ماهان جونم ماهان جونم، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آیهان منآیهان من، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

ماهانی وآیهانی قند و نبات

....

1394/4/25 8:22
729 بازدید
اشتراک گذاری

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن ..

امروز 25 /تیر ماه نودو چهار هستش..یه روز متفاوت برای من...یه روز که اولین حس یه تجربه از گذشته شیرین رو دارم اما الان حال و هوای ترش و شیرینی و ملسیش را حس نمیکنم...حس نمیکنم چون حسابی درگیرم،حسابی آشفته ام،حسابی تو دلم آشوب بپاست...چقد صدای نجوای قران امروز صبح اداره با اشکهای درونیم آهنگ زیبایی درست کرده،،چقد حال امروزم عجیبه،چقد دوست دارم امروز های  های گریه کنم...مامان جان به خدا جات خیلی خالیه..الان لازمت دارم بی انصاف........

چند روزه یه احساس و یه حالتهای عجیبی رو داشتم فکر میکردم به خاطر مشغله ذهنی و مشکلات چند روز اخیره مشکل خونه،مشکل  یه از خدا بیخبری که بر اثر یه اتفاق باهاش مشکل پیدا کردیم و حدود یه ماهه که اسیر دادسراها و کلانتریها شدیم،مشکل و دلشوره و دلنگرانیهای تنها موندنهای ماهانم،مشکل دلخوری با خونواده ام سر همون از خدا بیخبر و شیاد ،مشکل اینکه 15م این ماه باید دوباره اسباب کشی کنیم و هنوز دستم به کاری نمیره که جمع و جور کنم...مشکل حال روحیم که همش یه گوشه کز میکنم و مدام ثانیه به ثانیه یه ماه گذشته از جلو چشام رد میشه و عصبیم میکنه،...صبح دلمو به دریا زدم و یه تست گذاشتم، دل تو دلم نبود،تکلیفم با خودم معلوم نبود،یعنی الانشم معلوم نیست،اصلا نمییدونم چه مرگمه،نمیدونستم از اونی که چند ثانیه بعد میخواد اتفاق بیفته باید خوشحال باشم و شکر کنم یا ناراحت بشم و دنبال راه چاره برا گندی که زدم باشم؟؟!!!...چیزی که دیدم برام غیر قابل مفهوم بود،من تو این شرایط بد با این حال و هوا،با این همه بی کسی....نمیدونم از بد جنسی خودمه یا دلسوزیام برا ماهان که همش ازم میخواد براش یه آبجی یا داداش بیارم...نمیدونم باید برا اینکه میخواد برا ماهان یه مونس بیاد یه نفر که تو آینده تنها نباشه باید شکر کنم یا به خاطر تکرار همه مشکلاتی که سر ماهان کشیدم غمگین باشم چقد برا اون طفل معصومی که جاشو تو دلم خوش کرده دلم میسوزه ،چقد گناه داره که باید تنها بمونه،گوشه مهد و به امید پرستارها بمونه...چقد طفلکیه که مامان بزرگ نداره تا نازشو بخره،براش مراسم پاگشا بگیره،مراسم دندونی بگیره،مهد ببرتش،..چقد دلتنگم خدااااااااااااااااااا..........

پسندها (3)

نظرات (19)

مامان گل پسر
25 تیر 94 12:05
تبريييييييييييييييييييييييييييييييييييك تبريك به خودم تبريك به تو تبريك به همه آيسان داري دوباره مامان ميشي واااااااااااااااااااااااي خداي من . به به . دختر غم و غصه ها رو ولش . همه چي جور ميشه . اين ني ني اومده كه برات خوش قدم باشه و غم و غصه ها فراموشت بشه . اون شيادم ولش . فكرشو نكن . همه چي درست ميشه
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..میسییییییییییییی آره میییییییییییییییییییییدونم
مامان گل پسر
25 تیر 94 12:06
من دوباره خاله ميشم . به به واي كه چقد خوشحال شدم آيساني
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلممممممم ایشالله شمام دست بجنبون ما رو خاله کن
بابا و مامان
25 تیر 94 15:16
سلام ایسان جون تبریک می گم ایشالاه به سلامتی و مبارکی عزیزم این حالتهات عادیهو می گذره ایشالاه فقط یادت باشه اصلا ناشکری نکن نگو نمی خواستم و نا خواسته است و که قهر خدا می گیره درست مثل بلای که سر من اومد و هنوز دارم عواقبش و می کشم اگر چه به لطف خدای مهربون خطر از بیخ گوشم گذشت اما خوب خیلی ناشکری کردم خیلی زیادخدایا شکرت
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام دوست خوبم بله چشم حتماااااااااااااا،الان دیگه خوبم
مامان امیرعلی
29 تیر 94 10:45
چی شد بالاخره مثبت بود یا منفی الان خوشحالی یا ناراحت تبریک بگم یا نه آیسان شوخ و سزحال ما ، چش شده
مامانی نازگلا
پاسخ
اععععععععععععععع مامان امیر علیمعلوم نبود مثبته یا منفی!!!! خخخخخخخخخخخخ شمایین تبریک بگین دیگه عزیزم مرسی الان خوبم،سرحال و شاد
مریم مامان دونه برفی
30 تیر 94 9:32
مامان جان به خدا جات خیلی خالیه..الان لازمت دارم بی انصاف........ کاملا درکت میکنم عزیزم چون من هم تمام حالتهای تو رو لمس کردم.
مامانی نازگلا
پاسخ
الهی قربونت بشمممممممممممم
مریم مامان دونه برفی
30 تیر 94 9:33
بخاطر مشکلاتت خیلی دلم گرفت عزیزم امیدوارم هرچه زودتر حل بشه.
مامانی نازگلا
پاسخ
فدات بشم مریم جونم،الان خوبم عزیز
مریم مامان دونه برفی
30 تیر 94 9:34
بهت تبریک می گم بابت یه کوچولوی پربرکتی که تو دلت اومده انشاءا... بواسطه این کوچولو همه مشکلاتت حل بشه.. امین.
مامانی نازگلا
پاسخ
چه آرزوی قشنگی خیلی مرسی مهربوووونم
مامان گل پسر
30 تیر 94 9:55
آيسي جونم نميدوني چقد كيف ميشم ميخواي دوباره مامان بشي به به
مامانی نازگلا
پاسخ
ایشالله سر خودتم میاد منم خرکیف میشم
مامان گل پسر
30 تیر 94 9:56
آيسان جونم برا ني ني بايد يه اسم خوب انتخاب كني از الان .يالا خانوم بجنب تا دير نشده . يهو چشماتو وا ميكني ميبين ني ني به دنيا اومده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
والا نگار تو خونه سر همین جنگ و دعواسهمه میگن من باید اسم انتخاب کنم با این حساب من یه هفت هشتا باید بزام
مامان گل پسر
30 تیر 94 9:58
اين شكلك ها واس تو نيستن ها به خودت نگير . اين حركات رو ياد ني ني خواهم داد .
مامانی نازگلا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان گل پسر
30 تیر 94 9:59
خودم ميام در هر كار قابل بدوني كمكت ميكنم .
مامانی نازگلا
پاسخ
فدای دوست نازنینم بشم من،مرسی گلم
مامان گل پسر
30 تیر 94 10:00
وبلاگت هم با اومدن ني ني رنگ و بوي تازه پيدا ميكنه
مامانی نازگلا
پاسخ
آره ایشالله
مامان سمانه
31 تیر 94 15:08
ای جونم ای جونم نگو اینجوری عزیزم فدای دل تنگت، قربون مهربونیت
مامانی نازگلا
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلممممممممممممممممممم
مامان سمانه
31 تیر 94 15:09
این روزا میگذره شاید پا قدم این موجود کوچولو (ایشالا که باشه!)حلال همه ی مکلات و دلخوریا باشه عزیزم
مامانی نازگلا
پاسخ
مرسی گلم،ایشالله همینجوری میشه
مامان سمانه
31 تیر 94 15:10
کار اشتباهی نکنییییییییییییییییی هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی نازگلا
پاسخ
نه سمانه جونی،تسلیییییییییییییییییییم شدم
مامان سمانه
31 تیر 94 15:10
آیسسسسسسسسسسسسسسسسسسساااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننن
نیلوفر
4 مرداد 94 23:00
قربون اون دلت برم اینقدر غصه نخور. گر ایزد ز حکمت ببندد دری، ز رحمت گشاید در دیگری. از تو با این روحیه بعیده که این حرفا رو بزنی عزیزم. هرچی پیش میاد انشاءالله که خیره. به امیدت خدا مشکلتون هرچه زودتر برطرف شه تو هم بشی همون آیسانی که همه میشناسن.
مامانی نازگلا
پاسخ
سلام نیلوی عزیزم مرسی از دعای خیرت گلم،ایشالله
مامان حدیث
6 مرداد 94 8:56
چشمتون روشن مبارکت باشه عزیزم انشاله که خوش قدم باشه براتون
مامانی نازگلا
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززززززم
مامان
8 مرداد 94 21:54
مبارک باشه ایسان جونم. درکت میکنم گلم خیلی سخته. اما خدا رو شکر این بار ماهان گلم کنارته و حسابی مواظبتونه. و اینکه خواهر های بی نظیری داری خدا برات نگهشون داره مطمئن باش اونها کنارت میمونن و تنهات نمیگذارن.
مامانی نازگلا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم خوشحالم که دوستای گلی مثل شما دارم که همیشه قوت قلبین