داشتم